Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Pas nu på mig

Recommended Posts

Bebop skrev, for 3 timer siden:

Bumser og rifter smitter ikke, og det handler ikke om æstetik. Prøv at læse, hvad du svarer på.

 

@Bebop

Jeg føler nu ikke at jeg har problemer med at læse, men man kan jo se tingene fra vidt forskellige synspunkter, sådan er vi mennesker så forskellige afhængig af alder, baggrund, oplevelser osv. Du forstår/læser tydeligvis ikke, hvad jeg mener - men det får mig ikke til at påstå, at du ikke kan læse.  Eller foreslå at du skal læse dine egne svar. Jeg respekterer, at vi ikke er enige på dette punkt. 

Om jeg er kommet til at kalde Liv for Mette eller Mette for Liv synes jeg derimod er latterligt at kommentere, i hvert fald på den måde som du gør det. Jeg kende ingen af damerne, og kan da nemt have taget fejl, når jeg har svaret. Havde jeg opdaget det, havde jeg selvfølgelig rettet det. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 timer siden:

Okay. Så hvis man betaler for noget er man ansvarsfri? Spændende koncept. 

Nej. Ingen er ansvarsfri. Spørgsmålet er hvem der har det største ansvar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListeFister skrev, for 3 minutter siden:

Nej. Ingen er ansvarsfri. Spørgsmålet er hvem der har det største ansvar.

50/50 

er vel naturligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 55 minutter siden:

50/50 

er vel naturligt

Ved normal sex er jeg enig.

Men i en erhvervsmæssig sammenhænge har den erhvervsdrivende det største ansvar, og kunden stort set intet ansvar.

Hvis Tivoli kunne komme afsted med en ansvarsfordeling på 50/50 mellem Tivoli og Tivolis gæster, så tror jeg, at Tivoli's investorer vil blive meget smilende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListeFister skrev, for 11 minutter siden:

Ved normal sex er jeg enig.

Men i en erhvervsmæssig sammenhænge har den erhvervsdrivende det største ansvar, og kunden stort set intet ansvar.

Hvis Tivoli kunne komme afsted med en ansvarsfordeling på 50/50 mellem Tivoli og Tivolis gæster, så tror jeg, at Tivoli's investorer vil blive meget smilende.

drage tivoli indover :D

er vist lige at stramme den.

sex mellem 2 eller flere voksne ,ansvarlige mennesker

uanset penge eller ej

der ligger ansvaret om sikker sex hos alle aktører-ligeligt fordelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

drage tivoli indover :D er vist lige at stramme den.

Sorry. Jeg har en svaghed for Tivoli.:rolleyes:

sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

sex mellem 2 eller flere voksne ,ansvarlige mennesker

uanset penge eller ej

der ligger ansvaret om sikker sex hos alle aktører-ligeligt fordelt

Der er stor forskel på almindelig sex mellem to/flere "almindelige" mennesker, og så den sex som en professionel gp leverer til 10-20 mænd i løbet af en dag.

En gp er professionel i at have sex. Hun har formentligt haft sex med tusindvis af mænd. Hun har derfor et professionelt ansvar for at have 100% styr på sex-sygdomme, vide alt om smitte-ricisi, og hvad man bedst kan gøre for at beskytte sig.

En gennemsnitlig sexkunde, har måske kun købt sex et par gang, og har måske kun haft sex med 5-10 forskellige mennesker i hele sit liv. Og har måske kun lige har læst lidt om sexsygdomme på nettet.

I mine øjne, er det soleklart, at en gp har et professionelt ansvar, som er langt større end det ansvar hendes kunder har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListeFister skrev, for 2 minutter siden:

Sorry. Jeg har en svaghed for Tivoli.:rolleyes:

Der er stor forskel på almindelig sex mellem to/flere "almindelige" mennesker, og så den sex som en professionel gp leverer til 10-20 mænd i løbet af en dag.

En gp er professionel i at have sex. Hun har formentligt haft sex med tusindvis af mænd. Hun har derfor et professionelt ansvar for at have 100% styr på sex-sygdomme, vide alt om smitte-ricisi, og hvad man bedst kan gøre for at beskytte sig.

En gennemsnitlig sexkunde, har måske kun købt sex et par gang, og har måske kun haft sex med 5-10 forskellige mennesker i hele sit liv. Og har måske kun lige har læst lidt om sexsygdomme på nettet.

I mine øjne, er det soleklart, at en gp har et professionelt ansvar, som er langt større end det ansvar hendes kunder har.

vi bliver vist ikke enige :D

jeg mener man har ansvar overfor sig selv ,og andre ligeligt

så sent som i dag ,måtte jeg spørge efter et kondom-gp havde lagt sig klar :(

i dag tog jeg ansvar ,for hendes og min sikkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListeFister skrev, for 4 minutter siden:

... En gennemsnitlig sexkunde, har måske kun købt sex et par gang, og har måske kun haft sex med 5-10 forskellige mennesker i hele sit liv ...

Jeg tror ikke, du har nogen reel fornemmelse for, hvad en "gennemsnitlig sexkunde" er. Hvis din hypotese skulle være rigtig, ville langt de fleste af glædespigerne for længst være døde af sult.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 5 minutter siden:

vi bliver vist ikke enige :D

Og det behøver vi heldigvis ikke at blive ;)

sweetstone skrev, for 6 minutter siden:

i dag tog jeg ansvar ,for hendes og min sikkerhed.

Super. Men trist at høre, at din gp - trods hendes profession - ikke tog ansvar. Gad vide hvor mange hun har spredt ben for, og "glemt" kondomet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror ikke, du har nogen reel fornemmelse for, hvad en "gennemsnitlig sexkunde" er. Hvis din hypotese skulle være rigtig, ville langt de fleste af glædespigerne for længst være døde af sult.

Jeg skriver netop "måske", for at indikere, at det bare er et eksempel.

Pointen er, at gp udfører den samme handling gentagne gange, og derfor opbygger en professionalisme som sexkunderne ikke har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
ListeFister skrev, for 35 minutter siden:

Sorry. Jeg har en svaghed for Tivoli.:rolleyes:

Der er stor forskel på almindelig sex mellem to/flere "almindelige" mennesker, og så den sex som en professionel gp leverer til 10-20 mænd i løbet af en dag.

En gp er professionel i at have sex. Hun har formentligt haft sex med tusindvis af mænd. Hun har derfor et professionelt ansvar for at have 100% styr på sex-sygdomme, vide alt om smitte-ricisi, og hvad man bedst kan gøre for at beskytte sig.

En gennemsnitlig sexkunde, har måske kun købt sex et par gang, og har måske kun haft sex med 5-10 forskellige mennesker i hele sit liv. Og har måske kun lige har læst lidt om sexsygdomme på nettet.

I mine øjne, er det soleklart, at en gp har et professionelt ansvar, som er langt større end det ansvar hendes kunder har.

Det kan man da kalde “overdrivelse fremmer forståelsen.” “Sex med tusindvis af mænd”, hold da op. Og sex med 5-10 forskellige mennesker i hele sit liv. Det er det vist ikke mange der nøjes med, mænd i hvert fald. Og alle, sexkøbere specifikt, ved da (næsten)alt om sexsygdomme. Og pådrager sig derved et mindst et lige så stort ansvar for at undgå sygdom.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, 1 time siden:

Det kan man da kalde “overdrivelse fremmer forståelsen.” “Sex med tusindvis af mænd”, hold da op.

10 mænd pr. vagt. 2 vagter pr. uge. 52 uger på et år = 1.040 samlejer på et år. Nogle gp'er har mere en 2 vagter pr. uge, og nogle har mere en 10 mænd pr. vagt. Så hvis man har været i branchen i 2-3 år, så er det tusindvis af samlejer man har gennemført.

Citat

Og sex med 5-10 forskellige mennesker i hele sit liv. Det er det vist ikke mange der nøjes med, mænd i hvert fald.

Og sådan må en garvet sexkøber sikkert tænke. Blandt ikke sex-købere er et lille antal sex-partnere helt normalt. Nogle er faktisk helt nede på en enkelt... ja, nogle lever faktisk som "og de bliv gift og levede lykkeligt til deres dages ende".

Citat

Og alle, sexkøbere specifikt, ved da (næsten)alt om sexsygdomme. Og pådrager sig derved et mindst et lige så stort ansvar for at undgå sygdom.

Der kommer hele tiden nye sexkøbere til.... og der er sikker en del "gamle" sexkøbere, som tænker så kraftigt med pikken, at sygdomme er det sidste de gider at tænke på.

Redigeret af ListeFister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
ListeFister skrev, for 34 minutter siden:

10 mænd pr. vagt. 2 vagter pr. uge. 52 uger på et år = 1.040 samlejer på et år. Nogle gp'er har mere en 2 vagter pr. uge, og nogle har mere en 10 mænd pr. vagt. Så hvis man har været i branchen i 2-3 år, så er det tusindvis af samlejer man har gennemført.

Og sådan må en garvet sexkøber sikkert tænke. Blandt ikke sex-købere er et lille antal sex-partnere helt normalt. Nogle er faktisk helt nede på en enkelt... ja, nogle lever faktisk som "og de bliv gift og levede lykkeligt til deres dages ende".

Der kommer hele tiden nye sexkøbere til.... og der er sikker en del "gamle" sexkøbere, som tænker så kraftigt med pikken, at sygdomme er det sidste de gider at tænke på.

Hvor har du de tal fra?

Ikke engang de mest ihærdige gp’ere kan skrive 10 kunder pr. vagt på CV’et. Spurgte engang en gp’ jeg havde et nært forhold til hvor mange kunder hun havde. Svaret var på dårlige dage 0, på gode dage 3. Gennemsnit 1,5 kunde pr. vagt. Og selv(især)en gp har behov for ferie(52 uger?). Du kan selv regne ud hvor stor indtægten ville være i dit regnestykke. Fuldstændigt urealistisk og en myte.

Ansvarsfordelingen mht. sygdom bliver vi aldrig enige om. Når man opsøger gp’ere bærer man selv ansvaret. Finito.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
Mette Tøsen skrev, den 26/6/2018 at 13:08:

passe på mig

Vil lige høre din holdning. Bør fyrene få en HPV vaccine når de ligger og hygger med de dejlig GP'ere?

Går og overvejer det. Men er i tvivl om det er pengene værd. Det koster nogle tusinde for mænd selvom Sygesikring Danmark betaler noget af det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 9 timer siden:

Hvor har du de tal fra?

Fra forskellige populære danske gp'r. Dem hvor man skal booke tid hos i flere uger i forvejen.

Citat

Ikke engang de mest ihærdige gp’ere kan skrive 10 kunder pr. vagt på CV’et.

Jo, det kan de.

Citat

Spurgte engang en gp’ jeg havde et nært forhold til hvor mange kunder hun havde. Svaret var på dårlige dage 0, på gode dage 3. Gennemsnit 1,5 kunde pr. vagt. Og selv(især)en gp har behov for ferie(52 uger?).

Der skal selvfølgelig indregnes ferie og sygdom. Men modsat så er der også nogle, der kører med 3 eller flere vagter om ugen.

Citat

Du kan selv regne ud hvor stor indtægten ville være i dit regnestykke. Fuldstændigt urealistisk og en myte.

For de unge og populære gp'r, er det ikke unormalt at kunne trække en omsætning på 50.000 - 100.000 pr. måned. Dette har jeg fået bekræftet fra flere af de populære gp'r. Og tidligere gp'r har også både skrevet bøger herom, og udtalt sig til dagspresse mv.

MEN! Det er meget forskelligt fra gp til gp. På thai-klinikker tror jeg det er mere normalt med få kunder pr. dag. Men derimod så tager thai'er sig typisk kun en ugentlig fridag. Og med 3 kunder pr. dag i 6 dage om ugen, så er en thai også godt med, mht. antallet af samlejer.

Citat

Ansvarsfordelingen mht. sygdom bliver vi aldrig enige om. Når man opsøger gp’ere bærer man selv ansvaret. Finito.

Begge har et ansvar, både gp og kunde. Men gp er den erhvervsdrivende, og derfor har hun et OGSÅ et professionelt ansvar.

Og nu slutter denne debat fra min side. God weekend.

Redigeret af ListeFister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
PreferEnglish skrev, for 1 time siden:

Vil lige høre din holdning. Bør fyrene få en HPV vaccine når de ligger og hygger med de dejlig GP'ere?

Går og overvejer det. Men er i tvivl om det er pengene værd. Det koster nogle tusinde for mænd selvom Sygesikring Danmark betaler noget af det...

Selvfølgelig bør de det! Ikke for pigernes skyld, vi har fået den, men for jeres egen. Hvis man har mange forskellige sexpartnere, eller én der har mange forskellige, bør man da beskytte sig bedst muligt, alt andet er da lidt tosset... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
ListeFister skrev, for 12 minutter siden:

Fra forskellige populære danske gp'r. Dem hvor man skal booke tid hos i flere uger i forvejen.

Jo, det kan de.

Der skal selvfølgelig indregnes ferie og sygdom. Men modsat så er der også nogle, der kører med 3 eller flere vagter om ugen.

For de unge og populære gp'r, er det ikke unormalt at kunne trække en omsætning på 50.000 - 100.000 pr. måned. Dette har jeg fået bekræftet fra flere af de populære gp'r. Og tidligere gp'r har også både skrevet bøger herom, og udtalt sig til dagspresse mv.

MEN! Det er meget forskelligt fra gp til gp. På thai-klinikker tror jeg det er mere normalt med få kunder pr. dag. Men derimod så tager thai'er sig typisk kun en ugentlig fridag. Og med 3 kunder pr. dag i 6 dage om ugen, så er en thai også godt med, mht. antallet af samlejer.

Begge har et ansvar, både gp og kunde. Men gp er den erhvervsdrivende, og derfor har hun et OGSÅ et professionelt ansvar.

Og nu slutter denne debat fra min side. God weekend.

Jeg sagde ikke at du ikke kan finde enkelte tilfælde der kan bekræfte din påstand. Men det generelle billede er helt anderledes. De fleste gp’ere er on and off. De arbejder kun som gp’er i korte perioder for ind imellem at hellige sig andre ting i livet. Mand, børn, familie og andet arbejde. Nogle vender tilbage når lysten er der, andre stopper helt. De fleste har det som en bibeskæftigelse og slet ikke i det omfang du antyder.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 21 timer siden:

@Bebop

Jeg føler nu ikke at jeg har problemer med at læse, men man kan jo se tingene fra vidt forskellige synspunkter, sådan er vi mennesker så forskellige afhængig af alder, baggrund, oplevelser osv. Du forstår/læser tydeligvis ikke, hvad jeg mener - men det får mig ikke til at påstå, at du ikke kan læse.  Eller foreslå at du skal læse dine egne svar. Jeg respekterer, at vi ikke er enige på dette punkt. 

Haha, det er en klassiker at afskrive egne misforståelser og fejltrin med "uenighed" med den der påpeger dem, som om der var tvivl om diskussionens genstand. Men hvis det handler om "uenighed", kan du så ikke forklare, hvorfor du drager fx "bumser" og "frastødende" ind i diskussionen? Det er ret svært at forstå, når vi taler om smitterisiko og fx herpessår. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@ListeFister De piger du omtaler må være virkeligt verdensstjerner..... For jeg har ikke hørt om nogen piger i hele DK hvor man skal bestille tid flere uger i forvejen.... 

@Bebop Du har ret - det handler nemlig ikke om bumser eller en rift på kinden.

Det er sq seriøs mangel på respekt for en pige, at tage på knalderi med en smitsom sygdom.....om den så sidder i halsen eller på kønsdelene. Man kan altså ikke sammenligne noget så intimt som sex og så tæt kropskontakt med en tur i Tivoli.... At det så er rigtigt rigtigt underligt at have er særligt sårbart helbred, og så tilbyde fransk uden, det er en helt anden sag.

Jeg er mega allergiker, og jeg tager altså Heller ikke ud på en mark, smider tøjet og ruller mig i pollen og så håber på at pollentallet er lavt lige den dag ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper

tror sandsynligheden for at en garvet GP har herpes er lig med 100% - så få nu de hvide handsker af og kom ind i kampen - det er sgu ikke kunderne der spreder kønssygdomme...

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 34 minutter siden:

tror sandsynligheden for at en garvet GP har herpes er lig med 100% - så få nu de hvide handsker af og kom ind i kampen - det er sgu ikke kunderne der spreder kønssygdomme...

Hahaha! Kan du selv gennemskue, hvor åbenlyst du modsiger dig selv i en og samme sætning, når du læser den igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
happycamper skrev, for 41 minutter siden:

tror sandsynligheden for at en garvet GP har herpes er lig med 100% - så få nu de hvide handsker af og kom ind i kampen - det er sgu ikke kunderne der spreder kønssygdomme...

Fedt svar at give en pige som starter en tråd med opfordring til at passe på hende(mod herpes). Efter hun har opdaget at der er kunder der besøger hende. Med herpes. Usselt

/piraten

Redigeret af Piraten
Er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 2 timer siden:

Jeg sagde ikke at du ikke kan finde enkelte tilfælde der kan bekræfte din påstand. Men det generelle billede er helt anderledes. De fleste gp’ere er on and off. De arbejder kun som gp’er i korte perioder for ind imellem at hellige sig andre ting i livet. Mand, børn, familie og andet arbejde. Nogle vender tilbage når lysten er der, andre stopper helt. De fleste har det som en bibeskæftigelse og slet ikke i det omfang du antyder.

I princippet er det fuldkommen lige meget hvor mange/få kunder en gp har.

Det er gp der udbyder en service! Det er gp der er den erhvervsdrivende. Det er gp der har en økonomisk gevinst. Og gp udfører ydelsen væsentligt flere gange end kunden (her er vi åbenbart uenig - men det er en bagatel).

Alt taget i betragtning, er det gp der har det professionelle ansvar for at ydelsen bliver udført under forsvarlige forhold.

Kunden har ikke andet ansvar end det der kan forventes i al almindelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

@ListeFister De piger du omtaler må være virkeligt verdensstjerner..... For jeg har ikke hørt om nogen piger i hele DK hvor man skal bestille tid flere uger i forvejen....  

Hej Trine. Jeg har desværre dårlige erfaringer med at tro på en gp. Sidst jeg gjorde dette, blev jeg smittet med gonorre. Så da jeg ikke tror på dig over en dørtærskel, mener jeg, at det vil være omsonst at starte en debat op med dig.

Hav en dejlig søndag eftermiddag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
ListeFister skrev, for 7 minutter siden:

I princippet er det fuldkommen lige meget hvor mange/få kunder en gp har.

Det er gp der udbyder en service! Det er gp der er den erhvervsdrivende. Det er gp der har en økonomisk gevinst. Og gp udfører ydelsen væsentligt flere gange end kunden (her er vi åbenbart uenig - men det er en bagatel).

Alt taget i betragtning, er det gp der har det professionelle ansvar for at ydelsen bliver udført under forsvarlige forhold.

Kunden har ikke andet ansvar end det der kan forventes i al almindelighed.

Du kan sgu da ikke proppe prostitutionsbranchen ned i nogle firkantede kasser og så sammenligne den med ansvarsfordelingen i det øvrige erhvervsliv. Jo, det kan du godt, men det giver ingen mening

/ piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...