Hop til indhold

Recommended Posts

På Københavner boardet kører en tråd, hvor visse homofober åbenbart kan afgøre kønnet på et menneske, alene af den grund at hun ikke smider trusserne. For at finde svar på den sag, måtte jeg hellere selv lave lidt opsøgende journalistik. Se link:

Link til annoncelight:

https://annoncelight.dk/showad/200729

Efter lidt sms frem og tilbage, bestilte jeg tid til i dag.
Pigen er meget interesseret i, om man nu også er dansk, og det kunne jeg jo svare ja til. (hun har desværre haft et par uheldige oplevelser med visse etniske personer)

Vi aftalte tidspunkt, og pigen dukkede op som aftalt.
Det er hende på billederne, og alderen er 22 år i følge hende selv.
Der er tale om en høj pige (170cm) hvilket ikke er helt efter standarden. Hun har faktisk også en kraftig underkæbe, og nogen ville måske sige maskulint ansigt, men det synes jeg nu ikke.
Men der er slet ikke tvivl om, at der er tale om en pige, som har været pige hele livet. (så er den historie vist parkeret)

Efter lidt smalltalk, går det op for mig, at jeg faktisk godt kender hendes familie i DK, men det fortæller jeg selvfølgelig ikke. (alligevel en ganske pirrende tanke, at man lægger billet ind på en bekendts datter) :cool:

Nå men den søde pige smider overdelen, og blotter et par dejlige bryster (b-skål tror jeg), som dog er faldet lidt for tyngdekraften.
Jeg stiger ud af tøjet og tager plads i lænestolen, og den unge dame sætter sig på knæ, og begynder mund arbejdet.

Det gør hun sgu godt. Helt uden hænder, og i starten helt i bund. Efterhånden indtræder jo en form for stivhed, og så går den ikke helt i bund mere, men stadig dejligt dybt.
Hun lytter fint efter små hints mens hovedet kører op og ned, og yder faktisk en ganske fornem service.

Se det er sgu wellness! Man sidder der i Chesterfield´en med en suttende ungmø på knæ mellem benene. Manglede bare en kold fadøl, og et stop Mac Barren, så havde dagen været fuldendt.

Alting har jo en ende, og efterhånden var det tid til affyring. Ingen panik, alt blev opfanget af den unge dame, og mens jeg ligesom prøvede at komme til hægterne igen, valsede hun ud på toilettet, og spyttede ud og skyllede efter.

Så lidt smalltalk igen, og på med tøjet. Og så var det tid til at sige farvel, og på gensyn.

 

Den historie kostede 500,- og det jeg synes sgu var alle pengene værd. Det varer ikke længe før jeg bestiller tid igen :cool:

Redigeret af Arne Diller
Indsat link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender hende ikke, og jeg aner ikke om hun er mand eller kvinde. Men på den selfie, hvor hun står foran et rodet sminkebord, ligger der både en pakke bind (med få tilbage i) samt emballagen til et enkelt bind. Det er jo ikke til at sige om det er hendes, men mon ikke..? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sally skrev, for 16 timer siden:

Jeg kender hende ikke, og jeg aner ikke om hun er mand eller kvinde. Men på den selfie, hvor hun står foran et rodet sminkebord, ligger der både en pakke bind (med få tilbage i) samt emballagen til et enkelt bind. Det er jo ikke til at sige om det er hendes, men mon ikke..? ;) 

Endvidere synes jeg da også at man kan fornemme at hun på selv samme billed netop har bind på under trussen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke fuldstændig irrelevant om det er en "he or a she", så længe i "farrangs" er overbevist om, at det er en "she" uden "male" efter :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
asianman skrev, den ‎12‎-‎02‎-‎2017 at 00:16:

Er det ikke fuldstændig irrelevant om det er en "he or a she", så længe i "farrangs" er overbevist om, at det er en "she" uden "male" efter :lol:

 

Det er en superoplevele! :) Jeg har mødt hende og hun smed trøjen og har de smukkeste og ikke mindst ægte bryster, såååå . . .  Alle pengene værd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være en Katoy.  Thai kvinder er normalt ikke særligt sutteglade, de vil hellere kneppe.  Katoys, derimod, er dedikerede pikslikkere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 15 timer siden:

Det må være en Katoy.  Thai kvinder er normalt ikke særligt sutteglade, de vil hellere kneppe.  Katoys, derimod, er dedikerede pikslikkere.

De fleste thai piger jeg har mødt, og det er dog nogle stykker vil jeg mene, har nu været glade for at yde fransk, endda oftest på deres eget initiativ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 3/13/2017 at 20:20:

Det må være en Katoy.  Thai kvinder er normalt ikke særligt sutteglade, de vil hellere kneppe.  Katoys, derimod, er dedikerede pikslikkere.

Here we go again ... 

 

Arne Diller skrev, den 2/8/2016 at 17:15:

På Københavner boardet kører en tråd, hvor visse homofober åbenbart kan afgøre kønnet på et menneske, alene af den grund at hun ikke smider trusserne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er tre ting man aldrig spørger en dame om: Hvor gammel hun er, hvor meget hun vejer og hvis hun er mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 3 timer siden:

Hvis nu det er så vigtigt og hun er så besøgt, hvorfor er der så ikke lige en som er mand nok til at spørge damen? :o 

Jeg tog rent faktisk emnet op med hende, da debatten rasede sidste år.

Hun blev godt nok noget fortørnet over de ignoranter, som åbenbart har svaret på alt mellem himmel og jord.

Nå men hun havde sit pas med i tasken, så jeg ved selvsyn kunne se at hun er en pige. Og der er tale om en kvinde, kan jeg så berolige tvivlerne.:shock:

Få jer nu et liv. Gå dog ud find noget phisse,i stedet for alt det snik snak. (Og husk anmeldelser) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt suttepigen, men da hun begyndte at annoncere, overvejede jeg et besøg. Rutinemæssigt laver jeg et baggrundstjek, hvis profilen er lidt atypisk, og på daværende tidspunkt var det meget nemt at finde hendes Facebookprofil. Indholdet på profilen var af en sådan karakter, at jeg godt vil sige, at hun med 100 procent sikkerhed er en kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 7 timer siden:

Jeg har ikke besøgt suttepigen, men da hun begyndte at annoncere, overvejede jeg et besøg. Rutinemæssigt laver jeg et baggrundstjek, hvis profilen er lidt atypisk, og på daværende tidspunkt var det meget nemt at finde hendes Facebookprofil. Indholdet på profilen var af en sådan karakter, at jeg godt vil sige, at hun med 100 procent sikkerhed er en kvinde. 

Men det kan jo ikke passe - der er jo lige, længere oppe i tråden, blevet ført et meget flot retorisk bevis for at hun er en mand. Eftersom thaikvinder, helt generelt, ikke sutter pik, men "katoys" derimod er meget dedikeret ud i at sutte rigtig meget på pikkemand - kan du ikke have ret. Der vil jeg nok sige, at der måske kan forekomme visse afvigelser fra reglen, men ellers helt korrekt. - eller var det Trump der har udtalt det? Tja, kan ikke lige huske det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft besøg af hende.

 

Var en okay oplevelse. Vil sige det var et blowjob over middel fra en betalt pige.

Hun er ikke hvad jeg vil kalde en looker. Men prisen er lav, så ingen brok :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...