Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Findes flere sikre online apoteker. Og hvor man køber præcis de samme ting en læge ville udskrive. Men de tager netop en højere avance fordi de så kan tjene lidt mere på alle dem der ikke vil gå til deres egen læge, og vil forblive anonyme. Men er altså danske læger der sidder der, og de stiller sikkert flere spørgsmål (skrifligt) end ens egen læge ville. Nej de måler ikke blodtryk, men det ville jo heller aldrig afsløre hvis en person havde en uhyre sjælden hjertefejl. Tvivler iøvrigt på ens egen læge ville det. Han ville kun spørge om nogle ting, som iøvrigt online lægen også ville spørge om. Syntes den her skræk for anerkendte potensmidler er farlige er helt ude i hampen Der er bivirkninger ved alt medicin i yderste tilfælde. Læs: Nogle uhyre få der kan opleve nogle farlige gener. Sådan er det faktisk også hvis man skal have alt muligt andet medicin. Og derfor ens læge feks spørger om man har hjerteproblemer (han spørger kun og undersøger det sgu da ikke !) hvis man feks skal have pencilin og alt muligt andet. Det er sgu ikke farligere at tage anerkendte potensmidler end andet medicin ! Og mene en online læges kontrol er mindst ligeså god. Og produkterne de så sælger er 100 procent de samme som du ville få fra en læge Og nej potenspiller hos ens læge koster ikke 1/10 af hvad det koster hos et anerkendt online apotek der sælger godkendte og anerkendte mærker. De har en lidt højere avance, men køber man de kopi produkter , som du også ville kunne få på et dansk apotek, så altså ikke meget forskel i pris. Med kopi produkter så mener jeg de mærker hvor deres patent er udløbet, og hvor andre anerkendte fabrikanter så sælger dem, med 100 procents ens indhold. Viagra og Cialis er ikke dyre mere hvis du køber et kopi produkt. Avancen er max 100 procent hos de dem der sælger de her anerkendte produkter.. Nogle steder måske 30 procent. Jeg kender to steder hvor jeg har fået fra. Det ene sælger bare ikke de her kopi produkter og derfor dyrere at handle der. Det andet har større udvalg af anerkendte produkter og da man også kan få kopi produkterne fra feks Viagra og Cialis så meget billigt. Men må nok ikke linke til siden. Har gjort det før og begrundelsen er vist at man ikke må linke til et sted hvor de sælger receptpligtig medicin uden at have recept. Det kunne jeg så godt argumentere for det jo ikke er, da man jo får en online konsultation af en læge. Der er intet svindel eller humbug med siden, og er dansk talende læger der sidder der. Det her firma udnytter bare det at netop mange vil forblive anonyme overfor deres egen læge. Det tager de så ca en 30 procents avance for. Og produkterne bliver sendt diskret og lynhurtigt
  2. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Enig med at købe på et online apotek Men ville altså ikke spare de få kroner der ved at ikke købe anerkendte mærker. Findes en masse fuskersider hvor man kan købe fra 200 stk piller. Det havde jeg ikke turdet.eksperimentere med.
  3. ZEUS skrev et svar til ashcamp's tråd i Generel debat
    Arg Det havde nu været en dyr måde at skaffe det Hvis han vil have sådan noget så findes der sider på nettet hvor man kan få recept anonymt hvor man skriver med en læge. Godt råd der er at få langt udenom de mange fusker sider der er der tilbyder et eller andet mirakel middel, og kun gå efter de rigtige mærker. Og finde en side der kun sælger disse godkendte og anerkendte mærker. Der tager de selvfølgelig lidt avance for den ulejlighed, men køber man et produkt hvor der ikke er patent på mere, men hvor der findes anderkendte fabrikanter der laver disse produkter, så få det meget billigt. Og man sikrer sig at få noget der dels virker og dels er risikofrit medmidre du har skjult hjertefejl
  4. Kender alt til det med at man bliver sex træt efter at have gået til den nogle dage Men syntes til gengæld man får ekstra lyst de første dage.. Nok varmen og alle de piger man pludselig bliver fristet med Jeg kan sagtens få rejsning normalt, men bruger nu tit nogle produkter for at udnytte sådanne lejligheder bedre Og der gået over til Cialis, eller et af deres kopi produkter. Kan virkeligt godt lide virkningen. Det er normalt som når jeg var 20 år. Altså ikke stå pik hvis der ikke sker noget. Men bliver man fristet til noget fisse, så næsten altid klar. Og det kan gentage sig til 3-4 gange pr dag. Dog sker der bare noget når man har været i Pattaya 4-5 dage Så er man bare naturligt sexmæt Ligesom man er blevet mere kræsen Læg mærke til hvor mange du syntes der så rimelig attraktive ud den første dag du kommer derned, kontra når man har været der 2 uger. Der sker altså også meget psykologisk der
  5. Men forstår ikke hvad du mener.. For Kamagra er vel det samme som Vigra ? Men kan måske være den der gel har mindre bivirkninger hos dig
  6. Må sige jeg bliver lidt forvirret her. Sådan som jeg har forstået det er kamagra blot kopi produktet af Viagra. Altså fuldstændig det samme indhold som Vigra. Men godt være jeg tager fejl ? Du skriver endvidere at der ved Cialis er bivirkninger. Det jeg har oplevet er derimod at Cialis er der ingen bivirkninge, Det er selvfølgelig meget individuelt med hvem og hvor nogle oplever bivirkninger. Men for lige at ridse op med forskellen på virkning og de bivirkninger jeg oplever på de nævnte piller Ved Vigra/Kamagra der kan jeg godt opleve halsbrand og måske lidt tynd mave. Virkningen (og den er ikke individuel) er at du ved rigtige doce får jern på. Og det har du konstant de der 3-4 timer den virker. Cialis.. Der oplever jeg absolut ingen bivirkninger. Virkning er helt anderledes end de førnævnte. Her får man kun rejsning som man normalt ville. Oplever virkningen er som da jeg var 20 år. Ser man en fisse gå forbi på gaden = Så er den klar Men ellers normal tilstand. Derudover har cialis den fordel at den virker i op til 36 timer. Så en anden skrev noget med at piller virkede 12-24 timer. Ved så ikke det er om det er egne oplevelser han der har erfaret, men altså ikke noget der er dokumentation på. Som sagt så er det typisk de her 3-4 timer for Viagra og deres kopi produkter. Og så Cialis som virker på helt anden måde. Cialis er normalt et meget dyrt produkt men nu fra i år mener jeg er deres patent udløbet og andre fremstiller dem som kopi. Feks Tadalafil. Syntes Cialis er et drømme produkt !! Hvorimod Viagra og deres kopi produkter der oplever jeg tit bivirkninger. Og syntes det er begrænsende at gå rundt med en stå pik i de 3-4 timer og så måske slet ikke få hjælp fra det produkt hvis man finder en dame senere. Deres gel oplevede jeg overhovedet ingen virkning. Men ved ikke om jeg har gjort noget forkert da jeg indtog det. Nu ikke så meget inde i de her produkter, men mener der er et alternativ til Viagra som virker på en helt anden måde. Men som der stadig er patent på og derfor meget dyrt. Men det kunne jeg godt finde på at teste
  7. Ja du kan jo gå tilbage og se mit første indlæg jeg skrev til dig og bedømme om det på nogen måde var nedladende eller personligt overfor dig Og så se hvordan din reaktion og svar var efterfølgende, hvor alle mulige personlige antagelser og personligt angreb skulle blandes ind i debatten. Jeg svarer så efterfølgende tilbage i samme tone til dig. Eller I, for du er åbenbart flere, siden du kan udtale dig for andre. Iøvrigt er jeg bedøvende ligeglad med at få ret i en debat. For mig handler det om at blive klogere. Og tit får jeg argumenter der får mig til ændre mening. Men desværre ikke noget her og vel heller ikke det du syntes det var vigtigt Altså selve indholdet i debatten.
  8. Jamen kunne bare ikke lade den pasage blive stående, hvor du ihvertfald afslørede DU ikke havde kendskab til hvordan det foregår. At det ikke er så simpelt at de bare kan booke en masse kunder ind i en kalender og tage dem efter tur som det passer dem. Og syntes jeg redeligt beskrev de fejl du lavede der Hvad der tjenes er jo umuligt at at spå om. Og kunne jo heller aldrig få det bekræftet eller bevise det selv hvis jeg gættede. Men nu du gerne ville have et tal, så tror jeg bare det ville være smartere af dig at være lidt konservativ i dine udregninger. Det havde virket meget mere troværdigt. Det er iøvrigt umuligt at gætte på hvor meget der tjenes ad penge indenfor den her branche. Tror hvis an skulle finde et tal, ville det være lettere at gå efter gennemsnit af hvad os kunder bruger. Og så gange op, hvis man havde fået feks 1000 vidkårlige hankøn til at være ærlige og sige hvad de brugte pr år. Så kunne man bagefter gætte på hvad der blev brugt på annoncering og andre ting. Penge der trods alt ikke forsvandt ud af Danmark
  9. Undskyld Hader selv forkortelser, men nogle gange bare så nemme lige at skrive ST= Short time.. Typisk 1 time LT= Longtime.. Hele natten WS= walking street i Pattaya
  10. Men godt høre du er blevet lidt forarget , når de ven der har pralet lidt For det må man da sige han i den grad har. Godt være der er nogle populære piger der har mange kunder, - men tvivler altså på det kan lade sig gøre som dit regnestykke der ligger op til. Nu kun erfaring fra Bangkok og Pattaya, men tror ikke servicen er dårligere hos din vens gogo bar, at når det er ST så er der altså næppe nogle der bare lige kan nøjes forsætte med være heldige at kun skulle danse 15 min, og så ikke sidde og snakke og aftale en eventuels deal med en ladydrink.. - det tager jo også tid !! Og det normale for ST er altså at det sikkert tager minimum 1-3 timer før en eventuel pige har kommet hen til et hotelværelse og hjem igen efter den time hos en kunde. At du så tror på din ven pralerier , med at de kan få en kunde igen efter 15 minutters dans og så forsætte sådan natten lang kan jeg kun grine af Hans budskab har været til dig at, man ikke skulle være naiv. At de her her for at tjene penge, og de selvfølgelig (de mest populære) siger nej til LT tidligt på aftenen, i håb om de kan få nogle ST aftaler først. Men tvivler på han har ment at det er normalt at de bare let kan høste kunder hele aftenen og natten.. For så er han da fuld af løgn Så må han da have en helst speciel gogo bar uden konkurrence fra andre gogo barer, og hvor der går tog hen lige hen til hans bar med massevis af kunder hele tiden Normalt er udbyttet af piger på gogo barer netop så stort at der er altid mange der slet ikke får nogle kunder på en hel aften og nat.. Det er næsten mere normalt end at få en !! Men samlet set, så tjener de fint i forhold til deres levestadart hvor de er opvokset, hvis bare de kan få en kunde i ny og næ. Samt de også får del af de ladydrinks der bliver samlet ind fra andre af pigerne og får en fast beløb af baren for at danse der og være der Nogle få kan dog være ekstremt populære. Husker et sted i WS i Pattaya. Hun var eksemplet på sådan en. Havde også nummer 1 ud af virkeligt mange piger.. Var et stort og velkendt og anerkendt sted, hvor der veltfartede massevis af turister ind hele tiden. Vælger man sådan en, ja så får typisk bare noget maskin sex. Og vel ikke forvente andet. Men selv ved sådan en form, så går der altså snilt 2-3 timer fra hun har danset og kommet ned, og man har aftalt noget og hjem til hotel før hun er tidligst tilbage. Og Selv på hendes mest heldige aftener, så tvivler jeg på de når flere end max 4-5 kunder. Konkurrencen fra alle de andre gogo piger, hvor der typisk er 1 kunde til 10 piger vel ? , gør at selv de mest populære altså ikke bare sådan uden videre kan blive ved at få kunder. Og igen så glemmer du alt den spildtid der uundgåeligt altid er. Men lyder mere som du gerne vil have nogle der ikke er sammen med så mange, og godt forstå. Ulempen ved Eroguide er bare at bliver nogle først opdaget og får fine anmeldelser så går der ikke længe før det er svært at få en tid og pigen vil automatisk også ændre sin service desværre. Sådan er det bare I Pattaya gjorde jeg en dyd ud af at finde netop de steder hvor der ikke var mange kunder men masse piger, da pigerne der er mere desperate og man er garanteret en super oplevelse, da de virkeligt gør alt for en der. Ulempen ved den her fremgangs måde var at man skulle ud og ind på en masse gogo barer før man fandt netop sådan et sted som omtalt. Der let at forfalde til de anerkendte gogo barer, hvor dels udvalget og kvaliteten er i top, men der får man også typisk en mere kold oplevelse Jeg er generelt slet ikke til thaimassage i Danmark. Syntes deres arbejdsmetode med : frist og lok og når folk er mest sårbare så hiv skrupelløst så mange penge ind, - virker negativ på mig. Specielt i WS i Pattaya hvor der ikke bliver lagt skjult på det her arbejdsmotto. Aldrig rigtigt kunne forstå de danskere der føler sig så tiltrukket af gå ind til noget thaimassage hvor de ikke ved hvad de går ind til, og end ikke kender priserne. Måske nogle føler en spænding for om de kan få en håndtrold eller endda sex.. Men syntes generelt thaimassage med sex er ekstremt dyrt i Danmark sammenlignet med andre i det her erhverv. De kan netop kun have de priser fordi de lokker når manden ligger ned og er svag og forsvarsløs der Havde der været annonceret priser først, så havde de fleste brugt hjernen og ikke gået med til de her mange gange overpriser for en simpel håndtrold
  11. Du tror jeg så har den her mening fordi jeg vil føle mig som den eneste ene når jeg besøger en massage pige Ja tro hvad du vil. Gider næsten ikke kommentere det da så plat og langt under bæltestedet.. Syntes egentligt ikke jeg angreb dig , men du følte dig måske ramt meget, da jeg nævnte det med mange kunder havde en masse fordomme om hvordan det foregår. Bare sige jeg har meget kendskab til hvordan hverdagen er for dem i den her branche, og tror ikke thaipigerne adskiller sig markant fra mange af de ting her i den her branche, udover de selvfølgelig arbejder alt det de kan. Virkeligheden er blandt andet at der er en masse spildtid som du åbenbart slet ikke har kendskab til. Nu har de sikkert her en "mutter" der tager tjansen som telefondame. Det frigør dem for en masse spildtid !! Alligevel oplever de sikkert en masse der ikke kommer som de har planlagt, og selv hvis en pige er nok så populært og en eventuel telefondame er ekstrem dygtig så faneme svært bare at få kunderne ind på samlebånd, uden en masse spildtid. Det her regnestykke du laver er så let når man gør det teoretisk. Virkeligheden er bare en anden.
  12. Aaaarg altså tvivler på nogen ligefrem har 8 kunder a 1 time og så 90 dage de er her Det er sådanne typiske myter der er hos mange kunder, at man tror en GP har så utroligt mange kunder og tjener så vildt mange penge. Selv ved de mest populære der tvivler jeg på de bare uden videre kunne få ny kunde lige efter den anden var gået og sådan forsætte fra morgen til aften Og det tempo 90 dage i træk Derudover så putter de jo ikke alle pengene i lommen.. Ved ikke hvor meget en mutter der selv tager for annoncering, indkvartering og telefondame mv.. Men selve pigen får vel 1/2 delen vil jeg tro. Så dine tal er altså meget optimistiske Tror for de fleste GP´ere (gælder alle og ikke specifikt thaier) der kan der gå lang tid mellem kunder.. Nogle kan risikere at sidde på en vagt uden at få nogle kunder.. Dvs de betaler stadig for det sted de har lejet sig ind/kontra mister de penge de selv har brugt på annoncering.. Og spildt en hel dag/aften. De mest populære GP´ere kan måske have en del, men der går altid meget spildtid mellem kunderne uanset hvad. Og næppe nogen der hvis de har en del kunder på en vagt, sådan uden videre kan køre videre sådan uden fridage
  13. Ha ha ja jeg er normalt ikke bange for hunde Men skulle de være ramt af rabies og i sidste fase af sygdommen, så tror jeg ikke en peberspray hjælper meget Der er de ligeglade og ekstremt aggresive.
  14. ZEUS skrev et svar til ZEUS's tråd i Hyggesnak
    Så dem der er uheldige og ikke kan holde en planlagt ferie grundet der er konflikt, kan faktisk med meget stor sandsynlighed refunderet flybilletterne.. Da deres flyafgang også vil blive berørt af konflikten
  15. Hvordan er man egentligt stillet såfremt en strejke kører når man skal på ferie. Der har været meget i medierne med hensyn til regler hvor man har planlagt ferie og der ikke må holde sin ferie. Men der hvor jeg søger svar, er såfremt man som mig er fritaget fra strejke da jeg er i et erhverv hvor der skal være døgnbemanding, og sagtens kan holde min planlagte ferie lovligt. Men hvordan står man såfremt strejken kører der i det tidsrum, og flyene ikke letter ? Hvad jeg har kunne komme frem til dækker en eventuel rejseforsikring ikke der, da strejke netop er et sted de er fritaget. Men fundet frem til at EU regler gør at flybilletter vil man som minimum få mulighed for at rykke til anden dato eller pengene tilbage. Trods man som mig har købt billige billetter der ikke kan ombyttes.
  16. Tak Ja og glæder mig også. Ja selv i tvivl , vedrørende den der dansker gade. Men læst om den mange steder. Og hørte om den her sidst i et af Bubbers programmer hvor han var i Pattaya Men slår jeg det op nu, så forstå at det faktisk ligger på Jomtien. Vist en sidegade til selve strandgaden og så mellem soi 8 og 9 Eller mere præcis adresse : "Soi Danmark", Soi White House 7/1 - Jomtien Beach Og se det her på kortet: https://www.google.com/maps/place/12°53'43.3"N+100°52'13.4"E/@12.8953603,100.8528793,14z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d12.8953611!4d100.8703889 Når jeg sidst var dernede så spiste jeg ved et sted der hedder Hotel Diana og var virkeligt svært at finde. Så lettere at tage den forholdsvis lille tur til Jomtien, hvor der er mange samlet ved det her område. Ellers er denne guide god med danske steder. https://www.thaiguide.dk/ith/danskesteder/restauranterpattayajomtien.htm
  17. Tak Og ja her se man kan vente og blive vaccineret såfremt man skulle være så uheldig at blive bidt. Det var det jeg var interesseret i at vide
  18. Men som jeg kan læse mig til i de to link, så kan man få anti rabies vaccine bagefter såfremt man havde været så ekstrem uheldig at blevet bidt af en hund Men så en anden vaccine som tilsvarnede er ekstrem dyr.. ca 1000 dollar.
  19. Er du sikker på det ? For selv uvidende om den sygdom og syntes ikke jeg kan finde noget på nettet Men uanset hvad , så kan man jo bare nøjes med at få vaccinen, hvis man skulle være så uheldig at blive bidt af en hund dernede
  20. Så om det er noget man skal vaccineres imod. Vel ekstrem lille risiko for at blive smittet ?. Og skulle man være så uheldig så vel få noget vaccine bagefter ? For er altid bivirkninger ved at tage vaccine på forhånd
  21. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/rabies-epidemi-haerger-ferieparadis-22-omraader-er-roede-zoner/7081067
  22. Jamen tiden går stærkt , og pludselig din tur , mens jeg har min overstået Ja den der manglende menneskelige kontakt nikke genkende til. Er normalt glad for at være alene så man kan gøre lige hvad man vil. Ikke være afhængig af andres ønsker. Men er jo fordele og ulemper ved begge dele. For dernede godt føle sig ensom i Pattaya, når man har slået sig løs de første dage og fået taget trykket. Der hvor man når en grænse hvor man er mæt sexsuelt. Den der kontakt med en dansker og den der indforståenhed, hvor man kan snakke frit. Og hvor man forstår hinandens humor, ironi mv. Det savner jeg virkeligt dernede. Denne tur, der vil jeg besøge dansker gaden, for selvom man er på ferie, så kan man altså godt savne Danmark når man har været dernede noget tid Sidst boede jeg i en lækker lejlighed med havudsigt. Normalt herhjemme så virkede det til at være perfekt. Men dernede så sgu godt føle sig ensom når man tog elevatoren op på 27 etage Der var ikke meget social deroppe. Bare det at bo på et hotel hvor der sker lidt mere, end som i mit tilfælde der , hvor der absolut skete ingenting, kan være hårdt i længden. En anden ting jeg husker var at jeg ofte skiftede fra at længes efter noget hurtig sex kontra noget mere seriøst hvor det ikke var så overfladisk. Men skiftede hurtigt For fandt man en der virkede virkelig kvali og som ville en mere end bare et hurtigt knald og penge, så begyndte man straks at tænke på de begrænsninger det ville medføre Kontra de perioder hvor man faktisk ville noget lidt mere seriøst , såsom LT., så var det bare de der super overfladiske man mødte eller lod sig forføre af Og der kan WS virkeligt være negativt overvældende med det systematiske lokke penge ud af turister. Jeg tror jeg vil forsøge at genskabe den mentalitet jeg havde ved min første tur. (det her den 3 tur) Nyde alt det fantastiske der er, og når jeg efter nogle dage føler den her mæthed følelse og lidt den tomhed der er i Pattaya. For alt ligner jo hinanden der, og er man ikke sulten efter sex, så faktisk ikke så meget at lave Men så der bare tage den med ro. Istedet for bare at gå til den hver dag, så tage nogle slap af dage hvor jeg bare lader mig se hvad der fører mig hen. Måske tage til en nabo by for få noget afveksling. Ikke have planlagt for meget, men forberedt mig så jeg har alternativer.
  23. Jeg skal afsted d 20 maj Og bliver bare 2 uger denne gang. Pt glæder jeg mig sgu, og nærmer sig med hastige skridt. Skal du så være i Pattaya alle 3 uger/ planlagt hele ferien endnu ? Jeg har bestemt mig for denne gang være meget fri til spontane indskydelser. vil nok bare booke hotel et par sage hjemmefra, så jeg kan gøre lige hvad jeg vil når jeg er dernede. Sidste gang (2016) bundet op i en lejlighed 3 uger, og fortrød jeg lidt der.
  24. Takker så bare håbe de har åbent når jeg er dernede

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.