Hop til indhold
Guest aloha

Lena....intet mindre end den fuldendte GP oplevelse!!! (tæt på at slette GP!)

Recommended Posts

Gæst
raspeter skrev, den 4.2.2019 at 17:03:

Super fint at du bilder dig selv det ind - så længe du lever i troen, er alt jo godt. Men jeg er faktisk medicinsk uddannet, så jeg kender anatomi og fysiologi ganske godt ;) Og nu er en orgasme - hos en kvinde - drevet af en lige stor del psykologi som det er af fysiologi. En kvinde i prostitution er der aldrig frivilligt, og derfor er det altid fake! Fakta! 

LOL :-)

Jeg har haft ialt 3 forhold til glædes piger, som alle 3 er startet med fantastisk sex, med op til flere orgasmer til pigen hvor jeg betalte, og hvor sexen var så god at vi efterfølgende kontaktede hinanden ret tit og mødtes til mere god sex.

Lige nu ses jeg med en anden pige som jeg første gang betalte for, hvor jeg endte med at være der til næste eftermiddag, og hvor vi kneppede derud af ! og hun fik den ene orgasme efter den anden (skal ud til hende igen om 15 minutter)

Ud af de 60-70 glædespiger jeg har besøgt de sidste 25 år, har mindst 30 af dem fået 1 eller flere orgasmer, enten fra at jeg slikkede dem eller fra at vi har haft sex, eksistere muligheden for at et par stykker har faket den ? ja, et par stykker..... men heller ikke flere end et par stykker,  når de er sjask våde / får en sprøjte orgasme / og ignorer at man er gået 2 timer over den 1 time man har betalt for / ignorere at telefonen plimler løs / siger til telefon damen der har banket på 5 gange de sidste 20 minutter "LEAVE US ALONE!!!"  jo...så er jeg så naiv at jeg tror hun får 1-2-3-4-5 orgasmer !

Og at en "kvinde i prostitution er der aldrig frivilligt" ?   øhhhhh... aha...... langt størstedelen af dem jeg vælger at besøge er i lejligheder hvor de er helt alene, og jeg har kunne blive til næste dag, osv, uden at nogen er kommet forbi, eller har kontaktet dem for at "høre om de var alene / arbejdede"

så din doktorgrad....... kan du stikke op hvor solen aldrig skinner, og din viden om hvordan ALLE glædespiger arbejder, kan du smide op samme sted.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stantheman skrev, den 14.2.2019 at 20:27:

Nej. Det er ikke som fx LinkedIn eller Facebook, hvor andre kan se dine kontakter/'venner'. 

Hvis du bruger WhatsApp til at sende mediefiler, fx billeder, så bliver du på de fleste platforme synlige i dit mediebibliotek. Ikke så fedt du skal vise feriebilleder til svigermor og en billedehilsen fra Lena popper op. Det kan du slå fra under hver chat. På Android er det vidst ikke muligt at ændre for hele applikationen. 

Så kom tråden om Lena da vidst også ud i alle andre hjørner end hvor dejlig hun er  :-)

kan slås fra i indstillingerne for whatsapp, så billederne IKKE kopieres ind i billedemappen

Indstillinger---->chats---->Gem i kamera album (slå funktionen fra)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vrøvl ... selvfølgelig kan en GP få orgasme med en kunde det er blot ikke så tit og ofte fake.

jeg kender ikke Mia og Lena men har mange gange oplevet orgasmer som ikke kan fakes ( sprøjte mv ).

tilbage til strengen om Lena som lyder fantastisk og må prøves !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 29/1/2019 at 15:45:

Jeg tør jo snart ikke at blande mig længere, da jeg var helt outdated på Lenas adresse;)

Men her er link til Mia, hvor jeg hvis nogen skulle være i tvivl, er helt enig med Hunter. Hun er i en elite for sig selv. 

Mia

Men hun er væk i øjeblikket, men kommer da gudskelov snart tilbage. 

 

Har Mia ægte bryster? Og hvor store vil du tro de er? C-D skål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 28 minutter siden:

Har Mia ægte bryster? Og hvor store vil du tro de er? C-D skål?

Jep, de er ægte... størrelse har jeg ikke forstand på :)
Sød og dejlig pige...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Superfed anmeldelse! :)

og lækkert at hun ligefrem selv beder om at få den bagi og om at blive kommet i munden.

Jeg synes der er alt for mange der skilter med at de tilbyder græsk, men hvor man virkelig føler at man er til besvær når man tager bagdøren. Hellere være ærlige og tilbyde det man selv kan li, og hvor man kan give en god service.

Hvorhenne besøger man Lena?

Del dette indlæg


Link til indlæg
glad-fyr skrev, 1 time siden:

Superfed anmeldelse! :)

og lækkert at hun ligefrem selv beder om at få den bagi og om at blive kommet i munden.

Jeg synes der er alt for mange der skilter med at de tilbyder græsk, men hvor man virkelig føler at man er til besvær når man tager bagdøren. Hellere være ærlige og tilbyde det man selv kan li, og hvor man kan give en god service.

Hvorhenne besøger man Lena?

Det gør du ikke for øjeblikket.

men ellers på Amager . Hun er tilbagebd.01.03

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
raspeter skrev, den 4/2/2019 at 17:03:

Super fint at du bilder dig selv det ind - så længe du lever i troen, er alt jo godt. Men jeg er faktisk medicinsk uddannet, så jeg kender anatomi og fysiologi ganske godt ;) Og nu er en orgasme - hos en kvinde - drevet af en lige stor del psykologi som det er af fysiologi. En kvinde i prostitution er der aldrig frivilligt, og derfor er det altid fake! Fakta! 

Hold da op - det er noget af en påstand du kommer med :???: Hvis du er medicinsk uddannet, og har lidt forstand på psykologi (som det dog ikke lyder til) så ville du vide, at du generaliserer (og det er desværre ikke videnskabelig tænkning). Alles psyke er skabt forskelligt, og derfor vil den samme oplevelse aldrig opfattes ens (det er almen viden). Det er ret uplausibelt at du har psykoanalyseret alle piger i branchen, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl :biggrin:

Jeg kan kun udtale mig om mig selv: jeg er i branchen HELT frivilligt, og elsker det! Jeg møder nogle helt fantastiske mænd som GP, så det er win-win for mig! :wub: Jeg faker ikke mine orgasmer, da jeg rent faktisk tænder på tanken, og nyder de mænd der kommer ind af døren, på hver deres måde (måske har jeg været heldig eller bare en sucker for mænd, sex og intimitet). Ja, sex handler ikke kun om det fysiologiske, men også det mentale (så den del vil jeg gerne give dig ret i) 

Kys Tascha <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 4/2/2019 at 21:18:

Jeg tror aldrig, at nogen GP er kommet sammen med mig, men jeg elsker sgu de lyde, de kommer med. Jeg bliver tændt af det. Og sådan tror jeg, det er for mange GP'ere og for mange mænd. 

Men derfra til at sige, at det slet ikke forekommer, at en GP kan have orgasme med en kunde - det tror jeg slet ikke på. De er da kvinder med et sexuelt behov sandsynligvis noget større end hos gennemsnittet (håber jeg;)). Så hvorfor ikke? Men nok ikke almindeligt. 

Sorry - nu er den oprindelige tråd da totalt afsporet. Det er også dig - Hunter;)

Jeg er enig. Og ud fra den forøvrigt fremragende anmeldelse kan jeg tælle mig frem til hele 4 orgasmer som gp’eren skulle have fået:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 5 timer siden:

Er der andre der har oplevet at få Lena til at komme flere gange?

Ja, hun er en ener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet Aloha!

Var forbi på Amager i dag i 45min, til en oplevelse der stryger direkte ind på top to nogensinde. Danske Anastasia har længe været min nr. 1, men Lena er tæt på at tage prisen.

Lena er meget nærværende og naturligt smuk, tiden flyver afsted i hendes selskab. Det var en virkelig dejlig GFE hvor gentagelsesfaren er høj/uundgåelig.

De dybe, inderlige og frekvente tungekys, kærtegne, det franske, sexen og afslutningen var lige i skabet.

Møs

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, den 6/3/2019 at 08:49:

Er der andre der har oplevet at få Lena til at komme flere gange?

Yep.. Hvis det er fake, så er det meget overbevisende ;-).

Det er helt tydeligt og mærkbart at hun nyder det hun laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møsvrå skrev, for 15 timer siden:

Yep.. Hvis det er fake, så er det meget overbevisende ;-).

Det er helt tydeligt og mærkbart at hun nyder det hun laver.

Jeg har brugt noget af min efterhånden lange tid sammen med Lena på bare at snakke. Hun nyder helt tydeligt det hun laver - omend hun savner "det derhjemme", når hun er i CPH. Jeg er efterhånden ret sikker på, at hun ikke faker, hun nyder virkelig "et godt knald" og hun nyder en god snak. Ja, snakken var ikke det jeg kom efter i starten, men nu er det en fast del af vores møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
olenn skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har brugt noget af min efterhånden lange tid sammen med Lena på bare at snakke. Hun nyder helt tydeligt det hun laver - omend hun savner "det derhjemme", når hun er i CPH. Jeg er efterhånden ret sikker på, at hun ikke faker, hun nyder virkelig "et godt knald" og hun nyder en god snak. Ja, snakken var ikke det jeg kom efter i starten, men nu er det en fast del af vores møder.

Wow!! Jeg har aldrig fået en kvinde at komme gennem at snakke. Snarere falder de i søvn når jeg kommer rigtigt igang.:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Wow!! Jeg har aldrig fået en kvinde at komme gennem at snakke. Snarere falder de i søvn når jeg kommer rigtigt igang.:huh:

Har du aldrig hørt om en oral orgasme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak en god anmeldelse og interessant tråd. 
Det var svært ikke at tage en tur forbi Lena i dag på baggrund af alle de rosende ord. Jeg var heldig at få et besøg arrangeret hurtigt, og på trods af meget høje forventninger, så blev de indfriet til fulde, og mere til. 
Jeg har ikke før mødt en så smuk pige med sådan et sprudlende humør og direkte/ærlig attitude. Ser allerede frem til næste gang :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
olenn skrev, den 9/3/2019 at 14:26:

Jeg har brugt noget af min efterhånden lange tid sammen med Lena på bare at snakke. Hun nyder helt tydeligt det hun laver - omend hun savner "det derhjemme", når hun er i CPH. Jeg er efterhånden ret sikker på, at hun ikke faker, hun nyder virkelig "et godt knald" og hun nyder en god snak. Ja, snakken var ikke det jeg kom efter i starten, men nu er det en fast del af vores møder.

Denne tråd kommer da vidt omkring.

Men Olenn, mon ikke det er den forkerte tråd du er inde på . Her anmelder vi glædespiger og det lyder mere som en psykoterepeut du anmelder og har brug for.

Og så er det fantastisk så mange orgasmer i kan levere , kvinderne må da stå i kø for at nyde godt af jeres ydelser .

Bare en tanke

jeg spurgte Lena om alle hendes orgasmer er ægte og hun svarede , ja alle sammen

Redigeret af godmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

"I always tell the truth, even when I lie". (Tony Montana i Scarface 1983).

Eller som en kvinde en gang fortalte mig: "Jeg lyver da ikke, jeg bare ikke fortæller sandheden"

Eftersom vi alligevel sjældent kan afgøre forskellen, kan man jo vælge at tage det for gode varer.  Enten ødelægger man det for sig gennem at altid mistænke orgasmer for at være skuespil, eller så tager man dem allesammen som indtægt for hvor dygtig en elsker man er.  Valget er frit.

"En falsk orgasme er jo også en slags orgasme.;) (Bananas på Eroguide 2019)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...