Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Ja idiot efter du havde udleveret mig med de her løgne. Du har virkelig en høj IQ må jeg sige
  2. Men hvorfor bruge de samme billeder ? Før skrev du folk kendte dig i forvejen.
  3. Så find det frem !!!
  4. Nej hvordan skulle man ellers tro noget andet ? Og jo bare høre på hvordan TheVoise oplevede det. Tvivler på han var tankelæser, men kunne ligge 1+1 sammen, som alle andre.
  5. Det er så derfor du jævligt annoncerer efter nye kunder ? Du er da i den grad selvmodsigende
  6. Du kan mærke jeg har et horn i siden på dig ?? For hvad ??? Jeg anede end ikke hvem du var Og jeg har faneme ikke tilbudt mig som chauffør hverken herinde i nogle tråde eller overfor dig. Og dit plader med du ikke har nævnt mig som kunder er jo noget ævl, da det jo netop kun kunne forstås på den måde.
  7. Men vil gerne have du kommer med nogle beviser på din påstand. Ellers bliver du meldt.
  8. ' Arg så ved jeg hvem du er. Det er mange år siden første gang jeg mødtes med dig. Dengang du første gang kom til Bornholm. Jeg har aldrig fortalt jeg ville være din chauffør. Så er du i den grad fuld af løgn ! Jeg husker tilbage dengang, at du fortalte om det var dit første besøg på Bornholm, og du syntes det var dyrt det hotel du var indkvarteret på. Og jeg fortalte så at jeg tidligere havde kørt med andre. Og fortalte nogle fif med blandt BB hotel (dengang billigt) og blandt andet om hvordan du kunne annoncere gratis til alle husstande på Bornholm, gennem en avis som kun lokale kendte til. Jeg fortalte netop også at jeg ikke ville have noget med det at gøre mere !. Fordi det havde været en masse stress hvor man skulle stå til rådelighed 24 timer i døgnet og ikke andet end utak. Hvor pigerne troede at man bare lavede en masse gratis og lagde penge ud for dem, og navn til annoncering, og tit havde stået tilbage med udover at have arbejdet gratis og bil ødelagt den ene gang, også tit stod med underskud fordi der ikke havde været penge til overs til det man havde lagt ud. Men at vi oprindeligt intiation var at få noget af den her service til Bornholm, hvor der jo ikke eksisterede sådan noget. Og hver gang naivt havde troet at det kunne lykkedes, men følt mig som en idiot efter at have lavet alt for dem og kun følte utak og nærmest skulle bede om de penge man havde lagt ud for hotel og andet man havde lånt dem. Det var det jeg sagde !! Så hvordan du kan fordreje det til at jeg ville være chauffør for dig er nærmest til grin. Hvis jeg netop ville det, så ikke givet dig alle de fif som jeg gjorde med blandt andet annoncering i lokal avis, og fortalt dig hvor vigtigt det var at få nogle stamkunder. At der var et kæmpe marked bare man opførte sig lidt anstændigt over kunderne. Hvilket nogle af de forrige ikke havde gjort. Og som jeg sagde er deres valg, og ikke noget jeg kunne bestemme, men medførte bare at de gik glip af en stor og let guldgruppe. Da der netop var ingen GP´ere på Bornholm, som trods alt har 45.000 indbyggere. Læs andre områder af den størrelseorden har typisk 10 udbydere. Hvis jeg ville være chauffør så let skaffe nogle til øen. Men har for længst opgivet det, da alt for tidskrævende og andet at lave end at lægge navn og bil til for ikke andet end utak. For bornholmerne er det desuden lettere nu og meget billigere at komme over til KBH og få et kæmpe udvalg. Men lige førhen fandtes der ikke så billige billetter og var et stort marked, hvis bare nogle GP´ere havde været kloge nok. Har så mødt dig senere her for nogle år siden. Der snakkede vi også om det. Var måske naiv at jeg gav dig mit brugernavn herinde. Men sådan er jeg. For troede ikke om dig at du var sådan en som du nu viser dig for at være. Siger bare stakkels de kunder som du senere ser dig sure på. Det her med fortrolighed hos GP´ere som mange netop værne om, er en by i rusland for dig. Du skriver jeg har svinet dig til, og gad jeg godt vide hvor ?. Jeg har netop aldrig skrevet en anmeldelse om dig. Og måske det du blev sur over. Sandheden er bare at jeg sjældent anmelder nogen herinde. Når jeg endelig gør det så er det altid i et forsøg på at gøre det så positivt som muligt. Dvs hvis jeg syntes det var dårligt så skrevet der var dårlig kemi eller lignende. Jeg hænger ikke nogen ud, som ikke kan forsvare sig. Hvorfor jeg ikke skrev nogen anmeldelse så flere grunde. Jeg overvejede det faktisk sidste gang, men så noget andet for, og tiden løber, og skrive en med nogle ugers forsinkelse syntes jeg er åndsvagt. Grunden til jeg overvejede det var rent flinkhed, og det som du hånligt skriver jeg fedter !. Sandheden er at jeg er naiv og tror på det bedste i alle, og også dig dengang. Selvom jeg kunne have skrevet at de her billeder du altid bruger virkeligt ikke passer med det man ser i virkeligheden. Ligesom samme billeder brugt i alle de her år. Men ville jeg aldrig skrive. Jeg ville have skrevet at du var super sød og ydede en super service. For det var sandheden. Og trods jeg ikke ville skrive det med de billeder du bruger som ikke giver det samme indtryk i virkeligheden, så sikker på de bornholmere som endnu ikke vidste hvem du var, og besøgte dig nok skulle blive tilfredse. Med hensyn til min kommentar til en politibetjent der lavede et indlæg for kun at skrive: Han var enig med dig, så syntes jeg det var sjovt. Man kan like hvis man syntes om andres indlæg. Men ligefrem svare i et indlæg for blot at skrive man er enig med dig virker på mig komisk Og derfor jeg ikke kunne dy mig. Det svarer lidt til hvis vi sidder i en rundkreds og diskutere. Og jeg så rækker hånden op. Og det eneste jeg siger er at jeg er enig med det en anden sagde før. Men hver sin humor. Og ja godt være mit skriv var lidt spidende. Kunne være hans måde at deltage i en debat på. Men kunne også være for at smigre sig ind hos dig. Og sådanne ting finder jeg latterligt. For når man diskuterer herinde så skal det være hvad man ærligt mener, og syntes faktisk det er nedværdigende for jer hvis nogle tror de kan påvirke jer på den måde. Det jeg mener i er næppe herinde, og slet ikke under debatsiderne for at find en kæreste. Så syntes det er lidt malplaceret og nedværdigende overfor jer hvis en skriver sådan noget, uden selv at komme med hvad hans ellers mener. Udover at sige han var enig med dig Du skriver også jeg har slettet et indlæg ?? Og som jeg skrev så få fat i Admin han vil isåfald sikkert kunne finde det. Du skal ihvertfald ikke komme med sådanne påstande uden at kunne bevise det ! Du skal ihvertfald ikke have lov at komme med den påstand du gør, med at jeg har skrevet noget med adgang til en prostitueret er en menneskeret !. Elelr bare det der ligner eller sympatiserer med det. Hvis du ikke finder det, så anmelder jeg dig. Du skal faneme ikke komme med sådanne løgne. Bare sige med 100 procents sikkerhed at jeg aldrig har slettet nogle indlæg herinde jeg har skrevet. Jo hvis det skal være helt korrekt så en pige som jeg skrev om her for 3-4 måneder siden, hvor jeg i god vilje anbefalede hende. Og fortalte om hun havde lavet dansk pornofilm og i den grad var et hit for andre brødre. Opdagede så senere (ingen der fortalte eller påtalte det for mig) at man måske kunne identificere ved det link til danske pornofilm hun havde lavet. Og skrev straks til Admin herinde om han ville slette det link. Tror på ingen måder jeg brød nogle retningslinjer herinde, men for ikke at udlevere hende herinde trods det var på en positiv måde, så fik jeg det slettet. Efterfølgende mange der skrev til mig private meddeleser for at få hendes mobil nr jeg havde fået af hende, men hvor jeg ikke udleverede noget. Det må en Admin meget gerne tjekke. Skjuler ikke noget. Ellers har jeg aldrig nogensinde slettet nogle af mine indlæg herinde !! Tit rettet, men er fordi jeg ofte skriver hurtigt og bagefter enten finder en masse tastefejl, eller finder endnu mere jeg vil tilføre det jeg i forvejen har skrevet. Men aldrig slettet indlæg. Og hvis rettet, så ej fordi jeg ikke har ment det jeg oprindeligt har skrevet, og slettet noget tekst. Men så fordi jeg har uddybet. Vedrørende selve denne tråd så fordi jeg svarede ham politibetjenten som jeg gjorde, så ikke fordi jeg er uenig i ham eller dig. jeg læser når jeg har tid masser af tråde herinde. Nogle gange liker jeg hvis jeg syntes der siges noget som jeg syntes er vigtig i debatten. Det kan endda også være jeg liker en der lige bagefter skriver modsat end det andet indlæg jeg lige likede. For mig er det ikke vigtigt hvem der vinder eller taber eller hvem der har 100 procent ret. For det er der aldrig nogle der har. For mig så liker jeg hvis nogle bidrager med noget som jeg syntes er relevant udover det der er selvfølger. I denne tråd så syntes jeg faktisk det var selvfølger at uden gummi så dumt da stor risiko. Så gad end ikke like dem der skrev det. Også fordi jeg faktisk havde lidt sympati for trådstarter (dog ikke så meget at jeg likede ham) når han var ærlig og skrev at han følte det var meget bedre uden gummi. Som du selv skrev i et indlæg (dog temmeligt udokumenteret påstand med 80 procent i Odense foretrak uden gummi) så enig med dig der er mange der godt vil have det. Og at jeg selv har haft svært ved at sige nej når jeg havde muligheden for at undværre det. Havde man lavet et spørgeundersøgelse herinde så havde sikkert 99 procent af brugerne som syntes det var dumt uden gummi. Men virkeligheden er som du selv nævnte det anderledes. Jeg har intet at tilføre denne tråd andet end at enig det er dumt uden gummi. Men syntes det er ærgeligt at folk ikke tør være ærlige, nu vi begge ved at der er langt flere der gerne vil havde det uden gummi. Og følte netop derfor lidt sympati for ham her trådstarter da alle indlæg gik på hvor dum han var og hvor stor risiko var for at han kunne få aids osv. Så denne tråd var en med en masse selvfølger hvor jeg end ikke gad like noget, og slet ikke kommentere, da der var sagt det der skulle. Lige bortset fra det her indlæg fra betjenten som jeg fandt morsomt. Men bevares humor skal man endelig ikke have herinde kan jeg forstå.
  9. Øhh aner ikke engang hvem du er. Men 100 procent sikker på jeg aldrig har opsøgt dig da du bor et sted meget langt fra mig. Og har jeg villet været din chauffør ??? Nu må du sgu stoppe din nar. Hvis der er så meget pis så må vi bede Admin om finde det du påstår jeg har skrevet herinde !! Feks det med at jeg har slettet en post vedr menneskeret til med adgang til en prostitureret. Hvad fanden har du gang i, er du syg i hovedet ?
  10. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Hyggesnak
    Lyder lidt mere som du er brændt lidt varm på ham ? Nogle gange sker det at fyrene får følelser for GP´erne med de "besværligheder det giver". Men sker helt sikkert også den anden vej. Og bare det jeg læser mellem linjerne
  11. Tror du at du får gratis fisse af hende ved at fedte som du gør ?
  12. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Ja Baccara husker jeg fra Walking street. Og et par andre steder. Udfra hukommelse, men ikke navn Er også en for enden af en sidegade til Walking street. Stort sted med masser af piger, men roligt sted.
  13. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i det øvrige udland
    Ja nemlig stor forskel på gogobarerne. Hos de mest anmelderroste steder der er pigerne på ingen måde pågående. Og virker i stærk kontrast til nogle andre steder hvor pigerne næsten overfalder en for at få ladydrinks. Men trods de er mere tilbageholdende de anerkendte steder, er det jo ikke sværere at få kontakt, end bare at sige til en af de mange "tjenere" at man vil give den pige man har udvalgt en drink. De har numre. Så sætter hun sig hos dig, når hun er færdig med at danse. Og du kan så vurdere om det bare skal være lidt snak eller du vil have hende med hjem. Jeg kan ikke huske navnene på de anmelderroste gogobarer i hovedet. Men sikkert mange der kunne fortælle dig navnene på de gogo barer. Eller let at finde på nettet. Generelt er pigerne i Thailand utroligt serviceminded. Der er der altså kulturforskele så det basker !! Selv shorttime er aldrig med hastværk. Det virker til de har hele dagen til en. Og mere en selv der vil have dem ud af døren igen, nu man netop har valgt en til shorttime. Og longtime til ca kun den dobbelte pris af shorttime vidner også om det jeg netop beskrev. At her er det normalt at pigerne har masser af tid og vil nok opleve det som en overraskelse på forskellen på købepiger i Danmark. Vil dog udfra det jeg kan læse mellem linjerne hos dig, fraråde dig Pattaya og heller satse på Bangkok. Pattaya er med alt respekt for byen, altså ikke andet end købesex Nogle få kvadrat km hvor der er samlet tusindsvis af gogo og øl barer. Er man mæt og blevet lidt træt af sex efter nogle dage, så kan byen godt virke kedelig og meget ensformig. Alt ligner hinanden. Der ville Bangkok være optimalt for dig hvis du vil se og opleve en masse andet , end bare piger.
  14. Nej tænkte på vekselboderne. Men lige for at være 100 procent sikker og ikke har misforstået dig. Kursen man ser ved vekselboderne der er et eventuelt vekselgebyr medregnet i den kurs de reklamer med ikke ? Man kan ikke risikere at de så bagefter skal have et vekselgebyr udover den kurs de skilter med ?
  15. Nu i tvivl.. Er der da veksel gebyr i de store boder ? Regnede jeg ikke med, men nu du skriver det på den måde. Og kan man så ikke regne med den kurs de reklamer med ?
  16. Vekselgebyret på 1 procent der tænkte jeg på med med hævekort. Er normalt 2 procent , men 1 procent med mit Nordea Paycard. Ved godt en eventuelt vekselkurs er medregnet i de boder,- men der jeg godt ville kende kursen hos den Thailandske bank. For så skulle man bare trække de her 1 procent jeg talte om fra- og så se hvad man fik af reel kurs. Hvis kursen his den thailandske banks kurs var 4,77 så ville det faktisk være billigere med mit kort i en automat trods der fratrækkes 1 procent i vekselsgebyr, i det eksempel du lavede fra i forgårs hvor den bedste bod havde en kurs på 4,74. Med hensyn til max beløb man kan hæve i en automat,så tager du fejl. Det kan være hvis det er et visa kort du har hævet med, du har oplevet det. De normale visakort der kan man max hæve 2000 danske kr. Mens masterkort der kan man hæve mellem 5 og 8.000 danske kroner. Mener mit max beløb på Paykortet er 5.000 kr. Dog nyt for mig det du skriver med dagskurs kontra fastkurs. I forvejen syntes jeg det er besværligt at sikre sig man hæver i den thailandske banks kurs, så bliver nok sådan at jeg tager 10 k med hjemmefra og veksler dem i bod i lufthavn. Så må vi håbe kurserne er gode sidst i maj Har længe været dårlige. Dvs ikke så længe siden man fik over 5 for den danske kr. Pt ligger den mede i 4.77
  17. Hurtig hovedregning så svarer veksel gebyret ved automat med hævekort der tager 1 procent i hævegebyr til en kurs der er 0,047 mindre end den aktuelle kurs som pt er 4,77. Dagens kurs 4,773 Vekselkurs 0,047 Svarende til 4,726 Det er jo ikke meget man betaler i gebyr hvis man stiller det op, som jeg har gjort ved at fratrække 1 procent af vekselkursen. Spørgsmålet er så bare hvad den Thailandske banks kurs er ? Håber der er nogle der kan hjælpe mig med det spørgsmål.
  18. Men så lige for at være helt sikker. Så den første kurs af de to opgivne man skal kigge efter når man kommer derned og skal have vekslet fra danske kroner til bath ikke ? Mener iøvrigt at selve kursen var 4.77 igår da jeg tjekkede på valutakurser.dk Men kan man få den til 4.72 så jo rigtig god. Den thailandske banks kurs helt sikkert dårligere end de 4.72 , men gad godt vide hvor dårligere ? Eller er det 4.77 den thailandske banks kurs er ? Men hvor de selvfølgelig skal have de 1 procent i vekselsgebyr ? Ved at hæve med kort i automat med Thialandsk kurs, så betaler man 1 procent ca i hævegebyr med mit Paycard. Hvad det så bliver til reelt er spørgsmålet op imod at have risikoen ved at have mange kontanter på sig er jeg i tvivl om Altså hurtig regning så ville 10.000 være 100 kr i gebyr for at hæve i automat. Og skal man gøre to gange for at minimere risikoen for at have for mange kontanter så bliver det 200 kr plus forskellen i den valuta man kan finde kontra den thailandske banks valuta. Måske ikke umiddelbart meget man trods alt betaler mere for at få vekslet 10.000 danske kr. ved at hæve i automat. På den anden side så pt frisk på at prøve at veksle der i lufthavn. Tror jeg som sagt vil hæve de her 10.000 og resten hvad jeg måtte bruge gøres via automat.
  19. Nu er jeg totalt grøn med hensyn til at veksle privat. Men overvejer da at tage 10 k med i danske og veksle i lufthavnen, hvis det er rimeligt nemt og en del billigere end med kort. De to vekselkurser hvad står de for ? Kan regne ud det første tal er det man regner med eller hvad ?
  20. Ja lyder ikke dårligt I Polen ved jeg ikke om det her koncept findes. Der er det normalt bare en Club hvor fælles for næsten alle er en kæmpe hjørnesofa, og så en masse piger. Men ikke på samme måde som FKK hvor man kan opholde sig lang tid og mad osv. Og de her clubs i Polen kan variere meget på udbudet af piger. Husker dog en både god og sjov gang Her havde taxi chaufføren foreslået at køre til en naboby. Var skeptisk da de godt kan finde på at snyde. Men så billigt at køre i taxi i Polen så jeg sagde ja. Og endte vel med en tur på 3 timers tid inclusiv min hygge med en pige og alligevel som jeg husker det så langt under 100 sloty for taxien som ventede under hele opholdet. Der blev jeg så kørt ud på tynd skids mark.. Endte et sted der lignede noget fra Hollywood. Med kæmpe areal foran bygningen med små belysning ud ovr park lignende have. Blev fulgt op til indgang af chauffør. Der stod så en og tog imod hvis jeg havde noget overtøj. Og gik så videre ind. Var to kæmpe bygninger som kunne minde om et diskotek. Nede ved hjørnet var så en bar. Og i andet store lokale en giga stor (lang) hjørnesofa fyldt med piger. Jeg var den eneste kunde inde i det her kæmpe komplex Og så var det bare at frit vælge og var så tilbygning i flere etager , lejligheder man kunne gå op med pigen. Husker også første gang jeg var i Polen. En sat nattetime hvor jeg med besvær skulle fortælle om man hvad jeg søgte til en taxi chauffør. Og hvor flere ikke kunne engelsk. Og hvor jeg sagde Pussy og han gentog og straks var med på hvad jeg mente, og sagde Club !! Sådan kan man hurtigt lære og forstå hinanden trods man ikke kan et sprog der er ens Der blev jeg kørt ud i et industri kvarter og endte ud for det der lignede en garage. Tænkte nu bliver jeg sgu rullet. Men kom ind og der var den obligatoriske store hjørnesofa fyldt med piger og en lille bar DE her polske klubber dog ikke så meget for. Da man ikke kender indholdet før man har kørt ud og kommet ind. Kan hænde der bare er et par stykker. Er de ikke i ens smag så lidt surt at skal sige man vil et andet sted hen istedet. Ikke at man ikke kan og jeg benytter mig af det. Men er besværligt og kedeligt at skulle agere på den måde. Der bedre lide at finde pigerne på nettet i Polen. Og fraråder direkte danskere i at benytte sig af nogle af de klubber der ligger i Stettin. Det er rene røver borge med virkelig dårlig kvalitet af pigerne.
  21. Nej har aldrig prøvet en FKK klub. Faktisk aldrig besøgt en GP´er i Tyskland. Dels længere tur for mig hvor jeg bor og dels elendigt til tysk Men læst op FKK konceptet herinde og ja mange ting der frister ved det. Gid konceptet også havde kunnet videreføres til Danmark. Polen er lettere for mig at rejse til, og trods jeg har besøgt en del steder så aldrig fundet hvor der står piger ved vejen.
  22. Ja og hvis det ikke er muligt at gøre det andet sted end privaten, så opgiv feks en nabo adresse eller bolig overfor dig, i første omgang. Så kan du altid tjekke når personen dukker op. Gør han det og virker reelt så når han ringer og siger han står udenfor din dør (og jo en nabo bolig i virkeligheden) så give ham den rigtige adresse. Sådan er der flere er gør.
  23. Netop den form for GP´ere har altid tiltalt mig enormt. Det med at kunne se dem i hel figur og eventuelt blive fristet, har gjort jeg stadig kører en tur gennem Istadgade og Halmtorvet de gange jeg er i KBH.. Trods mikro udvalg og dyrere priser end man kan finde på nettet hvor der er lejlighed med i prisen. Desværre helt dødt her i Danmark. Mig bekendt findes det kun i nædnte område og er super begrænset med nogle få GP´ere i bestemte tidsrum, og så findes det vist ditto i begrænset form i Odense. Er der nogle der ved om det foregår i Polen ? Havde gerne taget en ferie på nogle dage hvis der var steder hvor der var et stort udvalg.
  24. Tror nu ikke det har noget med deres buddistiske kultur at gøre. Tror mere det bare handler om køre kultur/vaner som er gældende her. For forskellen i trafikkultur kan man også finde så tæt på som Sverige og Danmark. Jeg kører ofte i Sverige og bliver næsten overrasket hvergang over hvor hensynsfulde og venlige de er i trafikken. Og står i stærk kontrast til Danmark. Er der nogle der i tvivl så bare køre en tur igennem København og så tage et smut over broen til Malmø. Det er som dag og nat. Da jeg hverken er stedkendt i København eller Malmø, så kommer man med navigation ofte ud i et forkert spor. Dvs man kan ikke se flere km frem (eller kender vejen) så man ligger sig tit i et spor hvor man senere opdager det ikke er hensigsmæssigt, da man feks ligger sig til højre, og ikke ved at man længere fremme skal til venstre, og burde have ligget i det spor. Derfor må man jo uundgåeligt skifte. Jeg er selv en der tager meget hensyn der og er der tæt trafik så venter jeg simpelthen og kører heller en ekstra omvej. Men er der langt imellem bilerne, så venter jeg til det rigtige øjeblik så der opstår mindst fare/gene for en anden trafikant. Og udover at bruge blinklys for at vise jeg vil skifte spor, så forsøger jeg ved at vende hovedet så jeg har øjenkontakt med den bagfra kommende bil. Alligevel er det næsten ensbetydende med dytteri og fægten med hænderne i København. I Sverige totalt modsat hvor de næsten gør alt for at hjælpe en bil ind der vil skifte vognbane. Det samme med overhalinger, hvor svenskerne har en vane med at blinke til venstre når de overhaler. Og den foran kørende trækker næsten altid ind til siden så det foregår mest effektivt og hensynsfuldt. Sådan er det næsten med alt når man kører i Sverige. Hvor det i Danmark er skræmmende så egoistisk folk kører og hvor utolerante de er overfor det mindste. Uden at lyde fordomsfuld så oplever jeg det ofte er taxier eller personer med fremmed herkomst. Når jeg hører et vredt dytteri overfor den mindste afvigelse så kommer jeg uundgåeligt til at tænke Perker, og når jeg vender hovedet, så viser det sig at være korrekt i 9 ud af 10 tilfælde. Og nej ej racistisk, for i Sverige hvor der er endnu flere fremmede pr indbyggere, der oplever man ikke den her kultur med bruge albuer og nul tolerance overfor andre trafikanter. Det foregår bare i Danmark og i særdeleshed i København. Husker engang da min navigation var gået i stykker midt inde i Malmø. Det var dengang det endnu ikke var normalt at lade sig guide via mobil. Jeg var på den, da skulle nå en færge i Ystad. Tiden gik og ligegyldigt hvor meget jeg forsøgte, så kunne jeg ikke finde ud til et sted hvor der var vejskilte, og hvor man var heldig at kunne komme ud på en motorvej, hvor der jo uundgåeligt før eller senere ville komme vejskilte med vej til Ystad. Da jeg havde kørt lige ud jeg ved ikke hvor længe gennem en masse lyskryds og tiden begyndte at blive faretruede. Så lænede jeg mig til siden og rullede vinduet ned i passagersiden for at komme i kontakt med en mand der sad i en bil , som holdt ved siden mig i lyskrydset. Forklarede ham problemet. Istedet for en masse forklaringer med hvilken vej jeg skulle, bad han mig om at følge efter ham. Og glad for jeg kunne det. For blev til ihvertfald 15 min. kørsel gennem masser af lyskryds diverse veje, før jeg nåede ud hvor en motorvej startede. Det her måske et enkelt tilfælde af en venlig svensker. Men føler det er normalt hos dem. Der er bare en kæmpe forskel på kørekulturen i Sverige og Danmark. Og som sagt dem der ikke tror mig burde prøve at tage en tur over til Malmø. Og se hvordan det hele glider.. Uden dytteri. Hvordan man hele tiden forsøger at gøre det nemmest for alle trafikanter. Det gør man også i Thailand. Her er også den kørekultur. Selvom det ofte er kaos og en jungle den måde trafikken er opbygget på Men hvor der trods alt er system i det hele. Og hvor ingen bliver sure hvis en svinger ud foran den kørende trafik, hvis de kan se de ellers skulle vente længe. Det er bare normalt at vise hensyn. At tænke nu holder du måske, men bagefter er der en der holder for dig,- trods de har ret til at køre. Det er næsten usandsynligt at opleve det i København. Hvor alle holder på deres ret, og nul tolerance overfor andre.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.