Hop til indhold
Guest Trinetease

En måske lidt sær forbrugeroplysning....

Recommended Posts

Guest Trinetease

Det virker måske som en lidt sær ting at oplyse om herinde - Men alligevel så tænker jeg at det bliver opdaget anyways.....

Jeg skal have lavet bryster.....små bryster - dvs ingen silikone til mig mere. Min tid som bryst fikseret er snart ovre. Det har været sjovt, frækt og en oplevelse ud over det sædvanlige. Jeg kunne vælge at lade være med at sige det, men da jeg stadig er glad for mit bi-job, så virker det lidt fusket ikke at sige at om 2 mdr så er jeg ikke Trine med de store bryster længere....så er jeg ‘bare’ Trine med de alm bryster.

Jeg skal have silikonen ud - og have lavet et brystløft - Og ja, det giver ar på brysterne. Jeg har til den tid tænkt mig at skrive at jeg har ar, så ingen føler sig fusket/snydt.

Jeg kunne godt have valgt at få skiftet implantere, men jeg har egentligt ikke lyst, jeg savner pænt alm tøj, alm bikinier, at kunne gå på stranden uden at folk får hjertestop osv. 

Jeg overvejede et kort øjeblik at pensionere navnet ‘Trine’ og kalde mig noget andet - men det er sq også lidt underligt, og kunne give andledning til sure miner.

Jeg glæder mig - så ingen grund til mystiske spekulationer om alt muligt <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går ud fra at det er dit væsen og den service du giver. Der er den store grund til at folk besøger dig. Så vil da nok vælge at beholde det navn du har nu. Selvfølig med anden profil tekst og billeder .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg synes det er en god forbruger oplysning. Så kan mændene nå at besøge dig inden du bliver opereret, hvis de vil have et sidste minde sammen med dine store bryster. Men du er stadig dig. Så selvfølgelig skal du beholde navnet. Jeg håber du bliver glad for dine bryster som de var inden du fik silikone i. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Vil bare sige at denne "forbrugeroplysning" gør mig glad. Hvorfor ved jeg ikke, får bare en god følelse.:)

Bananas Tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
kad skrev, for 18 minutter siden:

Går ud fra at det er dit væsen og den service du giver. Der er den store grund til at folk besøger dig. Så vil da nok vælge at beholde det navn du har nu. Selvfølig med anden profil tekst og billeder .

Selvfølgelig med en anden tekst og nye billeder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

F... så er det med at være hurtig, er det deadline om 2 mdr eller hvordan? Ja jeg elsker alle slags kasser, men vil dælerme nå at opleve dine berømte bryster ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cool at du står frem med det så det ikke bare pludselig er dér :)

Og held og lykke med dem. Håber du og alle bliver lige glade for dem som de nuværende....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

F... så er det med at være hurtig, er det deadline om 2 mdr eller hvordan? Ja jeg elsker alle slags kasser, men vil dælerme nå at opleve dine berømte bryster ;)

 

Hahahaha Kasserne er pist væk om 2 mdr præcis :D

Jeg elsker små bryster :wub:

Det ser så fint ud med små bryster og en lille fin silke top :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Jeg overvejede et kort øjeblik at pensionere navnet ‘Trine’ og kalde mig noget andet - men det er sq også lidt underligt, og kunne give andledning til sure miner.

Hvor længe har du brugt det navn?

Jeg tror at det navn, er så indarbejdet som et stærkt brand, at det vil være en kæmpe fejltagelse at ændre det nogensinde!

Der er forskel de mere anonyme piger som over tid, af forskellige grunde skifter navn, men ikke som du har gjort sig kendte som skribent, og debattør samtidig med dit virke som glædespige.

Navnet Trinetease er meget mere end blot et kunstnernavn, det er simpelthen et brand som brænder igennem, som et skattet og troværdigt varemærke hos dine gæster, og læsere af dig i forum.

Du kan bare se det på, som mændene gik af amok i målløshed, over at jeg kunne skrive en anmeldelse af at vi spiste en brunch sammen, hvor du selv betalte din brunch.

Som en skrev til mig,  Trinetease er ikke hvem som helst, og det er ikke hvem som helst du har spist brunch sammen med.

Alt respekt for alle dine kolleger i branchen, men det var ikke sket, hvis det havde været 90 % af branchens øvrige piger jeg havde spist den brunch sammen med.

Det brand har du brugt tid på at udvikle og pleje, og du har skabt en værdi for det, som du absolut ikke må hælde ud med badevandet.

Jeg kommer til tænke på en af små anekdoter, som Lars Larsen fortæller på Youtube, denne om hans tid i begyndelsen af opstarten af Jysk.

Hans ekspeditrice i hans butik i en by i provinsen, Kirsten hed hun, fik en fridag hver tirsdag, hvor Larsen så selv passede butikken.

Når kunderne så at det var Larsen og ikke Kirsten, så meddelte de høfligt, at så ville de komme igen, når det er Kirsten der passer butikken.

Det viser at det er en alvorlig sag, at skifte et velkendt og respekteret navn ud - det må du simpelthen ikke gøre :(

Vi ser jo også hvordan, at der fra tid til anden opstår navne krige i branchen, når en pige føler sig gået for nær af ny opkomlinge, som bruger deres kunstnernavne, som de føler at de har ejerskab på.

Du risikerer simpelthen, at i det øjeblik du har skiftet navn, så bruger 1 pige eller flere piger dit gamle kunstnernavn, for at lukrere på dit gode navn og ry.

Den risiko, bør du ikke løbe.

Om du vil fjerne silikonen eller ikke, har jeg ingen ide om, om det vil betyde noget for din forretning, eller ikke, men med rette eller urette, så er det mit indtryk at dine store bryster udgør et væsentligt aktiv, som drivkraft for efterspørgslen efter at møde dig.

Måske mest for nye gæster, og dem som kun har besøgt dig få gange, mens stamgæsterne forhåbentlig holder ved, uanset om du har store eller mindre bryster, for det kan godt være at de besøgte dig første gang på grund af dine store bryster, men det er nok på grund af den du er, at de siden er blevet til stamgæster.

Jeg håber og tror på, at du beholder dine stamgæster, uanset bryststørrelse :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

Det virker måske som en lidt sær ting at oplyse om herinde - Men alligevel så tænker jeg at det bliver opdaget anyways.....

Jeg skal have lavet bryster.....små bryster - dvs ingen silikone til mig mere. Min tid som bryst fikseret er snart ovre. Det har været sjovt, frækt og en oplevelse ud over det sædvanlige. Jeg kunne vælge at lade være med at sige det, men da jeg stadig er glad for mit bi-job, så virker det lidt fusket ikke at sige at om 2 mdr så er jeg ikke Trine med de store bryster længere....så er jeg ‘bare’ Trine med de alm bryster.

Jeg skal have silikonen ud - og have lavet et brystløft - Og ja, det giver ar på brysterne. Jeg har til den tid tænkt mig at skrive at jeg har ar, så ingen føler sig fusket/snydt.

Jeg kunne godt have valgt at få skiftet implantere, men jeg har egentligt ikke lyst, jeg savner pænt alm tøj, alm bikinier, at kunne gå på stranden uden at folk får hjertestop osv. 

Jeg overvejede et kort øjeblik at pensionere navnet ‘Trine’ og kalde mig noget andet - men det er sq også lidt underligt, og kunne give andledning til sure miner.

Jeg glæder mig - så ingen grund til mystiske spekulationer om alt muligt <3

Best of luck too you and you go girl;)

Remember.

Even though your tits usually are the first things to arrive when you enter a room. It’s allways the woman who carries them that counts. 

Like the size of a dick, it doesn’t matter if they are big, small, saggy, pretty, ugly. It’s how you use them and the sensitivity of the tip/nipple.

 

//Buddha- in all his humbleness

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker bryster i alle størrelse ,,,,

du ser helt sikkert piv lækker ud som altid , med de nye bryster.  

Jeg vil da besøge dig igen. 

Mest for din personlighed og din lækre bagdel 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyt med arene. En af mine faste fik reduceret sin barm, så den passede til resten af kroppen. Hun har mørk oliven farvet hud og arene er sorte. Men det betyder ikke en dyt. 

Held og lykke med de to små ;) Dem kunne det være jeg skulle ae lidt på en dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine jeg syntes det er skide flot af dig at melde åbent ud om hvordan situationen er :)

Og kæmpe respekt for at sige åbent at ændringen ikke kommer til at foregå uden ar. 

Men du får nok travlt med alle dem der lige skal have en sidste oplevelse med de store kasser :D 

Jeg derimod, skriver Trine med små "naturlige" bryster på listen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte lige tjekke din annonce for og se størrelsen. 

Fuldt forståeligt du gerne vil have gjort dem mindre men hold nu kæft, hvor klæder de dig :) De må ha betalt sig selv hjem, hehe. 

Ihvertfald kæmpe held og lykke på din vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Skønne Trine dejligt du skriver dit opslag, men for dælen da, når begejstringen for “blikfanget” har lagt sig, så er det dit nærvær, din personlighed, dit dejlige sødmefyldte væsen, der gør dig så pokkers atraktiv, og et besøg hos dig så lækkert, glæder mig til at vi ses igen.

kh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt Trine, jeg har læst meget positivt om dig, men desværre aldrig selv haft fornøjelsen. Vil dog gerne sige at jeg - og sikkert mange andre - godt kan lide små bryster. Er sikker på at de kunder du mister bliver rigelig opvejet af os som er til de små babser :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Håber  indgrebet  bliver  uden  de  store  komplikationer  - sejt  og  ærligt  indlæg  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Jeg skal have silikonen ud - og have lavet et brystløft - Og ja, det giver ar på brysterne. Jeg har til den tid tænkt mig at skrive at jeg har ar, så ingen føler sig fusket/snydt.

..

Jeg overvejede et kort øjeblik at pensionere navnet ‘Trine’ og kalde mig noget andet - men det er sq også lidt underligt, og kunne give andledning til sure miner. 

Ved ikke med andre, men jeg besøgte dig pga af alt det positive der var skrevet om og af dig herinde, ikke de store boobies - virkeligheden var så endnu bedre end beskrevet her.

Så når jeg kommer igen, uanset om det bliver før eller efter indgrebet,  er det for at møde Trine, ikke silikone brysterne - så du skal da bestemt ikke pensionere navnet.

Håber du blver glad for den mere alm størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Set fra mit synspunkt tror jeg kun, du bliver dejligere af at få "normale" bryster :) Mine første tanker, da jeg læste det var, at her er en kvinde, der er tilfreds med sig selv, som hun fra naturens hånd er blevet skabt :)

Det kan man naturligvis også godt være, selv om man har silikonebryster, så misforstå det ikke. De kan (er) bestemt også være smukke.  - Men for mig at se, bliver du i den grad mere interessant. Glæder mig til at se nogen nye billeder af den nye Trine version II :P - Held og lykke med det. Håber du bliver glad for resultatet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Ja det er Trinetease 2.0 Den nye bedre opdaterede version. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stærkt B)

hvad sker der mon så med de gamle implantater når de kommer ud, får man dem så med hjem, som et minde? 

Det kunne alligevel være en spændende auktionsvare. En undergrunds klenodie, Trine Tease’s originale implantater hehe  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...