Hop til indhold

Recommended Posts

Madame Illona skrev, den 20/9/2018 at 15:57:

Syntes sgu det er lidt usmageligt at nedværdige pige med at stikke hende 100 kr for en sutter

Tænk du vil være dig selv bekendt ....

Stop dig selv.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 1 minut siden:

Tror jeg blive banned hvis jeg skriver hvad jeg mener om dit behov for at sidde på sådan en side og dømme mænd. 

Føler du dig truffet da ....

Jeg har intet "behov"  (ved ikke hvor du har det fra )

Kan ikke se jeg dømmer nogle mænd..

Jeg mener bare det er nedværdigende for pigen når en dansk mand lader sig sutte af for 100

& det er jeg tilsynladende ikke ene om kan jeg se

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan mennesker som dig kan ikke skrive noget jeg ville føle mig truffet af, jeg har ondt af at du har det her sølle behov for at nedgøre andre mennesker men eller har jeg intet til over for sådan mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 2 minutter siden:

Sådan mennesker som dig kan ikke skrive noget jeg ville føle mig truffet af, jeg har ondt af at du har det her sølle behov for at nedgøre andre mennesker men eller har jeg intet til over for sådan mennesker.

Nedgøre - Ej nu må du have mig undskyldt

Hvor læser du at jeg har nedgjort nogle ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har du har et behov for at opsøge en side på nettet hvor man snakker om købesex og skrive "usmageligt at nedværdige pige" (SIC)  om en der deler sin erfaring, og her snakker vi om at begge parter er enig i hvad der sker og hvad det skal koste.  

Det er i mine øjne sølle og det er et behov jeg ikke forstår, det er noget jeg ikke mener høre hjemme på den side her.   

Vi er her ikke for at nedgøre hinandenden.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den Thu Sep 20 2018 at 15:57:

Syntes sgu det er lidt usmageligt at nedværdige pige med at stikke hende 100 kr for en sutter

Tænk du vil være dig selv bekendt ....

En tråd med anmeldelser skal ikke afspores med debat om priser.

Hvis du vil diskutere priser, så opret en tråd i Generel forumet.

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 12 timer siden:

Nedgøre - Ej nu må du have mig undskyldt

Hvor læser du at jeg har nedgjort nogle ?

Opgiv det nu - log af. Bye bye.

Moralisér et andet sted.

Jeg overvejer også at snuppe hende inden denne uge er omme. Gider ikke lige bruge kassen på en anden slatten tøs, så hun er et godt alternativ. Jeg har i øvrigt set at hun tit også er der i dagtimerne. Fra kl 10-12 stykker og går af og til sin vej. Den anden dag var hun der ved 16-tiden. Hun er en alsidig dame.

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens91231 skrev, for 21 timer siden:

når hun siger blowjob 100 kr skal jeg så sige nej nej lad mig give dig 300 kr WTF

Ikke at jeg kan læse Roosters tanker, men jeg er næsten helt sikker på at han mellem linjerne sagde at snakken om hvorvidt 100 kr for et bj er for lidt eller for meget skal stoppe... :-) Men ja, er sgu da helt enig med dig. Enhver pige skal fandeme være god for at jeg ville tilbyde dem mere end de forlanger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Er hun okay hende der var der igår?? Nok lidt svært og se så meget? De er vel godt pakket ind? Kender i deres pris niveau?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Fynfyr86 skrev, for 5 timer siden:

Er hun okay hende der var der igår?? Nok lidt svært og se så meget? De er vel godt pakket ind? Kender i deres pris niveau?

det er jeg sikker på du kan finde ud af hvis du læser tråden igennem.der er 19 sider kan jeg se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...