Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Vil også anbefale Chaturbate. I perioder været derinde. Hundredvis hvis ikke tusindvis af piger eller par. Førhen været for nærig og forsigtig til at ville betale til siden, da frygt for mystiske ekstra opkrævninger mv som måske kunne ske ved udenlandske sider. Men alt 100 procent fair der. Intet fusk eller snyderi fra siden. Nu lidt Tolkens så man kan give lidt drikkepenge engang imellem. Men man kan se masser af shows gratis hvor der virkeligt bliver gået til den. Med det kæmpe udvalg og sidens gode måde den er opbygget på, så fint overblik og man kan lyn hurtigt tjekke masser af piger ud og finde lige det man søger. Fatter ikke folk vil betale i dyre domme for næsten ingen ting som nævnt i denne tråd.
  2. ZEUS skrev et svar til tommybig's tråd i Feedback om Eroguide.dk
    Men er det da bedre nu med kun bynavne men ikke kort ? Lyder som du mener det ville være en forringelse. Ved nuværende model, skal de da også huske at ændre by/landsdel afhængigt af hvor de er. Og ja der er der altså rigtigt mange der ikke gør eller bare har afkrydset masser af byer, med det resultat af de sjældent er det sted de reklamer med. Så jeg kan ikke se hvorfor det skulle blive en forringelse med kort for GP´erne. Og som kunde ville det helt sikkert blive meget lettere. Specielt for dem der er i en landsdel på besøg/arbejde men som ikke er stedkendt.
  3. Det var herinde jeg fandt hende https://erotik.markt.de/berlin/anzeigen/sie-sucht-ihn/ Lidt tilfældigt jeg fandt den her side. Men rigtig god efter min mening. Modsat de mere finpolerede sider med "flotte" modelfotos, og dermed dyrere priser på GP´erne,og ikke aktive annoncer, så er den her ægte og opdateres jævnligt.
  4. Ja Men kan det virkeligt passe der så er helt dødt nu der ?
  5. Nu er jeg jo overhovedet ikke kendt i Berlin. Men læse mig til her der er begrænset af den her type piger nu. Faktisk kun Kurfürstenstraße og så måske lidt udbud på Hackescher Markt i aftentimerne. Kan det virkeligt passe ? Eller den her video der er gammel, og optaget for flere år siden.
  6. Ja tænkte også fake. Men har jeg forstået det rigtigt, så ville "hun" have dig til at betale forud ? I så fald 100 procent sikker på fake. Og forklarer fint den iver "hun" efterfølgende gør sig i at forsøge at lokke dig til at betale. Betal aldrig før du står ansigt til ansigt med vedkommende!. Medmindre du tænder på at blive svindlet selvfølgelig Og ikke en kritik af dig personligt Vi kender alle når det nederste hoved tager kontrollen. Men alarm klokkerne burde komme frem, når de skriver de vil have forudbetaling. Ligesom det ikke er normalt at en GP ligger videoer med genkendeligt ansigt ud til alle muligt vildt fremmede mennesker. Du skriver du syntes videoerne så ægte ud ? En normal GP ville heller aldrig stå og lave personlige videoer til en eller anden tilfældig ukendt eventuelt kunde. Aldrig nogensinde. Du skulle bare have skrevet om hun ikke på en af de der videoer kunne tage en dansk avis eller skrive dit navn på et stykke papir. Så havde tossen haft et problem Og kun gæt herfra. Men tænker det sikkert er en mand du skriver med.
  7. Det er sgu godt at du med "alle dine mange indlæg herinde" har tid og viden om åbningstider mv er så hjælpsom lige ved den her ene annoncør. Sikkert helt "tilfældigt"
  8. Tak til trådstarter da jeg selv skal til Berlin, Så de her oplysninger helt sikkert også bruge.
  9. Nu havde jeg ikke regnet med det her skulle være en lang debat om noget som jeg havde af oplevelser af på turen. Slet ikke efter dit første indlæg, hvor jeg efterfølgende klart havde præciseret at det her drejede sig om Stettin. Hvilket måske kunne misforstås i min oprindelige beretning, selvom jeg nu mener jeg klart gav udtryk for jeg ikke vidste om det galt resten af Polen. Jeg hører i udlandet, at vi i Danmark også er et reserveret folkefærd. Det har jeg også, og derfor fremstillede jeg det netop ikke som noget sort hvidt. Noget godt eller dårligt. Og brugte endda eksemplet på en typisk amerikaner, som vi måske ville føle var lidt for overfladisk når han/hun uden at kende os, mens vi stod i elevator kunne finde på at spørge hvordan det gik en. For at vise at folk ikke nødvendigvis er mere søde eller gode mennesker afhængigt af hvilken udtryksform de har. Og min konklusion, efter også havde nævnt at og nogle danskere sikkert foretrak den mere tillokkede facon, var bare at jeg i hvert fald elskede den meget åbne måde at omgås. Specielt når man har været alene i et fremmed land i flere dage, som er meget lukket i forhold til mange andre lande jeg har rejst i. Og ja mere lukket end tyskerne og danskerne efter min mening. Specielt hvis du kun kan kommunikere med engelsk. Tror det går lidt bedre med tysk, men mange i Polen har vel lært russisk som fremmedsprog førhen, og engelsk for dem (ældre generation) svarer vel hvad russisk er for os. Og så synes jeg, det er et spinkelt grundlag, at generalisere for hele Polen på baggrund af dine få dage i det yderste hjørne af landet Vedrørende min påstand at de er meget tillukkede , så ikke en erfaring jeg har fra få dage som du skriver. Den har jeg oplevet alle de gange jeg har været i Polen. Og som jeg endda understregede var en generel tendens. Jeg kan også godt genkende dit besvær med købesex fra escort.pl ligesom at de gamle odloty og roksa også var notoriske. Det er desuden min erfaring, at pigerne på de sider sjældent er polske, men meget oftere er ukrainere eller især fra Belarus. Jeg er enig i, at et polsk telefonnummer havde gjort tingene nemmere for dig selv. Et trick som går igen i rigtig mange lande. Der er masser af østpiger der arbejder i Polen. I de mange klubber de har, er det næsten umuligt at finde en polsk pige. Og nu tænker jeg ikke på stripklubber i de større byer, men alle de mindre klubber der findes/ eller fandtes dengang i næsten hver flække i Polen. Derfor jeg netop begyndte at bruge Roksa dengang. Så var der pludselig stor chance for at kunne få en polsk studine hjem til ens hotel. Selvom man tit blev snydt af og til og det var et burue sikkert styret af nogle bagmænd der havde mange enkeltstående annoncer hvor det skulle se ud som det var pigerne selv der stod for det. Og hvor det var østpiger. Ikke at man også kunne få gode oplevelser der. Men de oplevelser hvor en rigtig polsk studine lige ville tjene lidt ekstra, der fik man bare noget andet kvalitet af ægthed. Hvilket jeg har skrevet beretninger om for mange år siden. Ved denne tur i Stettin fornemmede jeg at modsat før, så var problemet ikke at telefonen ikke blev taget. Men at den nu faktisk ofte blev taget. Ligeså ofte som hvis man forsøger sig hjemme i Danmark. Der kan man godt nok også opleve at ringe til mange hvor telefon ikke bliver taget. Ved denne tur fornemmede jeg der ikke var så mange inaktive annoncer mere. Måske grundet nye polsk lovgivning, hvor mange piger nu er flyttet over på de nye udenlandske sider. Til gengæld (og der store forskel) når den blev taget, så blev der lagt på eller meget hårdt afvist i vel 99 procent af tilfældene. Sådan var det ikke førhen. Derfor tvivler jeg også på et polsk simkort ville gøre nogen forskel. Men som jeg skrev så ville jeg gøre forsøget næste gang. Dog vil min påstand stadig være at Stettin bestemt ikke er et godt sted for købesex. Jeg vil fraråde det på det kraftigste. Selv hvis jeg ved næste tur oplever at komme igennem til nogen. Så vil jeg retfærdigvis efterfølgende i denne tråd give den positive opdatering. Men stadig målt ud fra besvær for at finde noget kvalitet, så sikker på det er alt alt for bøvlet og besværligt. Ligesom prisniveauet er gået kraftigt i vejret. I Stettin. Det syntes jeg faktisk jeg skyldte at fortælle, da jeg førhen har skrevet flere anmeldelser af ture til Polen. Og anbefalet Polen som sexferie i mange tråde. Det var faktisk bare mit ærinde. Og samtidigt for at give læserne grunden dertil, brugte jeg nogle timer på at fortælle om den her tur, hvor man kunne fornemme noget af alt det her bøvl og besvær man ville opleve. Så ægte som muligt.
  10. Var den da langt min beretning ????
  11. Jeg kan i hvert fald mærke en kæmpe forskel. Og nej plejer ikke at vælge 5 stjernet hoteller, hvilket nok også gør en forskel. Ligesom hos de internationale virksomheder, der er der nok generelt en lidt højere standart rent servicemæssigt. Eller er normalt at de, som minimum kan tale engelsk, hvis det er specielle mærkevare butik. Du mener så heller ikke der er forskel, på hvordan en almindelig amerikaner og russer udtrykker sig, i sociale sammenhænge når man møder vidt fremmede mennesker, man overhovedet ikke kender ? Og nej snakker ikke om nogle er bedre eller dårligere mennesker. Men i udtryksform og at være åben kontra lukket ?
  12. Godt du kommer med andet input ! For vedr. Stettin kontra resten af Polen heller ikke sikker. Som jeg i øvrigt også understregede. Virker logisk at Stettin som grænser op til Tyskland og mange købestærke kunder har andre forhold. Ligesom Stettin som er en velbesøgt by, af rigtigt mange danskere, men også andre EU borgere, er "mættet" af efterspørgsel af købestærke kunder. Den tendens sikkert blevet forstærket mere og mere de seneste år, og bekræfter dermed det forhold, at der førhen fandtes gode forhold for os sexkøbere. Så understreger hermed, at min anmeldelse er for Stettin. Jeg har ikke noget nyere erfaring fra andre steder i Polen.
  13. Ja kan sagtens spille ind Er også andre tråde omkring Polen for nyligt, hvor der netop beskrives det faktum. Og hvor jeg netop også efterspurgte vigtigheden af det. De ture jeg tog for år tilbage der plejede jeg at købe et polsk sim kort. Og havde en gammel Iphone med til det formål også ved denne tur. Men tog den ikke i brug. Men tror ikke det havde gjort særlig stor forskel. Selvfølgelig nogle hvor telefonen ikke blev taget. Men det kan der være mange årsager til. Sådan også i Danmark. Hvor nogle reklamerer med de har 24 timers vagt. Der mit gæt de så bare tager den når de har tid og lyst. Og ellers bare på lydløs. På min tur var problemet at når telefonen blev taget, og man havde afsløret man snakkede engelsk, så blev der lagt på. Noget af årsagen er at mange polakker ikke taler engelsk. I en af de andre Polen tråde, der også råd om man kan bruge en lokal taxi chaufør til at ringe op for en. Det vil sikkert helt klart hjælpe. Men følte bare tonefaldet var arrogant og meget afvisende ved denne tur. Ved næste tur hvis jeg lige keder mig, og kan blive fristet at en yngre studine, der med stor sandsynlighed kan tale engelsk, så prøve med polsk sim kort, for se om det ændrer noget. Men tvivler.
  14. Som overskrift antyder, så advare såfremt nogle påtænker sådan en sex tur. Jeg skal ikke kunne sige om det gælder hele Polen, men tænker risikoen er stor. Jeg har før reklameret for ture til Polen i diverse tråde. Min oprindelige erfaring strækker sig fra ca 15-16 år tilbage. Og sidst jeg var der er vel ca 7- 8 år siden. Men se der er sket store forringelser og besværligheder, hvis man vil opleve lidt sjov på lagerne. Alle de fortræffeligheder man førhen kunne opleve med smukke polske studiner, til meget billige penge, er slet ikke, eller minimalt eksisterende nu. Lige hjemvendt fra en tur fra mandag til torsdag, og syntes det er fair jeg lige bruger et par timer på en anmeldelse af turen. Og dem der brokker sig over nogle ting, jeg måske træder lidt langt tid i, kan lade være med at læse tråden. Så er i advaret. Jeg vælter lidt ud med de tanker og følelser, jeg havde fra turen, og nogle steder sikkert blive langtrukket og udenfor emne. Men nogle vil sikkert kunne bruge lidt nyttig info. Jeg tog derned fordi jeg skulle have lavet noget tandbehandling, som jeg stadig vil anbefale, da meget billigere end i Danmark. Specielt hvis man lige indmelder sig i Sygesikring Danmark, så er det ikke bare halv pris i for hold til Danmark, men måske 4 gange eller mere så billigt. Da tilskud selvsagt har en beløbsgrænse. I danske priser vil det tit kun være måske 25 procent den dækker. Men når det er i Polen, så svarer det til ca halvdelen af udgiften man har i Polen, som nævnt i forvejen var ca halv pris i forhold til Danmark. Mandag. Rejse til Stettin. Ankom sen eftermiddag til Stettin, og kørte direkte til den tid hos tandlæge jeg havde dernede. Havde valgt selv at køre derned, da så meget mere fleksibel. Skal dog siges taxier, sikkert stadig er meget billige i forhold til Danmark. Efter tjekket ind på hotel om aftenen, tænkte jeg det var tid til at forsøge at få kontakt til nogle. Var dog heldig (mente jeg) da jeg i første hug forsøgte mig. En på 40 år men så rigtigt godt ud der på billederne. Hendes pris var 300 zloty svarende til ca 450 danske. Hun fortalte at hvis besøge hotel så kostede det 300 ekstra. Så tænkte der var valget let, nu jeg var i bil. Undrede mig dog over den "overpris" bare for at komme til hotellet, målt udfra timeløns niveuet i Polen. Altså hvis en i Danmark havde taget 1500 kr for 1 time, så virkede det dyrt hvis hun ville have 1500 kr ekstra for at komme til et hotel. Specielt i dette tilfælde, da efter hun havde sms´et adresse, og jeg havde fundet ca område, for så at opdage det var max 500 - 1500 meter fra hotellet. Forklaringen på det "høje" tillæg for at møde op på hotel, havde nok sin logik, erfarede jeg efter at have mødt op hos hende. Hun var plus moms og meget efterskat. Hun fortalte hun lige have fået lavet noget ansigtsbehandling, og måske lidt hævet. Det var nu også mere hendes krop jeg slet ikke kunne se lignede bare lidt de fotos hun havde i annoncen. Men skal siges hun var sød og venlig. Og så forsøger jeg altid at få det bedste ud af det. I annonce se hun talte engelsk, tysk og russisk. Hun fortalte hun var fra Tyskland, men gætter på russer, men nok ikke så populært at ligefrem sige man er det nu. Specielt ikke i Polen. Hun fortalte endvidere at hun pendlede til København 1 gang om måneden, som hun i øvrigt syntes var en fin by. Tirsdag. Tandbehandling og hvile. Fik lavet tandbehandlingen, og hed sig jeg skulle holde mig ro. Så det gjorde jeg, og lavede klar til næste dag, hvor min plan var at være meget aktiv for at finde noget godt. Blandt andet sorteret en masse piger til under en.escort.pl hvor de blev markeret med et "hjerte" Alle dem jeg følte interesse for samt vurderet ud fra om de kunne tale engelsk. Også hvis de skrev de kunne russisk, da tænkte større chance for de tog telefonen. Min plan var så at ringe op, og hvis der var en der afviste, fordi hun ikke kunne engelsk, så fjerne det her "hjerte" og på den måde kunne holde øje med, at man ikke bare ringede til en masse i blinde, og til samme person flere gange. Onsdag. Fisse Forsøgte lidt allerede om eftermiddagen efter diverse gøremål. Var meningen jeg først ville have lidt sjov om aftenen, men kunne ikke lade være med se om der var noget der fristede mig. Så forsøgte et opkald til noget der lignede en smuk studine. Og bling blev svaret med det samme af en der sagde Helloooo. Jeg spurgte om hun havde tid til et besøg (på engelsk) og svaret kom promte , kontant og følte jeg meget aggressivt: No !!!! og så blev røret lagt på. Okay ? Af tidligere tråde (og erfaring jeg selv havde for flere år tilbage) har problemet været når man ringede op, så blev telefon ikke taget. Jeg lavede efterfølgende opkald til 3 andre GP´ere. (bruger mit normale nr som i dk, hvor man kan ringe gratis i eu) Alle blev taget med det samme. Men samme kontante aggressive afvisning. Der undrer jeg mig bare ? Hvad er der lige sket her. Om aftenen trak diverse gøremål ud, og før jeg fik spist og var kommet i bad, så var klokken vel omkring 22. Men gik i aktion, og forsøgte at få kontakt med nogle. Fik så kontakt med en der kunne engelsk, og fik hendes adresse. Kørte derud , var heldig at finde noget parkering tæt på og forsøgte at finde adresse. Var meget mørk og lidt skummelt trods det var tæt på centrum. Man skulle nemlig bagom selve hovedbygningen hvor indgange lå, men hvor der ingen fliser eller lys var. Kun lidt nedtrådt højt græs der antydede at det her var hvor beboerne gik ind. Fandt nummeret på husblok, og ringede op. Nu svarede hun så ikke mere på andet end ved sms. Og der meget aktiv for at jeg skulle bruge kode 10 for at ringe op og få dør låst op. Der var hun meget ivrig med jeg skulle forsøge flere gange, selvom jeg allerede gjort det 2 gange uden resultat. Der fik mistanke om at døralarmen var til en anden end hende. Oprindeligt da jeg læste hendes annonce fik jeg faktisk en mistanke. Hendes annonce tekst der i øvrigt som hos 98 procent af brugerne derinde, var på polsk. Men jeg havde google translate, da hun havde sendt adressen. For lige se hvad hun var for en og hvad hun tilbød. Der stod i den korte tekst blandt andet at hun frabed sig ukrainere. Det lød mistænksomt efter min mening. Tvivler ligefrem på det er populært ligefrem at have de tanker og næppe nogle der ville skrive det i hvert fald. Derimod risiko for en fake person der ligefrem ville genere de personer der havde anti sympati for ukrainerne. Mistanken blev i hvert fald forstærket da personen ville have jeg skulle forsøge at få mig til at ringe op til nr 10 flere gange. Tænker der boede måske en russer, som den her fake person ville genere. Så gad ikke spilde mere tid der og forlod stedet. Tiden løb og forsøgte forgæves af få kontakt til nogen. Her oplevede jeg det som førhen og omtalt herinde i andre tråde, med en masse der slet ikke tog telefonen, eller hos de få der blev svaret og hvor det var på polsk hvor røret derefter blev lagt på. Havde ellers troede jeg fundet en smart måde at kunne fastholde dem på. Ved at høfligt spørge om de kunne snakke lidt engelsk. Fik så dog kontakt til en der igen som før talte rimeligt godt engelsk. Fik hendes adresse. Var så et sted hvor der var indhegning. Dvs nogle mindre 3 etagers bolig blokke hvor der var et hegn rundt om. Ikke et specielt syn i Polen. Til den lille p plads tilhørende bygningen var der dog en bom som jeg kunne kravle indunder. Ellers ville jeg ikke have kunnet komme ind. Da jeg ringede op gav hun en lyn hurtig og utrolig kompliceret beskrivelse af hvor stedet skulle være. Noget lignende ala jeg skulle hen til blok 4 og være på den venstre side af den og forsætte til 20 osv osv. En meget lang smøre. Det var umuligt for mig at forstå selvom jeg forsøgte. Efter besvær med at finde blok 4 (halv mørkt også der) for så at opdage man ikke kunne stå på bagsiden af bygningen. Og jeg forsøgte endnu en opringning hvor hun forsatte med uforståelige eller selvmodsigende instrukser og sluttede af med at være lettere irriteret over at jeg ikke forstod noget så simpelt, og at jeg måtte ringe op når jeg stod der. Jeg skrev en sms at jeg smuttede. Tænkte bagefter. Var det endnu en fusker ?. Eller havde jeg misforstået, og slet ikke skulle ind der hvor blokkene lå, men forsat ad vejen (udenfor)? Eller simpelthen blevet afvist da hun havde set mig fra et vindue ? Da hjemme så undersøgte jeg hendes annonce og se tlf tilknyttet 3 annoncer med såkaldte samme pige, men hvor tekst varierede meget og ligefrem ulogisk. Stod hun kun tilbød massage, men samtidigt hård sex. Under andre annonce også modstridende og forskellig ydelser. Men der kun gisninger fra min side. Dagen efter fik jeg dog svaret. 3 sms´er fra hende. Hvor hun skrev sat jeg var dum og jeg var bustet. Hun kunne se og opspore mit tlf nr, og se jeg var fra Danmark og jeg var nu meldt til politiet. Jeg svarede noget lignende med : Super !! Og hvis du vil have min adresse til mit hotel som politiet kunne bruge, så endelig sige til. Læs du kan besøge mig hvor solen aldrig skinner, men sagt på en lidt flottere måde. Ved så ikke om der vitterligt er ændret lovgivning i Polen så det nu er forbudt. Tænker politiet end ikke havde gidet røre ved en sådan sag,hvor ingen beviser eller noget,trods der findes sådanne tosser der sidder og anmelder kunder. Men det er vist ikke specielt polsk med sådanne tosser. De forefindes også i Danmark. Skulle lovgivningen i Polen vitterligt været lavet om, så på den anden side kold i røven. Så må de sgu informere om de er gået tilbage til middelalderen hvis de har fået nye regler. Ellers er det jo ikke til at vide hvad der er lovligt eller ulovligt i et land hvor dobbeltmoralen i den grad eksisterer. Denne onsdag sen nat fik jeg dog efterfølgende kontakt med en der kunne lidt engelsk og som er en af de flere der bare tilbyder fræk massage, og ikke sex. Hun skulle sende adressen, men fik aldrig nogen. Så må jeg sige sen nat kørte jeg træt og sur hjem til hotel. Og forbandede Polen og alt der er polsk. Torsdag. Berlin. Torsdag var min plan at tage til Berlin tidlig morgen og ind i en masse Ikeaer (der er 6 stk) for inspirration til køkken og boligindretning nu jeg er ved at total renovere hus derhjemme. Når jeg så kom hjem om aftenen så plan at pakke (skulle rejse hjem næste morgen) så lige få et godnat put hos en GP¨er i Stettin. Og må sige mit had til alt der er polsk ikke meget mindre næste morgen og dag. Fornemmede allerede solen skinne og folk smile ligesom jeg kom længere og længere ind i Tyskland Sgu som at komme hjem. Hvor der er service og almen dannelse og høflighed. Ikke de her tillukkede polakkere man tit havde mødt i Stettin. Men ja alle de timer i bil fint for tankerne. Og jo der er noget med at polakker er tillukkede. Men selvfølgelig ikke sort hvid. Det handler om de generelle forskelle på hvordan et lands befolkning generelt opfører sig på. Nogle vil måske sige amerikanernes utrolige udadvendte og måske overfladiske måde at opføre sig på er lige lidt for meget som dansker. Som feks at det er normalt for en amerikaner at spørge hvordan det går til en person man aldrig før har mødt. Men den form for personlighed må jeg nu sige jeg i den grad savnede i Polen som vel er totalt modsat USA på det område. Dermed ikke sagt de er mindre søde og venlige. Men meget svære at komme ind på. Og viser bestemt ikke for mange følelser. Og ja man kan finde enkelte som snakker flydende engelsk og som sjovt nok tit næsten er mere amerikanske end amerikanerne i deres venlige og imødekomne facon Men det hører desværre til sjældenhederne De fleste er utrolig kolde udadtil og har ikke et minimalt begreb af at yde service hvis du feks står i en butik eller på en Mac D. Det er ekstremt !. Og hold kæft hvor var det dejligt bare at komme til Tyskland og opleve noget af det man kender fra Danmark. Selv i en storby som Berlin som kunne være lidt hård og fyldt med en masse nationaliteter, så var der bare varme, almen venlighed og hjælpsomhed. Sådan var det også da jeg besøgte Polen for år tilbage. Altså at der var en anden mentalitet, hvor det var svært at komme ind på polakkerne umiddelbart. Men det der overraskede mig ved denne tur var at de generelt ikke bare virkede kolde men direkte hadefulde ?. Man kunne sagtens charmere sig med blikke og kropssprog til almindelige polakker man mødte. Men ligeså snart man åbnede munden og afslørede at man talte engelsk/ var udlændig syntes jeg der skete en kraftig forvandling. I 7 ud af 10 tilfælde. Man kunne hævde de har det svært med engelsk, men tvivler jeg sgu på kun er årsagen. De fleste unge i Polen kan lidt engelsk. Og selv hvis vi som danskere havde mødt en person hvis sprog vi ikke mestrede eller end slet ikke forstod, så ville vi da affærdige det på en venlig måde. Noget er der altså sket. Om der generel er en nationalisme eller propaganda der har kørt med noget negativt om resten af EU og hvor meget mere værd Polakkerne er, gisner jeg kun om. Eller ændringer i prostitution lovgivningen, eller et gæt jeg gav i anden tråd, om bagmænd ligefrem forlanger at de skal afvise udlændinge for at få dem over i klubberne hvor priserne er højere, er kun et gæt fra min side. Men noget sket. Førhen (7 år tilbage) der kunne man måske opleve besvær med at få kontakt med nogle når man ringede op. Men forstod og talte de engelsk, så uhyre sjældent man blev afvist. Nu derimod oplevet det 100 procent hos de yngre studiner jeg ringede op til. Ved godt mine erfaringer for denne tur ikke er retvisende til noget statistik. Men virkeligt pudsigt at der nu bliver afvist kontant hvor i mod det førhen førte til en masse dejlige møder. I løbet af dagen, mellem de her besøg i Ikea butikker, der fik jeg den tanke, at det trods den her kæmpe by, sikkert var lettere at finde noget interessant end det ville være i Stettin. Så alt imens jeg de gange holdt for rødt, forsøgte jeg at finde nogle annonce sider fra Berlin. Var desperat ha ha. Havde set nogle "rigtige japanske studiner et sted, og fuck der er bare noget ved dem. Så tænkte jeg ville forsøge at finde japanese massage. Kunne ikke finde de rigtige sider som tyskerne bruger ala som vi bruger herhjemme. Men fandt en side, og var vel 3-4 såkaldte japanske piger. Ringede op til første. Tlf blev ikke taget. Ringede op til nr 2. I annonce stod der hun ikke var så godt til tysk. Og ej heller til engelsk fandt jeg ud af da hun tog den. Men alligevel kunne man her med lidt plat engelsk og tysk fra begges sider få en aftale i stand. Hvilket nærmest er umuligt og ufatteligt besværligt i Polen åbenbart. Hun sms´ede adressen. Jeg skrev ca tid jeg ville komme. Og svar at jeg skulle sms´er når jeg var der. Der var ca 1 times kørsel fra hvor jeg befandt mig i Berlin. Mens jeg kørte mod stedet, så læste jeg hendes annonce mere grundigt. Stod ikke noget med hvad hun tilbød specifikt. Pris der stod der: 1/2 stunden 60 euro TG og 1 stunde 100 euro TG TG aner jeg ikke hvad betyder. Og i tvivl om det "kun" var massage hun tilbød. Måske var TG en håndtrold. Lød sgu for billigt det her hvis sex. Og bedøvende om give det dobbelte bare det var rigtig sex. Havde et tryk der skulle ud. Tænkte hun skriver alder 22. Hmm er det så en 40-50 årig i virkeligheden ? Og endda et sted hvor der kun var massage. Forsatte mens jeg holdt for rødt at afsøge andre emner. Tænker lidt vildt at bruge 1 times kørsel, for så at blive skuffet. Så ved tankstation fik jeg hævet lidt ekstra Euro. Havde 120 (ikke regnet med jeg skulle bruge nogen) Så en anden annonce hvor prisen var 140 euro men her godt nok for escort. Der også tekst hvor hun tydeligt skrev hun bla tilbød 69 osv. Den anden "pige" jeg var på vej til, der lang tekst men som sagt intet specifikt. Det endte med at jeg valgte at gå efter den oprindelige. Tænkte se hende an. I værste tilfælde sig : hej hej, eller jeg har glemt noget i bilen, og ikke komme tilbage. Eller hvis hun så nogenlunde ud, så prøve at spørge hvad der hed sig at være med i prisen. Stedet var heldigvis i en forstad og nem tilrådelige parkering. Og husblok nr let at aflæse. Så var det bare at sms til hende. Og blev lukket ind, og skulle så ad trapper op til 8. sal. Det blev spændende hvad jeg ville møde. Men havde en nødplan. Havde under kørsel fået undersøgt lidt flere muligheder, så der var en plan B. Vel oppe, blev døren åbnet. Og mig ind. Wouuuuv. Stod en ung der lignede en japaner. (sikkert kineser). Udseende ligesom jeg vil have dem. Meget hvid i hud. Slank men stadig med former ved hofter. Små petit bryster. Og en fræk afslørende dusk intimbarberet så en lækker fyldig mis kunne ses. Alt dette registrerede jeg fra de splitsekunder fra jeg kom ind. Hun virkede meget udadvendt og utrolig sød og kærlig for nærkontakt. Lagde an til omfavnelse og meget smilende. Ind på et værelse og jeg fandt mine euro frem og forsøgte at spørge hvad der indgik i aftalen. Og hun forstod nok ikke spørgsmål, så jeg skyndte mig at sige 1 stunden og rakte hende 100 euro. Hun var sgu for lækker og dejlig i sin personlighed, til ikke at vælge den længere tid. Sådan som hun havde opført sig hidtil, så sikker på hvis kun massage så sagtens lokke hende til mere. Hun spurgte om jeg ville have et bad og takkede jeg ja til. Efter smidt tøjet og på vej ud i bad, så var hun stadig små flirtende og fnisende og meget ivrig. Fik et klap i numsen, og hun virkede meget imødekommende for nærkontakt. Det her skulle nok blive godt tænkte jeg. Efter bad og hun også havde badet og rengjort sig godt kom hun ind til mig. Jeg lagde mig på sengen og hun lagde sig straks tilrette henover mig og begyndte at kysse kroppen og endte i tungekysse. Og så gik hun igang med pikken som hun begyndte at sutte på. Vekslende mellem nussende og blidt langt nede om nosserne og hårdt. Umm kvali ! Så var det afgjort ! Min værste tvivl om det her besøg i hvert fald i den grad blevet gjort til skamme Og det forsatte bare med positive overraskelser. Da jeg kærtegnede hende lagde hun selv an til at vende kroppen over så hun kunne ligge i en 69´er. Læs noget hun nød og som jeg selv finder ekstra tilfredsstillende ved specielt det her såkaldte "japanese" massage. Udseende fra en 69´er af en god røv, og antydningen af en dusk. Derudover var hendes fisse og skamlæbers udformning lige den form jeg tænder mest på. Svært at beskrive, men hvor huden er mørkere. Det blev en hed tur af længere varighed. Tænkte jeg havde et oparbejdet tryk her for de "munke" dage i Polen der skulle ud. Og var frækt at se om man kunne se hvem der eventuelt kom først. Jo mere jeg gav den med slikkeriet jo mere måtte hun overgive sig og ikke kunne sutte. Hvorimod når jeg slappede af med slikkeriet, så gav hun den fuld gas med sutteriet. og dejligt var det. Og dejligt at nå klimma ag bare lade ladningen pludselig eksplodere i hendes mund. Nu bagefter helt sikker på hun bare ville have taget imod det uden at flytte hovedet. Men nåede ikke dertil. Holdt åbenbart længere tid end jeg regnede med. Så efter nogen længere varig 69´er ville hun have pik og tog iniativ til det. Lagde sig på ryggen og benene lidt op. Værsko !.. Ehmm men hvad med kondom ? (tænkte jeg) Har hun glemt det ? Tjaee mange meninger om med eller uden kondom, og dem kan vi så tage i en anden tråd hvis det er. Jeg kunne i hvert fald ikke modstå det, nu hun tilbød det. Mere intimt og kæresteagtigt næppe blive Kneppede hende i den stilling mens vi undervejs tungekyssede og gik ikke længe før jeg sagde/hviskede til hende at jeg var ved at komme Hun reagerede men ikke til jeg skulle komme udenfor, så skød mine ladninger op i hende. Fuck det var godt !. Hun gav mig servietter og gik ud i bad. Da hun kom tilbage sagde hun jeg skulle ligge mig på ryggen. Så gik hun ellers igang med grundig massage. Jeg er ikke kender der og sikkert ikke bedste massage. Aner det ikke. Men heller ikke kvaliteten der jeg går efter. Men derimod at man fornemmer at de vil behage en. Og det ville hun i den grad på alle måder. Efter noget tid så ville hun have jeg skulle vende mig om. Og gik ikke mange sekunder før hun var i gang med pikken igen. Og virkeligt godt. Vekslet mellem blidt og hårdt og hvor det i perioder også var deepthroat. Fuck det her var altså godt. Efter noget tid så ville hun have pik igen. Denne gang lagde hun sig på alle fire, og så kunne jeg bare selv føre den ind fra den indbydende røv. Dvs valgte stadig fissen, men som hun hidtil havde opført sig så sikkert få lov til det frække hul også tænker jeg nu bagefter. Men valgte som sagt fissen og kneppede løs så godt jeg nu kunne, mens hun klyngede. Det her ikke bare mesterligt skuespil, men en der virkeligt havde lyster, og måske ikke haft kunder så ekstra sulten. Efter noget tid, så tænkte jeg at jeg var lidt flad og hun tog så iniativ til samme stilling som fra start af. På ryggen hvor jeg lagde benene op på mine skuldre og kneppede løs. Fik igen tungekysset med hende. Men kunne ikke komme. Så et tidspunkt hvor det kunne ligne jeg lidt udmattet gav op, så fik jeg drejet den over til en fake udløsning hvor jeg lod som jeg kom Det her altså kvali. Er der nogle der er i Berlin og vil have annonce så kan i skrive privat til mig. Kunne ikke lade være med at give lidt drikkepenge. Men hun er overhovedet ikke på nogen måde en der spørger efter det. Men hun om nogen fortjente det. Jeg fortalte jeg først kom til Berlin om ca 6 måneder, og der se om hun stadig var der. Hun fortalte jeg skulle spørge efter Lilli. Der er nok en anden pige på adresse. Men virker meget amatøragtigt og som en almindelig beboelse lejlighed. Forlod stedet med et stort smil. Det her altså klasse A. Aner ikke engang hvor lang tid jeg var der. Men forholdsvis lang tid og fuld valuta på alle parametre. Og der tidlig aften på vej hjem mod Stettin fandt jeg i hvert fald ud af en ting. Næste gang om ca 6 måneder hvor jeg skal have lavet tandarbejdet færdigt i Polen. Så vil jeg ikke bruge et sekund på de polske piger. Dvs ved ikke hvad man spontant kan finde på. Men vil ikke planlægge noget som helst der. Derimod gerne bruge 2x2 timer på transport til og fra Stettin - Berlin plus timer i kørsel i byen, for så at finde noget der. Der er mange muligheder har jeg nu fundet ud af. Hende her hvis hun stadig er der, så i hvert fald en garanti for super oplevelse. Og til slut bare igen fraråde jer der overværer købesex i Polen og i særdeleshed Stettin. Det var et Mekka for 10 år siden, men nu det totalt modsatte. Hvem gider dog bruge så meget tid og bøvl for at måske kunne få kontakt med en eller anden skod GP´er. Dvs sikkert være heldige at finde noget kvali. Men det kræver godt nok hårdt arbejde, tid og held hvis det skal ske. Det gider jeg i hvert fald ikke.
  15. ZEUS skrev et svar til cassanova's tråd i Generel debat
    Helt i orden Så mit indlæg igennem og kunne måske misforstås. Men nej det er hvad mange GP´ere tager som pris i polen. Det virker grotesk !. Men forklarer jo også hvorfor vi har så mange østarbejdere i Danmark. Der er danskere der tager til Norge for at arbejde, fordi de måske får 20 procent mere i løn der end de gør i Danmark. Men for en polak der er er det næsten 3 gange så meget de kan få. Og bosidder de sig her, så går hele fidussen væk. Men pendler de så bestemt godt se hvorfor de gør det. Der forsøger de sikkert at tage mange madvarer som de kan købe meget billigere i Polen med sig, og undgå at købe for meget i Danmark. Ligesom danskere der arbejder i Norge køber stort ind i Danmark trods forskellen her er minimal i forhold til forskellen på leveomkostninger i Polen kontra Danmark Men det er utroligt at vi har et land som vi næsten er nabo til, at der er den her forskel.
  16. ZEUS skrev et svar til cassanova's tråd i Generel debat
    Tror du misforstår meget, eller ville du bare misforstå ? Når jeg skrev timepris så var det hvad en GP i Polen ofte skriver er hendes timepris. Og ja det er for et besøg hos hende 1 time inclusiv sex. Nu ved jeg ikke om det var som du vitterligt misforstod det jeg skrev eller ironi ? Bruger selv meget ironi i dagliglivet, men specielt på skrift så være svært at vide det. Hvis ironi og du syntes en timeløn på 350 kr for en GP er høj, da en håndværker i Polen sikkert kun får måske 50-70 kr i timen, så bare igen gentage at den timeløn jo ikke kun indeholder den løn hun får, men er inclusiv de udgifter hun har som erhvervsdrivende. Som en referance dertil så kunne man tage en dansk dansk håndværker som måske får 200 kr i timen. Men virksomhedslønnen du som kunde skal betale er mindst 500 kr plus moms.
  17. ZEUS skrev et svar til cassanova's tråd i Generel debat
    Er der ikke tastefejl ved annonceringens pris ? Jeg kan heller ikke regne det ud til der blev 15/1600 tilbage. Skulle vel forstås udfra anden bruger der lavede et eksempel på 2 kunder i snit pr dag a 1500 kr. Hvis de listede udgifter som du angiver, så da meget mindre indtægt end det du ender med at angive. Og på forhånd sorry, men kan af natur ikke lade være med at nørde når jeg ser der er nogle ting der ikke stemmer. Og skal siges jeg bestemt er på din side, med de fordomme der desværre også findes blandt os kunder, med dem der tror i kan tjene så sindsygt meget, har ingen udgifter og tror i kan arbejde 30 dage om måneden. Det er godt de ting bliver modsvaret. På den anden side så viser det her også, at de såkaldte udenlandske alfonser næppe er så sindsygt grådige som der også findes en herskende tro om. Hvis en udenlandsk mellemmand tager måske 50 % eller mere for, for at "hjælpe" nogle fra Østeuropa herop, så fylder han næppe heller sine lommer med ren fortjeneste. Men skal modsvare de udgifter du her nævner (minus skat) og derudover udgifter til rekruttering, rejseudgifter og ophold og mad til dem under opholdet. Og ikke fordi jeg vil forsvare mellemmænd eller alfonser. Men det er tit ikke helt så sort hvidt som flertallet bilder dig ind. Det kan godt være at 90-95 % af de udenlandske GP´ere har mellemmænd/alfonser (sikkert ikke let for dem selv at finde ud af at rejse helt herop og komme ind på markedet i DK) men de aller fleste sikkert gør det frivilligt. Simpelthen trods de skal betale flere udgifter for at operere i Danmark, alligevel har en meget højere fortjenesten end de ville have derhjemme. Læs jeg skal tilfældigvis til Polen nu, et naboland til os, der ligger en timepris ofte på ikke mere end omkring 200 sloty som svarer til 350 kr. Er det fordi de bliver underbetalt i Polen ? Nej leveomkostningerne er tilsvarende så meget lavere i forhold til i Danmark. Men for en polak der arbejder i Danmark, der vil de naturlig kunne tage en mindre pris end en dansk GP der jo bor og lever i Danmark, og må betale de meget højere leveomkostninger vi har. Ps skal dog siges timeprisen er på vej op i Polen for GP´ere. De oplever endnu større inflation end vi har i Danmark. Der har det altså ikke medført lavere pris på GP¨ere som nogle gætter på det ville i Danmark. Tværtimod de har valgt at sætte prisen lidt op, nu deres almindelige dagligvarer koster mere. Når alt kommer til alt, så udbud og efterspørgsel. Personligt tror jeg ikke på priserne på GP´erne går ned. Men godt være der vil være lidt mindre efterspørgsel.
  18. Okay Det opklarer en del. Så må vi bare håbe de får muligheden for at vælge engelsk sproget på et tidspunkt.
  19. Ja det kan være. Og lidt surt med de her politiske tiltag. Håber ikke det så fremover betyder at siden lukker helt. Men gør det nok desværre. Så må der være nogle der er kreative og måske laver en side der ikke er hørende hjemme i Polen, men stadig opererer med polske piger Så de undgår den her lovgivning. Escort.pl kunne måske være sådan en.
  20. Oldie. Men undskyld hvad er forskellen nu hvor den internationale Roksa er lukket, men at der nu eksisterer en Roksa udelukkende for polakker ?
  21. Ja Øv Jeg rejser til Stettin i næste uge, og havde håbet på i ihvert fald at have en sikker. Hende den meget villige. Kan se hun nu befinder sig omkring Krakow. Havde nemlig side fra escort.pl åben.
  22. Det har jeg også, men sjældent brugt og ikke så meget inde i det. Men det kan vel kun bruges der hvor de opgiver det ? Eller kan man bruge alle mobil numre der ?
  23. Tænker ville være dumt hvis de to andre nævnte sider er gratis. I hvert fald at udelukke dem, da det er der de fleste folk finder deres piger. danskemassagepiger sikkert fint, men har den kæmpe ulempe at der næsten ingen der aner den eksisterer, og bruger den. Så trods der er meget større konkurrence blandt udbydere på de to andre sider, så tilsvarende mange flere kunder.
  24. ZEUS skrev et svar til gry's tråd i Generel debat
    Det vil aldrig kun være benzinen der er udgiften. Selv hvis en gammel bil og vi her ikke tale om forringelse af værdi på bil ved x antal kørte km, så vil bilens mekanik, lige fra motor og bremser blive slidt. Og medføre det eller bilens skulle udskiftes før. Ellers meget enig med det du skrev.
  25. Så er der dem som bor så langt væk, at det ofte kræver først færge 1 time og 40 min og minimum 1 times kørsel bare at komme i nærheden af nogle GP´ere Jeg savner de spontane besøg, som alle jer der bor på fastlandet kan lave. Og bliver ikke så mange besøg nu den her besværlige tilgængelighed eksisterer. Når jeg så er "over" eller rejse i udlandet tager jeg til gengæld godt for mig af varerne.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.