Hop til indhold
Rejsenetværk

Ny som sugardaddy - hun svarede Fuck dig

Recommended Posts

Enig, der er alt for mange økonomiske betragtninger. Både over hvad du formår, og navnlig hvad du ikke formår. Og så skurrer det stadig i mine øren, at du overhovedet blander købesex ind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg afkortet min profil, og har fjernet alle passager om købesex, og mit liv som forbruger af købesex.

Jeg har også fjernet alle passager om pris, og tids kalkulationer, men jeg har bibeholdt at jeg ikke kan, og ikke vil betale rigtig mange penge for oplevelsen med en sugarbabe.

Men jeg mener stadig at jeg kan og vil betale nok for oplevelsen, til at jeg for nogle piger, vil kunne udgøre en seriøs overvejelse.

Min nye profil tekst!

Den bruger jeg med billede, på både Sugarfar.dk til 119 kr om måneden, og som Guldprofil på Sugardating.dk

Jeg oprettede min Guldprofil på Sugardating til 99 kr, og kan beholde den til 99 kr om måneden, sålænge at jeg ikke opsiger den.

Nu har de hævet prisen til 189 kr om måneden, for nye Guldprofiler.

Sugardating.dk

https://sugardating.dk/user/login.html

Jeg er blevet set af en del piger derinde, som det jævnfør jeres velmenende kritik ikke skal undre mig, at de ikke kontaktede mig.

Nu har jeg omskrevet min profil begge steder, i henhold til jeres hoved kritik punkter.

Vi får se om det ændrer noget for mig?

Jeg regner også med først  at blive rigtig opsøgende i september, da jeg har været ekstra arbejdsramt hele sommeren.

Til efteråret holder jeg alt min ferie fra oktober, og henover resten af ferieåret frem til udgangen af april næste år, så der får jeg god tid til det, hvis jeg skulle have heldet med mig som sugar dater.

Og hvis ikke, så går turen endnu en gang til Tyskland, for at gå på FKK, nok en gang i oktober.

Heldigvis har jeg igen interesserede kontakter til en ny tur til Tyskland, så næste gang behøver jeg måske ikke at rejse alene, som jeg har gjort det de sidste par gange.

Det kan også være at pengene allerede er brugt på sugardating inden, sådan at jeg ikke kommer på den tur.

Det vil jeg faktisk håbe på er tilfældet.

Dette er min nye profil på Sugarfar.dk og Sugardating.dk

Hej Sugar girl :)

Jeg er en slank 53 årig singlemand, absolut ikke ryger og er i rimelig god form.
176 cm høj og vejer 70 kg.

Kort mellemblond hår, grønne øjne.

Er efter sigende en pæn mand, og ser efter en dels udsagn en del år yngre ud end dåbsattesten viser.

Men det er jo alt sammen blot mine ord på skrift, og vil i sidste ende skulle stå sin prøve ved det personlige møde – vi får se hvad pigerne synes, hvis vi mødes :)

Se billedet først, og læs videre hvis du stadig har lyst til det ;)

PS

Jeg er ret behåret på ryggen, også mere end de fleste kvinder bryder sig om – så ved du det, hvis det har betydning for dig.

Er hardcore single, har altid levet som sådan, og har hverken tidligere forhold, og eller børn med i bagagen.

Men forvent ikke i mig at finde den rige onkel, for så spilder du din tid hvis du kontakter mig, og må hellere søge videre efter en sådan her på Sugarfar.dk

Jeg bor i en 2 v ejerlejlighed, den er næsten betalt og huslejen derfor lav, heraf råderummet til en sjældnere sugardate, hvis jeg får heldet med mig.

Forestiller mig at jeg inviterer på cafe, en brunch måske?

Vi mødes helt uforpligtende, hvor jeg inviterer, vi ser om der er kemi til at gå videre?

Hvis ikke, ja så skilles vi blot og går hver til sit – tilbage for at søge videre på Sugarfar.dk

Men oplever vi begge at vi har den gensidige kemi der skal til, og ender vi med en aftale, der også inkluderer sex, så kan vi mødes hos mig, diskret, intimt og super hyggeligt på 3 sal :)

Jeg betaler af princip ikke for en kemidate, nogen vil have betaling for bare at møde op til en kop kaffe, jeg siger no way!

Er du ikke indstillet på det, så kontakt mig ikke.

Jeg forestiller mig en ramme om det intime, hvor jeg inviterer på dejlig thai takeaway hos mig, men helst uden promiller – det bryder jeg mig ikke om, når desserten er sex lidt senere.

Men den står på god kaffe, og gode chokolader til.

Bor lige ved en metrostation, perfekt forbundet med S tog og bus.

Har natarbejde, arbejder 11 timer hver nat, og har derfor rigtig mange fridage, hvor vi kan mødes, hvor så mange andre ikke vil kunne ses – så ja jeg er tilgængelig meget ofte.

Er helt på det rene med at en del piger, som er bedre vant, eller som har en anden forestilling om en sugardad, kan være stået af her.

Men hellere det end at skuffe forventningerne, og spilde jeres tid på at gå i dialog med mig.

Men er du en flot slank ung/yngre kvinde, mellem 18 og 35 +/- år, måske enlig mor, studerende eller i et lavtlønsjob, med et realistisk forhold til hvad helt almindelige mænd har råd til, ja så kontakt mig gerne.

Det vil være velkomment, hvis du er åben overfor at vores første møde, hvor vi også har sex hos mig, ikke behøver at betyde at vi ses igen, og ikke forudsætter at det er med det for øje at vi skal ses regelmæssigt, selvom det første besøg ender meget vellykket.

Men modsat kan jeg ikke udelukke at vi udvikler en længerevarende relation, men hvis vi begge ønsker det, beror det ikke kun på om vi begge har lyst, men ja også på om jeg har råd til det så ofte, som du i såfald måske vil forvente det.

Sætter pris på klassisk musik, og holder af at besøge Glyptoteket, Statens Museum for kunst, og ja at besøge byens bedre cafeer .

Måske jeg må invitere dig med til klassiske koncerter, en tur i biografen med spisning før eller efter?

Hvis du efter at have læst til ende, skulle få lyst til at skrive til mig, så gør det gerne, og jeg vil glæde mig til at modtage dit skriv.

Venlig hilsen
xxxxxxx

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 58 minutter siden:

Det her er min profil på Sugarfar.dk og et site mere.

Jeg har et billede på min profil på begge sites.

Jeg vil overveje, ikke at være mindre ærlig, for jeg vil hellere afskrive mig muligheder, end jeg vil tiltrække nogle ved ikke at være ærlig, men jeg vil overveje at skrive hele aspektet om  købesex, og mit liv som forbruger af købesex ud af min profil?

Men jeg vil stadig skrive at jeg ikke er rig, og at 1000 - 2000 kr er mange penge for mig, men det er penge jeg har, og som jeg kan vælge at bruge hver 4 - 6 uge på en god oplevelse.

Det er da bedre end at bruge 6 - 8000 kr på en lang weekend i Tyskland, med 2 - 3 FKK besøg, og i snit 2 x 1/2 time med 2 forskellige piger i hver klub, under hvert besøg.

Max 2 - 3 gange om året.

Og ja det er en drøm med 18 - 20 + årige piger, men det er ikke et must, og det eneste salig gørende.

De rette piger med en profil som en 20 årig model, men bare 5 - 15 år ældre, er altså også særdeles interessant, og da særligt hvis det er piger der har et realistisk forhold til hvad flertallet af mænd tjener, og har råd til.

( Jeg har tabt mig 5 - 6 kg det seneste års tid, nogle har jo mødt mig :) )

........

 

Nu er der efterhånden ret mange der har påpeget overfor dig at din profil tekst er ALT for lang. Og det er absolut venligt ment fra min side af, når jeg påpeger det samme. Husk på at du muligvis ligger i konkurrence med op mod hundredevis af andre sugardaddy profiler. Og de flotteste kvinder som du helst vil i kanen med, sikkert modtager op mod hundredevis af beskeder om ugen, uden at de behøver at røre en finger for det. 

Ud af disse profiler, er det derfor kun et mindretal der vil være interesseret i overhovedet at opsøge daddy profiler på egen hånd. Og hvis hun ikke allerede er løbet skrigende bort efter at have set længden af din profil, så vil hun sikkert være det efter at hun har læst den. En datingprofil skal være kort og kontant, og være med til at pirre interessen hos modparten. Lidt ligesom en jobansøgning, her gider arbejdsgiveren heller ikke at pløje sig igennem en fristil bestående af mere eller mindre irrelevante oplysninger. 

Og dette princip gælder i særdeleshed for sugardating profiler. Et miljø som er langt mere overfladisk, og hvor tingene kan gå ret stærkt. Det er jo ikke en udkåren partner som du skal leve med resten af dine dage, i tykt og i tyndt, som du er på jagt efter på et sugardating site. Og derfor har hun slet ikke brug for at vide alle disse ting om dig, og sandsynligvis vil hun slet ikke høre om disse forhold alligevel, hvis i mødes.

Og så er det absolut et no go at nævne at du har et meget stramt budget. Sugarsites er fyldt med golddiggers og amatør GPere, som er forelsket i tanken om at blive opvartet og sørget for af en velhavende ensom ældre herre. Når du skriver at du er en fattig daddy vil de absolut blive frastødt. Har du ikke råd til mere, så nøjes du med at mødes med dem 1 gang om måneden, og fortæller dem at du ikke har tid til mere, hvis de ønsker hyppigere aftaler. Problem solved. 

Og for guds skyld, drop al snak om din langvarige brug af købesex, det er et totalt turn off, og fuldkommen irrelevant at nævne. Holder du fast i din profil i dets nuværende form vil du blive regnet for at være en troll, eller en social afviger. Dette siger jeg ikke til dig for at være ondsindet, men din profil er absolut ubrugelig i dets nuværende form. Og jeg må ærligt erkende at jeg et eller andet sted godt forstår hvorfor at du blev mødt af et "Fuck you" af en tilfældig sugarbabe.  

Alt dette siger jeg til dig med de bedste intentioner i tankerne. Det er en venlig advarsel jeg afsender, og ikke et forsøg på at nedgøre på nogen måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kindhesten80

Da du postede dit seneste indlæg, og tak for den, der havde jeg oprettet et indlæg kort forinden, om at jeg nu har ændret min  profil.

Den er nok stadig for lang efter din, og andres mening, men den burde appellere til piger 25 +/- år gamle, som lever i den virkelige verden, og ikke på en lyserød sky af forestillinger om at alle mænd som sugardater er velhavere, som kan og vil betale formuer for deres selskab.

Jeg tror på at der findes amatør piger, og prof piger som kan se ideen i en lille sideforretning efter mit koncept, hvor ingen tredjepart skal have deres andel af det som jeg betaler dem for sex og hygge, hos mig med mig som vært.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har også fjernet alle passager om pris, og tids kalkulationer, men jeg har bibeholdt at jeg ikke kan, og ikke vil betale rigtig mange penge for oplevelsen med en sugarbabe.

Men jeg mener stadig at jeg kan og vil betale nok for oplevelsen, til at jeg for nogle piger, vil kunne udgøre en seriøs overvejelse.

Det er så absolut en forbedring i forhold til sidste udkast, men din profil er stadig langt fra god. 

Og jeg tror at du bliver slemt skuffet, hvis du tror at du udgør en seriøs overvejelse for særligt mange. Din profil er stadig for lang, og indeholder alt for mange oplysninger om din begrænsede økonomiske formåen og villighed. Ingen potentiel sugarbabe er interesseret i at høre om den slags. Det svarer til at en GP eller sugarbabe skriver at hun kun tilbyder et meget begrænset antal seksuelle ydelser, med en masse forbehold. 

Ingen har heller lyst til at høre om en behåret ryg. Hvis det viser sig at være et problem for hende, så er hun nok ikke klar på at mødes mere end en gang. Men den tid den sorg. 

Du glemmer også en helt fundamental ting ved dating sites. At det typisk er manden der skal lave meget af det opsøgende arbejde. Det er generelt set kun et mindretal af kvinder der opsøger mænd. Og præcis samme princip gælder ved traditionel prostitution. Her er det manden der opsøger GP, og ikke omvendt. Du skal derfor være klar på at opsøge kvinderne selv, tilsat lidt charme ved henvendelsen. Og hvis de føler en vis interesse, så læser de din profil. Og i dette tilfælde har de typisk IKKE lyst til at blive mødt med en lang fristil indeholdende et hav af forbehold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 9 minutter siden:

Den er nok stadig for lang efter din, og andres mening, men den burde appellere til piger 25 +/- år gamle, som lever i den virkelige verden, og ikke på en lyserød sky af forestillinger om at alle mænd som sugardater er velhavere, som kan og vil betale formuer for deres selskab.

Jamen det var da så lidt.

Men der er jo en grund til at de befinder sig på et sugardating site. Det er netop fordi at de ikke lever i den virkelige verden, i hvertfald ikke når de sugardater. Det er et frirum for dem fyldt med fantasier og forestillinger. Når du giver indtryk af at være en fattigrøv bryder du med denne illusion. Du kommer automatisk til at fremstå som mindre attraktiv i forhold til mange andre potentielle daddys. De har valgt et sugarsite fordi at de leder efter en rig, eller i det mindste nogenlunde velbeslået, lidt ældre fyr eller mand. Ikke for at finde en ganske ordinær fyr med stramt budget. 

Der er absolut ingen grund til at fortælle om alle de negative forhold ved dig selv og din situation. Det vil kun give dig et stort handicap i konkurrencen med alle de andre på sitet. Lad det derfor forblive usagt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må give Kindhesten ret i alle hans betragtninger i hans sidste tre indlæg. Bl.a. i, at sukkerpiger er på nettet for at tjene lette penge og lade sig forkæle, hvorfor det ikke nytter at lade skinne igennem, at man har begrænsede ressourcer, men er villig til at betale "nok" – hvad det så end er.

Det, som du kalder at tegne et realistisk/ærligt billede af dig selv, er i virkeligheden at tale sig selv ned. Desværre kun. Kindhesten har mange gode pointer, ikke mindst i sidste indlæg. Bid mærke i dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er blevet betydeligt bedre  med det nye profil tekst. Stadig lille smule for langt og for detaljeret men det gå an. Prøv at forkorte det lidt mere. Du kan  altid uddybe hvad du er  ud efter  ved  personlig besked til pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu prøver jeg mig lidt frem, men hvis ikke man kan formidle blot et minimum af den virkelige verdens realiteter, uden at blive droppet forlods af amatørpiger, fordi det som de læser ikke stemmer overens med deres egne forestillinger, uden forbindelse med virkeligheden, så dropper jeg bare konceptet sugardating - den erfaring rigere.

Det er simpel matematik at der ikke kan være nok mænd, som kan betale det som de alle forventer, hvis nogles udsagn står til troende om hvad du skal kunne tilbyde alle håbefulde piger på sugardating sites.

Det står heller ikke til troende jævnfør tidligere tråde, hvor jeg borede i, og fik svar på den virkelige økonomi i det for pigerne, for flertallets vedkommende og deres mandlige bejlere.

Blandt andet en uvidenskabelig afstemning for piger og mænd, hvor knap 1/3 del svarede at udgiften til en sugar date lå på 1000 - 1500 kr, godt 1/3 svarede at udgiften lå på 1500 - 2000 kr.

I virkeligheden består min største fejl, efter at jeg nu har skrevet købesex ud af min profil, ikke i at jeg signalerer at jeg har dårligere råd, end pigerne gerne vil tro at alle mænd har.

Nej min største fejl er, at jeg ikke spiller det psykologiske spil, der består i at lade som om jeg har lige så godt råd, som pigerne gerne vil tro at alle mændene har.

For så at vente på at pigerne oplever det udskilningsforløb, hvor de piger der kan score kassen er løbet med de mænd, der kan betale det som de alle forventer.

Til sidst ender det med at udgøre et forhandlingsgrundlag for både piger og mænd, hvis bare mændene når til at komme i dialog med pigerne om det.

Men nøj hvor er det en omstændelig proces, og det udgør nogle omveje til målet - det får vi se om jeg i virkeligheden gider når det kommer til stykket?

Så har prostitution dog den fordel at det hele er meget nemmere, her har det en prislap punktum, betal eller lad være.

Aros har givet mig de mest brugbare råd, og så kan det være at min profil bliver tilrettet herefter til at være meget kortere, i forsøget på at opnå den egentlige dialog som respons på ens pm's til pigerne.

Og glipper det helt, så tror jeg faktisk at jeg vil forsøge mig med en annonce på Annoncelight.dk med omvendt fortegn, af de yngre mandlige direktører der søger en sugardate for et bundt tusindlapper.

Der er der dog et kvindeligt publikum, for hvem klar og direkte tale i egen kommunikation, gør at de ikke er fremmed over for en mandlig ditto.

Kunne være sjovt hvis en prof pige, ville respondere i fritiden på en sådan annonce, hvor aftalen er at de ikke bliver anmeldt som dem de er for det, efterfølgende på Eroguide.dk

Det er da et forsøg værd, det kan ikke gå værre, end at det heller ikke virker :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 28 minutter siden:

 

Nej min største fejl er, at jeg ikke spiller det psykologiske spil, der består i at lade som om jeg har lige så godt råd, som pigerne gerne vil tro at alle mændene har.

 

Det er en udbredt opfattelse at finde tilforladelige forklaringer på hvorfor det ikke rigtig lykkedes.  Drop og disse tanker og skriv i stedet hvad du ønsker og afslut med få fakta om dig selv. Start eventuel med noget i stil med

Jeg søger en yngre, smuk, stilfuld og charmende kvinde. Du går op i dit udseende, og plejer din krop (måske er du en smule forfængelig ;)

Det der sker her er, at det rette pigerne Tænker "Kæft det er lige sådan en som mig han søger"

Du skriver så lidt om, at du værdsætter stemningsfyldte restaurant besøg, god mad gentlemens opførsel m.v. Du får indflettet på lækkert vis at disse aftenens sagtens kunne afsluttes med skøn og lækker erotik, hos eller hende eller dig

Bommelum pigerne der lige har genkendt sig selv tænker nu "Det lyder sgu da dejligt.  Gud ved hvad jeg skal tage på. Jeg må nok hellere tage kjole på, lyder til at manden vælger de lidt bedre reastauranter"

……………………………….  Interessen er skabt --------

Nu skal der så stå lidt om  dig. Du er en mand i den bedste alder (53) som passer sin krop. Du fremtræder præsentabelt, gode maner osv.  Der skal ikke stå ret meget. Du skal ikke skræmme pigerne væk, men derimod blot skabe interesse for at vide mere om dig.  

-------------------------------------

Godt og godt skal din annonce ikke indeholde mere.  Dine betragtning omkring økonomi m.v tages senere.  Håber du kan se ideen i, at vende det hele lidt på hovedet - Du søger og hun skal kvalificere sig og ikke omvendt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Nu skal der stå lidt om  dig. Du er en mand i den bedste alder (53) som passer sin krop. Du fremtræder præsentabelt, gode maner osv.  Der skal ikke stå ret meget. Du skal ikke skræmme pigerne væk, men derimod blot skabe interesse for at vide mere om dig.  

-------------------------------------

Godt og godt skal din annonce ikke indeholde mere.  Dine betragtning omkring økonomi m.v tages senere.  Håber du kan se ideen i, at vende det hele lidt på hovedet - Du søger og hun skal kvalificere sig og ikke omvendt. 

Faktisk behøver man ikke at skrive noget om alder, vægt, og den slags, i selve profil teksten. De står allerede under basis oplysninger.

Jeg mener ikke at oplysninger om personlig økonomi overhovedet skal diskuteres i et sugardating forhold. Så længe man har lavet en aftale om pris, har sugarbabe ikke behov for at vide mere.

Jeg er ellers meget enig med resten af det du har skrevet. Specielt er det vigtigt at hun skal kvalificere sig i forhold til dine krav, og at det er en smart strategi at appellere til hendes forfængelighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

 

Og glipper det helt, så tror jeg faktisk at jeg vil forsøge mig med en annonce på Annoncelight.dk 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det vil jeg klart anbefale dig og gøre:)

jeg lavede en annonce for et år siden med lidt specielle ønsker,hvor jeg på forhånd skrev hvad en aftale var værd i mine øjne. 

Det gav 22 henvendelser,hvor 2 af dem blev til faste aftaler. Jeg var yderst overrasket over at der var SÅ mange kvinder der navigerede rundt blandt mænds ønsker.

Og så er det gratis;)

Enzo.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 1 time siden:

Det vil jeg klart anbefale dig og gøre:)

jeg lavede en annonce for et år siden med lidt specielle ønsker,hvor jeg på forhånd skrev hvad en aftale var værd i mine øjne. 

Det gav 22 henvendelser,hvor 2 af dem blev til faste aftaler. Jeg var yderst overrasket over at der var SÅ mange kvinder der navigerede rundt blandt mænds ønsker.

Og så er det gratis;)

Enzo.

 

 

Bestemt et fint alternativ.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 7 timer siden:

Det vil jeg klart anbefale dig og gøre:)

jeg lavede en annonce for et år siden med lidt specielle ønsker,hvor jeg på forhånd skrev hvad en aftale var værd i mine øjne. 

Det gav 22 henvendelser,hvor 2 af dem blev til faste aftaler. Jeg var yderst overrasket over at der var SÅ mange kvinder der navigerede rundt blandt mænds ønsker.

Og så er det gratis;)

Enzo.

Hej Enzo

Tak for den

Ja jeg tror også at det kan udgøre en  mere lige vej til en hurtigere kontakt, med et større potentiale for en endelig aftale, at indrykke en no bullshit annonce på Annoncelight.dk, som bliver læst af no bullshit kvinder, der allerede virker som GP, PD osv.

Sidstnævnte har jo alligevel for en dels vedkommende fundet ind på sugardating sites, fordi mændene er flyttet derind, hvor de lader så som om at de er sugarbabes,  spiller spillet mellem linjern, og lever op til kravene om at de ikke må tilbyde, eller kræve penge for sex.

Men på Al kan de og vi tale lige ud af posen, og komme videre uden at spilde alt for meget krudt på nittere, hvis der opnås enighed om en deal.

Det bliver så nok uden alt det kultur, middage og komme sammen halløj, som profilerne gerne beskriver som deres intentioner på de der sugardating sites.

Men 1 kaffedate, for lige at se hinanden an, og så ellers en aftale om den første, og måske/måske ikke samtidig den eneste og sidste invitation til hjemlig hygge med take away, kaffe, sex og den gode samtale hos mig et par timer +/-, og for en netto betaling lige ned i lommen på hende, hvor der ikke går udgifter fra, det kunne man vel godt se for sig, at piger i branchen kunne se som et fornuftigt supplement til deres mere officielle virke.

Forudsat at jeg/vi/man ikke går ud og anmelder dem noget sted efterfølgende, som der skrivers anmeldelser af sugarbabes  og GP på Eroguide.dk

Jeg ville så nok skrive i generelle vendinger, men absolut uidentificerbart om det, hvis det lykkes, hvis jeg prøver det, og uden at det er en anmeldelse, men blot en fortælling om hvordan det gik.

Bare søg på "Sugar" på Annoncelight.dk, og se hvad der kommer af søgeresultater på både mænd og piger, som allerede gør det som vi taler om her, og som du Enzo havde så stor succes med - der er mange der gør det.

Men hvorfor nøjes med en gratis annonce, opret jer da som annoncør, og brug points til super annonce, og almindelig oprykning, og få noget mere synlighed end alle gratis annoncerne.

Nu har jeg rodet mig ud i at prøve mig på et par sugardating sites, det prøver jeg af lidt endnu, men ender jeg som en fiasko, hvad alt tegner til pt at jeg gør, så er jeg ret hookt på at oprette en no bulshit annonce på AL, henvendt til no bullshit piger der læser den.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Selvfølgelig var henvendelserne til min annonce en blandet landhandel, men grundlæggende var det kvinder som var løbet sur i de mange ligegyldige og intetsigende beskeder der havnede i deres indbakke som glædespiger.

Her var der 4-6 linjer og forholde sig til,som samtidig gav dem en idé om indtjeningsmulighederne og tidsintervallet for aftalen.

Jeg valgte den gratis udgave til mit forsøg,og fornemmer helt klart at teksten er afgørende og ikke annoncens pris eller placering.

Betalende annoncer er jo ikke ensbetydende med gudesex;)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med sugardating, som fandt sted på sugardaters.dk, er at jeg er glad for at have prøvet, men også glad for at jeg ikke længere sugardater. 

Sugardating er kun sjovt, hvis man har den helt store tegnebog fremme. Så tror jeg til gengæld også at det kan være sjovt, men ellers er en traditionel glædespige et bedre valg - men praktisk nok, så er der også en del af dem på disse sites (eller det var der i hvert fald på sugardaters.dk).  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 21 minutter siden:

Betalende annoncer er jo ikke ensbetydende med gudesex;)

Ja det er jo alletiders for dig Enzo, men hvis du både skriver godt og bliver set mere, så kan  du blive set af 3 x så mange som VIP annoncør:

Du kan jo bare bruge denne mulighed, og så være en mand der køber, og ikke kvinden der sælger:

"Som selvstændig escortpige eller som udbyder af escortservice eller erotisk massage, så er det nemt, billigt og hurtigt at oprette en annonce på Annoncelight. Vil du have ekstra eksponering så anbefaler vi, at du køber et VIP-abonnement til 249 kroner om måneden, så du kan vise dine billeder frem på forsiden til vores mange besøgende. For Klinikker og websites tilbyder vi særlige abonnomenter til 749 kroner. Konceptet er klart: én annonce per dag og alle annoncer arkiveres klokken 00:00. På den måde ved vores besøgende, at alle annoncer på forsiden er dugfriske, men man kan selvfølgelig søge igennem alle ældre sexannoncer også"
https://annoncelight.dk/ 

Nu er vi 2 venner der er Vip annoncør som website på AL.

Du kan købe Super annoncer for mellem 2 og 6 point til 5 kr pr point, til udvalgte landsdele i 24 timer af gangen, og jeg har set der er mænd der har gjort det.

Du kan også rykke en VIP annonce op på forsiden for 1 point af gangen, her forsvinder den hurtigt fra hovedforsiden, men det gør den ikke under landsdele, hvor en oprykning går igen, her kan den godt få en god lang levetid, særligt i de billigste omåråder, hvor der nok er noget tyndere befolket.

Det ligger ikke lige rundt om hjørnet at jeg gør det, men det er absolut med i mine overvejelser at forsøge.
Særligt hvis jeg får fuldstændig fiasko som sugar dater, men nu giver jeg det en chance :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Det spiller ikke rigtigt for mig, hvis der er udgifter for at få udgifter:)

Den seriøse pige skal nok finde dig hvis du og dine skriv er fristende nok.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 10 minutter siden:

Det spiller ikke rigtigt for mig, hvis der er udgifter for at få udgifter:)

Det er vist det, andre kalder "investeringer".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe

Jeg synes du skulle vælge en lidt anden approach end den meget direkte, den er nok sandheden, men virker ikke så charmerende, hvis jeg modtag noget om bodel etc havde jeg nok ikke fundet sugardaddy så charmerende, selvom det nok er virkeligheden for mange derinde, men en charmerende illusion skader ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissMe skrev, for 24 minutter siden:

Jeg synes du skulle vælge en lidt anden approach end den meget direkte, den er nok sandheden, men virker ikke så charmerende, hvis jeg modtag noget om bodel etc havde jeg nok ikke fundet sugardaddy så charmerende, selvom det nok er virkeligheden for mange derinde, men en charmerende illusion skader ikke :)

Nej, som tidligere skrevet er enhver henvisning til FKK og glædespiger et fejlskud. Det er sådan set ærligt nok, men det virker modsat hensigten.

Sandheden er som månen:

Af og til kan vi se det hele. Det er når det er fuldmåne, men når månen er halv, ser vi kun den lysende del, selvom vi udmærket godt ved, at der også er en anden halvdel.

Nu skal jeg ikke her docere astronomi, men vil i overført betydning gerne derhen, at en profil skal fremhæve "månens" lyse sider. En nogenlunde tænkende læser ved godt, at der jo også må være nogle mørke sider – altså sider, hvor man ikke funker sammen, f.eks ryger/ikke-ryger.

Disse ting opdager man tidsnok, og måske er de slet ikke noget problem, når det kommer til stykket, men optræder kun som problemer i afsenderens hovede. Derfor er ingen grund til at lægge ud med at fremhæve de træk, man selv anser for negative.

Så har man allerede tabt, inden man trykker på send-knappen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Nej, som tidligere skrevet er enhver henvisning til FKK og glædespiger et fejlskud. Det er sådan set ærligt nok, men det virker modsat af hensigten.

Sandheden er som månen:

Af og til kan vi se det hele. Det er når det er fuldmåne, men når månen er halv, ser vi kun den lysende del, selvom vi udmærket godt ved, at der er en anden halvdel.

Nu skal jeg ikke her docere astronomi, men vil i overført betydning gerne derhen, at en profil skal fremhæve de lyse sider. En nogenlunde tænkende læser ved godt, at der jo også må være nogle mørke sider – altså sider, hvor man ikke passer sammen, f.eks ryger/ikke-ryger.

Disse ting opdager man tidsnok, og måske er de ikke noget problem, når det kommer til stykket, men der er ingen grund til at lægge ud med at fremhæve de træk, man selv anser for negative.

Så har man allerede tabt.

Jamen helt enig, og sugarbabes har nok ikke lyst til at være en billigere udgave af en prof prostitueret, ligesom mange mænd bruger sugardating, istedet for det prof alternativ, hvad man så end synes om det.

Formentlig søger mange også en lidt andet oplevelse, end en time hos en professionel. Selvom der er mange direkte hurtige tilbud derinde.

Sugarbabes er vilde med en gentlemen, og lange skriv op og ned om sammenligne med bordel og pris overvejelser er no go.

Man må spille spillet lige meget hvad sandhederne så måtte være 

Mændene vil måske derinde have den mere "naboens datter" oplevelse, én der ikke har been around the block, I lang tid

Og sugarbabes vil lige ledes nok også foretrække mænd, der bruger det som mere uskyldig alternativ til bordel

Illusion eller ej, alle dating sider har forskellige spilleregler

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min 20 årige sb havde jeg skrevet lidt med, før hun forsvandt i en periode, så dukkede hun op igen, og hun skrev og spurgte, om jeg kunne huske hende.

Jeg svarede, at jeg kunne huske navnet, men prisen havde nok afskrækket mig.

Hun skrev, om 1000 kr per date var afskrækkende. Jeg svarede "nej", og derefter begyndte vi at mødes.

Jeg skriver nok lidt for meget om tantra på min profil, men jeg er enig med de andre i, at du skriver for meget om forhold, som indledningsvist er uinteressante.

Jeg har i år datet 7 forskellige, til højst 1000 kr pr date. Den ene så en ære i at tænde mig 2 gange pr møde, men desværre bor hun ret langt væk.
Jeg tænker klart, det er en mulighed at finde en sd til 2000 kr pr måned, hvor man får mere end 2 dates pr måned.

De 3 af mine dates ville klart hellere finde en kæreste, men resten ville nok stoppe forholdet, hvis k-ordet blev nævnt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...