Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Men dengang betød det med garanti en pinefuld idag. Skulle selvfølgelig stå: Men dengang betød det med garanti en pinefuld død.
  2. Tror det er udbredelsen af østpiger der gør det. Der er specielt de sidste 10 år kommet mange østpiger til Danmark. Uden at have noget dokumetation på det, så ofte piger fra Ungarn og Rumænien der tilbyder det. Der har de åbenbart et andet syn på det. Eller som du udmærket poingterer nogle har. For rigtigt mange østpiger der skærer ud i pap at de bestemt ikke er til sex uden kondom. Ved ikke procenttallet mellem østpiger og danske piger der idag er prostituerede i Danmark, men gætter på ca 5 østpiger for hver 1 dansk pige. I 1996 var det vel 1 til 10 der var henholdsvis østpiger kontra danske piger. Tror også forskellen fra dengang og nu sikkert hænger sammen med den AIDS forskrækkelse der var dengang. Sikkert bestemt ikke noget rart at få nu heller ! Men dengang betød det med garanti en pinefuld idag. Idag findes der altså medicin hvor folk kan leve normalt. Måske tager mange så for afslappet på det.
  3. Tjaeee vedr. taletidskort dernede så efterhånden meget tvivlsomt at det er det billigste. Jo førhen. Men nu hvor man hos 3 kan få fri tale og 7 GB fra 130 kr om mdr eller endnu bedre for 150 kr få fri tale og 20 GB. SMS og MMS selvfølgelig også includeret og med i pris. https://www.3.dk/abonnementer/mobil/ Til sådan en pris så altså meget billigere end taletidskort dernede. Husker ikke hvad jeg gav sidste gang. Men købte med noget data. Men problemet var at når jeg havde ringet lidt hjem (måske 1/2 til 1 time) så tomt, og måtte igen fylde op. Mener omkring det blev fyldt for 500 bath, men holdt faneme ikke langt tid Og vel hurtigt kostet mig ca 1000 bath i startpris (husker ikke præcist hvad jeg gav) og 4 optankninger a 500 bath så endt omkring 3000 bath. Ca 600 dansk kr. Jo før andre danske selskaber som 3 mobil tilbød det her, så meget billigt at købe taletidskort dernede kunne have fri data og ringe flere timer hjem. Men ikke nu hvor man kan få sådan et hos 3 mobil så tvivler jeg på man kan få det billigere dernede. Så overvejer at købe et abonnement kort før afrejse hos 3. Vil ikke overgå med mit nr fra Yousee som jeg har nu. Men vil så bare have det her 3 abonnement i 1-2 måneder. Ved så ikke om man kan eller skal bindes flere måneder. Tror det ikke da jeg jo ikke køber en ny mobil. Men gør man ja så har det ikke min interesse da det så vil blive dyrt. Men var man ligeglad med at skifte selskab, så altså virkeligt billigt når man var dernede. Nu hvor jeg så ikke overfører mit normale nr, men skal have et nyt, så koster det ganske vist 100 kr ekstra i oprettelse. Men 250 kr for fri tale og 20 GB det er altså et kup efter min mening Og hvor man ikke som ved et købt taletidskort dernede hele tiden tænker på at den æder taletid hele tiden og pludselig er det tomt og man må slutte samtale og ned og købe taletid igen igen. Her med abonnement fra 3 der kan man i fred og ro snakke ligeså langt tid man ved. Og kender den samlede pris. 150 kr pr mdr med 20 GB data. Men mange tak for rådet og vil tage det til mig hvis jeg feks skal binde mig i 6 mdr hos 3. Tror dog hvis jeg skal have noget taletidskort dernede, så et hvor udlandstaksten til DK ikke er høj. For lige fedt hvis jeg får optankning til masser af timer ved opkald i Thailand , hvis de har vilde beløb for opkald til Danmark Der blev jeg ihvertfald snydt sidste gang jeg købte en pakke i lufthavnen Vedrørende Sexy in the City det ligger i soi 6 ikke ? Bare for at være sikker. Og hvis kan du huske på hvilken side, hvis man kommer feks op fra Beachroad ? Og tæt på der eller sidst i gaden ?
  4. Ja og man bliver altså også selv mæt dernede efter nogle dage Men savner lidt alternativ til festmiljøet om natten. Et sted om dagen hvor der er roligt, men stadig godt udbud. Ellers må jeg prøve lidt af det der soap massage. Selve behandlingen syntes jeg nu ikke er det værd med den merpris der er Men godt lide den der stemning at sidde stille og roligt og få sig noget at drikke, med en smøg selvfølgelig og så have et overblik over mange piger man kan vælge.
  5. Har du 3 mobil ? Og ved du om forbindelsen er god dernede ? Eller andre der har kendskab til deres dækning ? Sidst så hade jeg købt et eller andet taletidskort som blev fyldt op flere gange. Var fodboldlandskamp og forsøgte desperat at se den. Men måtte opgive Forsøgte også med hotellets wifi, men ligeså dårligt. Ved at der vist er 2 træningskampe i perioden jeg er dernede, og gad jeg godt se. Har ingen anelse om hvilke selskaber dernede som er gode/dårlige med forbindelse. Er vel dernede ligesom i Danmark at der er nogle selskaber der er bedre end andre gætter jeg på
  6. Undskyld jeg blander mig. Ikke fra Aarhus men læste lige med her. 2 sekunder med søgning af hendes navn gav dette link https://annoncelight.dk/showad/252745
  7. Super info med link Dejligt samlet hvis jeg en dag har lyst til det. Men her ved blowbarerne ser der ligesom ud ved alt andet af det sjove i Thailand at der er helt dødt i dagtimerne. Savner udvalg af piger i dagtimerne. Er lidt i Soi 6 men ellers meget dødt. Læste dog fra en anden med de her gentleman klubber, der lukkede de tidligt. Har de tilsvarende åbent og godt med udvalg af piger i dagtimerne ? Så kunne det være jeg skulle besøge sådan en for første gang
  8. Enig med det sikkert koster mere at administrere, men i forvejen benytter netop fly og færger sig netop af at de ingen konkurrence har når de er i luften eller ude på havet, med overpriser for alt Så det ville de sikkert også her Nej det havde nok været bedre indtjening i sidste ende, ved at få solgt flere af deres flybilletter hvis de kunne reklamere med er var gratis wifi.
  9. Super overvejer det kraftigt Vil dog lige sikre mig at det ikke er en dyrere pris hvis man ringer til andre numre i Thailand. Syntes det ikke står præcist der. Om der menes lokale nr og det gælder Thailand er jeg i tvivl om.
  10. Jeg var slet ikke på øen dengang, så det er bullshit. Nej, en eller anden kontaktede hotellet og fortalte om mig. Sorry aner ikke hvad du mener og hvad poingten er ? Du var ikke på øen, så bullshit , skriver du ? Du var da på øen den første gang vi snakkede. Og hvor jeg så nævnte BB hotel som et billigt hotel. Om du er blevet meldt senere aner jeg intet om. Og hvis det du mente om jeg har meldt dig så absurt. Hvad fanden skulle jeg få ud af det ? Selv hvis jeg havde været chauffør og så dig som en konkurrent hvad smart var der så at gøre mere opmærksom på der var det her erhverv på øen ? Sorry men igen meget selvmodsigende. Iøvrigt hvis du kender lidt til Bornholm, så ved du der er mange der har noget imod der er det her erhverv på øen. Har jeg sikkert også snakket om ved dengang vi snakkede sammen første gang. Og da jeg selv kørte som chauffør så tit nogle der ringede og truede dem. Til det havde jeg bare et råd og var at være ligeglad. For de kan jo ikke gøre noget da det er ikke er ulovligt og deres problem hvis de er så skinhellige at tro at de kan bestemme over alle på øen. Har da også oplevet med en vi blev smidt ud af et hotel (et andet end BB) og en anden gang hvor vi ikke kunne bestille værelse næste gang på et hotel vi havde været. Bornholm er meget konservativt og små borgeligt og sladderen går hurtigt. Det skal man som sagt være ligeglad med. Hvis du kigger tilbage på dine indlæg, så kan du se at du har nævnt det. Hvad har jeg nævnt ? BB hotel ? Det syntes jeg i forvejen har argumenteret for at jeg finder latterligt at du bebrejdede mig at have nævnt deres navn. De kan på ingen måder blive dømt for rufferi eller udskammet fordi deres hotelnavn bliver nævnt som et billigt hotel. De har jo ingen som helst indflydelse på hvem der booker et værelse hos dem. Hvordan skulle de egentligt også kunne kontrollere det ? Jeg udleverer kun ting du selv har skrevet og kun fordi at du var negativ overfor en flink fyr Okay så mig der fortalte at jeg havde været sammen med dig og nævnt at jeg var en fedterøv ? Iøvrigt med at være negativ det må du selv stå for. Nogle kunne se humoren i det jeg skrev, og kun dig der drejede det hen på noget negativt, fordi du er fyldt med så meget negativt i dit indre. Bevis var din indebrændthed over noget jeg måske skulle have sagt i en eller andet ligegyldig debat herinde for flere år siden, som du har gået og husket på så længe. Hvis ikke det er negativitet så ved jeg ikke hvad negativitet er. At gå og hade folk flere år for noget der er sagt i en ligegyldig debat. Eller korrekt noget du mener jeg har sagt. For jeg beder stadig om dokumentation på det du påstår jeg har ment ? I Daisy club tråden liker du en fyr, der skriver til mig at fordi at jeg yder en service, så skal jeg anmeldes. Det syn viser en forkælet tankegang, da prostitution ikke er en menneskeret. Vil gerne stadig se det link. Husker du skrev det var så let at finde, så undrer mig over nu utallige gange at have spurgt dig om du ikke bare kunne give mig det link. Lyder totalt hul i hovedet hvis en har skrevet du skal anmeldes hvis du yder en service og jeg har skrevet du mener jeg har skrevet det var en menneskeret. Er det det her du mener med at jeg har meldt dig ? Og i såfald til hvem ? Det er jo totalt gak gak det her ? Eller mener du en anmeldelse herinde ? Isåfald gerne tage en diskustion om det. Ikke at jeg på nogen måde mener det er en menneskeret. Jeg er selv meget kritisk overfor mange af anmeldelser af GP´ere der er herinde og som er meget personlige. Syntes det må være frygteligt for dem at blive hængt ud for personlige ting, endda uden selv at kunne forsvare sig. Personligt håbet man kunne lave et enkelt system herinde, hvor man feks havde en skabelon som man automatisk blev præsenteret for når man ville lave en anmeldelse af en GP´er. Hvor der var faste spørgsmål og hvor man bare skulle markere med et tal mellem 1 til 10 udfor de forskellige spørgsmål. Aller nederst kunne man så udfylde hvis man havde yderlige kommetarer , og dem der ville skrive om selve forløbet hvis de havde lyst. Det havde givet ti gange bedre overblik. Og man havde undgået de her tit følelsesladede oplevelser som vi som kunder har. Dvs hvis positive så da fint og der er nogle der er kanon gode til at beskrive deres gode oplevelser. Dem ville man stadig kunne få. Men alt det her irrelevant om man syntes pigen var flot eller grim , sexet eller det modsatte syntes jeg irrelevant. Som regel er der billeder og det den ene ikke syntes er flot eller sexet syntes andre kunder lige modsat. Så totalt irrelevant. Og er jo objektive meninger af folk. Som der er jo er ligeså mange meninger om som der er mennesker. Det skulle være spørgsmål som feks 1 Først et link til selve pigen. 2 Adgangsforhold. Kunne komme diskret? 3. Parkering. Let at finde en p plads?. 4 Stedet kvalitet ? Var der uhumsk eller luksus 5 Følte du dine forventninger levede op til det der blev lovet i annoncen. 6 Var der god tid eller følte du pigen ville af med dig ? 7. renlighed. Muligheden for bad ? 8 Service. Hvordan oplevede du den? Osv.. Kunne være andre relevante oplysninger som er gode for os kunder at vide. Sådan set ligeglad med mange af de her punkter. Men hver især syntes enkelte punkter er vigtige, og man kunne sortere ud fra det. Jeg havde feks også læst hvis en var negativ i sin anmeldelse at det måske ikke så meget var pigen, men en helt masse andre ting som for mig var irrelevante. Med sådan et system ville det være let, enkelt og utroligt informativt. Og samtidigt havde man undgået de her negative personlige anmeldelser. Som jo i de fleste tilfælde er farvede af kunden. Har der været dårlig kemi, så bliver man uundgåeligt påvirket i sin anmeldelse. Men jo ikke kun GP´eren der kan være skyld i dårlig kemi. Dette system findes ikke. Men derfor syntes jeg alligevel det er relevant , at der findes en sådan et forum som her. Det er jo det Eroguide blev skabt udfra. At der så senere er blevet tilført/udvidet med at i piger kan finde kunder herinde er bare et biprodukt. Eroguide havde ikke kunnet eksistere uden det forum med anmeldelser. Kunderne havde sgu ikke gået herind for bare at kigge på annoncerne. Det er der andre udbydere som Annoncelight , Escortguide osv der er meget bedre til. Hele eksistens grundlaget hos Eroguide er netop at man som de eneste i Danmark har et forum hvor man tjekke om man smider pengene hos en fusker eller finder guldkornene som yder super service. Sådan som jeg ser det er det både til gavn for os kunder, men så sandelig osse jeg selv. Jer der ikke snyder og fusker får jo netop gavn af dette forum som sorterer de ganske vist få sorte får fra. Og sådanne steder hvor bedømmer service eller om de er blevet snydt findes der altså masser af i Danmark. Både indenfor andre erhverv og genre. Hvorfor skulle der så ikke også være et indenfor det her område ? Og jo jeg kan faneme godt forstå det ikke må være behageligt at blive udleveret med personlige irrelevante ting. Men syntes det er vigtigt der er et sted hvor der er penge der bliver betalt for en eller anden ydelse, at man så kan sortere dem fra der bevist snyder og bedrager. Så kan man selvfølgelig sige I ikke er en vare. Men mange andre ting der bliver bedømt som ikke er en vare, i andre fag i Danmark. Feks hvordan servicen var på en restaurant. Nogle gange oplever de også en dybt uretfærdig bedømmelse udfra følelsesmæssige irrelevante ting. Men sådan er virkeligheden. Og uden at kunne huske den her tråd jeg har deltaget i detaljer, det er jo flere år siden, så det jeg mener. Og ja hvis nogle så syntes det er negativt med anmeldelser så sagtens forstå dem. Jeg havde faneme heller ikke brudt mig om at blive bedømt bagefter. Ikke desto mindre det mange fyre oplever når de har været sammen med en pige, hvor det jo er meget normalt at veninderne deler deres viden om fyren var god eller dårlig i sengen mv. Men her er det vel helt iorden og ingen der snakker om at en fyr er blevet behandlet som en vare Det var mere det hykleri jeg ikke brød mig om. Men ingen skal være i tvivl om jeg har stor medfølelse med de piger som bliver udleveret med personlige ting herinde i en negativ anmeldelse.
  11. Tak. Syntes bare det er svært at få overblik over deres billig afgange. Var meget fri sidst jeg skulle finde billetter. Dvs åben for alt, også med eventuel mellemlanding, og indenfor en periode på 2-3 måneder. Brugte diverse søgemaskiner, men var ikke nogen der kom bare i nærheden af priser jeg kunne finde på Norwegian, så bestilte der igen denne gang. Lige overblik under deres lavpriskalender der er Norwegians altså overlegne.
  12. Jeg har ikke så meget forstand på de her passagerfly. Men Norwegian flyver da med de her nye Dreamlinere og de burde vel også teknisk kunne det ? Nu har jeg bestilt billetter og kan ikke refunderes. Men ville med garanti vælge det selskab der kunne tilbyde wifi. Dvs indenfor en grænse Gad ikke betale 10 kg for en returbillet. Så hvis meget høj pris så nok heller vægte højere at man kunne ligge helt ned, og så sove tiden væk Men havde glædeligt betalt et par tusind for en retur mere hvis man kunne få wifi. Det ville simpelthen betyde så meget for mit vedkommende.
  13. Ja men så en rute til USA.. Undrer mig over hvorfor det ikke bliver tilbudt til feks Thailand ? Tror ikke der er nogle flyselskaber der har. Ihvertfald hvad jeg har kunnet undersøge. Havde gerne betalt meget for det wifi
  14. Ja netop hjulene frygtede jeg var dårlige Jeg bruger en mindre end den jeg linkede til at transportere nogle vægte, så jeg kan træne på mine nattevagter. Og de virker lidt svage. Fik ved en fejl en ekstra kuffert da jeg bestilte den anden. Blev meget overrasket da jeg åbnede den jeg havde bestilt og så der lå en mini af den indeni Sikkert som de har glemt den lå der, og når de måske skulle have den hjem fra Kina så været smarte at ligge en af de mindre i en af de større. Du skriver det med 3 mobil. Har du eller andre 3 mobil og ved hvordan det reelt virker ? Har set at det er gratis at ringe fra 3 mobil til en masse lande inclusiv Thailand. Men hvad når man er dernede , koster det så det samme med danske takster ? Og hvad hvis man ringer til thai numre dernede, er det så stadig så man kan regne med det er den pris som er i DK ? Overvejer kraftigt at oprette et abonnement hos 3 hvis man stadig kan bruge den til alt dernede med danske priser. Plejer normalt at købe taletidskort dernede, men syntes sidste gang jeg skulle fylde det op mange gange, og så var det pludseligt ikke så billigt mere.
  15. Ja tråden kommer vidt omkring. Og elsker det For altså heller ikke noget ved 100´vis af tråde hvor der er 2-3 indlæg. Men oprindeligt eller en anden gang skulle vi måske have lavet en der hed: Alt om Thailand. Så kunne man som her læse om en masse nyttig viden. Jeg har specielt interesse for sådan en tråd når det er tæt på man skal rejse dernede. Syntes det er pisse hyggeligt og læse alt mellem himmel og jord der har med Thailandsrejse at gøre. Dem der ikke har interesse, de kan jo bare lade være med at læse den. Det link du giver til 7-heavenbkk der kan jeg desværre ikke åbne noget på siden. Ved ikke hvorfor. Nogle der ved om der findes lignende gode blow barer i Pattaya ?
  16. Gid de fik wifi på langdistance flyvningerne. Har været snak om det til USA men ved ikke om de endnu har fået det. Teknisk skulle det kunne lade sig gøre. Det havde altså opgraderet min flyvefornemmelse mange stjerne op. Tænk hvis man bare kunne sidde med sin bærbare. Se lidt film, man selv bestemmer. Læse lidt på forum som her. Tage et spil osv. Det ville simpelthen være guldværd for mit vedkommende. Jeg gider slet ikke de film de tilbyder. Så har den faktisk altid skærmen slået til så man kan se kort og hvor flyveren er nået til. Det værste er når man føler man har sovet flere timer og så kigger på den skærm og ser der er gået et kvarter og der er 8 timer endnu før man lander
  17. Jamen meldt dig hvor henne ? Herinde eller hos politiet ? Der er vel ikke noget at melde til politiet da det ikke er ulovligt. Og hvis du bare havde læst lidt af hvad det jeg har skrevet, så fortalt dig ti gange efterhånden at jeg ikke er chauffør !. Og ikke ønsker det for fanden ikke !! Det kan du vel ikke have misforstået. Jeg har ikke kørt som chauffør flere år før vi første gang vi snakkede der for mange år siden. Og dengang vi snakkede sammen første gang er vel 10 år siden. Jeg fatter ikke at du kan forstå det snart. Dels sagt til dig dengang , dels i tråde herinde og nu drejer du den herhen ? Jeg fatter virkelig ikke at du kan være i tvivl her. Jo netop skrevet i de tråde at jeg syntes dem der ville være chauføre virkeligt måtte være dumme ! Men er det bare som du bliver ved at spille dum ? Du bliver jo ved !!! Og det vås med at jeg har nævnt BB hotel ?? Come on så sidder du virkeligt og forsøger at retfærdigegøre at du udlevere kunder herinde ved at finde sådan et latterlig ting med jeg nævnte hotel navn ? Og tror du virkeligt de ville kunne dømmes for rufferi fordi jeg nævner deres navn som et billigt hotel, men hvor de ingen anelse har hvem der booker deres hotel ? Og så endda over 10 år efter? Looool så dum tror jeg ikke du var Men du må virkeligt sidde og desperat og forsøge og finde de mindste halmstrå Fremfor bare komme med svar på noget af det andet selvmodsigende vås du hidtil har kommet med. Det var jo så let at finde det andet du påstod, skrev du. Og bedt om et link. Men du snakker bare udenom. Jeg forsøgte faktisk at nedtrappe det her i mit forrige indlæg. For syntes faktisk du havde udstillet dig selv. Men du bliver ved.
  18. Nej jeg har ikke meldt dig. Jeg har aldrig indberettet eller meldt nogen herinde i alle de år jeg har været herinde. Det burde du også tage en snak med en Admin og få bekræftet ligesom det andet du påstod. Ja tror du kan sige negative ting Det opdaget. Og tro mig det kan jeg også hvis nogle bliver ved at pisse på mig. Trods du siger jeg er en fedterøv.
  19. Sikkert mange. Men tror ikke du havde været glad for at få den betegnelse af en hvor du havde været kunde ? Og sjovt man på samme tid kan være røvslikker og samtidigt blive beskyldt for at svine hende til. Syntes hun udstiller sig selv med at slynge sådan noget ud om tidligere kunder. Jeg kunne også kommet med en masse udtryk om hende. Hidtil holdt lidt igen. Og forskellen på at være flink (røvslikker) og så en hystage der bærer nag over noget der er sagt i en eller anden ligegyldig debat harinde, og som intet har været personligt om hende, og så endda bære nag over det i årevis. Ved nærmere eftertanke skulle jeg måske dengang da der var en debat om eller andet herinde, sørget for at give hende ret. Helst personligt ved at svare hende: Jeg syntes også det du lige skrev. Men sandheden er at jeg ikke anede hvem hun var herinde. Og lidt trist man ikke kan debattere herinde, uden at blive hængt ud for ting som kunde, bare fordi man ikke var enig om alt politisk herinde. Læren er at man skal passe på med at være flink under besøg, da man ellers sidenhen risikere at blive hængt ud som fedterøv.
  20. Sorry men bliver man som tidligere kunde hængt ud herinde, så svært ikke at forsvare sig
  21. Du skrev det var så nemt at finde, så burde du da let kunne give et link. Jeg har søgt under det navn og dukker ufatteligt mange tråde fremme, og faneme svært at finde den du eventuelt tænker på. Gider ikke gå ind i flere af dem nu og søge, og slet ikke hvis du ved hvilken det er. Så kan det vel ikke være så svært for dig at komme med linket istedet for jeg skal gennem 100´vis af tråde ?
  22. Men du brugte argumentet om at folk kendte dig og derfor ligegyldigt at billederne var misvisende og over 10 år gamle. Der er vel andre der ikke kender dig som læser Annoncelight ? Eller kender de dig alle ?
  23. Og netop et princip jeg altid har holdt fast i !! Har vel kørt for 5-6 stykker, og netop holdt sex og arbejde strengt adskilt. Og viser netop din påstand om jeg har tilbudt mig som chauffør er total ude i hampen. Tænker jeg tilbage (er efterhånden en del år siden) så kan det være dig der har spurgt om jeg eventuelt har kunne køre for dig hvis der var kunder der ikke kunnet besøge hotel. Det er faktisk meget sandsynligt. Og hvor jeg så har kommet ind på det her med at jeg ikke mere ville have noget med det at gøre. Hvorfor skulle jeg ellers komme med den lange forklaring til dig om hvor jeg tidligere havde kørt, og kun/mest havde negative oplevelser om det ? Det er jo totalt selvmodsigende.
  24. Men ikke tid nu. Ser meget frem til det du så let kunne finde fem med din påstand om jeg havde slettet noget som du skrev Kigger ind her igen om et par timer og glæder mig til du har fundet det
  25. Hvorfor have annoncer for at finde nye, hvis folk kender dig ? Eller du mener alle nye der ikke har har mødt dig, kender dig ? Du kan slet ikke se det selvmodsigende du siger

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.