Hop til indhold
SEVENSIXTWO

Priser på rejser til Thailand

Recommended Posts

Hejsa :) 

lige lidt spørgsmål før jeg booker min første tur til thailand-
 

hvad skal man som førstegangs-rejsende til pattay renge for en god pris på en flybillet? (skal rejse fra billund) 

Og hvad er en rimelig rejsetid. (nogle rejser tager jo næsten 46 timer!!)

har desuden mine tanker om hvor mange dage jeg skal booke. har tænkt noget i retningen af 10 dage. (gode råd modtages) 

kan rejse i næsten hele December :) 
 

ved her er en million tråde om emnet, og har læst dem alle.

men sidder stadig med disse usikkerheder.

 

god weekend ! 


 

Redigeret af Stabilizer
Overskrift rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
SEVENSIXTWO skrev, for 16 minutter siden:

Hejsa :) 

lige lidt spørgsmål før jeg booker min første tur til thailand-
 

hvad skal man som førstegangs-rejsende til pattay renge for en god pris på en flybillet? (skal rejse fra billund) 

Og hvad er en rimelig rejsetid. (nogle rejser tager jo næsten 46 timer!!)

har desuden mine tanker om hvor mange dage jeg skal booke. har tænkt noget i retningen af 10 dage. (gode råd modtages) 

kan rejse i næsten hele December :) 
 

ved her er en million tråde om emnet, og har læst dem alle.

men sidder stadig med disse usikkerheder.

 

god weekend ! 


 

Hey - hvorfor dælan da rejse fra Billund? 

Men du kan rejse rimelig komfortabelt med Turkish Airlines fra Billund. Det er faktisk ikke så ringe endda - og med mellemlanding i Istanbul. Det eneste er, at der er laaang ventetid i Istanbul på tilbagerejse. Du burde da kunne lande på en pris på under 4000 kr. for en retur (jeg anbefaler at søge via skyscanner.dk). Finnair er også en mulighed, men dem kender jeg ikke. Jeg kan se, at de har rejsetid på under 14 timer med mellemlanding og det er altså særdeles rimeligt.

10 dage i Pattaya er ganske udmærket som førstegangsrejsende, men det skal heller ikke være færre dage. Tænk på at der er 7 (eller 8) timers forskel mellem DK og Thailand, så når f.eks. rejser om eftermiddagen, så er du først fremme i Pattaya næste dag tidligt eftermiddag og sikkert lettere bombet.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 7 minutter siden:

Hey - hvorfor dælan da rejse fra Billund? 

 

Primært da det er den tætteste lufthavn på mig.

og jeg har lidt i mente at jeg har haft en laaang flyvetur når jeg skal hjem.

vil lige prøve skyscanner så.

har primært brugt travelmarket. Men synes den side lade noget tilbage at ønske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har rejst med Finnair fra kbh flere gange. Som regel billige priser (3500-4000) og kort tid i Helsinki. Vil dog personligt foretrække at bruge lidt flere penge på en direkte med Thai. 

En mulighed er jo også at finde en tur med eks Qatar Airways og en enkelt overnatning i Doha.

personligt vil jeg finde 10 dage i pattaya for lang tid og nok bruge et par dage i Bangkok eller splitte pattaya op i to med et par dage på Koh samet som afbræk.

god tur...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maspero skrev, for 1 minut siden:

 

personligt vil jeg finde 10 dage i pattaya for lang tid og nok bruge et par dage i Bangkok eller splitte pattaya op i to med et par dage på Koh samet som afbræk.

 

kan du elaborere lidt herom?

evt forklare lidt om hvad koh har at byde på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anbefaler at søge på momondo.dk.

Evt er der direkte fly t/r med Thai Airways for ca. 5.000 kr.

Skal det være billigere så skal der en mellemlanding til. Det er altid billigt med aeroflot via Moskva - men der er også mange andre muligheder. - prøv momondo.dk. Hvis du vælger en længere flyrute så læg ekstra dage ind i din ferie hvis det er muligt. 

Du kan sagtens bruge 10 dage i Pattaya. Det er næsten for kort tid. Du vil hurtigt falde i snak med både andre turister og lokale. 

Prøv at tage nogle ture til fx Tiger Park. Million age Stonepark eller nogle af de andre dyreparker. Der er masser at se i Pattaya.

Hvis det er din første tur er et hotel fint ellers anbefaler jeg airbnb hvor du kan leje en lejlighed.  Det er billigere og bedre.  Man kan leje en 2v i et luksus resort med swimmingpool, sauna, spa, dampbad, fitness osv for 1.000 baht (200 kr) om dagen. 

Hvis du rejser med venner så tag dem med ud og se noget i dagtimerne.  Hvis du rejser alene så find en sød pige og tage med.  Hun vil også kunne hjælpe med at oversætte og finde vej osv. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilmeld dig Norweigians nyhedsmail: https://www.norwegian.com/

og div andre + lav prisagenter - så får du deres tilbud om helt billige og evt. direkte flyvninger direkte i din e-mail og kan sammensætte en billig ud- og hjemtur, så du kan komme helt ned på under 3000 - f.eks 2530,- med air China.

Vær dog opmærksom på at priserne stiger for dig, jo mere du søger - så det kan være en fordel at søge på en pc - og bestille via en anden/slette cookies og historik mm. - for igen at få adgang til de helt billige priser.

Jeg har prøvet at søge lidt på rejser fra Hamburg, men det var absolut ikke billigere end fra CPH - og alle med mellemlandinger, hvor det er nemmere at finde direkte flyvninger fra CPH.

Hos Airbnb får du af og til 40% rabat på opholdet, hvis du booker over 4 uger - sidst behøvede jeg kun 27 dage, men ved at booke en dag ekstra, fik jeg pludselig 40% rabat - ellers er det nu ret nemt at finde blligt ophold i Pattaya, hvis man søger via de sædvanlige hotelsøgemaskiner: Hotels.com, Booking.com m.fl. -  eller bare gå rundt og ser, hvor de tilbyde appartments - f.eks. fandt jeg på Thrappaya Road et tilbud på et stort værelse med eget bad, køleskab og kaffemaskine til kun kr. 1000,- for 1 måned.

Det kan godt synes som en lang ferie med en hel måned i Pattaya, men jeg fik faktisk ikke brugt alle de lommepenge jeg havde budgetteret med - det hjælper jo også når man finder en sød veninde, der helst ville have at jeg fik 2 udløsninger om dagen, så man ikke havde så stor trang til at finde en anden motherfine ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flybilletter svinger meget i pris......Og December er starten på højsæsonen i Thailand, så det er ikke det billigste tidspunkt.....

Jeg har fløjet med Finnair fra Hamborg til omkring 4000, men om den pris kan findes nu, ved jeg ikke. Flyvetid hver vej ca 13 timer. 

Emirates har også nogle gode priser ind i mellem. Flyvetid ca 15 timer hver vej, med transit i Dubai og så er det Airbus 380.....verdens fedeste fly...

Direkte fra CPH er du nok for sent ude til, ihvertfald de billigere billetter... 

Jeg plejer at sige at rimelig rejsetid er under 16 timer hver vej......jeg har ikke lyst til at sidde stille længere end det......

Tidsforskel nu er 6 timer til Thailand.

Og husk, hvis du tager en taxi fra BGK til Pattaya er prisen max 1200 bath....kan være chaufføren prøver med en højere pris....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
SEVENSIXTWO skrev, for 11 timer siden:

Primært da det er den tætteste lufthavn på mig.

og jeg har lidt i mente at jeg har haft en laaang flyvetur når jeg skal hjem.

vil lige prøve skyscanner så.

har primært brugt travelmarket. Men synes den side lade noget tilbage at ønske 

Ulempen med Billund er, at der ikke er direkte flyvninger, som fra København, men kan godt forstå "nærhedsprincippet" med lufthavn.

Helt klart er skyscanner og momondo de bedste steder at søge. Og jeg har flere gange købt billetten hos flybillet.dk eller lign. steder og det er foregået problemfrit.

Hvis du har mere end 10 dage, så brug da også lige et par dage i Bangkok inden du vender hjem. Det SKAL altså opleves, hvis du er bare en smule interesseret i andet end øl og kvinder.

Der er en der nævner Koh Samet et par dage og det er også udmærket, da der ikke er så langt med bus fra Pattaya. Koh Samet er jo noget anderledes end Pattaya i atmosfæren, men muligvis kan det også føles lidt kedeligt som solo-rejsende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Captain skrev, for 5 timer siden:

husk, hvis du tager en taxi fra BGK til Pattaya er prisen max 1200 bath....kan være chaufføren prøver med en højere pris....

En bus fra lufthavnen til Pattaya koster kun ca. 120 bath og man får sit eget sæde med sikkerhedssele! - og chaufføren går rundt som en anden fly-stewardesse og efterser at de er spændte - jojo i bussen skal der være styr på sikkerheden, men der er stadig ikke begrænsninger i antallet af passagerer på en scooter - og kun den forreste behøver en salatskål som styrthjelm.

I Pattaya er der 4 stoppesteder - og den sidste er på Thrapparaya Road, hvorfra du bare kan tage en bathtaxi til Jomtien eller Pattaya downtown, hvis du ikke er stået af i tide. Herfra starter busserne også til lufthavnen - desværre ikke tidligt om morgenen - og det kan være nødvendigt at hyre en privattaxi - og med lidt søgning på nettet, kan du få det for ca. 1000 bath med afhentning direkte på dit hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cirka 4000kr fra Billund med Lufthansa via Frankfurt, køb billet cirka 2 måneder før afgang. Rejse tid: 1 time fra Billund til Frankfurt, 3 timers transfer tid, 10-12 timer fra Frankfurt til Bangkok. 30-60 minutter gennem Bangkok lufthavn. 1,5 time i taxa til Pattaya. ... Det samme retur. Det kan ikke betale sig at flyve fra cph når man kommer fra Jylland, hverken økonomisk eller tidsmæssigt - kommer man fra Jylland er man jo afhængig af togrejse evt med et eller flere skift, ind og ud med baggage eller dyr parkering i Kastrup og broafgift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det kan betale sig fra jylland at rejse fra København eller ej kommer an på meget. Oftest er det billigere for mig at tage toget til København på en orange billet end offentlig transport til Billund. Tidsmæssigt er forskellen heller ikke alverden.

Skal man afsted 10-14 dage vil jeg sige at flyvetiden inkl. mellemlanding ikke bør overstige 16-17 timer. 

Læg mærke til afgangstider og ankomst i Danmark. Passer det med offentlig transport. Fx lander Aeroflot omkring kl. 21 i København. Da er mit sidste tog mod jylland allerede kørt, så jeg kan først tage toget mod jylland kl. 2.30 om natten. Flyver man om aftenen fra Bangkok, ryger man ikke ind i togproblemer i Danmark, men heller ikke sikkert man lige kan få en billig orange billet på første afgang. Jeg lægger nu helst nogle timers ventetid ind som buffer i tilfælde af forsinkelse. Man sidder udemærket i terminal 2 og venter.

Pris plejer jeg at gå efter priser omkring 3-3500 kr. Men jeg er tit så længe afsted at jeg ikke tager hensyn til flyvetiden. Men 11 timers mellemlanding i Beijing er ikke at anbefale.

Jeg har prøvet Thai, Aeroflot, KLM, Air France, Qatar, Air China (måske jeg har glemt en). Synes ikke der er den store forskel, selvom lufthavnen i Doha (Qatar) da er en oplevelse.

 

Redigeret af mr. sving
Tilføjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEVENSIXTWO skrev, den 9/11/2018 at 23:10:

kan du elaborere lidt herom?

evt forklare lidt om hvad koh har at byde på 

Det er jo smag og behag hvordan man skal planlægge sin rejse. Pattaya er en stor oplevelse og der er mange steder at opleve i byen. Soi 6, soi 7 og 8, walking street, området omkring LK metro, soi buakhao og mange mange flere steder. 

Når jeg foreslår et par dage i Bangkok eller en overnatning på Koh samet er det blot et udtryk for egne præferencer. Så får man også krydderiet turen med lidt flere oplevelser.

Pattaya er piger (og masser af ladyboys hvis det står på bucket listen), barer, massage, høj musik og ny fest hver dag. 

Bangkok har også et par red light områder som kan tjekkes ud nu du alligevel er i nærheden. Desuden er Bangkok en ret fed by, som med parker, floder, shopping, Night markets m.m. er værd at bruge et par dage på (i hvert fald hvis det er din første tur til Thailand).

Koh Samet byder på nogle fantastiske strande og er et meget afslappet sted, dog ikke med masser af barer og købe piger. Men, lidt fest er der da, specielt i weekenden hvor en del lokale fra Bangkok kommer og chiller. Jeg kan anbefale green Bay Samed Resort. 

Pattaya strande er ikke specielt Bounty like. Dog kan du sejle til Koh larn som ligger udfra kysten ved Pattaya. Måske du kan tage godte fra pattaya med, det er der en del som gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 10 timer siden:

men heller ikke sikkert man lige kan få en billig orange billet på første afgang.

De helt billige Orange billetter, skal som regel booke uger i forvejen - havde jeg lige glemt, da jeg kom fra Pattaya og måtte næsten betale fuld pris og alligevel komme med et bumletog  ;-(

Maspero skrev, for 5 timer siden:

mange mange flere steder. 

I Pattaya har de også flere "Gentlemens clubber", hvor man i mere hyggelige og intime omgivelser end div. beer bars, kan hygge sig med pigerne, inden man evt. udvælger en bestemt til en længere seance. I nogle af clubberne er pigerne lidt for påtrængende og musikken for høj - men dem kan man jo bare undgå - i Pattaya kan jeg især anbefale: Jade House

https://lovepattayathailand.com/listing/jade-house-gentlemens-club/

, da pigerne her er meget tilbageholdende og man skal selv spørge, om de ikke vil have en ladydrink, kalde dem over til sig - enkelte dage har de også gratis mad   ;-)

Desværre kan gentlemensclubberne være lidt svære at finde, da de ikke sådan skilter med store bannere og lysreklamer - og de er placeret såden lidt mere diskret rundt omkring i byen.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som første gangs besøgende vil jeg anbefale dig 2 fulde uger så du kan tjekke det ud om du kan lide det.

Anbefaler at du lander Tirsdag eller Onsdag (Onsdag inden kl. 12 i Bangkok)

Du kan sagtens tage bus men jeg anbefaler at du booker taxi hos: http://www.namstaxipattaya.com/ 1200 baht per tur.

Når du ankommer til Bangkok lufthavn så hast mod immergration og kom igennem asap.

Fang din bagage som bør vente på dig. Nu ud og ned til nederste niv. i lufthavnen. Byt lidt kontanter du har med hjemmefra bare 2000 DKK så du har 10.000 Baht ca. det gør du i Superrich på nederste niv.

 

Så tilbage op hvor Nam har fortalt dig du skal finde din chauffør køb 1 sim kort til tlf. så du har data hele tiden.

 

Grunden til at jeg anbefaler dig at lande tirsdag eller tidligt onsdag er så tager du om onsdagen til Soi 6 og går ned til baren Sexy in the City og spørger efter bar manager AJ.

Han holder newbee nights hver onsdag kl. 17-19 der kan du møde mange newbees samt AJ og de gamle drenge vil hjælpe dig med alle spørgsmål samt du skal få AJ til at sætte dig på Line grupperne for den mdr. du er der samt gruppen for People actually on the ground så kan du nemlig mødes op med andre mongers.

 

Omkring at bo er vi alle forskellige men hvis du kan lide at bo centralt med mange muligheder vil jeg anbefale følgende 2 hoteller:

http://www.dhotelpattaya.com/

http://www.arecalodge.com/

De 2 ovenstående er total ens D hotel billigere ca 40% men ligger lidt længere ude af soi buakhao.

http://www.247boutiquehotelpattaya.com/ 

Ca samme pris som Areca men værelserne er lidt dårligere.

 

Jeg anbefaler dig at tage kontanter med og ikke bruger kredit kort til at hæve med. Jeg er lige kommet hjem fra 4 uger og ATM var raten 0,20 øre dårligere end i TT exchange over hele Pattaya. Det løber hurtigt op alt efter mange penge du bruger for min ferie ville det koste mig næsten 10.000 Baht hvis jeg skulle bruge ATM = 2.000 DKK

Del dette indlæg


Link til indlæg

I lufthavnen er der så 2 superrich (rød og grøn, ejerne er 2 brødre ligesom kampen mellem Adidas og Puma) på nederste etage. Alle vekselkontorer ligger samlet. Gå efter dem som har det højeste af de laveste tal ud for den danske kurs. 

4,97 - 5,03

4,95 - 5,05

Så vælg 4,97.

Formentlig har de alle samme kurs undtagen banken (vist nok Bangkok Bank).

Tag det sted hvor der ikke er kø. Hav passet klar og navnet på din overnatning klar, da der skal skrives lidt oplysninger inden du får vekslet.

Jeg gør det at jeg tjekker alle steder og har det sidste vekselkontorer også den laveste kurs veksel jeg der. Det er en Superrich ofte uden kø. Den første Superrich har tit en længere kø.

I flyet så hav en kuglepen og dit pas på dig på sidste flyvning inden Bangkok, samt hotelnavn. Så er det lettere at udfylde visumansøgningen uden at skulle op og rode i bagagehylden.

Sidst jeg landede i Bangkok var jeg faktisk så hurtigt igennem integrationen at jeg skulle vente 5 min. på bagagen (kun 3 personer foran mig i køen). Andre gange er min bagage taget af båndet inden jeg er nået frem. Men er du let til bens så småløb og tag en lettere spurt hvis du ser en større kineser-gruppe foran dig.

Der er 2 indgange til immigrationen. Står der en gut og siger man skal gå til den anden indgang (75-100 meter længere nede ad gangen), så gør det. Den del har nok mindre kø.

Personligt tog jeg bussen til Pattaya dengang jeg var der virkede fint. Kan man læse et landkort er det også rimelig let at finde det sted man skal hoppe af bath-bussen, hvis man tager bussen til endestationen. Man skal bare huske ved busstationen at tage bath-bussen, der kører i den rigtige retning :) (altså stå på den rigtige side af vejen).

Redigeret af mr. sving
Tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag også at download app'en maps me og/eller here we go inklusiv kort over Thailand. Bogmærk hvor dit hotel ligger, så er det let at finde frem til det via GPS uden brug af internettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 22/11/2018 at 11:05:

men jeg anbefaler at du booker taxi hos: http://www.namstaxipattaya.com/ 1200 baht per tur.

Det er alt for dyrt at betale 10 x mere for at sidde alene i en taxi  - evt. kan du allerede i flyet - eller undervejs kontakte andre enlige herrer og høre om de er interesseret i at dele en taxi - 66 - 50% besparelse er da også værd at tage at tage med - og måske kan I dele nogle fif og aftale at mødes senere  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til info kan sim kort nu købes allerede inde ved Bagagebåndet i lufthavnen.

Tak til jer der udførligt har skrevet om de busser der køre fra Lufthavnen til Pattaya,  det er super nemt og kan anbefales på det kraftigste. 

Youtube har flere video der visuelt viser hvordan det virker

https://www.youtube.com/results?search_query=bkk+to+pattaya+bus

Men igen for en 1 gangs rejsende er løsningen med afhent i lufthavnen med personligt skilt nok at foretrække, ellers er bussen nemme 1000 bath at spare.

Ellers kan jeg kun anbefale man som 1 gangs rejsende, "læser op" på tingene hjemmefra, og ikke "drikker" for meget de første par aftener...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smokehat skrev, for 3 timer siden:

Men igen for en 1 gangs rejsende er løsningen med afhent i lufthavnen med personligt skilt nok at foretrække, ellers er bussen nemme 1000 bath at spare.

Booker man taxi på forhånd til Pattaya kan man finde det helt ned til 1000 bath - men egentlig vil jeg kun anbefale taxien, hvis man ankommer eller tager afsted midt om natten, hvor bussen ikke kører.

Jeg måtte således booke en taxi fra Pattaya til lufthavnen, da jeg kunne se, jeg ikke kunne være der i tiden - men så bliver man også afhentet ved hotellet (eller condo i mit tilfælde) - men noget af en kedelig chauffør, der stort set ikke sagde et kuk hele vejen.

Jeg ville ellers gerne have haft min thai-kæreste med egen bil til at køre mig, men dels var hun endnu noget uerfaren med at køre (det med at trække kørekortet i en automat er vist ikke helt ved siden af i Thailand - men normalt er de meget dygtige til at køre), selvom jeg havde givet hende nogen køretimer og ladet hende køre noget ud af motorvejen mod lufthavnen - dels var hun bange for at græde hele vejen hjem ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, den 24.11.2018 at 13:40:

I lufthavnen er der så 2 superrich (rød og grøn, ejerne er 2 brødre ligesom kampen mellem Adidas og Puma) på nederste etage. Alle vekselkontorer ligger samlet. Gå efter dem som har det højeste af de laveste tal ud for den danske kurs. 

4,97 - 5,03

4,95 - 5,05

Lige en update: kurserne er vist faldet på det seneste, men de bedste kurser så jeg faktisk allerede ved de 2 første vekselbokse man kommer til, når man kommer af flyveren: 4,89 - og også hos et par af de andre man hurtigt møder - men tænkte at det måtte jeg kunne finde bedre,  og fandt efter lang tids søgen endelig Superrichbrødrene: 4,69 eller 4,71 :-(   - men vekselkontorererne ligger altså noget spredt rundt i hele lufthavnsbygningen og nu gad jeg ikke rende mere rundt og kunne heller ikke komme tilbage til transitområdet - og heldigvis havde jeg stadig lidt tilbage fra mit sidste besøg, så jeg kunne betale bussen - og jeg tænkte at i Pattaya kunne jeg få tid til at finde 4,89 igen - men det lykkedes ikke i Downtown Pattaya, hvor jeg alligevel måtte veksle til den dårlige kurs (faktisk ringere end i CPH i DK, hvor kursen var omkring 4,79) for at have nok til at betale (2000 bath + det løse: barfine, øl, ladydrink, taxi, thaifood, mv.) for at dele den første nat med en flot langbenet model på 39 ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 20 timer siden:

Lige en update: kurserne er vist faldet på det seneste, men de bedste kurser så jeg faktisk allerede ved de 2 første vekselbokse man kommer til, når man kommer af flyveren: 4,89 - og også hos et par af de andre man hurtigt møder - men tænkte at det måtte jeg kunne finde bedre,  og fandt efter lang tids søgen endelig Superrichbrødrene: 4,69 eller 4,71 :-(   - men vekselkontorererne ligger altså noget spredt rundt i hele lufthavnsbygningen og nu gad jeg ikke rende mere rundt og kunne heller ikke komme tilbage til transitområdet - og heldigvis havde jeg stadig lidt tilbage fra mit sidste besøg, så jeg kunne betale bussen - og jeg tænkte at i Pattaya kunne jeg få tid til at finde 4,89 igen - men det lykkedes ikke i Downtown Pattaya, hvor jeg alligevel måtte veksle til den dårlige kurs (faktisk ringere end i CPH i DK, hvor kursen var omkring 4,79) for at have nok til at betale (2000 bath + det løse: barfine, øl, ladydrink, taxi, thaifood, mv.) for at dele den første nat med en flot langbenet model på 39 ;-)

Nu er jeg totalt grøn med hensyn til at veksle privat.   Men overvejer da at tage 10 k med i danske og veksle i lufthavnen, hvis det er rimeligt nemt og en del billigere end med kort.

De to vekselkurser hvad står de for ?

Kan regne ud det første tal er det man regner med eller hvad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...