Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Pas nu på mig

Recommended Posts

Det er måske lidt udenfor rammen, men jeg skriver alligevel. 

Jeg vil ikke påstå at jeg nødvendigvis er enig med det som @ListeFister skriver, jeg tror måske at han er et ungt menneske, hvis meninger endnu ikke er af formet af så meget livserfaring (ikke at jeg ved noget om dette), men når dette er sagt, så kan jeg godt lide at @ListeFister tør gå mod ”koret,” og mod selveste @Trinetease. 

Jeg må bare sige at jeg synes at @Trinetease har bevist at hun er en helt normal og fornuftig person, det har jeg personligt oplevet, og jeg synes at hun hører til blandt de få gode repræsentanter for branchen –så personligt kunne jeg finde langt bedre (eller hedder det værre?) medlemmer/skribenter at bruge krudtet på, hvis man nu skal ruske lidt op i tingene ;)  

”Koret” = glædespigeforelskede og romantiserende typer og eller kunder, der gerne vil være gode venner med glædespigerne, samt vise glædespiger (ikke alle).
 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Finn1101 skrev, for 24 minutter siden:

Det er måske lidt udenfor rammen, men jeg skriver alligevel. 

Jeg vil ikke påstå at jeg nødvendigvis er enig med det som @ListeFister skriver, jeg tror måske at han er et ungt menneske, hvis meninger endnu ikke er af formet af så meget livserfaring (ikke at jeg ved noget om dette), men når dette er sagt, så kan jeg godt lide at @ListeFister tør gå mod ”koret,” og mod selveste @Trinetease. 

Jeg må bare sige at jeg synes at @Trinetease har bevist at hun er en helt normal og fornuftig person, det har jeg personligt oplevet, og jeg synes at hun hører til blandt de få gode repræsentanter for branchen –så personligt kunne jeg finde langt bedre (eller hedder det værre?) medlemmer/skribenter at bruge krudtet på, hvis man nu skal ruske lidt op i tingene ;)  

”Koret” = glædespigeforelskede og romantiserende typer og eller kunder, der gerne vil være gode venner med glædespigerne, samt vise glædespiger (ikke alle).
 

Jeg tror nu ikke at Listefister er helt så ung... Jeg kan faktisk godt tåle debatter og jeg kan også godt tåle modstand i debatter - men jeg bliver dæleme stram i masken når jeg qua mit Bi-job bliver utroværdig som debattør pr automatik. Det svarer til når kvinder ( i flok, med 10 flasker Rosé) afskriver aaaaalle mænd som idioter.

Og den der med ‘selveste’ Trine T......shit altså.... :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Finn1101 skrev, for 5 minutter siden:

Det er måske lidt udenfor rammen, men jeg skriver alligevel. 

Jeg vil ikke påstå at jeg nødvendigvis er enig med det som @ListeFister skriver, jeg tror måske at han er et ungt menneske, hvis meninger endnu ikke er af formet af så meget livserfaring (ikke at jeg ved noget om dette), men når dette er sagt, så kan jeg godt lide at @ListeFister tør gå mod ”koret,” og mod selveste @Trinetease. 

Jeg må bare sige at jeg synes at @Trinetease har bevist at hun er en helt normal og fornuftig person, det har jeg personligt oplevet, og jeg synes at hun hører til blandt de gode repræsentanter for branchen –personligt kunne jeg finde langt bedre (eller hedder det værre?) medlemmer/skribenter at bruge krudtet på, hvis man nu skal ruske lidt op i tingene ;)  

”Koret” = glædespigeforelskede og romantiserende typer og eller kunder, der gerne vil være gode venner med glædespigerne, samt vise glædespiger (ikke alle).
 

Jeg kan godt forstå hvad du skriver, og så alligevel ikke.

1. Det er ikke nødvendigvis livserfaring der mangles, men måske mere evnen til at forstå at alt ikke er sort og hvidt.

2. At han “tør gå mod koret og selveste @Trinetease“ synes jeg mere er et udtryk for “jeg alene vide” mentalitet( jeg er klogere end alle i andre).

3. At han ikke forstår at dette forum intet er værd uden pigernes bidrag( min personlige holdning)

4. Han beskylder direkte andre medlemmer for at lyve, anfægter deres troværdighed og motiv. Det er vel ikke en ønskelig fremgangsmåde på et forum hvor vi argumenterer og debatterer.

5. Dette forum omhandler primært glæden ved prostitution og prostituerede. Han giver udtryk for at næsten hader prostitution og prostituerede. Man må jo spørge sig selv( og ham) hvad vil han så her?

6. Hans disrespekt over for agtværdige medlemmer der i utallige indlæg over en årrække har bevist deres værd

Du kan sikkert godt argumentere for at jeg er en af “koret”. Jeg vil dog pointerer at jeg ikke kender nogen af pigerne personligt. Men jeg finder deres bidrag yderst berigende og værdifulde. Jeg er opdraget til at tale ordentligt til pigerne. Det er han tilsyneladende ikke. Det viser manglende situationfornemmelse og mangel på pli.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Piraten 

Jeg synes ikke at du er en del af ”koret,” slet ikke, og jeg er på sin måde enig i at det som du skriver, borset fra det med at jeg skulle føle at jeg skulle vide bedre, sådan føler jeg slet ikke! Jeg har da nogle holdninger, og dem står jeg ved, og jeg mener også at de er rigtige og jeg forsøger gerne at argumentere hvorfor, men det gælder vel for mange af os? 

Angående ListeFister, så deler jeg vel egentlig dit synspunkt om debatformen eller omgangstonen om man vil, men han er jo ny, har ikke engang været her i en måned endnu, og jeg er sikker på at han finder ud af det med tiden. Hvis vi ser bort fra ”støjen” så tror jeg faktisk at ListeFister indeholder noget, som vi sjældent ser, og så kunne jeg altså ikke lade være at bemærke at en så grøn ny og debattør havde kastet sig ud i en kamp – og ærgre mig lidt over at der på det seneste var med Trineterease, fordi jeg gerne havde set krudtet anvendt bedre. 

- ja, selveste Trine, men det skriver jeg ikke som et udtryk, jf. dit punkt 3, men alene fordi jeg synes at Trineterease er en god repræsentant for branchen. Jeg er nemlig ikke for stolt til at synes godt om Trine, selvom hun vist ikke bryder sig om mig, sådan er det ikke at være med i "koret." ;) 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Finn1101 skrev, for 7 timer siden:

@Piraten 

Jeg synes ikke at du er en del af ”koret,” slet ikke, og jeg er på sin måde enig i at det som du skriver, borset fra det med at jeg skulle føle at jeg skulle vide bedre, sådan føler jeg slet ikke! Jeg har da nogle holdninger, og dem står jeg ved, og jeg mener også at de er rigtige og jeg forsøger gerne at argumentere hvorfor, men det gælder vel for mange af os? 

Angående ListeFister, så deler jeg vel egentlig dit synspunkt om debatformen eller omgangstonen om man vil, men han er jo ny, har ikke engang været her i en måned endnu, og jeg er sikker på at han finder ud af det med tiden. Hvis vi ser bort fra ”støjen” så tror jeg faktisk at ListeFister indeholder noget, som vi sjældent ser, og så kunne jeg altså ikke lade være at bemærke at en så grøn ny og debattør havde kastet sig ud i en kamp – og ærgre mig lidt over at der på det seneste var med Trineterease, fordi jeg gerne havde set krudtet anvendt bedre. 

- ja, selveste Trine, men det skriver jeg ikke som et udtryk, jf. dit punkt 3, men alene fordi jeg synes at Trineterease er en god repræsentant for branchen. Jeg er nemlig ikke for stolt til at synes godt om Trine, selvom hun vist ikke bryder sig om mig, sådan er det ikke at være med i "koret." ;) 

Punkterne jeg oplistede var ikke henvendt til dig, men til @ListeFister. Du er jo selv et “agtværdigt” medlem, så dine ord bærer en vis vægt når jeg læser dem. Du argumenterer jo fint for dine holdninger og det har jeg respekt for. Tiden vil vise om @ListeFister formår det samme

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 15/7/2018 at 23:00:

@Bebop

Med al respekt, så er det noget vrøvl dét som du skriver og svarer mig.  

Mit oprindelige indlæg var en reaktion på at den pågældende glædespige smed folk ud og blacklistede dem. ’Hun havde ”flere gange måttet smide folk ud der var tydeligt snottede […] og som havde forkølelsessår.”

Hertil tillader jeg mig at svare:

”Problematikken er reel nok, og er utrolig svær at håndtere i praksis. Der er nok ting, hvor man bør sige til sig selv at her bør man nok ikke møde op på et bordel, men (OG NU KOMMER DET VIGTIGE): hvad der er småting for nogen, er alvorligt for andre. Derfor gælder det om at finde en balancegang.

Jeg synes at den enkelte glædespige må sætte sine egne grænser, og som kunde må man acceptere at blive afvist. – Men det skal ske på en ordentlig måde, og blacklisting og lignende synes jeg slet ikke hører hjemme i denne sammenhæng.”

--

Med mit indlæg, som er gengivet ovenfor, forsøgte jeg blot at gøre opmærksom på, at der er stor forskel på hvordan forskellige mennesker ser på det at være småsnottet, og derfor synes jeg at afvisning og at blackliste kunder på dette grundlag virkede voldsomt. Omtanke – det er vist alt, hvad jeg argumenterer for., men pigen må selv sætte sine grænser, det skriver jeg jo også.

Jeg tager slet ikke stilling til andet, og jeg anerkender fuldt ud risikoen ved smitsomme og seksuelt overførte sygdomme, og jeg anerkender risikoen ved at være glædespige, og forstår slet ikke meget af det, der sker i branchen i dag, ligesom jeg selv er fuldt ud er opmærksom på risikoen ved at besøge prostituerede.

Efter min opfattelse har vi en absolut og gensidig interesse i at passe på hinanden, jeg har aldrig – hverken i denne tråd eller i mine andre indlæg – argumenteret for andet.

Jeg opfattede måske damen som lidt hysterisk, og her kan jeg have taget fejl eller misforstået budskabet, men ikke andet. 

Du anerkender risikoen ved smitsomme og seksuelt overførte sygdomme (her hører herpes / forkølelsessår under), men synes damen er lidt hysterisk? Hun gør jo netop som du anbefaler, nemlig sætter sine grænser og ønsker ikke gæster med forkølelsessår. Ej heller snot, idet det også kan smitte og give sygedage. Hun passer mao på sig selv, præcis som du selv anbefaler. Så skyldes dine indlæg, at du tror at blacklister er noget vi deler? Det er det (mig bekendt) ikke, men du kan roligt regne med at vi alle har en række mænd vi ikke ønsker besøg af igen ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Du anerkender risikoen ved smitsomme og seksuelt overførte sygdomme (her hører herpes / forkølelsessår under), men synes damen er lidt hysterisk? Hun gør jo netop som du anbefaler, nemlig sætter sine grænser og ønsker ikke gæster med forkølelsessår. Ej heller snot, idet det også kan smitte og give sygedage. Hun passer mao på sig selv, præcis som du selv anbefaler. Så skyldes dine indlæg, at du tror at blacklister er noget vi deler? Det er det (mig bekendt) ikke, men du kan roligt regne med at vi alle har en række mænd vi ikke ønsker besøg af igen ;-) 

@Liv

Jeg ved at der er umuligt for de udøvende damer i danne branche at samarbejde om noget som helst, hvilket jeg i almindeligvis synes er beklageligt - men et register frygter jeg derfor ikke, og jeg frygte heller ikke selv at havne i det, da jeg er så heldig hverken at lide af forkølelsessår, tørre læber, uren hud eller dårlig ånde. 

Jeg prøver igen: Som jeg læste det oprindelige indlæg, virkede det en smule hysterisk på mig.

Folk må jo selv vurdere, hvad de lægger i den pågældende glædespige ”flere gange [havde] måttet smide folk ud der var tydeligt snottede […] og som havde forkølelsessår” – Og tilmed blackliste dem. Men jeg læser det altså som en overreaktion. 

At der så senere i debatten tilføjes alverdens sygdomme og risici, der bør få os alle til at blive hjemme, vedrører slet ikke tankerne bag mit oprindelige svar, hvor jeg tilmed understreger at enhver glædespige selvfølgelig må sætte sine egne grænser.

Hvis jeg skulle tage konkret stille til noget, ville jeg jo skulle se et billede af ”de blacklistede,” og det er jo (heldigvis) næppe muligt, og derfor vil jeg have lov til at mene at som jeg læste teksten i det oprindelige indlæg, lød det som en overreaktion, og jeg synes da heller ikke at nogen, heller ikke andre glædespiger, i den efterfølgende debat har givet udtryk for at det var noget som de personligt og i almindelighed skulle opleve som et hyppigt problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, den 17/7/2018 at 07:02:

Punkterne jeg oplistede var ikke henvendt til dig, men til @ListeFister. Du er jo selv et “agtværdigt” medlem, så dine ord bærer en vis vægt når jeg læser dem. Du argumenterer jo fint for dine holdninger og det har jeg respekt for. Tiden vil vise om @ListeFister formår det samme

vh. Piraten

@ListeFister har jo også en pointe så langt, at det er GPer som mængedes med deres potentielle klientel, på dette forum. I mange - nok langt de flest, og for nogle måske alle - tilfælde, så er der ingen ko på isen for de pågældende, og de er helt igennem troværdige. Immervæk, så kan det jo ingenlunde fornægtes, at der i tilstedeværelsen på dette forum foreligger en helt åbenlys, økonomisk interesse. Der kredses om kunder, hygges og debatteres, absolut - men det er jo også markedsføring; reklame og fremvisning, ikke?

 

Det vil altid, som nævnt. være i GPens interesse at sige det, som kunden vil høre. Så gemmes de andre ting til det yderst hemmelige forum kun for annoncører, ikke? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, den ‎26‎-‎06‎-‎2018 at 13:08:

Jeg er super glad for mit job, for tiden er det mit ENESTE job og jeg går faktisk lidt og drømmer om at det skal blive ved sådan og at jeg måske skal udvide min forretning, men det er jeg sgu ikke sikker på at jeg tør hvis jeg hver uge skal rende spidsrod mellem herpes, forkølelser, influenza og hvad der er værre. 

To ting slår mig i denne passus.... For det første du er super glad for det du laver og derfor, oplever de fleste vel at gå fra dig, velfornøjet og med et stort smil på læben og dermed en god oplevelse at tænke tilbage på. Dernæst skriver "Min eneste indtægtskilde" og for @Mette Tøsen og andre i jeres erhverv er jo ikke begunstiget af sygedagpenge, privat sygeforsikring der sikre hurtig behandling ect. så klart du/i skal passe på jer selv i alle henseende. dette uanset om der er tale om HIV/Klamydia/Herpes/Forkølelses eller en hver anden form for sygdom og jeg forstår ikke hvorfor diagnosticerede sygedomme skal gradbøjes på den måde jeg fornemmer i denne tråd.

Man tager da heller ikke på arbejde hvis man arbejder på kontor, murer, bager, kok eller hvad man nu beskæftiger sig med, hvis man er syg... Hvorfor ikke, jo for det første at passe på sig selv og hurtigt at komme på toppen igen og selvfølgelig af respekt for ens kollegager så man ikke smitter dem.

Bare en refleksion herfra, med en afsluttende kommentar: MÆND PAS på pigerne, så de har lettere ved at PASSE PÅ SIG SELV. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at dreje emnet over på noget andet, men blot for at komme med det nyeste hvis GP'er M/K.. "Hmm. Hedder det så GM..?..:rolleyes:" tænker.. "Hmm..Ham fyren ligner en på crack, men tja.. tjo.. Han taler pænt og har friske ånde, men.. Hvad nu hvis ham fyren er i hiv-behandling"..? 

Well.. Politiken skriver at:

"I dag kan man helt ubekymret dyrke ubeskyttet vaginalt eller analt samleje, hvis blot den hiv-positive er i daglig medicinsk behandling". Siger

Jens Lundgren, der er klinisk professor i infektionsmedicin og mangeårig hiv-forsker ved Rigshospitalet.

"Vi kan nu helt entydigt og med dobbelt streg under facit fastslå, at velbehandlede hiv-positive ikke smitter andre," 

Forskerne har fulgt 972 bøssepar, hvor den ene har været hiv-positiv og i behandling, mens den anden har været hiv-negativ.

De kommer fra 14 forskellige lande og er blevet fulgt af forskerne fra 2010 til 2018. Her er der registreret i alt 74.567 anale samlejer mellem parrene, hvor der ikke har været brugt kondom.

Det har ikke ført til én eneste smitte med hiv-virus fra en ellers hiv-positiv partner.

Studiet er en milepæl og et frihedsbrev til alle mennesker med hiv. De kan nu leve et lige så normalt liv som alle os andre, hvis blot de tager deres daglige medicin.

Men ja.. GP kan selvfølgelig ikke være sikker på at den daglige medicin tages.. 

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-07-24-folk-i-hiv-behandling-kan-ikke-smitte-andre

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 26/6/2018 at 18:08:

Nej! Jeg argumenterer bare for at folk, der fx går rundt med et lille forkølelsessår, rifter, som hoster lidt eller har en bums, måske ikke selv opfatter dette ligeså frastødende som du gør.

Du har din fulde ret til at afvise hvem som helst – det skal bare ske på en ordentlig måde, og jeg synes at det kan lyde som at du overreagerer, men igen: du må selvfølgelig sætte dine egne grænser, men gør det så nænsomt som muligt, og husk at give pengene tilbage. 

Et lille forkølelsessår er herpes i udbrud, og det er særdeles smitsom. Det kan smitte fra mund til kønsorganer, og kan være yderst ubehageligt på sidstnævnte. Første udbrud kan vare adskillige uger, og herefter er dét en tilbagevendende begivenhed resten af ens liv. 

Så hvis man går til en GP med "et lille uskyldigt forkølelsessår" så fortjener man at blive blacklistet. 

En forkølelse er i den mildere ende, men åbenbart alvorlig for Mette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er helt rimeligt når en GP sætter sine grænser om det nu passer hende.

Som jeg forstår det oprindelige indlæg, var en del af argumentet – udover det åbenlyse der ligger i at hun ikke vil smittes med alverdens sygdomme – den mangel på respekt som udvises hende af en mand som dukker op med åbenlyse tegn på smitsomme sygdomme. Alene det viser jo en mangel på respekt som jeg sagtens kan forstå hun ikke ønsker at skulle opleve.

Hvis en kunde udviser den mangel på respekt for pigen i den sammenhæng, hvilke andre områder er der så også mangel på respekt?

Nu er jeg jo ikke i branchen, men hvis jeg skulle modtage en kunde som jeg følte var pisseligeglad med mig, min og mine andre kunders sikkerhed så ville jeg sgu hurtigt føle at det hele var noget lort. På en eller anden måde har en mand der er troppet op med tydelig herpes på pikken jo allerede vist at han ikke har meget respekt for andre og så er det da helt rimeligt at beslutte at dem vil man ikke modtage en anden gang.

Selvom det, i forhold til smittefare, er helt irrelevant havde jeg for nogle år siden en oplevelse i mit eget firma med en klient. (Det er ikke sex-relateret på nogen måde). I korte træk var det en stor kunde jeg havde haft i nogle år. I starten af december fortalte han mig at han havde et projekt han skulle have ordnet. Jeg prissatte det og sagde jeg skulle bruge en uge men at vi var lukket mellem jul og nytår da familien skulle til udlandet julen over. Vi kunne dog sagtens nå det inden hvis vi fik det vi skulle bruge fra dem. Det havde han "helt parat men kunne ikke lige kigge forbi nu" og han havde heller ikke tid til at jeg kunne komme forbi og hente det lige nu. Nå ja, jeg mindede ham om det nogle gange i løbet af de næste par uger men det "passede ikke lige ind" osv. Om eftermiddagen d. 24 December ringede han til mig for at sige at jeg lige kunne kigge forbi privaten og hente hvad jeg skulle bruge. Det kunne jeg så ikke så godt for jeg sad i Sydtyskland. Hans kommentar var "Det kan jeg jo ikke tage mig af, så det må du finde ud af for jeg skal bruge det d. 2. januar." Jeg sagde at det kunne vi ikke hvorefter jeg fik den store svada om at hvis jeg ikke kunne levere, så måtte han jo tage sine forretninger andre steder hen i fremtiden. Det fik han så lov til. Han har været tilbage flere gange men jeg siger konsekvent nej til ham for jeg vil sgu ikke arbejde for sådan et dumt svin. 

Bortset fra smittefaren synes jeg egentlig ikke det er så anderledes. Hvis han mente han kunne pisse på mig bare fordi han betalte mig for en ydelse, så vil jeg da ikke have noget med ham at gøre. Så jeg har vel blacklistet ham og det har jeg det fint med.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg kommer lidt sent ind i denne lange tråd, men jeg bliver altså nødt til at kommentere på dette citat:

hambosatiaalborg skrev, den 19/7/2018 at 13:21:

Det vil altid, som nævnt. være i GPens interesse at sige det, som kunden vil høre. Så gemmes de andre ting til det yderst hemmelige forum kun for annoncører, ikke? ;)

hvilket dog er en mærkelig konklusion at komme med i en tråd hvor TS er en GP, der giver kunderne en opsang for at møde syge op hos hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebs skrev, for 8 timer siden:

Undskyld jeg kommer lidt sent ind i denne lange tråd, men jeg bliver altså nødt til at kommentere på dette citat:

hvilket dog er en mærkelig konklusion at komme med i en tråd hvor TS er en GP, der giver kunderne en opsang for at møde syge op hos hende!

Hvorledes er det relevant overhovedet?

Trådstarter siger noget, som ingen kan være uenige med. I hvert fald vil ingen indrømme det. Hvad er din pointe, og hvad har det med mit indlæg at gøre?

Redigeret af hambosatiaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 54 minutter siden:

Hvad er din pointe,

Undrer mig bare over,at du kan hævde at det er i alle GP'eres interesse at skrive det, som kunden vil høre, når trådstarter kritiserer sine kunder for at møde syge op. Jeg går da ikke ud fra det var det, de afviste kunder ville høre. Så i hvertfald Mette taler ikke sine kunder efter munden, hvilket jo i sig selv modbeviser din påstand. 

Men du har ret, min kommentar er ikke relevant i denne tråd. Hele denne diskussion af GP'eres troværdighed er en afsporing af debatten og jeg fortryder at have bidraget tild den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebs skrev, for 22 minutter siden:

Undrer mig bare over,at du kan hævde at det er i alle GP'eres interesse at skrive det, som kunden vil høre, når trådstarter kritiserer sine kunder for at møde syge op. Jeg går da ikke ud fra det var det, de afviste kunder ville høre. Så i hvertfald Mette taler ikke sine kunder efter munden, hvilket jo i sig selv modbeviser din påstand. 

Men du har ret, min kommentar er ikke relevant i denne tråd. Hele denne diskussion af GP'eres troværdighed er en afsporing af debatten og jeg fortryder at have bidraget tild den. 

Det modbeviser da ikke noget som helst. GPer herinde er stuerene, i store træk, netop for at undgå kontroverser. Det er ikke kontroversielt, at sige, at man ikke bryder sig om at kunder møder op med herpes. I værste fald er det positivt, med sådan et opstød, da det er humaniserende.

Altså har det intet med mit indlæg at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, den 23/8/2018 at 09:22:

Det modbeviser da ikke noget som helst. 

Prøv at læse tråden, der er åbenlyst mænd, der er utilfredse med trådstarten (det med blacklisting og det med at hævde at kunden har ansvar). Så din tese holder ikke 100 %.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...