Hop til indhold
Guest Trinetease

En måske lidt sær forbrugeroplysning....

Recommended Posts

Nu har jeg ikke set Trines nye mindre bryster in natura, men jeg har set dem under en tynd sommerbluse på en varm dag, og selvom jeg jo ikke sidder der, og bare stirrer, så så jeg nok til at mit indtryk er at operationen, må have været meget vellykket :)

Vi har fået en nogle få gram lettere Trine, men også en Trine der er meget glad sine mindre, men nu mere naturlige bryster.

Og alle kan se at de klæder hende - også bag en tynd stram sommerbluse :razz:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bemærket en enkelt, meget undtagelsesvis, lille smule skuffet anmeldelse, af dejlige Trine Tease, som jo ikke længere kan imødekomme et publikum, der er til bryst størrelse J.

Hun har ellers gjort opmærksom i annoncer, og i denne tråd, på denne ændring, men nu er der syn for sagen, da hun har fået helt nye billeder - se her :)

Danske Trine Tease Lørdag PussyGalores.dk

https://annoncelight.dk/showad/182326

Tråden fortjener egentlig at billederne bliver lagt op up front, men det vil jeg lade Trine afgøre selv om hun vil :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gi dig fuldstændig ret @Rejsenetværk.. De billeder bør hun sq ligge up front. :) Nu har jeg ikke mødt hende med de gamle bryster.. Men de nye....................WAAAUUW siger jeg bare.. Hele hende sidder jo som det skal. Hun er fanme skruet smukt sammen. :wub:

@Trinetease synes også det er fedt de nye oplysninger du har skrevet i din annonce. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja trine ER lækker, og må hun blive i branchen i mange år, for sjældent møder man(d) en så smaddersød og naturlig glad og frisk kvinde...og ja også hendes nedbabsning er klædelig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Ja trine ER lækker, og må hun blive i branchen i mange år, for sjældent møder man(d) en så smaddersød og naturlig glad og frisk kvinde...og ja også hendes nedbabsning er klædelig ...

HØRT HØRT HØRT!!!!!!!! 

Jeg vil ihvertfald bruge MANGE timer sammen med hende fremover. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...