Hop til indhold
Den lille hårde

Thaier uden arbejdstilladelse

Recommended Posts

Hej 

Syntes egentligt det er utroligt at der kan skrives om så mange Thaier herinde som er her i kort tid, og dermed helt sikkert er her på turist visum, mens de tjener kassen på at sprede ben. vil gætte på at myndighedene i de store byer nemt kan finde illegale arbejdere på 80-90% af Thaistederne.

Pengene ryger jo sorte ud af landet, hvad er det der gør myndighederne ser gennem fingre med alt det illegale arbejde men gerne slår ned hvis en dansker trækker en 1000 for meget fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 13 minutter siden:

Hej 

Syntes egentligt det er utroligt at der kan skrives om så mange Thaier herinde som er her i kort tid, og dermed helt sikkert er her på turist visum, mens de tjener kassen på at sprede ben. vil gætte på at myndighedene i de store byer nemt kan finde illegale arbejdere på 80-90% af Thaistederne.

Pengene ryger jo sorte ud af landet, hvad er det der gør myndighederne ser gennem fingre med alt det illegale arbejde men gerne slår ned hvis en dansker trækker en 1000 for meget fra. 

Der er nok mange grunde til, at udenlandske kvinder i prostituion ikke jagtes

  • Prostitution betragtes ikke som et arbejde/erhverv
  • Det er lovligt at modtage penge for sex, man skal dog betale skat og moms, hvilket også gælder udenlandske piger. 
  • Skat har udarbejdet en pjece på både dansk og engelsk der beskriver spillereglerne
  • Det er korrekt at mange thai-steder betragter sig selv som værende i regulært massage erhvervet. de fleste ved godt at der næppe var så mange thaisteder, hvis der ikke tys tys kunne købes sex også.
  • Det er så nok ej heller alle pengene der ryger ud af landet, Mamsam tager typisk et pæn del af kagen.
  • Skal man udføre med kontrol med udenlandske piger, så bør man ikke kigge på koncept men bredt i prostitutionsbranchen
  • Og...når alt kommer til alt, er beløbene nok ikke store nok, sat i forhold til indsatsen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med åbne øjne vil du nok opleve mange udenlandske GPer, af forskellig nationalitet. der ikke lige har styr på arbejdstilladelsen.

Der er en del forskellige nationaliteter, der tilfældigvis er i landet i 3 måneder. 

Du bestemmer selv om du gør forretninger med disse piger. 

Ja, der er faktisk også nogle der bliver taget (nej, ikke ment på den måde) og bliver sendt til afsoning indtil de bliver udvist uden mulighed for at vende tilbage til Danmark. 

Vil du op på moralens podie så køb dansk. Mange, også danske, GPere driver et lovligt hverv (men ikke alle får fortalt alt til skattefar - eller sugardaddy for den sags skyld). 

At de danske kroner ryger til udlandet sorte bør ikke bekymre dig - de kommer tilbage igen hvide, grå eller sorte! 

Har du moralske skrupler om sorte penge generelt er det en noget større problemstilling - som du iøvrigt også selv kan vælge at understøtte eller lade være. 

Min egen moral? Flosset som bare satan. Jeg elsker kvinder og junior overdøver til tider den moralske fanes blafren. 

Ud over kvinder: Min frisør tager fx 100 kroner for en klipning og det bliver tastet, så det bliver vist i displayet, men skuffen står åben og jeg tror han oftere rammer slette tasten end total tasten. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Der er nok mange grunde til, at udenlandske kvinder i prostituion ikke jagtes

  • Prostitution betragtes ikke som et arbejde/erhverv
  • Det er lovligt at modtage penge for sex, man skal dog betale skat og moms, hvilket også gælder udenlandske piger. 
  • Skat har udarbejdet en pjece på både dansk og engelsk der beskriver spillereglerne
  • Det er korrekt at mange thai-steder betragter sig selv som værende i regulært massage erhvervet. de fleste ved godt at der næppe var så mange thaisteder, hvis der ikke tys tys kunne købes sex også.
  • Det er så nok ej heller alle pengene der ryger ud af landet, Mamsam tager typisk et pæn del af kagen.
  • Skal man udføre med kontrol med udenlandske piger, så bør man ikke kigge på koncept men bredt i prostitutionsbranchen
  • Og...når alt kommer til alt, er beløbene nok ikke store nok, sat i forhold til indsatsen

 

 

 

ej... der bliver sgu ikk betalt moms og skat at de 1000 kr du giver for sex.... og hvis så er det ihvertfald kun de første 300 kr for massagen 

de fleste thai steder arbejder på en break even  ... det vil sige at operere lige omkring hvad der skal til for at man stadig forsvare at man har en butik

og der er også en del bytten rundt på butikker ... så butikkerne bliver "solgt" til den næste thai  ... 

nu er det altid ulovligt for ikke eu borgere at arbejde i danmark på et 3 mdr turist visum.... 

mamasan sender også pengene ud af landet .... og det er ikke små penge .... både overførsler (der er stadig et par butikker hvor du kan overføre uden at vise ID) eller når det tager til thailand ... og det er ikke kun 75.000 kr som du må ha med .... 

om beløbene er store nok  ? ... det ser ud til som trådstarter også siger at der ikke er en minimums grænse for skat .... 

hvis du ser hvad en populær pige arbejder hjem 7 dage om ugen med 8 kunder om dagen (Eller flere... ) 8 kunder x 1000 kr gennemsnit x 7 dage x 90 dage

plus freelancing om natten på clubs og regular customers som tager en aften med for et par extra tusind...

de piger er her for at tjene penge .... mange penge ... ellers ville de meget hellere blive hjemme i dejlige thailand !!! 

:) 

alt det her er der vidst ikke noget hemligt i ....

(8 kunder per dag... det er jo ikke alle 60 minutter mange ligger på 30 min eller mindre ... hvis de starter lidt før 9 om morgenen og slutter ved 21 tiden ..

ja så er det langt fra urealistisk - uden at nævne navne så er der nogle piger specielt i vejle området hvor kunderne kommer ind på samlebånd )

Del dette indlæg


Link til indlæg

@thomas 123 

Jeg gav såmænd bare nogle bud på hvorfor man ikke gør noget.  Det skal såmænd nok passe mange steder er  som du beskriver.  Det reelevante spørgsmål er så, om vi som sexkøbere ønsker at skat og politi løbende laver razzia ?  Det er jo før set at man i en periode ofte var på besøg på danske klinikker.  Dette har nok også været medvirkende til, at antallet af klinikker er faldet. 

Personligt kan jeg ikke få ondt i røven over, at der tjenes mange sorte penge i branchen, min fokus er primært på om pigerne gør det 100% frivilligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 21 timer siden:

Syntes egentligt det er utroligt at der kan skrives om så mange Thaier herinde som er her i kort tid, og dermed helt sikkert er her på turist visum ...  vil gætte på at myndighedene i de store byer nemt kan finde illegale arbejdere på 80-90% af Thaistederne.

80-90% er nok lidt højt sat. Men OK, overdrivelse fremmer forståelsen :)

Og du har ret: Det er virkelig påfaldende så mange fuldt identificerbare klinikker, som fuldstændig åbenlyst annoncerer med nye piger. Det vil svare til, at de etniske restauranter fuldstændig åbenlyst reklamerede med deres illegale køkkenpersonale. 

Hvad der foregår hos politiet, ved kun politiet, men det handler jo nok om ressourcer - man er nødt til at prioritere. Med mindre man direkte falder over pigerne, er det mit indtryk, at politiet koncentrerer indsatsen om de steder, hvor der også er andre endnu grovere forhold indover (mistanke om trafficking, rufferi af særlig grov karakter, særlig grov skatteunddragelse etc.).  

Man kunne måske sammenligne politiets tilgang til prostitution og massage lidt med det samme politis tilgang til Christiania: Man ser igennem fingre med åbenlyse ulovligheder, fordi det bare er alt for bøvlet og besværligt for alvor at forsøge at gøre noget ved det, og der alligevel ikke rigtig vil komme noget ud af det. Og så længe tingene befinder sig i et leje, hvor man synes, at det er til at leve med, er det nu engang også bare nemmest sådan. Der er sikkert også lidt dansk mentalitet i det her.  

Og så var der turistpigerne. Nogle scorer helt sikkert kassen - ellers vil de næppe komme igen og igen og igen. Andre er muligvis knap så heldige. Det havde været rart med en fairtrademærkning ;)  

 

 

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en god ordens skyld, vil jeg sige at der også er flere millioner udlændinge, der bor i Thailand, og arbejder ulovligt. Man får typisk et turistvisum med 60 dages ophold, som normalt kan forlænges lovligt med yderlige 30 dage mod betaling af THB 1900. Når den er udløbet tager man i udlandet, scorer et nyt visum og så får man igen op til 90 dage i Thailand. Det er almen misbrugt, og jeg vil gætte på at ca. 70% af alle udlændinge i Thailand gør det på denne måde. Næsten alle har en eller anden form af online arbejde, og ikke betaler skat i Thailand. Dvs. at den går begge veje. 

Redigeret af Stuber

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 23/3/2018 at 08:11:

 

ej... der bliver sgu ikk betalt moms og skat at de 1000 kr du giver for sex.... og hvis så er det ihvertfald kun de første 300 kr for massagen 

de fleste thai steder arbejder på en break even  ... det vil sige at operere lige omkring hvad der skal til for at man stadig forsvare at man har en butik

og der er også en del bytten rundt på butikker ... så butikkerne bliver "solgt" til den næste thai  ... 

nu er det altid ulovligt for ikke eu borgere at arbejde i danmark på et 3 mdr turist visum.... 

mamasan sender også pengene ud af landet .... og det er ikke små penge .... både overførsler (der er stadig et par butikker hvor du kan overføre uden at vise ID) eller når det tager til thailand ... og det er ikke kun 75.000 kr som du må ha med .... 

om beløbene er store nok  ? ... det ser ud til som trådstarter også siger at der ikke er en minimums grænse for skat .... 

hvis du ser hvad en populær pige arbejder hjem 7 dage om ugen med 8 kunder om dagen (Eller flere... ) 8 kunder x 1000 kr gennemsnit x 7 dage x 90 dage

plus freelancing om natten på clubs og regular customers som tager en aften med for et par extra tusind...

de piger er her for at tjene penge .... mange penge ... ellers ville de meget hellere blive hjemme i dejlige thailand !!! 

:) 

alt det her er der vidst ikke noget hemligt i ....

(8 kunder per dag... det er jo ikke alle 60 minutter mange ligger på 30 min eller mindre ... hvis de starter lidt før 9 om morgenen og slutter ved 21 tiden ..

ja så er det langt fra urealistisk - uden at nævne navne så er der nogle piger specielt i vejle området hvor kunderne kommer ind på samlebånd )

 

Aaaarg altså tvivler på nogen ligefrem har 8 kunder a 1 time og så 90 dage de er her :D

Det er sådanne typiske myter der er hos mange kunder, at man tror en GP har så utroligt mange kunder og tjener så vildt mange penge.

Selv ved de mest populære der tvivler jeg på de bare uden videre kunne få ny kunde lige efter den anden var gået og sådan forsætte fra morgen til aften :) 

Og det tempo 90 dage i træk :lol:

Derudover så putter de jo ikke alle pengene i lommen..  Ved ikke hvor meget en mutter der selv tager for annoncering, indkvartering og telefondame mv..  Men selve pigen får vel 1/2 delen vil jeg tro.

Så dine tal er altså meget optimistiske :D

 

Tror for de fleste GP´ere (gælder alle og ikke specifikt thaier) der kan der gå lang tid mellem kunder..  Nogle kan risikere at sidde på en vagt uden at få nogle kunder.. Dvs de betaler stadig for det sted de har lejet sig ind/kontra mister de penge de selv har brugt på annoncering.. Og spildt en hel dag/aften.

 De mest populære GP´ere kan måske have en del, men der går altid meget spildtid mellem kunderne uanset hvad.  Og næppe nogen der hvis de har en del kunder på en vagt, sådan uden videre kan køre videre sådan uden fridage :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 5 timer siden:

Tror for de fleste GP´ere (gælder alle og ikke specifikt thaier) der kan der gå lang tid mellem kunder..  Nogle kan risikere at sidde på en vagt uden at få nogle kunder.. Dvs de betaler stadig for det sted de har lejet sig ind/kontra mister de penge de selv har brugt på annoncering.. Og spildt en hel dag/aften.

 De mest populære GP´ere kan måske have en del, men der går altid meget spildtid mellem kunderne uanset hvad.  Og næppe nogen der hvis de har en del kunder på en vagt, sådan uden videre kan køre videre sådan uden fridage :) 

 

Der kan være rigtig langt mellem kunderne - også på thaiklinikkerne. Hertil kommer døde perioder som fx her efter jul.

Men det med fridagene tror jeg ikke, du skal føle dig for sikker på. Har man ramt en guldåre, er det bare med at få skovlet løs så længe der er guld (de her piger tænker ikke på sig selv, de tænker på den fattige familie hjemme i Isaan - hver en øre tæller). Og nogle af de populære piger (som er her i de rigtige perioder) må ud fra selv et relativt konservativt skøn skovle rigtig meget guld. Spørgsmålet er, hvem de skovler til - forhåbentlig mest til dem selv.

I en gammel tråd fra juli 17 nævnes, at pigerne gældsætter sig for op til 80.000 kr. for at komme hertil (+ de sædvanlige 50%). Vi kan naturligvis ikke vide, om det passer, men gør det bare tilnærmelsesvis, er der blevet grædt mange bitre tårer over regnen, vinterkulden og det lave besøgstal her i januar, februar og marts.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 6 timer siden:

 

Aaaarg altså tvivler på nogen ligefrem har 8 kunder a 1 time og så 90 dage de er her :D

Det er sådanne typiske myter der er hos mange kunder, at man tror en GP har så utroligt mange kunder og tjener så vildt mange penge.

Selv ved de mest populære der tvivler jeg på de bare uden videre kunne få ny kunde lige efter den anden var gået og sådan forsætte fra morgen til aften :) 

Og det tempo 90 dage i træk :lol:

Derudover så putter de jo ikke alle pengene i lommen..  Ved ikke hvor meget en mutter der selv tager for annoncering, indkvartering og telefondame mv..  Men selve pigen får vel 1/2 delen vil jeg tro.

Så dine tal er altså meget optimistiske :D

 

Tror for de fleste GP´ere (gælder alle og ikke specifikt thaier) der kan der gå lang tid mellem kunder..  Nogle kan risikere at sidde på en vagt uden at få nogle kunder.. Dvs de betaler stadig for det sted de har lejet sig ind/kontra mister de penge de selv har brugt på annoncering.. Og spildt en hel dag/aften.

 De mest populære GP´ere kan måske have en del, men der går altid meget spildtid mellem kunderne uanset hvad.  Og næppe nogen der hvis de har en del kunder på en vagt, sådan uden videre kan køre videre sådan uden fridage :) 

uhmmmmm...nu sagde jeg jo intet om at det er alle vel. ? ... her snakker vi thai steder ... så lad os ikke rode grønsager og frugt sammen .... ;) vi snakker ikke alt muligt andet - danske piger eller andre der bor i europa og kan komme og gå som de vil ... det her er thaipiger som kommer for en ting tjene så mange penge som muligt på 90 dage....

 

 jeg ved specifikt om flere som har omkring de tal ... nogle dage er det måske kun 6 -7  andre dage 10 - 12 kunder... det er langt fra alle der får 60 min ... 

mange er det det bare standarden 20 -30 min unden massage ...

tror du har den typiske fantasi om de kun har haft dig som kunde den dag .... fordi det jo ikke er så lækkert at komme som nummer 3 når du er der kl 11 om formiddagen :)

jeg har prøvet flere gange ... hvor du lige kommer ud i køkkenet eller ud af bagdøren fordi der er en anden kunde som venter ... er jeg den eneste der har prøvet det ???

nu behøver jeg vel ikke nævne navne ...(gør jeg  ?? ) men der et par stykker i vejle området hvor mænd kommer ind på samlebånd fra 8:30 tiden om morgen ... og der går der ikke halve timer mellem kunderne .... men vi har været her før .... så hvordan ser din udregning ud...???

for selv ved 5 kunder om dagen - hvilket langt fra urealistisk for en 10 -12 timers arbejdsdag - plus freelancing om aften og natten med regulars eller folk fra dating sites .. (jeg har selv samlet et par stykker op fra det område)

telefon dame. ?

- mange sover i butikken ... eller hos hende som har inviteret dem ...så diverse omkostninger bliver holdt nede .... 

nu sagde jeg ikke noget om at hun stikker 100% i lommen ... snakken gik på om der bliver betalt skat og moms af pengene ... og der gør der sgu ikk

så er det ligemeget om det er hende selv eller mamasan der har pengene ...

de fleste thaimassage butikker som er bordeller,  arbejder på et niveau hvor det lige løber rundt med skat husleje og løn ... alt over det mest nødvendig bliver stukket i trussen 

-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stuber skrev, for 8 timer siden:

For en god ordens skyld, vil jeg sige at der også er flere millioner udlændinge, der bor i Thailand, og arbejder ulovligt. Man får typisk et turistvisum med 60 dages ophold, som normalt kan forlænges lovligt med yderlige 30 dage mod betaling af THB 1900. Når den er udløbet tager man i udlandet, scorer et nyt visum og så får man igen op til 90 dage i Thailand. Det er almen misbrugt, og jeg vil gætte på at ca. 70% af alle udlændinge i Thailand gør det på denne måde. Næsten alle har en eller anden form af online arbejde, og ikke betaler skat i Thailand. Dvs. at den går begge veje. 

60 dages turistvisum ???? 

 ked af at sige det, men hvis du ikke har den helt grundlæggende fakta omkring turistvisum til thailand som er 30 dage !!!

... så falder resten af hvad du siger lidt på gulvet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Jeg har talt med flere thai-piger som, når man går dem på klingen, indrømmer at de ikke har mange kunder, populære eller ej. Alene i Randers er der mere end 30 massageklinikker, i alle “farver”.

0-3 kunder pr. dag siger de, og jeg tror dem. Hvis man vil hjælpe dem, kan man give dem lidt ekstra, de selv kan putte i lommen. Eller er det mig der er naiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 1 time siden:

 

- mange sover i butikken ... eller hos hende som har inviteret dem ...så diverse omkostninger bliver holdt nede .... 

 

Umiddelbart kommer jeg så til at tænke, at mange åbentbart har nogle dårlige arbejdsforhold og privatliv er så åbentbart en by i rusland.  Istedet for at fokusere så meget på om der betales skat,  synes jeg faktisk at det giver bedre mening at fokusere på deres arbejdsforhold, og fravælge steder med de ringeste forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Umiddelbart kommer jeg så til at tænke, at mange åbentbart har nogle dårlige arbejdsforhold og privatliv er så åbentbart en by i rusland.  Istedet for at fokusere så meget på om der betales skat,  synes jeg faktisk at det giver bedre mening at fokusere på deres arbejdsforhold, og fravælge steder med de ringeste forhold. 

det har du da ret i ....

men så skal du bare til at vælge nogle at de steder fra,  med meget gode anmeldelser herinde ...

;) 555 

 

det er sådan lidt en catch 22....  

vil vi gerne der skal betales skat og moms ....

så er det nok slut med bj's til 500 kr / sex til 600- 800 kr (det er uden en dødsyg oliepjask massage :) )

må de ikke arbejde på turist visa .... så kan vi vinke farvel til mange af dem som giver den bedste service .... 

skal arbejdsforhold, privatliv og logi også med i spil, ja ... så bliver det nok endnu længere mellem pigerne 

 

men du har ret ... fravælg hvis du føler det virker ubehageligt - både for kvinden og dig selv,  det har jeg da også selv gjort nogle gange og også skrevet om det herinde!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 2 timer siden:

Jeg har talt med flere thai-piger som, når man går dem på klingen, indrømmer at de ikke har mange kunder, populære eller ej. Alene i Randers er der mere end 30 massageklinikker, i alle “farver”.

0-3 kunder pr. dag siger de, og jeg tror dem. Hvis man vil hjælpe dem, kan man give dem lidt ekstra, de selv kan putte i lommen. Eller er det mig der er naiv?

ja...  det kan være du har ret ....

men der er også nogle det kan være rigtig svært at få en aftale med ... fordi de har mange kunder ... personligt har jeg det nok sådan, at jeg ikke rigtig gider kneppe en som lige er blevet rusket rundt 20 min tidligere ... så når man får beskeden kom igen om en halv times tid ... så er det ikke så inspirende for min sex lyst ... haha .. kald mig bare snobbet men specielt ikke når jeg ser en 125 kg's usoigneret mand kommer derfra :(  hehe 

igen ... nogle har nok ikke så mange kunder ... nogle steder har de lidt mere travlt ... 

tror mange gange de siger et mindre tal  - fordi de jo godt ved at som mand har man det sådan ......vi vil helst ikke dele vore "prostitueret" med andre mænd !!!

og slet ikke det rigtige tal .... 

jeg har en god bekendt som "ejer" en gogo i Patong ... han underholder ofte med hvor mange kunder en gogo pige kan ha i løbet af en aften... danser i 15 min ... short time ... 45 min sener 15 min ... barfine drinks ... afsted igen en 45 min ... tilbage ...og sådan går en aften for nogle af dem fra 19 - til luk ... og hvis hun har haft et par regular ex-pat om efter middagen så tager hun måske en long time tidligere  på aftenen... for at kunne slappe lidt af ...

min pointe .... de piger siger aldrig de kommer fra en short time .... de har været ude og spise ... deres veninde er syg ... hunden skulle luftes .... bla bla.... 

fordi ingen mand gider hører hun har været sammen med 5 andre før dig ... og du siger det selv ... medlidenhed ... jeg giver hende lidt extra fordi hun har jo ikke haft nogle kunder idag ... jeg er noget specielt !!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 4 timer siden:

uhmmmmm...nu sagde jeg jo intet om at det er alle vel. ? ... her snakker vi thai steder ... så lad os ikke rode grønsager og frugt sammen .... ;) vi snakker ikke alt muligt andet - danske piger eller andre der bor i europa og kan komme og gå som de vil ... det her er thaipiger som kommer for en ting tjene så mange penge som muligt på 90 dage....

 

 jeg ved specifikt om flere som har omkring de tal ... nogle dage er det måske kun 6 -7  andre dage 10 - 12 kunder... det er langt fra alle der får 60 min ... 

mange er det det bare standarden 20 -30 min unden massage ...

tror du har den typiske fantasi om de kun har haft dig som kunde den dag .... fordi det jo ikke er så lækkert at komme som nummer 3 når du er der kl 1tror1 om formiddagen :)

jeg har prøvet flere gange ... hvor du lige kommer ud i køkkenet eller ud af bagdøren fordi der er en anden kunde som venter ... er jeg den eneste der har prøvet det ???

nu behøver jeg vel ikke nævne navne ...(gør jeg  ?? ) men der et par stykker i vejle området hvor mænd kommer ind på samlebånd fra 8:30 tiden om morgen ... og der går der ikke halve timer mellem kunderne .... men vi har været her før .... så hvordan ser din udregning ud...???

for selv ved 5 kunder om dagen - hvilket langt fra urealistisk for en 10 -12 timers arbejdsdag - plus freelancing om aften og natten med regulars eller folk fra dating sites .. (jeg har selv samlet et par stykker op fra det område)

telefon dame. ?

- mange sover i butikken ... eller hos hende som har inviteret dem ...så diverse omkostninger bliver holdt nede .... 

nu sagde jeg ikke noget om at hun stikker 100% i lommen ... snakken gik på om der bliver betalt skat og moms af pengene ... og der gør der sgu ikk

så er det ligemeget om det er hende selv eller mamasan der har pengene ...

de fleste thaimassage butikker som er bordeller,  arbejder på et niveau hvor det lige løber rundt med skat husleje og løn ... alt over det mest nødvendig bliver stukket i trussen 

-

 

Du tror jeg så har den her mening fordi jeg vil føle mig som den eneste ene når jeg besøger en massage pige :D

Ja tro hvad du vil.   Gider næsten ikke kommentere det da så plat og langt under bæltestedet.. Syntes egentligt ikke jeg angreb dig , men du følte dig måske ramt meget, da jeg nævnte det med mange kunder havde en masse fordomme om hvordan det foregår.

Bare sige jeg har meget kendskab til hvordan hverdagen er for dem i den her branche, og tror ikke thaipigerne adskiller sig markant fra mange af de ting her i den her branche, udover de selvfølgelig arbejder alt det de kan.

Virkeligheden er blandt andet at der er en masse spildtid som du åbenbart slet ikke har kendskab til.   Nu har de sikkert her en "mutter" der tager tjansen som telefondame. Det frigør dem for en masse spildtid !!  Alligevel oplever de sikkert en masse der ikke kommer som de har planlagt, og selv hvis en pige er nok så populært og en eventuel telefondame er ekstrem dygtig så faneme svært bare at få kunderne ind på samlebånd, uden en masse spildtid.

Det her regnestykke du laver er så let når man gør det teoretisk.  Virkeligheden er bare en anden.    

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, 1 time siden:

ja...  det kan være du har ret ....

men der er også nogle det kan være rigtig svært at få en aftale med ... fordi de har mange kunder ... personligt har jeg det nok sådan, at jeg ikke rigtig gider kneppe en som lige er blevet rusket rundt 20 min tidligere ... så når man får beskeden kom igen om en halv times tid ... så er det ikke så inspirende for min sex lyst ... haha .. kald mig bare snobbet men specielt ikke når jeg ser en 125 kg's usoigneret mand kommer derfra :(  hehe 

igen ... nogle har nok ikke så mange kunder ... nogle steder har de lidt mere travlt ... 

tror mange gange de siger et mindre tal  - fordi de jo godt ved at som mand har man det sådan ......vi vil helst ikke dele vore "prostitueret" med andre mænd !!!

og slet ikke det rigtige tal .... 

jeg har en god bekendt som "ejer" en gogo i Patong ... han underholder ofte med hvor mange kunder en gogo pige kan ha i løbet af en aften... danser i 15 min ... short time ... 45 min sener 15 min ... barfine drinks ... afsted igen en 45 min ... tilbage ...og sådan går en aften for nogle af dem fra 19 - til luk ... og hvis hun har haft et par regular ex-pat om efter middagen så tager hun måske en long time tidligere  på aftenen... for at kunne slappe lidt af ...

min pointe .... de piger siger aldrig de kommer fra en short time .... de har været ude og spise ... deres veninde er syg ... hunden skulle luftes .... bla bla.... 

fordi ingen mand gider hører hun har været sammen med 5 andre før dig ... og du siger det selv ... medlidenhed ... jeg giver hende lidt extra fordi hun har jo ikke haft nogle kunder idag ... jeg er noget specielt !!

 

 

Men godt høre du er blevet lidt forarget , når de ven der har pralet lidt ;-)  

For det må man da sige han i den grad har.    Godt være der er nogle populære piger der har mange kunder, - men tvivler altså på det kan lade sig gøre som dit regnestykke der ligger op til.  Nu kun erfaring fra Bangkok og Pattaya, men tror ikke servicen er dårligere hos din vens gogo bar, at når det er ST så er der altså næppe nogle der bare lige kan nøjes forsætte med være heldige at kun skulle danse 15 min, og så ikke sidde og snakke og aftale en eventuels deal med en ladydrink.. - det tager jo også tid !!  Og det normale for ST er altså at det sikkert tager minimum 1-3 timer før en eventuel pige har kommet hen til et hotelværelse og hjem igen efter den time hos en kunde.

At du så tror på din ven pralerier , med at de kan få en kunde igen efter 15 minutters dans og så forsætte sådan natten lang kan jeg kun grine af

Hans budskab har været til dig at, man ikke skulle være naiv.  At de her her for at tjene penge, og de selvfølgelig (de mest populære) siger nej til LT tidligt på aftenen, i håb om de kan få nogle ST aftaler  først.   Men tvivler på han har ment at det er normalt at de bare let kan høste kunder hele aftenen og natten.. For så er han da fuld af løgn

Så må han da have en helst speciel gogo bar uden konkurrence fra andre gogo barer, og hvor der går tog hen lige hen til hans bar med massevis af kunder hele tiden :D

Normalt er udbyttet af piger på gogo barer netop så stort at der er altid mange der slet ikke får nogle kunder på en hel aften og nat.. Det er næsten mere normalt end at få en !!  Men samlet set, så tjener de fint i forhold til deres levestadart hvor de er opvokset, hvis bare de kan få en kunde i ny og næ.    Samt de også får del af de ladydrinks der bliver samlet ind fra andre af pigerne og får en fast beløb af baren for at danse der og være der

Nogle få kan dog være ekstremt populære.   Husker et sted i WS i Pattaya.  Hun var eksemplet på sådan en.  Havde også nummer 1 :D ud af virkeligt mange piger.. Var et stort og velkendt og anerkendt sted, hvor der veltfartede massevis af turister ind hele tiden.    Vælger man sådan en, ja så får typisk bare noget maskin sex.  Og vel ikke forvente andet.  Men selv ved sådan en form, så går der altså snilt 2-3 timer fra hun har danset og kommet ned, og man har aftalt noget og hjem til hotel før hun er tidligst tilbage.  Og Selv på hendes mest heldige aftener, så tvivler jeg på de når flere end max 4-5 kunder.   

Konkurrencen fra alle de andre gogo piger, hvor der typisk er 1 kunde til 10 piger vel ? , gør at selv de mest populære altså ikke bare sådan uden videre kan blive ved at få kunder.  Og igen så glemmer du alt den spildtid der uundgåeligt altid er.

 

Men lyder mere som du gerne vil have nogle der ikke er sammen med så mange, og godt forstå.  Ulempen ved Eroguide er bare at bliver nogle først opdaget og får fine anmeldelser så går der ikke længe før det er svært at få en tid og pigen vil automatisk også ændre sin service desværre.  Sådan er det bare :) 

I Pattaya gjorde jeg en dyd ud af at finde netop de steder hvor der ikke var mange kunder men masse piger, da pigerne der er mere desperate og man er garanteret en super oplevelse, da de virkeligt gør alt for en der.    Ulempen ved den her fremgangs måde var at man skulle ud og ind på en masse gogo barer før man fandt netop sådan et sted som omtalt.   Der let at forfalde til de anerkendte gogo barer, hvor dels udvalget og kvaliteten er i top, men der får man også typisk en mere kold oplevelse

Jeg er generelt slet ikke til thaimassage i Danmark.  Syntes deres arbejdsmetode med : frist og lok og når folk er mest sårbare så hiv skrupelløst så mange penge ind, - virker negativ på mig.  Specielt i WS i Pattaya hvor der ikke bliver lagt skjult på det her arbejdsmotto. 

Aldrig rigtigt kunne forstå de danskere der føler sig så tiltrukket af gå ind til noget thaimassage hvor de ikke ved hvad de går ind til, og end ikke kender priserne. Måske nogle føler en spænding for om de kan få en håndtrold eller endda sex..  Men syntes generelt thaimassage med sex er ekstremt dyrt i Danmark sammenlignet med andre i det her erhverv.  De kan netop kun have de priser fordi de lokker når manden ligger ned og er svag og forsvarsløs der :D   Havde der været annonceret priser først, så havde de fleste brugt hjernen og ikke gået med til de her mange gange overpriser for en simpel håndtrold

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Tror det er svært at sammenligne sexturisme storbyen Bangcock med små provinsbyer ala Randers og Vejle. Mht. sort arbejde har vi danskere vist ikke noget at bebrejde andre. Jeg for min del både køber og udfører gerne sort og dobbeltsort(dem som konen heller ikke ved noget om)arbejde:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

@ZEUS, kunne du ikke levere en oversættelse til dine forkortelser?

ST=
LT=
WS=

Så vi almindeligt dødelige også har en chance for at forstå, hvad i slås om. :) 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 4 timer siden:

Jeg har talt med flere thai-piger som, når man går dem på klingen, indrømmer at de ikke har mange kunder, populære eller ej. Alene i Randers er der mere end 30 massageklinikker, i alle “farver”.

0-3 kunder pr. dag siger de, og jeg tror dem. Hvis man vil hjælpe dem, kan man give dem lidt ekstra, de selv kan putte i lommen. Eller er det mig der er naiv?

Med al respekt for Randers lyder det også helt vildt med mere end 30 klinikker... Mon ikke mætningspunktet er ved at være nået?

Et andet problem er, at rigtig mange kunder ikke bestiller tid i forvejen. Den søde massøse kan sidde og vente hele dagen uden en enste kunde, hvorefter 3-4 stykker pludselig kommer væltende ind ad døren samtidig. Det er ikke bare synd for kunderne, som kommer til at gå forgæves, men også rigtig rigtig skidt for indtjeningen. Så, venner, book tid :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 time siden:

Aldrig rigtigt kunne forstå de danskere der føler sig så tiltrukket af gå ind til noget thaimassage hvor de ikke ved hvad de går ind til, og end ikke kender priserne. Måske nogle føler en spænding for om de kan få en håndtrold eller endda sex..  Men syntes generelt thaimassage med sex er ekstremt dyrt i Danmark sammenlignet med andre i det her erhverv.  De kan netop kun have de priser fordi de lokker når manden ligger ned og er svag og forsvarsløs der :D   Havde der været annonceret priser først, så havde de fleste brugt hjernen og ikke gået med til de her mange gange overpriser for en simpel håndtrold

Du har ret, handler det bare om sex, er thaiklinikkerne en dyr løsning. Derfor bør det efter min mening ikke kun handle om sex, når man besøger en thaiklinik.

Og er plageriet for slemt, kommer jeg ikke igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer jo an på hvilken type sex man ønsker, og hvilken type kvinde man ønsker at have den med. 

Det er ikke dyrt. 1000 for en time i Århus, incl alt. Du bestemmer jo selv om du vil have massage, og hvor meget, eller om du vil sexe hele timen.  

@ZEUS. Jeg kan godt forstå du ikke forstår at nogen går ind i thaikonceptet. Jeg forstår heller ikke hvorfor folk synes det er sjovt at stå i kø foran en fisse, sammen med 10 andre mænd, eller hvorfor nogen finder det ophidsende at blive tisset på. 

Sådan er der så meget man kan undres over, prøve at forstå, og blive en smule klogere :) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 4 timer siden:

Men godt høre du er blevet lidt forarget , når de ven der har pralet lidt ;-)  

For det må man da sige han i den grad har.    Godt være der er nogle populære piger der har mange kunder, - men tvivler altså på det kan lade sig gøre som dit regnestykke der ligger op til.  Nu kun erfaring fra Bangkok og Pattaya, men tror ikke servicen er dårligere hos din vens gogo bar, at når det er ST så er der altså næppe nogle der bare lige kan nøjes forsætte med være heldige at kun skulle danse 15 min, og så ikke sidde og snakke og aftale en eventuels deal med en ladydrink.. - det tager jo også tid !!  Og det normale for ST er altså at det sikkert tager minimum 1-3 timer før en eventuel pige har kommet hen til et hotelværelse og hjem igen efter den time hos en kunde.

At du så tror på din ven pralerier , med at de kan få en kunde igen efter 15 minutters dans og så forsætte sådan natten lang kan jeg kun grine af

Hans budskab har været til dig at, man ikke skulle være naiv.  At de her her for at tjene penge, og de selvfølgelig (de mest populære) siger nej til LT tidligt på aftenen, i håb om de kan få nogle ST aftaler  først.   Men tvivler på han har ment at det er normalt at de bare let kan høste kunder hele aftenen og natten.. For så er han da fuld af løgn

Så må han da have en helst speciel gogo bar uden konkurrence fra andre gogo barer, og hvor der går tog hen lige hen til hans bar med massevis af kunder hele tiden :D

Normalt er udbyttet af piger på gogo barer netop så stort at der er altid mange der slet ikke får nogle kunder på en hel aften og nat.. Det er næsten mere normalt end at få en !!  Men samlet set, så tjener de fint i forhold til deres levestadart hvor de er opvokset, hvis bare de kan få en kunde i ny og næ.    Samt de også får del af de ladydrinks der bliver samlet ind fra andre af pigerne og får en fast beløb af baren for at danse der og være der

Nogle få kan dog være ekstremt populære.   Husker et sted i WS i Pattaya.  Hun var eksemplet på sådan en.  Havde også nummer 1 :D ud af virkeligt mange piger.. Var et stort og velkendt og anerkendt sted, hvor der veltfartede massevis af turister ind hele tiden.    Vælger man sådan en, ja så får typisk bare noget maskin sex.  Og vel ikke forvente andet.  Men selv ved sådan en form, så går der altså snilt 2-3 timer fra hun har danset og kommet ned, og man har aftalt noget og hjem til hotel før hun er tidligst tilbage.  Og Selv på hendes mest heldige aftener, så tvivler jeg på de når flere end max 4-5 kunder.   

Konkurrencen fra alle de andre gogo piger, hvor der typisk er 1 kunde til 10 piger vel ? , gør at selv de mest populære altså ikke bare sådan uden videre kan blive ved at få kunder.  Og igen så glemmer du alt den spildtid der uundgåeligt altid er.

 

Men lyder mere som du gerne vil have nogle der ikke er sammen med så mange, og godt forstå.  Ulempen ved Eroguide er bare at bliver nogle først opdaget og får fine anmeldelser så går der ikke længe før det er svært at få en tid og pigen vil automatisk også ændre sin service desværre.  Sådan er det bare :) 

I Pattaya gjorde jeg en dyd ud af at finde netop de steder hvor der ikke var mange kunder men masse piger, da pigerne der er mere desperate og man er garanteret en super oplevelse, da de virkeligt gør alt for en der.    Ulempen ved den her fremgangs måde var at man skulle ud og ind på en masse gogo barer før man fandt netop sådan et sted som omtalt.   Der let at forfalde til de anerkendte gogo barer, hvor dels udvalget og kvaliteten er i top, men der får man også typisk en mere kold oplevelse

Jeg er generelt slet ikke til thaimassage i Danmark.  Syntes deres arbejdsmetode med : frist og lok og når folk er mest sårbare så hiv skrupelløst så mange penge ind, - virker negativ på mig.  Specielt i WS i Pattaya hvor der ikke bliver lagt skjult på det her arbejdsmotto. 

Aldrig rigtigt kunne forstå de danskere der føler sig så tiltrukket af gå ind til noget thaimassage hvor de ikke ved hvad de går ind til, og end ikke kender priserne. Måske nogle føler en spænding for om de kan få en håndtrold eller endda sex..  Men syntes generelt thaimassage med sex er ekstremt dyrt i Danmark sammenlignet med andre i det her erhverv.  De kan netop kun have de priser fordi de lokker når manden ligger ned og er svag og forsvarsløs der :D   Havde der været annonceret priser først, så havde de fleste brugt hjernen og ikke gået med til de her mange gange overpriser for en simpel håndtrold

forarget ??? haha.. hva skulle jeg være forarget over. ?  forarget over at en populær gogo pige bliver gennem knaldet ? haha ... ja det må du gerne tro - jeg lidt ligeglad... 

det virker nu mere til at det er dig som blev ramt da jeg skrev hvor nogle måske tror at det er den eneste ene kunde :) 

nå men du skriver at at hva jeg skrev var forkert ? 

nu handle det her om hvor mange penge en populær thai pige kan lave på sine 90 dage så lad mig se hvad du syntes er et realistisk bud ???

kan du skrive det m ???  kunder per dag x pris x dage ? 

nu hvor du jo har et meget dybere kendskab til denne her branche end alle os andre ... :) 

 

kom med glad med din udregning... nu hvor du er hurtig til at fortælle mig at min ihvertfald er fuldstændig tåbelig ...

 

 

det er sjovt du er hurtig til at fortælle mig hvad jeg glemmer ... og meget skrå sikker på at du har ret ... haha ... 

du roder i dit første indlæg danske/andre piger sammen med thailandske massage bordeller ... og det er også forkert for de operere ikke på samme vilkår ...

og dine tal med 2 -3 timer den holder ikke fra du starter med en lady drink ... så er det kun hvis du har betalt BF og aftalt LT.... :) og mange ST piger fortrækker også de hurtige lovehotels lige netop for ikke at skulle helt hen på den anden side af lars tyndskids bonde mark hvor dit hotel måske er .... og de shorttime rooms er over alt i BKK og Pattaya ... det må du jo vide hvis du er så godt kendt i de områder... 

nå men det var ment som et eksempel på at de piger i thailand som arbejder i thailand aldrig siger et rigtig tal for hvor mange kunder de har 

og det gør de heller ikke i danmark.... ked af at du ikke kunne se det, selvom jeg skrev hvad pointen var :) :

"min pointe .... de piger siger aldrig de kommer fra en short time .... de har været ude og spise ... deres veninde er syg ..."

 

"Men lyder mere som du gerne vil have nogle der ikke er sammen med så mange, og godt forstå.  Ulempen ved Eroguide er bare at bliver nogle først opdaget og får fine anmeldelser så går der ikke længe før det er svært at få en tid og pigen vil automatisk også ændre sin service desværre.  Sådan er det bare :) "

forstår ikke lige den her sætning ? hvad mener du. ??

mht thailand tror jeg nok jeg har et lidt bedre kendskab til dig :) 

jeg skriver jo på intet tidspunkt at alle piger har ST hele aften ?? men jeg brugte det som et eksempel på at selv hende som gør det vil aldrig sig .."jeg har lige kneppet en stor tysker jeg skal lige ha en pause ... " 

 

men nu handler det her jo om thaipiger i danmark og hvor mange kroner de tjener på et turist visa .... igen ... 

vær sød at vise din udregning ????

nu har jeg vidst skrevet det et par gange ... :) 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

 

@ZEUS, kunne du ikke levere en oversættelse til dine forkortelser?

ST=
LT=
WS=

Så vi almindeligt dødelige også har en chance for at forstå, hvad i slås om. :) 

På forhånd tak

ST=short time ...  det vil I praksis sige ..."du kommer - jeg går "

LT=long time ... vil sige du hygger dig får en GFE .... drinks ... danser ... spiller pool ... biografen ... går ud over spiser ... typisk til næste morgen efter morgen mad ...formiddag .. her er der lidt plads til sex om aftenen og igen om morgenen... eller mere... alt efter humør hos jer begge to 

WS= walking street .... en gågade I Pattaya ... med masser af freelance piger ....restauranter ... disco ... barer..gogo ... clubs ... som en tur op af århus strøg i festugen... masser af mennesker ... det skal opleves ... men langt fra det bedste sted at samle piger op :) 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt...... hvorfor er følgende så specielt interessant omkring Thai-segmentet ?

  1. Sender piger på turistvisum penge hjem
  2. Tjenes der sorte penge 
  3. Hvor meget kan en pige tjene
  4. Hvor mange gæster har de

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...