Hop til indhold
-noname100-

Trusler - opfølgning

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 36 minutter siden:

Han er sgu smart i en fart :lol:

Jow, men kriminalhistorien viser gentagne gange, at forbryderne på et tidspunkt bliver overmodige og/eller skødesløse, og så klapper fælden.

Det sker nok også for ham, hvis navn rimer på "rane". Nu har Højesteret jo netop skabt den fornødne præcedens, og så mangler vi vel bare, at beviserne bliver indleveret på relevante sted. Jeg er sikker på, at indtil flere piger har samlet dem, og når Højesteret har bragt disse forhold ud af gråzonen, kan politiet næppe fortsat henlægge dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

For helvede da også, nu stikker jeg hånden i hvepsereden og byder ind på hvordan han kan se ud.

Så må vi se om jeg fortryder. 

 

Screenshot_20190404-180742_Chrome.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 3 minutter siden:

For helvede da også, nu stikker jeg hånden i hvepsereden og byder ind på hvordan han kan se ud.

Så må vi se om jeg fortryder. 

 

Screenshot_20190404-180742_Chrome.jpg

Nej, det, du ser her, er kun hans lillebror :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 15 minutter siden:

Pis magter sku ikke at søge en som er større endnu. :lol:

Jo større, jo værre. Og heroppe finder vi ham, hvis navn rimer på "rane". Fysisk set, men som følende og tænkende menneske falder han helt ud af kategorien og kan vist kun genfindes nede på bakterieniveau

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
-noname100- skrev, for 2 timer siden:

Er det rigtigt du har et billede af ham? Det må jeg virkelig se, hvis det Er sandt! :ph34r:

For noget tid siden havde en af dine lyserøde kollegaer gjort en grundig research,og kunne vise navn,adresse og billede,og det var så her fingeren endte med et screenshot.:mrgreen:

Vejen til oplysningerne virkede på mig sandfærdige,og stadig er jeg overbevist om at hun har fat i den rette.:idea:

Jeg har allermest lyst til at bringe hans billede herinde,men tænker at Ekstra bladet og Impact TV skal have det som de eneste "steder hvor jeg godt tør ligge nit navn til" :ph34r: I øvrigt vil det undre mig hvis jeg var den eneste heldige,selvom om oplysningerne havde kort levetid.

Er det muligt med en status fra de piger,som i fællesskab ville anmelde skumbamsen til Politiet?

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Jo større, jo værre. Og heroppe finder vi ham, hvis navn rimer på "rane". Fysisk set, men som følende og tænkende menneske falder han helt ud af kategorien og kan vist kun genfindes nede på bakterieniveau

Du er en meget upopulær mand :P

FB59F686-24E9-4869-B978-5126BE481C63.jpeg

DF7789E6-29D4-4F12-8ACC-148BD8D0B378.jpeg

6760985E-A0E3-4602-A9D8-D7CE24F67482.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 1 minut siden:

Du er en meget upopulær mand :P

FB59F686-24E9-4869-B978-5126BE481C63.jpeg

DF7789E6-29D4-4F12-8ACC-148BD8D0B378.jpeg

6760985E-A0E3-4602-A9D8-D7CE24F67482.jpeg

Hahahahaha :D

Hvis navnerimet på "Rane" synes, at jeg er en så farlig en modstander, undrer det mig meget, at han bruger mit nick til at sprede gift. Han burde da undersøges for skizofreni grundet de modstridende signaler :lol:

Men på den anden side skulle jeg måske føle mig beæret over, at min ringe person ofres så megen opmærksomhed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 27 minutter siden:

For noget tid siden havde en af dine lyserøde kollegaer gjort en grundig research,og kunne vise navn,adresse og billede,og det var så her fingeren endte med et screenshot.:mrgreen:

Vejen til oplysningerne virkede på mig sandfærdige,og stadig er jeg overbevist om at hun har fat i den rette.:idea:

Jeg har allermest lyst til at bringe hans billede herinde,men tænker at Ekstra bladet og Impact TV skal have det som de eneste "steder hvor jeg godt tør ligge nit navn til" :ph34r: I øvrigt vil det undre mig hvis jeg var den eneste heldige,selvom om oplysningerne havde kort levetid.

Er det muligt med en status fra de piger,som i fællesskab ville anmelde skumbamsen til Politiet?

Enzo

Ja det ku være virkelig fedt med nogle flere piger, så står vi stærkere i anmeldelsen. Du må gerne sende oplysninger til mig, hvis du sku lyste :P

Den mand er fuldstændig fra forstanden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Hahahahaha :D

Hvis navnerimet på "Rane" synes, at jeg er en så farlig en modstander, undrer det mig meget, at han bruger mit nick til at sprede gift. Han burde da undersøges for skizofreni grundet de modstridende signaler :lol:

Men på den anden side skulle jeg måske føle mig beæret over, at min ringe person ofres så megen opmærksomhed?

Ja det er sjovt han ved så meget om vores privatliv :mrgreen: og intet af det har han ret i :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

 

Men på den anden side skulle jeg måske føle mig beæret over, at min ringe person ofres så megen opmærksomhed?

Med fare for at det skal stige dig til hovedet, :D men Roland og "den belevne gentlemand" udviste også din person megen opmærksomhed. Du er jo en ganske normal person/bruger, synes jeg, men du må sætte noget i gang hos tosserne ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 22 minutter siden:

Med fare for at det skal stige dig til hovedet, :D men Roland og "den belevne gentlemand" udviste også din person megen opmærksomhed. Du er jo en ganske normal person/bruger, synes jeg, men du må sætte noget i gang hos tosserne ;)

Ja, det er så deres store problem, og det viser noget om dem selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 49 minutter siden:

Hahahahaha :D

Hvis navnerimet på "Rane" synes, at jeg er en så farlig en modstander, undrer det mig meget, at han bruger mit nick til at sprede gift. Han burde da undersøges for skizofreni grundet de modstridende signaler :lol:

Men på den anden side skulle jeg måske føle mig beæret over, at min ringe person ofres så megen opmærksomhed?

Jeg ka snart ik mere :mrgreen:

7A0C68AD-613A-426B-9DAC-CADB26079E8B.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så er der ved at være liv i Lordens indbox. Det er da synd han slet ikke får mails, når han nu sender så mange selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

 

Så er der ved at være liv i Lordens indbox. Det er da synd han slet ikke får mails, når han nu sender så mange selv. 

Hold nu k*** hvor er det godt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

 

Så er der ved at være liv i Lordens indbox. Det er da synd han slet ikke får mails, når han nu sender så mange selv. 

Ikke lortebreve? Hvor øv :P. Men hvad er hans adresse? Jeg har skrivekløe :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
-noname100- skrev, for 23 minutter siden:

Jeg ka snart ik mere :mrgreen:

7A0C68AD-613A-426B-9DAC-CADB26079E8B.jpeg

Livmoderen behøver vist ikke og frygte noget...Det er noget andet med de stenslag der venter ballerne:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

 

Så er der ved at være liv i Lordens indbox. Det er da synd han slet ikke får mails, når han nu sender så mange selv. 

Prøv ar sende nogle MB-tunge filer som en kommenteret bibel eller Marx' samlede værker, så kan det være, at hans kasse bryder sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...