Hop til indhold
Rejsenetværk

Ny som sugardaddy - hun svarede Fuck dig

Recommended Posts

MissMe skrev, for 22 minutter siden:

Jamen helt enig, og sugarbabes har nok ikke lyst til at være en billigere udgave af en prof prostitueret, ligesom mange mænd bruger sugardating, istedet for det prof alternativ, hvad man så end synes om det.

Formentlig søger mange også en lidt andet oplevelse, end en time hos en professionel. Selvom der er mange direkte hurtige tilbud derinde.

Sugarbabes er vilde med en gentlemen, og lange skriv op og ned om sammenligne med bordel og pris overvejelser er no go.

Man må spille spillet lige meget hvad sandhederne så måtte være 

Mændene vil måske derinde have den mere "naboens datter" oplevelse, én der ikke har been around the block, I lang tid

Og sugarbabes vil lige ledes nok også foretrække mænd, der bruger det som mere uskyldig alternativ til bordel

Illusion eller ej, alle dating sider har forskellige spilleregler

Jeg havde engang en kollega.

Han søgte en stilling et andet sted, som han fandt særdeles attraktiv, og han var også kvalificeret til den. Han kom faktisk også til samtale som én blandt tre. Alle har uden tvivl været så kvalificeret, at de ansættende har været på en svær opgave.

I slutningen af samtalen dummede min kollega sig imidlertid. Han sagde, at "hvis han ikke fik jobbet, ville han ikke have bad feelings". Gæt, hvem, der ikke fik jobbet.

Rigtigt gættet. Han signalerede jo – måske med en skødesløs bemærkning – at han ikke var så interesseret i jobbet, at han ikke ville blive ked af det, hvis han blev valgt fra. De ville de to andre.

Prøv selv at overføre dette scenarium til sukkerverdenen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissMe skrev, for 31 minutter siden:

.... Formentlig søger mange også en lidt andet oplevelse, end en time hos en professionel. Selvom der er mange direkte hurtige tilbud derinde ....

Tjah, der er jo også den mulighed, at man efter et besøg hos en "almindelig" glædespige kan opdage, at der er en så god kemi, at man vover at invitere hende på en kop mocca eller en sandwich lige rundt om hjørnet.

Er kemien i orden fra hendes side, siger hun – måske – ja, og så er "en lidt anden oplevelse" jo hjemme. Jeg taler faktisk af personlig erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 59 minutter siden:

Min 20 årige sb havde jeg skrevet lidt med, før hun forsvandt i en periode, så dukkede hun op igen, og hun skrev og spurgte, om jeg kunne huske hende.

Jeg svarede, at jeg kunne huske navnet, men prisen havde nok afskrækket mig.

Hun skrev, om 1000 kr per date var afskrækkende. Jeg svarede "nej", og derefter begyndte vi at mødes.

Jeg skriver nok lidt for meget om tantra på min profil, men jeg er enig med de andre i, at du skriver for meget om forhold, som indledningsvist er uinteressante.

Jeg har i år datet 7 forskellige, til højst 1000 kr pr date. Den ene så en ære i at tænde mig 2 gange pr møde, men desværre bor hun ret langt væk.
Jeg tænker klart, det er en mulighed at finde en sd til 2000 kr pr måned, hvor man får mere end 2 dates pr måned.

De 3 af mine dates ville klart hellere finde en kæreste, men resten ville nok stoppe forholdet, hvis k-ordet blev nævnt.

Jeg tror det bliver svært at få  2 månedlige møder, til 1000kr. pr. stk. Specielt hvis du befinder dig i Kbh. området. Her er den typiske pris omkring 1500kr. pr. møde.

Måske kan man være heldig at finde en som man kan ses fast med, der er villig til at tage 1000kr. pr. møde, men så skal der nok også være opbygget god kemi undervejs. 

 

Redigeret af Kindhesten80

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Tjah, der er jo også den mulighed, at man efter et besøg hos en "almindelig" glædespige kan opdage, at der er en så god kemi, at man vover at invitere hende på en kop mocca eller en sandwich lige rundt om hjørnet.

Er kemien i orden fra hendes side, siger hun – måske – ja, og så er "en lidt anden oplevelse" jo hjemme. Jeg taler faktisk af personlig erfaring.

Ja selvfølgelig intet udelukker det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 36 minutter siden:

... Jeg skriver nok lidt for meget om tantra på min profil ....

Her går du altså helt galt i byen.

Tantra har med filosofi og livsindsigt at gøre, og her synes jeg ikke, med al respekt, at en 20-årig kan bidrage med ret meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den grå skrev:
Sidste indlæg side 2

"Jeg har i år datet 7 forskellige, til højst 1000 kr pr date. Den ene så en ære i at tænde mig 2 gange pr møde, men desværre bor hun ret langt væk.
Jeg tænker klart, det er en mulighed at finde en sd til 2000 kr pr måned, hvor man får mere end 2 dates pr måned."

Kindhesten 80 skrev:
Side 3 indlæg nr 3

"Jeg tror det bliver svært at få  2 månedlige møder, til 1000kr. pr. stk. Specielt hvis du befinder dig i Kbh. området. Her er den typiske pris omkring 1500kr. pr. møde.

Måske kan man være heldig at finde en som man kan ses fast med, der er villig til at tage 1000kr. pr. møde, men så skal der nok også være opbygget god kemi undervejs."

Sexy Jasmin Herlev skrev
Side 2 indlæg nr 9

"Det er blevet betydeligt bedre  med det nye profil tekst. Stadig lille smule for langt og for detaljeret men det gå an. Prøv at forkorte det lidt mere. Du kan  altid uddybe hvad du er  ud efter  ved  personlig besked til pigen."

Jeg vil altså gerne påpege, hvis I skulle overse eller glemme det, at jeg har lyttet, og lyttet med tak til jer!

Jeg har skrevet alt om købesex ud af min profil, og Sexy Jasmin mener nu at min profil kan gå an, men jeg er godt klar over at I stadig i en god mening mener, at jeg er min egen værste fjende.

Det er det der er så skønt ved glædespiger, at man kalder en spade for en spade, og en spade er en spade :)

Det er i bund og grund et sprog som jeg forstår, men de leverer ikke den helheds oplevelse som jeg søger, men som nogle sugarbabes trives med som en præmis for en date.
En date hvor manden beværter, fra ankomst til farvel i døren, og hvor sexen er det som der bruges mindst tid på, og hvor netto udbyttet er økonomisk fordelagtigt for pigerne.

Brugeren "Den grå" er jo et glimrende eksempel på at det er muligt være med i gamet, indenfor en ramme af max 2000 kr om måneden.

Ok "Den grå" lokaliserer sig til Vestjylland, og om brugeren Kindhesten80 har ret i sin antagelse, af at det ikke er muligt indenfor samme økonomiske ramme i København, er det så spørgsmålet om han har ret i, eller ikke?

Mange studerende bor i forældre købte lejligheder, enlige kvinder bor i byer udenfor København, som logistisk er ekstremt fordelagtigt beliggende, både til for dem at besøge mig, og jeg at besøge dem.

Selv bor jeg i et transport logistisk smørhul, i relation til den offentlige trafik.
Jeg kan kryds skifte, hvilket pigerne så også kan når de besøger mig, mellem metro, Stog, bus og regional tog på måder der gør hele Region hovedstaden til mit geografiske nærområde indenfor Sugardating:

Region Hovedstaden
https://www.google.com/maps/place/Hovedstaden/@55.5882072,12.3050574,8z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x465386a5e163ca6f:0x300afc9aca85450!8m2!3d55.6751812!4d12.5493261

Særligt hvis pigerne bor alene, og den fornødne tillid er opnået til at jeg kan besøge dem, lokalt er der vel også altid gode takeaway muligheder, som jeg betaler.

Jeg tager selv gerne turen til Ringsted, Slagelse, eller Næstved hvis aktuelt, for når jeg har fri har jeg rigtig god tid til at gøre det.

Men udgangspunktet er at jeg tager imod hjemme hos mig selv, for jeg forstår udmærket godt hvis pigerne ikke ønsker at oplyse hvor de bor, særligt ikke hvis vi kun ses en eller to gange.

Den der med om 1000 kr +/-, måske 1500 kr er nok, eller ikke, hvor måske max 40 minuttter ud af et besøg på 2, 2,5 - 3 timer, går med at dyrke sex, ja det er jo i bund og grund et spørgsmål om hvordan man tænker præmissen for relationen ind.

Og det er her jeg ser det potentielle aktiv i konceptet sugardating, modsat konventionel prostitution.

Sexarbejdere messer altid som med en stemme, du betaler ikke for sex, du betaler for min tid, og derfor koster 2 - 3 timer 2 - 3 gange timeprisen.

Nuvel, det et er spørgsmål om mentalt at se helt anderledes herpå, og gør amatør piger det, piger uden egne udgifter som finder en mand på nettet til en deal, som de finder er en god deal, alt inclusive, ja så består muligheden for at pigen kan se således på det!

Her har jeg en aftale med en mand, hos ham dato x kl X, som jeg får x kr for.

Jeg slipper for at handle ind, lave mad og vaske op, jeg kan tage et bad før og efter hos ham, og den tid jeg sparer på det hjemme bruger jeg sammen med ham, hjemme hos ham.
Det sparer mig ikke kun tid, men også penge, for han har udgiften til det hele udover den sum han også giver mig, for at vi også dyrker sex sammen den aften hos ham.

Jeg kan eksempelvis byde på fremragende takeaway fra:

Kiin To Go
https://kiinkiintogo.dk/ 

Det alene er en sugardate værd med Rejsenetværk, i hans 2 v ejer på 3 sal ;)
Udover muligheden for at træffe ham den, alt efter hvem de spørger, berygtede eller berømte Rejsenetværk.

Jeg vil faktisk mene at det kunne udgøre en interessant fritids deal for en glædespige i branchen, en dag hun ikke behøver at dele med mutter, bureau eller chauffør.
Men ja, det kræver en mental omstilling for en glædespige fra vagtmode til fritidsmode, for at se det som noget hun faktisk kunne have lyst til at prøve.

Og det fremmer nok ikke lige lysten til at gøre det, hvis man svitser mellem at sugar date på nettet, og have sine vagter i branchen, når man må tage den mulighed i betragtning, at man kan blive anmeldt i begge roller på Eroguide.dk, og man skal passe på, at man ikke kan blive plottet som en og samme person, i begge roller.

For mig beror det på om pigen annoncerer offentligt, synligt for alle som glædespige, eller om hun sugardater bag en lukket login mur kun for medlemmer, om jeg anmelder oplevelsen eller jeg ikke gør.

Har jeg truffet pigen på et medlemsboard, bag en login mur, og ses vi, hvor jeg finansierer udgiften til den forkælelse, som vi ikke må prissætte i vores profiler på sugardating sites, men som vi aftaler helt privat uden at kommunikere det på de sites, hvor vi indleder kontakten, ja så anmelder jeg af princip efterfølgende ikke oplevelsen i forum på Eroguide.dk

Men ja, jeg vil i generelle og uidentificerbare vendinger skrive om mine erfaringer i Hyggesnak hen af vejen, hvis jeg ender med at opleve sugardates, som den helheds oplevelse jeg efterspørger, og for en samlet udgift som jeg kan og vil betale.

En udgift der i princippet ikke behøver at blive defineret som betalig for sex, men som for min skyld gerne må være i overensstemmelse med den fortolkning, som Sugardating sites selv fremhæver som rigtig sugardating, helt i modsætning til betaling for sex, og dermed ejheller er prostitution - lige bortset fra den i denne sammenhæng, af mange gerne set, økonomiske overligger :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk

Du gør dig mange tanker om hvordan en ideel date ser ud. Og det er som sådan også fint nok.

Jeg tror bare du skal gøre det klart for dig selv, at der mange trin der skal bestiges, før du overhovedet når så langt som at planlægge middag og den slags. En sugardate er altså ikke en bestillingsvare, det er en date med indbyggede kompromiser.

Det virker som om at du overhovedet ikke forstår at sugardating finder sted på dating portaler. Dvs. At mange traditionelle dating konventioner skal overholdes,hvis du vil have et ben til jorden. Du skal FØRST koncentrere dig om at lave en ordentlig profil. Dernæst finde ud af hvordan kommunikationen foregår sådan et sted. Og du vil nok hurtigt finde ud af at det ikke er så let endda, hvis du ikke griber tingene rigtigt an. Hvis du ikke kan finde ud af at skrue charmen på, så får du det altså svært. Og hvis du ikke har en bare nogenlunde god profil, så trækker det også en del ned. Og så skal du desuden have nogen ordentlige billeder. Som det er nu, så stinker din profil. Jeg er lodret uenig med Jasmin, din profil har stadig behov for betragtelige forbedringer. 

Din profil skal være KORT før at nogen overhovedet gider at læse den. Du kan ikke forvente at pigerne opsøger dig, læser din profil hvor alle dine krav og forventninger er udspecificerede, og så siger ja tak efter en ultrakort samtale. Sådan fungerer dating verdenen bare ikke. Du kan lige så godt vænne dig til at det er manden der skal lave det opsøgende arbejde. Indlede dialogen, og hvis det går godt, læser hun din profil. Og så skal man sikre sig at den er kort og charmerende. Der findes ingen genveje hvor man kan springe kommunikation, med en vis mængde mailen frem og tilbage, over.

En sugardating profil kan ikke sidestilles med en Kontaktannonce Ala Annonce Light. Det kan du lige så godt erkende først som sidst. Nu er du i hvert fald blevet advaret, efterhånden en hel del gange.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 7 timer siden:

En sugardating profil kan ikke sidestilles med en Kontaktannonce Ala Annonce Light. Det kan du lige så godt erkende først som sidst. Nu er du i hvert fald blevet advaret, efterhånden en hel del gange.;)

Tak, men jeg har da formået at opnå pæn stor interesse, og en overvældende respons for, og på denne tråd, så forhåbentlig kan alle de gode råd også komme andre end blot jeg til gode :)

Men det stod godt nok skidt til med sugardating sites, hvis flere forstod konceptet så elendigt som jeg åbenbart gør, og det er heldigvis ikke tilfældet ;)

Nu prøver jeg på at komme indenfor pædagogisk rækkevidde, af alle de velmenende råd, og har også  søgt at imødekomme dem et godt stykke.

Men hele dette skuespil byder mig egentlig ret så meget imod, så jeg tror egentlig at jeg, medmindre at jeg får uventet succes med min redigerede profil, som måske bliver yderligere afkortet, vil forsøge mig med en VIP sugardaddy Super annonce, med det samme budskab på Annoncelight.dk istedet, men uden billede.

Så kan jeg da håbe at en GP, vil afprøve setuppet forsøgsvis på en fridag fra branchen :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Her går du altså helt galt i byen.

Tantra har med filosofi og livsindsigt at gøre, og her synes jeg ikke, med al respekt, at en 20-årig kan bidrage med ret meget.

Hun er nok den mest "voksne" 20 årige, jeg har mødt, men hun havde f.eks. ikke prøvet at få hverken fingre eller tæer suttet før.

Det med tantra er mest tantramassage, og hende har jeg kun masseret delvist, da vi som regel kun har 1½ til 2 timer af gangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt: De fleste, jeg dater, er på omkring min egen alder, selvom jeg egentlig gerne vil møde en på under 20.

Dem i 30'erne får som regel 1000, mens 3 af dem på min egen alder har været en del billigere.

De 3 er til meget andet end sex, men den unge og et par andre er kun til en kop kaffe eller øl og så i seng.

Jeg dater som regel langt hjemmefra, og den ene bor i Århus C.

Jeg tror på, at man kan klare sig med 2000 kr om måneden, men jeg bruger nu ofte mere end det, hvis kalenderne passer med det. Sidste år var jeg også oppe på at bruge over 3000 på en date, men selvom hun er dejlig, så var det ikke bedre, end hende, som får 300.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror på, at man kan klare sig med 2000 kr om måneden, men jeg bruger nu ofte mere end det, hvis kalenderne passer med det. Sidste år var jeg også oppe på at bruge over 3000 på en date, men selvom hun er dejlig, så var det ikke bedre, end hende, som får 300.

Nu har jeg det sådan med købesex, at der virkelig skal være luft i økonomien til det, når jeg køber sex.

Det får simpelthen ikke lov til at udgøre en prioritet, hvor økonomien bare lige skal balancere, før jeg bruger penge på køb af sex.

Det er sådan jeg får råd til FKK ture i Tyskland, og det er på grund af 1, 5 års økonomisk lavvande på grund af personlige udfordringer, og udgifter til et web projekt, at jeg først nu har en tilstrækkelig opsparing, til igen at prioritere købesex.

Det betyder så også at jeg ikke slavisk, er begrænset til at bruge 2000 kr på måneds basis på sugardates, eller købesex. 

Jeg kan i lighed med når jeg bruger pengene 2 - 3 gange årligt til FKK rejser til Tyskland, snildt afsætte 10000 kr, og så bruge dem som mulighederne nu måtte opstå.

Men gør jeg det, så bliver det på samme måde som med FKK, koncentrerede dyre ryk, og så en lang periode uden et forbrug til formålet, så jeg kan spare op til at kunne gøre det igen.

Den grå skrev, for 18 minutter siden:

Dem i 30'erne får som regel 1000, mens 3 af dem på min egen alder har været en del billigere.

De 3 er til meget andet end sex, men den unge og et par andre er kun til en kop kaffe eller øl og så i seng.

Ja men, begge setups ville da være skønt :razz:

Man skulle da være et skarn, hvis man som en 53 årig mand, ikke kunne værdsætte villigheden hos slanke kønne kvinder mellem 30 og 40 år, til mod en fornøden kompensation at ville dyrke sex med en.

Det kan og vil jeg også gerne værdsætte, og det ville da være dejligt, hvis jeg kunne opnå det samme som du formår, at opnå af den slags oplevelser.

Men jeg kan ikke give tantra massage, og er nok også for åbenlys uerfaren efter min alder at dømme, til at kunne tiltrække kvinder på kvaliteter som du har, men jeg ikke har.

Og ja, det kunne såmænd også være fint med en oplevelse med en sugarbabe på 20 +, som bare godt vil mødes til en kemi date på en kaffebar, og så ellers hvis vi når til en aftale bare vil nøjes med kaffe og kage som forspil hjemme hos mig, hvorefter vi ret hurtigt går over til frem og tilbage sammen i min seng.

Gerne med en kop farvel kaffe og fyldte chokolader til afsked.

Hvis sidstnævnte er indenfor økonomisk rækkevidde, kan det såmænd være godt nok, som den helheds oplevelse jeg efterspørger af en sugarbabe.

Det vil smage lidt af FKK, og det vil først og sidst udgøre et glimrende alternativ til det utålige setup på et bordel, hvor ingen vil ses af andre, hverken piger eller mænd, hvor du gemmes af vejen for dig selv mens du venter, hvor døren går op, 1 pige, eller 2 piger viser sig, du skal træffe en beslutning på 1 minut, og hvis pigen/pigerne ikke er noget for dig, så skal du vise det ved at du takker nej, gå lige forbi dem, og ud af døren igen, det sidste er aldeles rædselsfuldt at skulle gøre.

Der bankes på døren til intimsfæren 5 minutter før det er slut for denne gang, nej tak.

Når din halve time med en GP på bordel er overstået, så er det et hurtigt bad, du venter til der er klar bane, og så sluses du ellers ud på gaden igen - nej tak!

Så er det mig ligegyldigt om hun er rendyrket amatør pige, semi eller hel professionel glædespige til daglig, det går jeg ikke så meget op i, om pigerne er det ene, det andet eller det tredje :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Rejsenetværk skrev, den 24/8/2018 at 10:26:

Tak, men jeg har da formået at opnå pæn stor interesse, og en overvældende respons for, og på denne tråd, så forhåbentlig kan alle de gode råd også komme andre end blot jeg til gode :)

Men det stod godt nok skidt til med sugardating sites, hvis flere forstod konceptet så elendigt som jeg åbenbart gør, og det er heldigvis ikke tilfældet ;)

Nu prøver jeg på at komme indenfor pædagogisk rækkevidde, af alle de velmenende råd, og har også  søgt at imødekomme dem et godt stykke.

Men hele dette skuespil byder mig egentlig ret så meget imod, så jeg tror egentlig at jeg, medmindre at jeg får uventet succes med min redigerede profil, som måske bliver yderligere afkortet, vil forsøge mig med en VIP sugardaddy Super annonce, med det samme budskab på Annoncelight.dk istedet, men uden billede.

Så kan jeg da håbe at en GP, vil afprøve setuppet forsøgsvis på en fridag fra branchen :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Bedømt på dit indlæg om thaicorner, hvor du skriver hvad du ellers ser af muligheder for købesex, så endte dine bestræbelser ikke godt efter du havde lyttet til de mange råd i denne tråd ? 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 21 minutter siden:

Bedømt på dit indlæg om thaicorner, hvor du skriver hvad du ellers ser af muligheder for købesex, så endte dine bestræbelser ikke godt efter du havde lyttet til de mange råd i denne tråd ? 

Altså jeg ændrede da min profil på de 2 sugardating sites hvor jeg havde en profil, og har skrevet alt om købesex ud af min profil, og nu har jeg slettet min profil på Sugarfar.dk

Men jo, jeg har næsten ingen skrevet til, og dem jeg har skrevet til enten afviser mig, eller de svarer ikke.

Det mest slående er at hver gang jeg logger på, så er der næsten aldrig nogle der har besøgt min profil med billede siden sidst.

Jeg er bange for at jeg ikke gider at skrive til den ene efter den anden, uden udsigt til noget som helst positivt resultat.

Måske ender det med at jeg også sletter den profil jeg stadig har, og affinder mig med, sådan som det altid har været at jeg kun har den mulighed, det er at betale glædespiger for sex.

Den sidste mulighed har jeg heldigvis i et begrænset omfang, og kunne også bruge flere penge på det end jeg gør.

Men som I ved, jer der har fulgt mine beretninger fra FKK, og mine besøg på Thai Corner Bar, der er hvert eneste køb af sex et projekt for mig.

Det skel helst gå op i en højere enhed, af minutiøs planlægning, valg af emne for ens sexkøb, og den anmeldelse som jeg skriver bag efter.

Det er så noget en succes med en sugardate kunne have sat en stopper for, for jeg vil ikke anmelde en specifik amatør pige fra et lukket netværk, som det jo er når der kun er adgang til deres profiler med eget brugerlogin, men jeg tror ikke på at jeg kan få succes med det koncept.

Så når det hele helst skal afvige fra det marked, hvor man bare kan plukke blandt de tilbud der er, så gør jeg det lidt mere besværligt for mig selv, men når det lykkes er det som oftest nogle gode historie der kan skrives :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...