Hop til indhold

En måske lidt sær forbrugeroplysning....

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg ikke set Trines nye mindre bryster in natura, men jeg har set dem under en tynd sommerbluse på en varm dag, og selvom jeg jo ikke sidder der, og bare stirrer, så så jeg nok til at mit indtryk er at operationen, må have været meget vellykket :)

Vi har fået en nogle få gram lettere Trine, men også en Trine der er meget glad sine mindre, men nu mere naturlige bryster.

Og alle kan se at de klæder hende - også bag en tynd stram sommerbluse :razz:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• 2 months later...
  • Svar 101
  • Visninger 18.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Vil bare sige at denne "forbrugeroplysning" gør mig glad. Hvorfor ved jeg ikke, får bare en god følelse.

• Jeg syntes det er pisse unfair Trine har et par kæmpe bapper, men efter et lille smut ned til doktor manden, så er hun fuldstændig "normal" i størrelsen  Jeg har en kæmpe vom, men her hjælpe

• Altså, enhver logik siger, at hun nok ikke er blevet sluppet løs i branchen endnu. Hvis hun er blevet nedbabset sidst i marts, kan man vel næppe forvente, at hun allerede ugen efter er klar til, at en

Postede billeder

Skrevet

Jeg har bemærket en enkelt, meget undtagelsesvis, lille smule skuffet anmeldelse, af dejlige Trine Tease, som jo ikke længere kan imødekomme et publikum, der er til bryst størrelse J.

Hun har ellers gjort opmærksom i annoncer, og i denne tråd, på denne ændring, men nu er der syn for sagen, da hun har fået helt nye billeder - se her :)

Danske Trine Tease Lørdag PussyGalores.dk

https://annoncelight.dk/showad/182326

Tråden fortjener egentlig at billederne bliver lagt op up front, men det vil jeg lade Trine afgøre selv om hun vil :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg vil gi dig fuldstændig ret @Rejsenetværk.. De billeder bør hun sq ligge up front. :) Nu har jeg ikke mødt hende med de gamle bryster.. Men de nye....................WAAAUUW siger jeg bare.. Hele hende sidder jo som det skal. Hun er fanme skruet smukt sammen. :wub:

@Trinetease synes også det er fedt de nye oplysninger du har skrevet i din annonce. :)

Skrevet

Ja trine ER lækker, og må hun blive i branchen i mange år, for sjældent møder man(d) en så smaddersød og naturlig glad og frisk kvinde...og ja også hendes nedbabsning er klædelig ...

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Ja trine ER lækker, og må hun blive i branchen i mange år, for sjældent møder man(d) en så smaddersød og naturlig glad og frisk kvinde...og ja også hendes nedbabsning er klædelig ...

HØRT HØRT HØRT!!!!!!!! 

Jeg vil ihvertfald bruge MANGE timer sammen med hende fremover. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.