Hop til indhold
SD88

Berlin Alexanderplatz

Recommended Posts

Hallo mein schöne freunde,

I mange år har jeg været en flue på væggen herinde, men nu fik jeg endelig taget mig tid til at oprette bruger:-)

Jeg drager mod Berlin i den kommende weekend. Med hotel tæt på Alexanderplatz.  Findes der overhovedet gadepiger i det område? Eller er der ikke andet for end at begive sig mod Artemis?

jeg lover st kvittere med en saftig anmeldelse hvis jeg kan blive peget i den rigtige retning:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latexsjoveren skrev, for 8 timer siden:

i retning mod Oranienburger Str. 

 

Undskyld, hvis jeg afsporer efterlysningen.

Men – af ren nysgerrighed: ved nogen af jer, om der stadig er piger i Oranienburger Strasse?

I hvert fald I 90erne og 00erne stod der bogstaveligt talt hundredvis af meget let påklædte piger nærmest skulder ved skulder langs begge kantstene, når midnat var passeret.

Det var et aldeles fantastisk syn, når projektørlyset fra taxi’ens forlygter ramte dem, mens jeg var på vej tilbage med nogle af firmaets samarbejdspartnere, som jeg efter min chefs ønske havde beskænket på de mange spændende alternative værtshuse I området.

Jeg husker således Obst und Gemüse (en tidligere grønthandlerbutik) og det vildt spændende Tacheles, som lå i ruinerne af en mondæn butiksarkade.

Tacheles er væk nu, ved jeg, men hvis gaden ellers stadig er som i gamle dage, er det oplagt et sted for SD88 at gå hen først på natten.

Jeres

AM

Redigeret af 2300AM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latexsjoveren skrev, den 30.4.2023 at 17:38:

Der er også gadepiger på Hackescher Markt, som er nær Alexanderplatz, i retning mod Oranienburger Str. - dog kun om aftenen 

Hvor yder pigerne fra Hackescher Markderes service? 
dem fra Kurfürstenstraße tilbyder hotel eller LSD kino kabine hvis man ikke vil betale for love hotel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg jo overhovedet ikke kendt i Berlin.

Men læse mig til her der er begrænset af den her type piger nu.     Faktisk kun Kurfürstenstraße og så måske lidt udbud på Hackescher Markt i aftentimerne.

 

Kan det virkeligt passe ?    Eller den her video der er gammel, og optaget for flere år siden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 17 timer siden:

Kan det virkeligt passe ?    Eller den her video der er gammel, og optaget for flere år siden.

Videoen er lagt på youtube 13 april 2014, så immervæk 9 år siden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 40 minutter siden:

Videoen er lagt på youtube 13 april 2014, så immervæk 9 år siden ;)

Ja :)  Men kan det virkeligt passe der så er helt dødt nu der ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 15.5.2023 at 12:11:

Ja :)  Men kan det virkeligt passe der så er helt dødt nu der ?

Ved ikke med Berlin, da jeg ikke har været der.

Men sådan der, står de i og omkring Friedrichstraße i Hamborg, tæt på Reeperbahn. Var der i Oktober måned, så det var lidt koldere, så kunne tænke mig, de var mere let påklædte her om sommeren. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...