Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Findes det.

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Sidder og bliver lidt tændt på en sexrejse til Thailand, jeg tror ikke jeg har energi til at rejse og opstøve kvinder, på barer o.s.v. Derfor, hvis det findes er der resorts med damer man kan indlogere sig på og have en “house keeper” til personlig service eventuelt i et afmålt tidsrum...

lad høre fra jer der ved så meget om thailand...

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du med at du ikke har energi til at opstøve kvinder? Jeg tror ikke du finder noget land, hvor det er lettere at finde kvinder end Thailand. Du kan uden problemer finde piger der vil være sammen med dig i en hel uge - så længe du betaler.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Alko.

Find den rette stol på det rette sted. Så kan du i ro og mag "Svipe" i bedste Tinderstil blandt de mange der gerne vil dele et længere ophold med dig:)

Find en med sprogkundskaber som kan bidrage med andet end massage og sex...ellers bliver de hurtigt en klods om benene over en længere periode.

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
plasticlove skrev, for 15 minutter siden:

Hvad mener du med at du ikke har energi til at opstøve kvinder? Jeg tror ikke du finder noget land, hvor det er lettere at finde kvinder end Thailand. Du kan uden problemer finde piger der vil være sammen med dig i en hel uge - så længe du betaler.

Jeg har energi til damer, men larmende “go go barer” magter jeg ikke for mange mennesker og larm magter jeg ikke derfor tænkte jeg ressort..men i øvrigt tak for dit gode svar 

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Enzo L'uri skrev, for 5 minutter siden:

Alko.

Find den rette stol på det rette sted. Så kan du i ro og mag "Svipe" i bedste Tinderstil blandt de mange der gerne vil dele et længere ophold med dig:)

Find en med sprogkundskaber som kan bidrage med andet end massage og sex...ellers bliver de hurtigt en klods om benene over en længere periode.

Enzo.

Tak Enzo enig at det skal ikke kun være sex. Vil også gerne lære mere om landet og byen o.s.v. Og tak for dit svar.

bh

Alko

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan sagtens tage på gogo bar og hente en dame uden at det skal være total abefest. Jeg har mange gange bare købt en cola eller red bull, kigget lidt på udvalget, og derefter smuttet afsted med en dame.

Mange af stederne er faktisk ret stille og rolige - især hvis du kommer tidligt. Japanerne er kendt for at komme så snart dørene åbner og snuppe de bedste damer. Du kan bare gøre det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 15 timer siden:

Du kan sagtens tage på gogo bar og hente en dame uden at det skal være total abefest. Jeg har mange gange bare købt en cola eller red bull, kigget lidt på udvalget, og derefter smuttet afsted med en dame.

Mange af stederne er faktisk ret stille og rolige - især hvis du kommer tidligt. Japanerne er kendt for at komme så snart dørene åbner og snuppe de bedste damer. Du kan bare gøre det samme.

Ja nemlig stor forskel på gogobarerne.

Hos de mest anmelderroste steder der er pigerne på ingen måde pågående.   Og virker i stærk kontrast til nogle andre steder hvor pigerne næsten overfalder en for at få ladydrinks.    Men trods de er mere tilbageholdende de anerkendte steder, er det jo ikke sværere at få kontakt, end bare at sige til en af de mange "tjenere" at man vil give den pige man har udvalgt en drink. De har numre.     Så sætter hun sig hos dig, når hun er færdig med at danse.

Og du kan så vurdere om det bare skal være lidt snak eller du vil have hende med hjem.   

Jeg kan ikke huske navnene på de anmelderroste gogobarer i hovedet.  Men sikkert mange der kunne fortælle dig navnene på de gogo barer.   Eller let at finde på nettet. 

 

 

Generelt er pigerne i Thailand utroligt serviceminded.   Der er der altså kulturforskele så det basker !!  Selv shorttime er aldrig med hastværk.  Det virker til de har hele dagen til en.  Og mere en selv der vil have dem ud af døren igen, nu man netop har valgt en til shorttime.

Og longtime til ca kun  den dobbelte pris af shorttime vidner også om det jeg netop beskrev.   At her er det normalt at pigerne har masser af tid og vil nok opleve det som en overraskelse på forskellen på købepiger i Danmark.

 

 

Vil dog udfra det jeg kan læse mellem linjerne hos dig, fraråde dig Pattaya og heller satse på Bangkok.   Pattaya er med alt respekt for byen, altså ikke andet end købesex :) Nogle få kvadrat km hvor der er samlet tusindsvis af gogo og øl barer.     Er man mæt og blevet lidt træt af sex efter nogle dage, så kan byen godt virke kedelig og meget ensformig.   Alt ligner hinanden.

Der ville Bangkok være optimalt for dig hvis du vil se og opleve en masse andet , end bare piger.     

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan ikke huske navnene på de anmelderroste gogobarer i hovedet.  Men sikkert mange der kunne fortælle dig navnene på de gogo barer.   Eller let at finde på nettet.

Baccara både i Bangkok og Pattaya er helt i top. Det er dog også smådyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 18 timer siden:

Sidder og bliver lidt tændt på en sexrejse til Thailand, jeg tror ikke jeg har energi til at rejse og opstøve kvinder, på barer o.s.v. Derfor, hvis det findes er der resorts med damer man kan indlogere sig på og have en “house keeper” til personlig service eventuelt i et afmålt tidsrum...

lad høre fra jer der ved så meget om thailand...

bh

Alko

Hvad med den gule fagbog? Den havde engang en TV-reklame, hvor et pigejuhu-kor (lidt a la carglas repaired, carglas replaced) sang "findes det, så findes det her". Undskyld afsporingen, jeg kunne ikke dy mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med dit profil billed på Eroguide skulle der ikke være noget problem at finde en sød pige :D find en rolig bar, ikke go go bar, men udendørs bar med go musik og så kommer alting af sig selv <3 og til rimelige priser :)

Nu taler jeg så om Pattaya :)

Bangkok er blevet for dyr, bruger selv kun BKK, som transit by nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 7 minutter siden:

Med dit profil billed på Eroguide skulle der ikke være noget problem at finde en sød pige :D find en rolig bar, ikke go go bar, men udendørs bar med go musik og så kommer alting af sig selv <3 og til rimelige priser :)

Med det profilbillede ville det nok være hensigtsmæssigt at søge ind, hvor der var lidt mørkt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, 1 time siden:

Baccara både i Bangkok og Pattaya er helt i top. Det er dog også smådyrt.

Ja Baccara husker jeg fra Walking street. Og et par andre steder.  Udfra hukommelse, men ikke navn :) 

Er også en for enden af en sidegade til Walking street.  Stort sted med masser af piger, men roligt sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 3.4.2019 at 22:02:

Jeg har energi til damer, men larmende “go go barer” magter jeg ikke for mange mennesker og larm magter jeg ikke derfor tænkte jeg ressort.

Sidst jeg var i Pattaya, havde jeg først en bar-pige, som jeg havde fået kontakt med gennem thai-friendly - men hun blev hurtigt efter et par dage lidt kedelig og vi blev enige om at stoppe samarbejdet. Så besøgte jeg dagen efter en Gentlemans-club og tog en short-time med stort set, den første den bedste pige - og så kom hun hver aften de næste 3 uger til mig/eller jeg afhentede hende ved klubben efter arbejdstid ved 21 - 22 tiden (der skal Gentlemensklubberne nemlig lukke - af en eller anden uransagelig årsag), så jeg slap for at betale bar-fine og betalte hende kun 2000 bath/nat + det løse, når vi gik på bar, ud at spise, på udflugt, mm. - men så mente hun også at jeg fortjente 2 x sex om dagen - og hun stod ikke ud af sengen om morgenen, før kvoten var opfyldt - så var hun mere sikker på jeg ikke fandt en anden "motherfine", mens hun var på "arbejde" - ahr - den holdt nu ikke helt  ;-)

Men ellers kan du jo shoppe lidt rundt og få nogen omgange thai-massage her og der - (på Central Pattaya Road kan du godt få det helt ned til kun 150 bath, hvor normalprisen alle andre steder er 200 bath - og jeg har lige fået en omgang til 200 m. olie) - og se om der er nogen af massagedamerne, der gerne vil fortsætte massagen på hotelværelset - i Soi Welcome, Jomtien Beach, var der i hvertfald et par stykker, der påstod, de gerne ville tage sig kærligt af mig - men ellers der er masser af muligheder.

En gogo-bar er nok ikke min førstevælger - mange steder er pigerne ikke specielt interessante - prøv hellere en alm. beer-bar - og det behøver ikke være lige i minefeltet - der er flere steder rundt i byen, langs indfaldsvejene flere vandhuller, hvor pigerne tørster efter faranger. Ellers kan man også være heldig bare at støde ind i en dame på gaden - eller langs Beachroad - enten i Pattaya - eller i Jomtien (i Jomtien er udvalget nu ikke så stort - men de er der, hvis man ser godt efter).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

hej jerngris stort tak for dine meget gode informationer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 6 timer siden:

hej jerngris stort tak for dine meget gode informationer :) 

I aftes var jeg lige på et par beer-bars i Soi Bun Kanchana. Det første sted røg pigen cigaretter og så ligesådan ud + hun havde tatoveringer på de kunstige bryster. Bar-keeperen, så ellers mere frisk og tillokkende ud - men hun røg også - og det næste sted var der en med dårlig ånde, der blev ved med at trænge sig på, men en af de andre søde piger, snakkede "little dansk" - og vi har lavet en aftale om at ses på tirsdag, når hun har fri fra sit normale arbejde. Det tredie sted var der nok 7 - 8 piger al vælge imellem - men tror nu nok, det var mig, der blev udvalgt, da en yngre pige på 41 år (viste det sig senere - men make-up og en slank figur kan gøre meget), ret hurtigt fik sig manøvreret hen til mig og vi kom i snak. På stedet havde de ellers spillet rimelig afdæmpet levende musik, men nu var der kommet en sangerinde på og lydniveauet blev skruet op, så vi blev enige om at tage hjem til mig. 500 bath bar-fine, hvis jeg ikke gav hende en ladydrink - og kun 300,-, hvis jeg købte en til hende, så der sparede jeg vha. lidt hovedregning hurtigt 65 bath - men hun nåede nu ikke at drikke sin øl, da musikken blev mere og mere utålelig - og så var det godt at komme hjem og starte med at tage et lækkert cremeshower bad sammen.

I dag skal jeg måske mødes med en massagepige, jeg har haft et par aftaler med - og på mandag har jeg en aftale med min "Laundry-lady", som taler rimelig godt norsk ;-)

Og en virkelig smuk og sjov moden bar-keeper på 50 år fra LK-Metro jeg har dusket et par gange, har sendt et meget tillokkende foto.

Og nu bimler det ind med flere beskeder på LINE

Man bliver sgu da helt stresset af at være på ferie ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 3.4.2019 at 20:52:

hvis det findes er der resorts med damer man kan indlogere sig på og have en “house keeper” til personlig service eventuelt i et afmålt tidsrum...

Kan anbefale dig at indlogere dig i, eller i en af gaderne omkring Jomtien, Soi White House - her er der masser at dejlige damer - minus een (hende har jeg lige snuppet for et par dage) - og du kan flere steder få lækker dansk mad, som vor mor lavede den - eller endnu bedre med brun sovs og en pige, med endnu brunere øjne, til at kigge dig øjnene, mens du spiser ;-)

Stranden ligger lige på den anden side af  Beach Road - og stranden er renere end de fleste danske badestrande, da man risikerer en stor fine, hvis man ryger eller smider affald ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 8.4.2019 at 20:13:

Godt være at stranden er ren, men hvad med vandet B) er det også rent, ligesom Køge Bugt :P

Vandet omkring Pattaya bliver rimelig ofte udskiftet, da Pattaya ligger lidt ligesom på en pynt - og jeg var en tur i Rayon lidt syd for Pattaya - her var der virkelig mange ude at dykke efter muslinger bare 10 - 40 meter fra en slags dæmpning jeg kørte på - og jeg har aldrig set så store og kilometerlange rør og industrianlæg som i Rayon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...