Hop til indhold
Guest Trinetease

En måske lidt sær forbrugeroplysning....

Recommended Posts

Held og lykke.

Måske du kan overtale kirurgen til at give dig silikonen med hjem. Du kan videregive eller sælge dem til dine 2 mest trofaste og brystfikserede kunder, så de har et kært minde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er jo også snart nået den alder hvor man begynder og spille golf.  Det er jo praktisk talt umuligt af svinge køllerne , hvis man har store kasser. de sidder bare i vejen :)  Bortset fra det, er jeg sikker på at det vil klæde dig, at proportionerne kommer i en, øøh undskyld " i mere naturligt størrelsesforhold". :)

Og.....hvem ved, det kunne jo også tænkes at det vil tiltrække flere gæster, som vælger dig ud fra din skønne personlighed og ikke pga de store forlygter. I øvrigt en ganske fin forbrugeroplysning. 

Vi ser så frem til, at du om nogle måneder annoncere med et "åbent hus" arrangement, hvor gamle og nye potentielle gæster kan komme og besigtige den nye og forbedrede udgave af Trine Tease.  ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skal vi jo undvære dig en tid. Men jeg er sikker på, at ventetiden alt rigeligt er det værd :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Det må være det man i forretnings verden kalder at "Down Size"  :-) Held og lykke med det, personligt tror jeg ikke at det ændre en S... for din fanskare, en klog smuk kvinde, med noget mellem ørene, overruler enhver bryststørrelse .....:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 minut siden:

Det må være det man i forretnings verden kalder at "Down Size"  :-)

Kan det oversættes med "nedbabsning" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Kan det oversættes med "nedbabsning" :D

Måske, men som jeg læser det, er det både "ned" babsning, OG "op"babsning :-)  hehe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 11 minutter siden:

Måske, men som jeg læser det, er det både "ned" babsning, OG "op"babsning :-)  hehe 

Lol 

like the way you think. Like in the corporate business.... downsizing to streamline to make more effective;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine super sejt med info. Har aldrig besøgt dig pga dine kasser. Det var en bonus. Dit væsen personlighed og dit nærvær er 100% vigtigere. Har sagt det mange gange. Du er bare dejlig og er sikker på at den nye version af den dejlige Trine er bedre end den gamle. Håber snart vores vej krydser igen:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 17 timer siden:

Bananas Tak <3

Som den svenske ambassadør i USA sagde, når gæsterne rosede maden ved hans første aften som middagsvært:


"Don't thank me, thank my Swedish cock."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for, at være som eleven der gentager det alle de dygtige allerede har sagt, så:

 

Håber det hele går rigtig rigtig godt og du bliver rigtig glad for resultatet.

& så syntes jeg det er virkelig stærkt med opslaget - og som en et tidligere indlæg beskrev det - giver mig en god fornemmelse (eller noget i den retning)

 

pøj pøj med det hele Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine :wub:

Flot at du melder klart ud, og det underbygger kun det faktum, at du er en dejlig og omsorgsfuld personlighed og at du gir’ fanden i “pis og papir” (undskyld udtrykket).

STORE babser eller naturlige babser, det gør egentlig ingen forskel, det er personen og personligheden der tæller. Og her kan jeg komme med den tilståelse, at mine preferencer mest er til naturlige babser.

Så derfor vil jeg glæde mig til at aflægge dig et besøg, når du har fået det hele vel overstået :)

Knæk og bræk

Kh <3 bigfoot 

Redigeret af bigfoot
Tilføjelse af tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er pisse unfair

Trine har et par kæmpe bapper, men efter et lille smut ned til doktor manden, så er hun fuldstændig "normal" i størrelsen 

Jeg har en kæmpe vom, men her hjælper det sgu ikke med et lille smut til doktor manden :huh:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 5 timer siden:

Jeg syntes det er pisse unfair

Trine har et par kæmpe bapper, men efter et lille smut ned til doktor manden, så er hun fuldstændig "normal" i størrelsen 

Jeg har en kæmpe vom, men her hjælper det sgu ikke med et lille smut til doktor manden :huh:

Det kan du da også betale dig fra? Det er altså en meget almindelig operation for mænd der vil se trimmet ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Trinetease skrev, den 28/1/2019 at 15:40:

Hahahaha Kasserne er pist væk om 2 mdr præcis :D

Jeg elsker små bryster :wub:

Det ser så fint ud med små bryster og en lille fin silke top :wub:

Jeg er så enig. Det ser ikke alene fint ud - det ser også sexet ud.

Stor ros til dig Trine for at melde så ærligt ud. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med den beslutning, Trine! Super sejt valg! Rigtig godt for dig, er jeg sikker på - og i øvrigt også for mig, for så kan jeg endelig få besøgt dig :-) Store sili-kasser er nemlig slet ikke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 28/1/2019 at 15:40:

Hahahaha Kasserne er pist væk om 2 mdr præcis :D

Jeg elsker små bryster :wub:

Det ser så fint ud med små bryster og en lille fin silke top :wub:

Jep, og så uden BH inden under silken ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg frygtede at Trine ville stoppe da hun skrev “en sær forbrugeroplysning” Glad formjegvhastigtvlæste videre, vil helst, nej slet ikke undvære hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, den 29.1.2019 at 11:01:

Jeg syntes det er pisse unfair

Trine har et par kæmpe bapper, men efter et lille smut ned til doktor manden, så er hun fuldstændig "normal" i størrelsen 

Jeg har en kæmpe vom, men her hjælper det sgu ikke med et lille smut til doktor manden :huh:

Hvad er problemet?

Flyt 50 % fra Mad budgettet, 75 % fra slik, tobak og sprut bugettet  over til dit GP budget og drop TV kiggeri til fordel for løbeture og GP besøg.

Så skal skal du nok tabe dig gevaldigt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Total respekt for at du melder ud, som du gør.

Meget af ens selvforståelse og kvindelighed kan være bundet op på ens bryster. Men jeg er sikker på, at når du er så sikker i dit valg, som du giver udtryk for, så bliver du yderst tilfreds med at få dine oprindelige former tilbage.

Håber, at operationen går fint og du kun får minimale men.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Milf GFE skrev, for 21 minutter siden:

Total respekt for at du melder ud, som du gør.

Meget af ens selvforståelse og kvindelighed kan være bundet op på ens bryster. Men jeg er sikker på, at når du er så sikker i dit valg, som du giver udtryk for, så bliver du yderst tilfreds med at få dine oprindelige former tilbage.

Håber, at operationen går fint og du kun får minimale men.

Jeg glæder mig helt skørt meget - Det bliver så fint med tynde toppe og små bikinier.

Min sidste dag med denne her str bryster er i den kommende uge og jeg kan næsten ikke sove pga sommerfugle i maven <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
Trinetease skrev, for 18 minutter siden:

Jeg glæder mig helt skørt meget - Det bliver så fint med tynde toppe og små bikinier.

Min sidste dag med denne her str bryster er i den kommende uge og jeg kan næsten ikke sove pga sommerfugle i maven <3

Kan jeg fuldt sætte mig ind i. Du gør jo noget totalt godt for dig selv....

Redigeret af Milf GFE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...