Hop til indhold
Guest aloha

Lena....intet mindre end den fuldendte GP oplevelse!!! (tæt på at slette GP!)

Recommended Posts

Miller's Crossing skrev, for 14 minutter siden:

Wauw - noget af en påstand. Og nu dækket ind under en doktorgrad;)

Hvad siger I piger?

Ingen doktorgrad - jeg er “kun” cand.med. Men du forstår nok ikke forskellen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Virgil skrev, for 12 minutter siden:

Forstår dig slet ikke. Ved ikke med andre men har selv aldrig været sammen med en GP, der ikke kom...

Den var vist godt nok tvetydig, den der, men udskift "aldrig" med "sjældent", så står jeg på...:D - lige så tvetydig...:D

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgil skrev, 1 time siden:

Forstår dig slet ikke. Ved ikke med andre men har selv aldrig været sammen med en GP, der ikke kom...

Godt gået ,,har du så evt nogle trick i ærmet,,,det kan jo næppe være dig som de kalder for " lille Virgil",,,bare en sjov lille tanke '

Bruger du lille Virgil,,tunge ,hænder ,fødder eller hvad er dit tricks så ? fortæl fortæl

pft tak   Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
raspeter skrev, for 3 timer siden:

En kvinde i prostitution er der aldrig frivilligt

Det var alligevel noget af påstand. Det er tydeligt at du har et meget snævert kendskab til denne branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
raspeter skrev, for 3 timer siden:

Super fint at du bilder dig selv det ind - så længe du lever i troen, er alt jo godt. Men jeg er faktisk medicinsk uddannet, så jeg kender anatomi og fysiologi ganske godt ;) Og nu er en orgasme - hos en kvinde - drevet af en lige stor del psykologi som det er af fysiologi. En kvinde i prostitution er der aldrig frivilligt, og derfor er det altid fake! Fakta! 

Nu er jeg hverken lægeuddannet eller professor i kvindens anatomi mv.,,,har bare været sammen med både kvinder IRL,og GP´ere  ,ja et par stykker er det blevet til igennem årene ,,:)

Vedr. GP og din påstand ,,kan du sagtens have ret der er (desværre ) nogle som slet ikke burde være i dette fag,uden at gå nærmere ind i det ,men der kan jo være rigtig mange grunde til dette,,,,omvendt så har jeg kendskab til et par piger i branchen som virkelig nyder 2 somheden og tænder især tanken på at sælge sig selv for sex,,og vi mænd har jo taget en beslutning om at acceptere at betale for samværet,,,derved ikke sagt at ALLE tænder og faktisk kan opnå en ægte orgasme ved samleje men helt at udelukke at alle ikke kan nyde mv,,det er ret urealistisk,,,

Så enten er de herrer Miller,Sweex og undertegnede m.a.  bare nogle flotte fyre som bare kan det der shit med damerne,,eller også er div. damer heriblandt Lena ,Mia m.a. bare pisse gode til at fake,,,,

Jeg lader svaret være åbent til videre diskussion

Venligst  Hunter

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror aldrig, at nogen GP er kommet sammen med mig, men jeg elsker sgu de lyde, de kommer med. Jeg bliver tændt af det. Og sådan tror jeg, det er for mange GP'ere og for mange mænd. 

Men derfra til at sige, at det slet ikke forekommer, at en GP kan have orgasme med en kunde - det tror jeg slet ikke på. De er da kvinder med et sexuelt behov sandsynligvis noget større end hos gennemsnittet (håber jeg;)). Så hvorfor ikke? Men nok ikke almindeligt. 

Sorry - nu er den oprindelige tråd da totalt afsporet. Det er også dig - Hunter;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 20 minutter siden:

Jeg tror aldrig, at nogen GP er kommet sammen med mig, men jeg elsker sgu de lyde, de kommer med. Jeg bliver tændt af det. Og sådan tror jeg, det er for mange GP'ere og for mange mænd. 

Men derfra til at sige, at det slet ikke forekommer, at en GP kan have orgasme med en kunde - det tror jeg slet ikke på. De er da kvinder med et sexuelt behov sandsynligvis noget større end hos gennemsnittet (håber jeg;)). Så hvorfor ikke? Men nok ikke almindeligt. 

Sorry - nu er den oprindelige tråd da totalt afsporet. Det er også dig - Hunter;)

Er hun i Kbh endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror aldrig, at nogen GP er kommet sammen med mig, men jeg elsker sgu de lyde, de kommer med. Jeg bliver tændt af det. Og sådan tror jeg, det er for mange GP'ere og for mange mænd. 

Men derfra til at sige, at det slet ikke forekommer, at en GP kan have orgasme med en kunde - det tror jeg slet ikke på. De er da kvinder med et sexuelt behov sandsynligvis noget større end hos gennemsnittet (håber jeg;)). Så hvorfor ikke? Men nok ikke almindeligt. 

Sorry - nu er den oprindelige tråd da totalt afsporet. Det er også dig - Hunter;)

 Ja spark bare til anden som allerede ligger ned,, ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Men derfra til at sige, at det slet ikke forekommer, at en GP kan have orgasme med en kunde - det tror jeg slet ikke på" 

det sker , men tro mig , de fleste jeg snakker med er aldrig kommet. 

"De er da kvinder med et sexuelt behov sandsynligvis noget større end hos gennemsnittet (håber jeg)." 

her må jeg nok skuffe dig endnu mere .  meget sjældent og når man så tager deres unge alder i betragtning, så må man sige det nærmest virker modsat . 

de er her alene af samme grund som jeg går på arb.  og ikke pga af større lyst 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Gutter..... Venligst fortsæt jeres debat om kvindelig orgasme i en af de dertil udmærkede forumtråde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Da dette er den nyeste tråd om Lena stiller jeg mit spørgsmål her.

Er Lena aktiv i øjeblikket?

Jeg har prøvet at skrive til hende, men der kommer ikke noget svar. Jeg opfatter hendes annonce som hun helst vil have man SMS'er hende.

Hilsen

Smeden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, 1 time siden:

Da dette er den nyeste tråd om Lena stiller jeg mit spørgsmål her.

Er Lena aktiv i øjeblikket?

Jeg har prøvet at skrive til hende, men der kommer ikke noget svar. Jeg opfatter hendes annonce som hun helst vil have man SMS'er hende.

Hilsen

Smeden

Hun er på ferie, skulle være tilbage i weekenden :)

Pussyboy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Pussyboy skrev, 1 time siden:

Hun er på ferie, skulle være tilbage i weekenden :)

Pussyboy 

Allerede den kommende weekend? Jeg troede først hun kom retur til marts. Men jeg kan have misforstået noget. 

 

Send gerne en PM, hvis hun er retur her i februar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stantheman skrev, for 23 minutter siden:

Allerede den kommende weekend? Jeg troede først hun kom retur til marts. Men jeg kan have misforstået noget. 

 

Send gerne en PM, hvis hun er retur her i februar. 

Jeg nåede desværre ikke at besøge hende sidst da hun var her :(, men vi skrev lidt samme og der skrev hun at hun ville være tilbage denne weekend så det er det jeg håber på :P

Skal nok gi' lyd fra mig hvis jeg høre fra hende.

Pussyboy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Pussyboy skrev, 1 time siden:

 

Skal nok gi' lyd fra mig hvis jeg høre fra hende.

Det vil jeg være glad for. Den lille pakke må man ikke gå glip af!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Smeden! skrev, den 13.2.2019 at 15:46:

Er Lena aktiv i øjeblikket?

Jeg har prøvet at skrive til hende, men der kommer ikke noget svar. Jeg opfatter hendes annonce som hun helst vil have man SMS'er hende.

Hilsen

Smeden

Ja, Lena er aktiv, men er rejst hjem for en periode. Som det fremgår ovenfor er det uklart hvornår hun er retur. Til mig sagde hun marts, men der var mange ting der skulle ordnes derhjemme. 

Hun besvarer ikke SMS når hun er hjemme. Nogle gange skriver hun på WhatsApp. Men for up to date info er denne tråd nok dit bedste bud, med alle de fans hun har her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
stantheman skrev, for 34 minutter siden:

Ja, Lena er aktiv, men er rejst hjem for en periode. Som det fremgår ovenfor er det uklart hvornår hun er retur. Til mig sagde hun marts, men der var mange ting der skulle ordnes derhjemme. 

Hun besvarer ikke SMS når hun er hjemme. Nogle gange skriver hun på WhatsApp. Men for up to date info er denne tråd nok dit bedste bud, med alle de fans hun har her :-)

Tak for svar. Lena skrev tilbage på min sms forespørgsel tidligere, og til mig skrev hun også marts så det er nok ikke helt hen i vejret. Jeg kigger bare med her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
stantheman skrev, for 2 timer siden:

Ja, Lena er aktiv, men er rejst hjem for en periode. Som det fremgår ovenfor er det uklart hvornår hun er retur. Til mig sagde hun marts, men der var mange ting der skulle ordnes derhjemme. 

Hun besvarer ikke SMS når hun er hjemme. Nogle gange skriver hun på WhatsApp. Men for up to date info er denne tråd nok dit bedste bud, med alle de fans hun har her :-)

Undskyld for dette lille sidespring på forhånd. 

Har lige et lille spørgsmål vedr. Whatsapp. Kan andre se at man er forbundet med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
Sweex skrev, for 1 time siden:

Har lige et lille spørgsmål vedr. Whatsapp. Kan andre se at man er forbundet med hende?

Nej. Det er ikke som fx LinkedIn eller Facebook, hvor andre kan se dine kontakter/'venner'. 

Hvis du bruger WhatsApp til at sende mediefiler, fx billeder, så bliver du på de fleste platforme synlige i dit mediebibliotek. Ikke så fedt du skal vise feriebilleder til svigermor og en billedehilsen fra Lena popper op. Det kan du slå fra under hver chat. På Android er det vidst ikke muligt at ændre for hele applikationen. 

Så kom tråden om Lena da vidst også ud i alle andre hjørner end hvor dejlig hun er  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stantheman skrev, for 53 minutter siden:

Nej. Det er ikke som fx LinkedIn eller Facebook, hvor andre kan se dine kontakter/'venner'. 

Hvis du bruger WhatsApp til at sende mediefiler, fx billeder, så bliver du på de fleste platforme synlige i dit mediebibliotek. Ikke så fedt du skal vise feriebilleder til svigermor og en billedehilsen fra Lena popper op. Det kan du slå fra under hver chat. På Android er det vidst ikke muligt at ændre for hele applikationen. 

Så kom tråden om Lena da vidst også ud i alle andre hjørner end hvor dejlig hun er  :-)

Vil lige sige at Lena ikke sender billeder , hvad man lige kunne tro ud fra Stanthema ns indlæg . Og måske skulle man respektere at Lena holder ferie og er tilbage i starten af Marts. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
raspeter skrev, den 4.2.2019 at 17:03:

Super fint at du bilder dig selv det ind - så længe du lever i troen, er alt jo godt. Men jeg er faktisk medicinsk uddannet, så jeg kender anatomi og fysiologi ganske godt ;) Og nu er en orgasme - hos en kvinde - drevet af en lige stor del psykologi som det er af fysiologi. En kvinde i prostitution er der aldrig frivilligt, og derfor er det altid fake! Fakta! 

Jeg kan følge dig i den psykiske del skal være med ... men må dog sige at jeg i enkelte tilfælde med brug af lille vibe mener at have fået en GP til orgasme ..... men hva ved jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
raspeter skrev, den 4/2/2019 at 17:03:

Super fint at du bilder dig selv det ind - så længe du lever i troen, er alt jo godt. Men jeg er faktisk medicinsk uddannet, så jeg kender anatomi og fysiologi ganske godt ;) Og nu er en orgasme - hos en kvinde - drevet af en lige stor del psykologi som det er af fysiologi. En kvinde i prostitution er der aldrig frivilligt, og derfor er det altid fake! Fakta! 

Jeg ved sku ikke hvor du er uddannet , men det du påstår der , findes der overhovedet ikke dokumentation for. Hverken at ingen piger er der frivilligt eller hvis man ikke er der frivilligt kan man ikke få orgasme. Det står ikke i mine undervisningsbøger.

iøvrigt hører denne snak ikke til her.

jeg ved fra nogle af pigerne, at de både har ægte og uægte orgasmer. Men hvis du har mange kunder på en dag kan du gå kold , hviket er helt normalt.

pointen er vel også at jeg går hjem med en god oplevelse , fake og no fake.

.

jeg selv kan da godt snyde lidt efter jeg er kommet 4-5 gange på et 30 min besøg )))

Redigeret af godmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...