Hop til indhold
Green-eyes

Kira Bloom - Så er årets bedste oplevelse allerede taget :-)

Recommended Posts

Det er ved at være længe siden, jeg har skrevet sidst, men vil egentlig kun skrive når der er noget at skrive om ud over det almindelige.

På baggrund af andre anmeldelser og billederne, så skrev jeg til Kira .... og hvad skal jeg dog nu gøre resten af året... ud over at besøge hende igen og igen og... for det bliver ikke bedre !

Som andre har skrevet, så er Whatsapp den nemmeste måde at få kontakt. Da jeg har en lidt fyldt kalender, booker jeg ofte dagen før for at være sikker på tiden - det er ikke altid det går godt (tiden er solgt til anden side næste dag). Med Kira var der ingen problemer. Fint sted, let at parkere i området og nemt at finde med anvisninger og billeder som hun sendte.

Hun tog imod mig iført lækkert næsten-ingenting, og kyssede med det samme med de blødeste dejlige læber - og der blev ikke holdt igen :-)

Et hurtigt bad - hun tilbød at deltage, men jeg ville hellere spare lidt på vandet ;-) 

Fra badet... mere kys og efter lidt tid på knæ foran mig, så trak hun mig ind til sengen. Fantastisk mund og tunge hun har - og hun kunne ha fået mig til at komme meget meget hurtigt, hvis jeg ikke havde passet lidt på ;) Af med alt tøjet på hende også, og sikke en fantastisk kvindekrop - ikke hård fitness heldigvis, men former og størrelse som indbyder til kærtegn og kys og ....

Og den tunge... wow.... det var så vildt at mærke hendes entusiasme .... damn !!

På med kondomet og jeg nåede dårligt nok 5 min før første halvleg var overstået - hun havde i den grad tændt mig :-)

Lidt massage, som hun også er god til... og mens jeg lå på maven gik den der tunge på opdagelse igen.... og sikken en tur jeg kom ud på, hvor jeg til sidste måtte opgive at kæmpe imod, da hun igen tog mig i munden... det var en ud af kroppen oplevelse, med krøllede fødder, rystende ben og...  Det gik noget tid før jeg kunne sige hele ord igen !

Vi sluttede med at jeg gav hende lidt massage og jeg nød at lade min mund og tunge give lidt igen til hende  mens hendes hænder langsomt kærtegnede.
1 time GFE med det hele var fløjet afsted og det kan ikke blive bedre i min bog må jeg sige - hun er bare så "på", nærværende, givende og nydende. Så tæt på kæreste man kan komme, hvis man som jeg, kan li det.

Jeg må dog skynde mig også at sige et undskyld til Kira - jeg var ikke meget snakkesalig i dag - det var som om min hjerne ikke helt kunne formulere sætninger fra lige efter det der første kys og indtil noget tid efter jeg havde siddet i bilen lidt..... men jeg må jo være bedre forberedt næste gang ;-)

Mine varmeste anbefalinger !

/Green

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm....Skal man tage 30 min. for at lave CIM på hende? Udstyret naturligvis klippet friseret og barberet

30 min. er der samme som på danske lysthuse 1200 og CIM 300/500 kr, afhængig af om hun skal synke..

Kunne være frækt, hvis man på 10 min. kunne lave en CIM med slug og slippe 300/500 kr...

Er der sådan lidt ung Kira Knightley over hende?

Pft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 time GFE med det hele, hvad kostede det ?-   Kan kun se tillægspriser men ikke GFE med det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede en aftale med hende og kørte ud til adressen på aftalt tidspunkt. Herefter intet svar på SMS.

Ærligt talt lidt nederen og jeg kørte igen efter 20 min. i kulden. Hun er strøget af min liste.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...