Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Pas nu på mig

Recommended Posts

Guest Piraten
ListeFister skrev, for 6 minutter siden:

Hej Trine. Jeg har desværre dårlige erfaringer med at tro på en gp. Sidst jeg gjorde dette, blev jeg smittet med gonorre. Så da jeg ikke tror på dig over en dørtærskel, mener jeg, at det vil være omsonst at starte en debat op med dig.

Hav en dejlig søndag eftermiddag.

Nej, det plan bevæger jeg mig ikke ned på

/piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Bebop skrev, for 26 minutter siden:

Hahaha! Kan du selv gennemskue, hvor åbenlyst du modsiger dig selv i en og samme sætning, når du læser den igen?

ikke rigtig - jeg mener ikke kom ind i kampen og spred kønssygdomme men at det er en del af erhvervsrisikoen - ligesom alle murere har ondt i ryggen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Piraten skrev, for 22 minutter siden:

Fedt svar at give en pige som starter en tråd med opfordring til at passe på hende(mod herpes). Efter hun har opdaget at der er kunder der besøger hende. Med herpes. Usselt

/piraten

bare den usminkede sandhed... det er er da klart mere sandsynligt at det er GPérne der spreder kønssygdomme - og lad nu være med det der "GP sutteri"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
happycamper skrev, for 1 minut siden:

bare den usminkede sandhed... det er er da klart mere sandsynligt at det er GPérne der spreder kønssygdomme - og lad nu være med det der "GP sutteri"

Du skal da vist have en vejledning i hvordan sygdomme smitter. Om så alle gp’ere har alskens sygdomme spredes den ikke med mindre du går fra pige til pige og hjem til konen. Ergo er det dig der spreder sygdommen. Logik for perlehøns

/piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@ListeFister Tak for et grine anfald som seriøst helt har lettet :-) 

Du er simpelthen på et prostitutions forum, men du vil ikke debattere.....hmm md prostituerede....fordi at de er utroværdige ?? 

Når nu du så inderligt mener at alle prostituerede er fulde af løgn - hvorfor tror du så lige præcis på de piger som siger at de har 10 gæster pr vagt ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Piraten skrev, for 4 minutter siden:

Du skal da vist have en vejledning i hvordan sygdomme smitter. Om så alle gp’ere har alskens sygdomme spredes den ikke med mindre du går fra pige til pige og hjem til konen. Ergo er det dig der spreder sygdommen. Logik for perlehøns

/piraten

whaaaat ? en GP med 10 kunder om dagen ? hvad faen har den lille kone nu med sagen at gøre ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
happycamper skrev, Lige nu:

whaaaat ? en GP med 10 kunder om dagen ? hvad faen har den lille kone nu med sagen at gøre ? 

Den lille kone ville jo ikke få herpes af dig, med mindre du selv slæber det hjem til hende:)

/ piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis man dyrker ubeskyttet sex kan man risikere at få en kønssygdom - Nogle kønssygdomme kan ikke ses,smages eller lugtes. Går du til en GP som tilbyder bla fransk uden er du i risikogruppen for at erhverve dig sådanne en sygdom - Hvis man som GP tilbyder den slags ydelser, er man i risikogruppen for at erhverve dig en kønssygdom. Længere er den sq da ikke..... Ikke alle sygdomme kan ses, og det kan jo gøre det tæt på umuligt for en GP at gennemskue om en mand har en sygdom.

Hvis en Gift mand laver gris ude i byen uden gummi, og slæber det hjem til konen - Så er det ham og ham alene der bærer ansvaret. Gp’en Er ikke læge, og kan derfor ikke med 100% sikkerhed se,lugte osv om en Gæst har slæbt en sygdom med sig. 

Hvis man er typen som helst vil uden, så er det en risiko man må beslutte sig for om man vil løbe. 

Jeg peger ikke fingre eller ‘disser’ folk som helst vil fransk osv uden - men det må være en med-kalkuleret risiko man har valgt/vælger at løbe.

Jeg kan godt forstå at Trådstarter finder det mega Øv at mænd kan finde på at besøge hende - velvidende at de er syge. Måske man kunne bede om en ‘fri for sygdoms attest’..... Eller acceptere at det er en risiko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 14 minutter siden:

@ListeFister Tak for et grine anfald som seriøst helt har lettet :-) 

Du er simpelthen på et prostitutions forum, men du vil ikke debattere.....hmm md prostituerede....fordi at de er utroværdige ?? 

Når nu du så inderligt mener at alle prostituerede er fulde af løgn - hvorfor tror du så lige præcis på de piger som siger at de har 10 gæster pr vagt ? 

 

Ked af at du finder det morsomt. At du kan finde på at skrive på den måde, er i mine øjne, et tegn på, at din empati ikke er særlig stor.

Mht. de 10 gæster, og hvordan jeg har denne viden, har du kun min garanti for at det er sandt. Ligesom jeg også kun har dit ord/garanti, for at det du skriver er sandt.

Men forskellen på dig og mig, det er, at du har en klar økonomisk interesse i at være på eroguide. Det gør dig utroværdig. (om du vil det eller ej)

Og som jeg plejer at sige: En gp bliver betalt for at fortælle kunden det kunden gerne vil høre.

Og det bliver så mit absolut sidste skriv i denne weekend. God søndag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
ListeFister skrev, for 12 minutter siden:

Ked af at du finder det morsomt. At du kan finde på at skrive på den måde, er i mine øjne, et tegn på, at din empati ikke er særlig stor.

Mht. de 10 gæster, og hvordan jeg har denne viden, har du kun min garanti for at det er sandt. Ligesom jeg også kun har dit ord/garanti, for at det du skriver er sandt.

Men forskellen på dig og mig, det er, at du har en klar økonomisk interesse i at være på eroguide. Det gør dig utroværdig. (om du vil det eller ej)

Og som jeg plejer at sige: En gp bliver betalt for at fortælle kunden det kunden gerne vil høre.

Og det bliver så mit absolut sidste skriv i denne weekend. God søndag!

Gad vide hvad interesse du har i at være på Eroguide? Bortset fra at være utroligt belærende, altvidende og temmelig ubehøvlet? Det må jo stå hen i det uvisse

/piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@ListeFister At du kan skrive at jeg mangler empati fortæller mig at du ved uendeligt lidt om mig ;-) 

Men God Søndag til dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Piraten skrev, 1 time siden:

Den lille kone ville jo ikke få herpes af dig, med mindre du selv slæber det hjem til hende:)

/ piraten

øh ja helt forstået - fra hvem ?  en GP så klart... er du ok ? i sommervarmen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
happycamper skrev, for 8 minutter siden:

øh ja helt forstået - fra hvem ?  en GP så klart... er du ok ? i sommervarmen :-)

 

Ja, jeg elsker varme, kan slet ikke få nok. I dette tilfælde er gp’en smittekilden, hvordan hun så har fået det, det mest sandsynlige er vel fra en kunde. Præcis det tråden starter med: “pas nu på mig”. Smittesprederen er kunden som ubekymret går fra pige til pige og bærer smitten med sig. 

Mvh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListeFister skrev, for 16 timer siden:

.... Blandt ikke sex-købere er et lille antal sex-partnere helt normalt. Nogle er faktisk helt nede på en enkelt... ja, nogle lever faktisk som "og de bliv gift og levede lykkeligt til deres dages ende".

Sådan var det måske i Victoriatiden (eller Vaticanet :D).

Men der har siden bl.a. været et ungdomsoprør. Flere af mine bekendte lavede i deres ungdom rene sexcampagner hver weekend, hvor de scorede et hav af kvinder. Og det var ikke de samme fem, der gik igen. Senere slog de sig så til ro med en fast og stiftede familie.

Jeg var ikke selv særligt udfarende i min ungdom, men jeg har da talt op, at jeg har været sammen med over 30 kvinder, INDEN jeg i en moden alder begyndte som sexkunde.

Jeg beklager at måtte sige det, men dit indlæg er det rene vrøvl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 11 timer siden:

Haha, det er en klassiker at afskrive egne misforståelser og fejltrin med "uenighed" med den der påpeger dem, som om der var tvivl om diskussionens genstand. Men hvis det handler om "uenighed", kan du så ikke forklare, hvorfor du drager fx "bumser" og "frastødende" ind i diskussionen? Det er ret svært at forstå, når vi taler om smitterisiko og fx herpessår. 

@Bebop

Med al respekt, så er det noget vrøvl dét som du skriver og svarer mig.  

Mit oprindelige indlæg var en reaktion på at den pågældende glædespige smed folk ud og blacklistede dem. ’Hun havde ”flere gange måttet smide folk ud der var tydeligt snottede […] og som havde forkølelsessår.”

Hertil tillader jeg mig at svare:

”Problematikken er reel nok, og er utrolig svær at håndtere i praksis. Der er nok ting, hvor man bør sige til sig selv at her bør man nok ikke møde op på et bordel, men (OG NU KOMMER DET VIGTIGE): hvad der er småting for nogen, er alvorligt for andre. Derfor gælder det om at finde en balancegang.

Jeg synes at den enkelte glædespige må sætte sine egne grænser, og som kunde må man acceptere at blive afvist. – Men det skal ske på en ordentlig måde, og blacklisting og lignende synes jeg slet ikke hører hjemme i denne sammenhæng.”

--

Med mit indlæg, som er gengivet ovenfor, forsøgte jeg blot at gøre opmærksom på, at der er stor forskel på hvordan forskellige mennesker ser på det at være småsnottet, og derfor synes jeg at afvisning og at blackliste kunder på dette grundlag virkede voldsomt. Omtanke – det er vist alt, hvad jeg argumenterer for., men pigen må selv sætte sine grænser, det skriver jeg jo også.

Jeg tager slet ikke stilling til andet, og jeg anerkender fuldt ud risikoen ved smitsomme og seksuelt overførte sygdomme, og jeg anerkender risikoen ved at være glædespige, og forstår slet ikke meget af det, der sker i branchen i dag, ligesom jeg selv er fuldt ud er opmærksom på risikoen ved at besøge prostituerede.

Efter min opfattelse har vi en absolut og gensidig interesse i at passe på hinanden, jeg har aldrig – hverken i denne tråd eller i mine andre indlæg – argumenteret for andet.

Jeg opfattede måske damen som lidt hysterisk, og her kan jeg have taget fejl eller misforstået budskabet, men ikke andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Man kan ikke pege fingre hvis man erhverver sig en sygdom via ubeskyttet sex.... Det giver simpelthen ikke nogen mening. 

Det må sq da være en beregnet risiko man er klar over at man løber....lige som man som GP temmeligt sikkert godt selv er klar over at man løber en risiko. 

Hvis man hyler over at have fået gonore hos en GP (som følge af usikker sex) så har man taget en chance, jeg har ikke tal på alle de gange en mand har sagt til mig at han bestemt ikke er syg....og at jeg derfor godt liiiiiige kunne give fransk uden. 

Gør det så alle mænd utroværdige ? Tænker jeg så at alle mænd er uforsigtige og dumme ? NEJ sq da.....de aller aller fleste er søde,dejlige og rare mænd. 

@ListeFister Hvis jeg skrev herinde for at gafle gæster, så havde jeg skrevet ‘fniiis’ og postet selfies i en lang uendelighed.... Jeg skriver herinde for at nuancere og forhåbenligt af og til...oplyse om en GP’s virkelighed og arbejds vilkår. Hvilket du også ville have opdaget hvis du havde læst lidt med herinde ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Hvis man hyler over at have fået gonore hos en GP (som følge af usikker sex) så har man taget en chance, jeg har ikke tal på alle de gange en mand har sagt til mig at han bestemt ikke er syg....og at jeg derfor godt liiiiiige kunne give fransk uden. 

Jeg hyler ikke over at være blevet smittet med gonorre. Jeg hyler over at en gp jeg stolede på, tog røven på mig. Jeg bad ikke om fransk uden, men om at der skulle kondom på. Det var gp der insisterede på at det skulle være unden, samtidig med at hun lovede guld og grønne skove - herunder at jeg var den eneste der fik denne ydelse. Efterfølgende fandt jeg ud af, at dette ikke passede. Mao. det var løgn med løg på. Jeg vil stole mere på en brugtvognsforhandler, end på en gp.

Trinetease skrev, for 3 timer siden:

@ListeFister Hvis jeg skrev herinde for at gafle gæster, så havde jeg skrevet ‘fniiis’ og postet selfies i en lang uendelighed.... Jeg skriver herinde for at nuancere og forhåbenligt af og til...oplyse om en GP’s virkelighed og arbejds vilkår. Hvilket du også ville have opdaget hvis du havde læst lidt med herinde ;-) 

Der er massere af mænd der gerne vil stikke deres pikke op i en gp, der er "empatisk" (jf. hende selv) semi-kendis-debattør på eroguide. Så selvfølgelig er alle dine indlæg (i dit gp-navn) markedsføring. Og pga. din utroværdighed vil du selvfølgelig aldrig indrømme dette, eller for den sags skyld indrømme at du glæder dig over alle de dejlige sorte penge der ruller ned i din cigar-æske, eller i det hele taget indrømme den virkelige sande tilstand der er om gp's virkelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
ListeFister skrev, for 37 minutter siden:

Jeg hyler ikke over at være blevet smittet med gonorre. Jeg hyler over at en gp jeg stolede på, tog røven på mig. Jeg bad ikke om fransk uden, men om at der skulle kondom på. Det var gp der insisterede på at det skulle være unden, samtidig med at hun lovede guld og grønne skove - herunder at jeg var den eneste der fik denne ydelse. Efterfølgende fandt jeg ud af, at dette ikke passede. Mao. det var løgn med løg på. Jeg vil stole mere på en brugtvognsforhandler, end på en gp.

Der er massere af mænd der gerne vil stikke deres pikke op i en gp, der er "empatisk" (jf. hende selv) semi-kendis-debattør på eroguide. Så selvfølgelig er alle dine indlæg (i dit gp-navn) markedsføring. Og pga. din utroværdighed vil du selvfølgelig aldrig indrømme dette, eller for den sags skyld indrømme at du glæder dig over alle de dejlige sorte penge der ruller ned i din cigar-æske, eller i det hele taget indrømme den virkelige sande tilstand der er om gp's virkelighed.

Så kom din ‘virkelige - ægte’ personlighed frem.....;-)

Men tak for at du anerkender min semi-kendis status :rolleyes:. Ude i den virkelige verden, hvor jeg trods alt befinder mig mest, giver det sq meget lidt street creds at være Hemmeligt men åbenbart kendte Trine Tease.... 

Din slet skjulte foragt for prostituerede er skidt..... Jeg kan love dig for, at rigtigt mange af os har kærester, familier og ingen kønssygdomme.... det er satme trist at du besøger piger når du har så uendeligt lave tanker om dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
ListeFister skrev, for 54 minutter siden:

Jeg hyler ikke over at være blevet smittet med gonorre. Jeg hyler over at en gp jeg stolede på, tog røven på mig. Jeg bad ikke om fransk uden, men om at der skulle kondom på. Det var gp der insisterede på at det skulle være unden, samtidig med at hun lovede guld og grønne skove - herunder at jeg var den eneste der fik denne ydelse. Efterfølgende fandt jeg ud af, at dette ikke passede. Mao. det var løgn med løg på. Jeg vil stole mere på en brugtvognsforhandler, end på en gp.

Der er massere af mænd der gerne vil stikke deres pikke op i en gp, der er "empatisk" (jf. hende selv) semi-kendis-debattør på eroguide. Så selvfølgelig er alle dine indlæg (i dit gp-navn) markedsføring. Og pga. din utroværdighed vil du selvfølgelig aldrig indrømme dette, eller for den sags skyld indrømme at du glæder dig over alle de dejlige sorte penge der ruller ned i din cigar-æske, eller i det hele taget indrømme den virkelige sande tilstand der er om gp's virkelighed.

Jeg er lamslået. Du skriver om et medlem der har bidraget med 1828 indlæg over en mere end 5 årig periode. Medlemmets omdømme, et resultat hun får af sine indlæg er skyhøjt, 8212 “meget godt”. Til sammenligning er din profil oprettet for mindre end 3 uger siden, du har bidraget med 59 indlæg og dit omdømme er 38 “ neutralt”. Alligevel sår du tvivl om medlemmets troværdighed. Har du da slet ingen ydmyghed og realitetssans?

I den korte periode jeg selv har været medlem, har jeg lært at sætte pris på dette medlems indlæg. Der er kun en håndfuld af hendes slags som hjælper med til at oplyse om denne lidt dunkle og mystiske verden. Så pas på dem. Jeg, og jeg tror også rigtig mange andre, ved godt hvis indlæg vi bedst kan undvære

/ Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListeFister skrev, for 1 time siden:

Jeg hyler ikke over at være blevet smittet med gonorre. Jeg hyler over at en gp jeg stolede på, tog røven på mig. Jeg bad ikke om fransk uden, men om at der skulle kondom på. Det var gp der insisterede på at det skulle være unden, samtidig med at hun lovede guld og grønne skove - herunder at jeg var den eneste der fik denne ydelse. Efterfølgende fandt jeg ud af, at dette ikke passede. Mao. det var løgn med løg på. Jeg vil stole mere på en brugtvognsforhandler, end på en gp.

Der er massere af mænd der gerne vil stikke deres pikke op i en gp, der er "empatisk" (jf. hende selv) semi-kendis-debattør på eroguide. Så selvfølgelig er alle dine indlæg (i dit gp-navn) markedsføring. Og pga. din utroværdighed vil du selvfølgelig aldrig indrømme dette, eller for den sags skyld indrømme at du glæder dig over alle de dejlige sorte penge der ruller ned i din cigar-æske, eller i det hele taget indrømme den virkelige sande tilstand der er om gp's virkelighed.

Er sikker på at du score mange point hos damerne med dit positive glæde væsen.

Ironi kan forekomme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListeFister skrev, for 1 time siden:

Jeg hyler ikke over at være blevet smittet med gonorre. Jeg hyler over at en gp jeg stolede på, tog røven på mig. Jeg bad ikke om fransk uden, men om at der skulle kondom på. Det var gp der insisterede på at det skulle være unden, samtidig med at hun lovede guld og grønne skove - herunder at jeg var den eneste der fik denne ydelse. Efterfølgende fandt jeg ud af, at dette ikke passede. Mao. det var løgn med løg på. Jeg vil stole mere på en brugtvognsforhandler, end på en gp.

Der er massere af mænd der gerne vil stikke deres pikke op i en gp, der er "empatisk" (jf. hende selv) semi-kendis-debattør på eroguide. Så selvfølgelig er alle dine indlæg (i dit gp-navn) markedsføring. Og pga. din utroværdighed vil du selvfølgelig aldrig indrømme dette, eller for den sags skyld indrømme at du glæder dig over alle de dejlige sorte penge der ruller ned i din cigar-æske, eller i det hele taget indrømme den virkelige sande tilstand der er om gp's virkelighed.

Det er et kendt faktum blandt forskerne at sandsynligheden for at anonyme sexkøbere har noget interesant at sige er under 10 % og at sandsynligheden for at de (vi) kan betragtes som troværdige er tæt på nul. Jeg ville stole mere på en vrinskende ko med vinger end på en anonym mand på sexkøbsforum.

For hver GP som tager røven på en sexkøbere findes mindst 10 sexkøbere der på forskellige måder tager røven på GP'er. Ikke mindst gennem at sidde herinde og lyve.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Bananas skrev, for 53 minutter siden:

Jeg ville stole mere på en vrinskende ko med vinger end på en anonym mand på sexkøbsforum.

Ikke mindst gennem at sidde herinde og lyve.

 

Der har du så evig ret.... og specielt dem der lige kommer fra fængslet...:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Bananas skrev, 1 time siden:

Det er et kendt faktum blandt forskerne at sandsynligheden for at anonyme sexkøbere har noget interesant at sige er under 10 % og at sandsynligheden for at de (vi) kan betragtes som troværdige er tæt på nul. Jeg ville stole mere på en vrinskende ko med vinger end på en anonym mand på sexkøbsforum.

For hver GP som tager røven på en sexkøbere findes mindst 10 sexkøbere der på forskellige måder tager røven på GP'er. Ikke mindst gennem at sidde herinde og lyve.

 

jeg har et par "brødre" som over tid har vist sig som troværdige i deres anmeldelser - et par af dem vil helst ikke i direkte forum pga tilsviningen men det er vel ok - at stole på en GP som objektivt har valgt at påtage sig det i samfundets øjne allerlaveste erhverv, må jo komme an på en prøve - men med alle de falske profiler er det vigtigt med et forum som dethér - kom nu ind og fortæl historier !!! det er de samme spassere hvergang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 8 minutter siden:

Der har du så evig ret.... og specielt dem der lige kommer fra fængslet...:lol:

Point taken:ph34r:

Men hva' så - tror du ikke på fængslets korrigerende virken?

 

Lukas 15:7:

Jeg siger eder: Saaledes skal der være Glæde i Himmelen over een Synder, som omvender sig, mere end over ni og halvfemsindstyve retfærdige, som ikke trænge til Omvendelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...