Hop til indhold
Guest aloha

Lena....intet mindre end den fuldendte GP oplevelse!!! (tæt på at slette GP!)

Recommended Posts

godmann skrev, den 17. marts 2019 at 01:19:

Denne tråd kommer da vidt omkring.

Men Olenn, mon ikke det er den forkerte tråd du er inde på . Her anmelder vi glædespiger og det lyder mere som en psykoterepeut du anmelder og har brug for.

Og så er det fantastisk så mange orgasmer i kan levere , kvinderne må da stå i kø for at nyde godt af jeres ydelser .

Bare en tanke

jeg spurgte Lena om alle hendes orgasmer er ægte og hun svarede , ja alle sammen

Jeg er da ked af, at mit indlæg får dig til at komme med et så perfidt svar. At man kan have mere end blot sex med en glædespige er da en gevinst (for mig at se) og giver et mere intenst forhold. Jeg har i øvrigt ikke skrevet om antal orgasmer Lena får, blot at dem hun får virker ægte og, hvis de ikke er ægte, så er det godt fake.

Du har ret i en ting - tråden kommer vidt omkring - og du har så bragt den over i et nyt område, nemlig at genere dem du er uenige med. Tak for kaffe, det er lavt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
olenn skrev, for 1 time siden:

Jeg er da ked af, at mit indlæg får dig til at komme med et så perfidt svar. At man kan have mere end blot sex med en glædespige er da en gevinst (for mig at se) og giver et mere intenst forhold. Jeg har i øvrigt ikke skrevet om antal orgasmer Lena får, blot at dem hun får virker ægte og, hvis de ikke er ægte, så er det godt fake.

Du har ret i en ting - tråden kommer vidt omkring - og du har så bragt den over i et nyt område, nemlig at genere dem du er uenige med. Tak for kaffe, det er lavt.

Nu kommenterede jeg ikke på ægtheden i Lenas orgasmer , det ville jeg aldrig gøre , da der kun er en som kender svaret.

jeg kommenterede på de færdigheder mange i denne tråd har og deres evne til at give pigerne så mange orgasmer.

Og , ja jeg kommenterede dine hyggesnakke , men erkender også at det er en del af mit samvær med pigerne.

så min kommentarer var også med et glimt i øjet, Håber du kan klare det ellers book en snak med Lena

Redigeret af godmann
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snakken med Lena er booket, men tror næppe vi bruger tid på dine skriblerier (o:

Jeg klarer det nok, men blev dog lidt ked af den måde du glimtede med øjet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StyggeUlv
raspeter skrev, den 4.2.2019 at 17:03:

Super fint at du bilder dig selv det ind - så længe du lever i troen, er alt jo godt. Men jeg er faktisk medicinsk uddannet, så jeg kender anatomi og fysiologi ganske godt ;) Og nu er en orgasme - hos en kvinde - drevet af en lige stor del psykologi som det er af fysiologi. En kvinde i prostitution er der aldrig frivilligt, og derfor er det altid fake! Fakta! 

Sikke en gang vrøvl. 

Man skal altså altid være varsom med at skrive altid. Måske skulle du skrive for det meste, eller oftest, eller næsten altid i stedet hr. doktor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
olenn skrev, den 19.3.2019 at 15:14:

Snakken med Lena er booket, men tror næppe vi bruger tid på dine skriblerier (o:

 

Booket..? Men hvornår kommer hun? Havde skrevet med hendes veninde, og Lena skulle være kommet fra den 19-24 marts. Men er så vidt jeg ved ikke dukket op :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 14 timer siden:

Booket..? Men hvornår kommer hun? Havde skrevet med hendes veninde, og Lena skulle være kommet fra den 19-24 marts. Men er så vidt jeg ved ikke dukket op :-( 

Hun ankom mandag aften (sent) og tager hjem i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke ude på at ødelægge oplevelsen for alle jer Lena-tilbedere, og jeg er sikker på hun kan noget helt særligt. Men tråde om Lena har det med at stikke af, og jeg synes det er på sin plads i dette forum at oplyse om, at pigen altså ikke er særlig køn. Sætter du ligesom jeg pris på et kønt ansigt er det imo ikke Lena, du skal gå til. Just saying! Og lad nu være at hate på mig; det er i såvel Lenas som kundernes interesse at forventningerne tilpasses virkeligheden. 

NB. Min mening er baseret på mit møde med Lena irl og altså ikke på billederne i hendes annonce (selvom de er ægte).

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Littlefinger skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke ude på at ødelægge oplevelsen for alle jer Lena-tilbedere, og jeg er sikker på hun kan noget helt særligt. Men tråde om Lena har det med at stikke af, og jeg synes det er på sin plads i dette forum at oplyse om, at pigen altså ikke er særlig køn. Sætter du ligesom jeg pris på et kønt ansigt er det imo ikke Lena, du skal gå til. Just saying! Og lad nu være at hate på mig; det er i såvel Lenas som kundernes interesse at forventningerne tilpasses virkeligheden. 

NB. Min mening er baseret på mit møde med Lena irl og altså ikke på billederne i hendes annonce (selvom de er ægte).

Well everybody has different taste, so comments on the girls' appearances are always a little risky... But with that said, I agree with you - she is not a 10/10 in my opinion (but I dont think she is on her pictures either, and so that didn't disappoint me when I met her). I think what is her biggest asset, and the reason people are so positive, is her flirty personality.

Anyways, thank you for your post. It's good with some other perspectives on this girl; I don't fully understand the huge hype around her. (This hype made me visit her, and I could definitely have spent the money better.)

Of course I had my own reason for being disappointed. Read a little about my experience here:

 

Redigeret af from_malmo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larsebro

Hvordan er ansigtet sammelignet med Lia? Lia var sindssygt lækker, men falsk omgang "GFE". Fattede slet ikke hypen omkring hende. Lena er the real deal skal hun prøves - uanset ansigtets skønhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
IronHead skrev, den 3. april 2019 at 21:31:

Er der en venlig sjæl der ved hvornår hun vender tilbage :D 

Lena er her lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun oplyser det gerne selv. Hun skriver det ikke i sin profil og det respekterer jeg - sorry.

kan dog ud fra nyligt møde sige at hun er her endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh læste først her nu, har lige spurgt om det samme i din tråd, tak :D

 

Ja okay, man kan jo skrive til alle pigerne med alverdens spørgsmål, men det har jeg mine grunde til ikke at gøre, jeg kontakter dem på et absolut minimum, men hvis du tænker det er med overlæg henes postnummer ikke er at finde så er det helt fint, det kan hun jo have sine grunde til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...