Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Medbollere - efter et par år med glædespiger, og et års tid med smug kik på denne her side, er det på tide med et par anmeldelser.

Omkring den 1/2 2014 fik jeg min debut. Det var hos Tiffany på Seductiongirls. Jeg var nervøs som aldrig før, men det fik hun hurtigt styr på. Tiffany er meget charmerende, rar og i utroligt godt humør. Desuden syntes jeg hun er fandens sexet. Det er blevet til ca 10 besøg de sidste to år, og det bliver helt sikkert til flere. Tiffany ligger på en delt førsteplads.

Og det er sammen med Sally på Sexysecret. Hun er også sød, angageret, servicemindet og utrolig dejlig at være sammen med. Og jeg tror ikke på, at det er skuespil mht hendes egen liderlighed. Hun elsker helt klart at sutte pik - og hun kan finde ud af det. Og så lærte hun mig, at give hende sprøjteorgasmer - vildt fed fornemmelse også at gøre noget godt for hende, og i øvrigt også vildt liderligt. Sally har jeg desværre kun besøgt 2 gange, men det bliver helt sikkert til flere, håber jeg.

Og så har jeg besøgt ca. 8-10 andre, alle på klinik. Alle sammen var bestemt søde og flotte på hver sin måde, men de to ovenstående, holder mig nok fra at prøve flere forskellige, i hvert pt.

Så i bund og grund får begge to min største anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen  til . Dejligt  med din anmeldelse.  Bring gerne  flere:-D

Også dem der har været knap så gode:wink:

EPO 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...