Hop til indhold
Filosoffen

Skal man advare mod GP'ere med traumer, stofmisbrug o.lign.?

Recommended Posts

ZEUS skrev, for 15 minutter siden:

Ja og de henvender sig på hans arbejdsplads og fortæller om hans sygdom.  Og beder dem om at holde på hans løn , da han sikkert ikke selv kan styre sit forbrug af GP´ere.

Uha, ja lad os endelige debattere og udstille trådstarters person... og slet ikke forholde sig til trådens emne...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da  jeg jo er  psykisk syg må jeg hjælpes lidt, forstår ikke hvorfor du vil debattere alle sexkunder ,sexsælgere og de 6 stakler der har været så uheldige at blive " hjulpet "af dig, men din person og din baggrund for at ville frelse de piger er ikke til debat , måske du vil forklare en syg stakkel det ?

Min syge hjerne kan heller ikke forstå at du som den eneste sexkøber får så intime informationer af hele 6 forskellige piger, så du må være god til at finde samme type pige igen og igen.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

Du får mig ikke til at retfærdigøre de heldigvis få anmeldelser hvor nogle går over grænsen.   

Men uanset hvad så ikke se ligheden med anmelselser af GP´er og så at hænge nogle mod deres egen vilje ud herinde. 

Det svarer til at du skriver til TV2 og vil have at nogle firmaer ikke må reklamere hos dem, fordi du personligt syntes de ikke skal have lov til det mere.   Personlig interesse ?

Derudover bryder jeg mig  ikke om den umyndighedsgørelse du åbenbart tror du har ret til at pådutte visse mennesker.      Lidt sjovt, når man læser mellem linierne hvor du gør meget ud at være et godt menneske med dyrevelfærd og økologisk mad mv.  

Et godt råd på din hellige selvudvikling var at du startede hos dig selv.   Og ville du frelse andre, så måske været en god ide at starte med at vise lidt respekt for hvert enkelt menneske.  At respektere at alle ikke vil have din livsfilosofi og de ikke behøver være syge fordi de ikke vil det du vægter som høje idealer. .  Dette med at hænge andre ud her mod deres vilje og kontakte deres familier vidner efter min mening at de nok er mere dig der har brug for hjælp.

Hvis du læser hele tråden, vil du opdage, at de pågældende selv har bedt om at blive hjulpet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 2 minutter siden:

Uha, ja lad os endelige debattere og udstille trådstarters person... og slet ikke forholde sig til trådens emne...:rolleyes:

 

Sorry men syntes nu heller ikke det er fint at du vil udstille nogle GP´ere mod deres ønske, og de får ikke en gang lov til at forsvare sig som du gør her

Men enig vi skal ikke være personlige.. Kender dig ikke, men syntes bare her du er virkeligt langt ude.   

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Har siden min debut herinde synes, at samtlige anmeldelser, der er af subjektiv karakter er forrykte - det er mennesker vi taler om, ikke maskiner.

Men anmeldelser alene af objektiv karakter sælger ingen billetter  - erfarede jeg hurtigt.

De der ikke er tvunget ud i prostitution her i DK har selv truffet et frit valg - det skal vi ikke blande os i, uanset hvilken viden om dem, som vi måtte få kendskab til...

Omvendt  gider jeg så heller ikke, at skulle høre og tro på historier om prostituerede der er blevet "klogere og frelste" efter de er stoppet o.s.v.

Prostitution er en forretning ligesom alt andet her i livet -  så for mig hjertens gerne falde, hvad ikke har styrke til at stå distancen - livslangt...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Susanne skrev, for 2 minutter siden:

Da  jeg jo er  psykisk syg må jeg hjælpes lidt, forstår ikke hvorfor du vil debattere alle sexkunder ,sexsælgere og de 6 stakler der har været så uheldige at blive " hjulpet "af dig, men din person og din baggrund for at ville frelse de piger er ikke til debat , måske du vil forklare en syg stakkel det ?

Jeg har desværre ikke hjulpet dem. Men det har bedt mig om det!

Susanne skrev, for 2 minutter siden:

Min syge hjerne kan heller ikke forstå at du som den eneste sexkøber får så intime informationer af hele 6 forskellige piger, så du må være god til at finde samme type pige igen og igen.

Der er skam mange flere end de 6. Men det er kun de 6, der direkte har bedt mig om hjælp (men som ikke kan overskue at tage i mod den).

Og nej, jeg ved heller ikke hvorfor jeg åbenbart kommer til at stille de helt rigtige spørgsmål, som åbenbart gør, at den enkelte pige åbner op og fortæller om sin ulyksalighed.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 9 minutter siden:

Og det viser netop, at du fuldkommen har afkoblet forbindelsen mellem sex, intimitet, følelser og kærlighed. Søg hjælp ;)

At oplyse om stofmisbrug, er derimod en menneskekærlig handling. Dette forhindrer nemlig en selvskadende person i at skade sig selv yderligere.

Sikke dog en gang sludder og vrøvl. Stop dig selv inden du udstiller dig selv yderligere. 

Kom ned fra din gren Mother Theresa. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har desværre ikke hjulpet dem. Men det har bedt mig om det!

Der er skam mange flere end de 6. Men det er kun de 6, der direkte har bedt mig om hjælp (men som ikke kan overskue at tage i mod den).

Og nej, jeg ved heller ikke hvorfor jeg åbenbart kommer til at stille de helt rigtige spørgsmål, som åbenbart gør, at den enkelte pige åbner op og fortæller om sin ulyksalighed.

Ingen tvivl om der sikkert er flere indenfor den her branche som har problemer.   Men at fremstille det som noget normalt, er efter mine erfaringer utroligt misvissende.. Mødt masser af stærke piger/kvinder i den her branche.   Der trods de fordomme mod dem, alligevel har valgt det de syntes var bedst for dem.  

Du ville kunne finde mange som har problemer i andre brancher også.. Prøv at spørge ind til nogle af dem der feks står i Netto.  Sikkert mange der er stolte af deres arbejde, og med god grund.  Men mange ville nok ikke ligefrem elske at skulle på arbejde.  Og har haft mange dårlige oplevelser.

Hvad skal vi gøre ved det ?

Forbyde alt hvor man betaler for en eller anden ydelse ?

Eller sikre at alle har rettigeheder og bliver respekteret for det de laver ?

 

Som jeg ser det, så vælger du det første og vil gøre dig til dommer over andre 

Redigeret af ZEUS
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange flere end de 6 der har givet dig navn og adresse på både sig selv og sin familie ??? godt jeg er syg så kan jeg tillade mig at sige...  du er ful af lort.

Hvis jeg skal citere dig selv fra en anden tråd, så " siger vi piger det vi tror du vil høre" så måske det er det der er sket ?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Susanne skrev, for 2 minutter siden:

Mange flere end de 6 der har givet dig navn og adresse på både sig selv og sin familie ??? godt jeg er syg så kan jeg tillade mig at sige...  du er ful af lort.

Nej, det har jeg ikke skrevet. De "ekstra" pige, som har "knækket samme" i mit selskab, ønsker ikke hjælp osv. Og man kan jo ikke hjælpe mennesker, der ikke ønsker at få hjælp.

Og tak for den skønne karakteristik af mig... ;)

Susanne skrev, for 2 minutter siden:

Hvis jeg skal citere dig selv fra en anden tråd, så " siger vi piger det vi tror du vil høre" så måske det er det der er sket ?

Hvornår her jeg skrevet det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk der er langt ude i torvene med f.eks. depression kan man ikke nødvendigvis afkode. Så jeg kan ikke sige med sikkerhed at jeg har mødt nogen piger hvor jeg blot har kastede salt i sået eller hvor jeg fik hende til at døde lidt mere indvendig, man kan ikke se det facade. Har selv haft en voldsom depression men når folk mødte mig virkede jeg glad udadvendt og imødekommende, det er virkelig ikke sjovt.

Men jeg er også overbevist om at der er nogen jeg har beriget på en eller anden måde.

så et eller andet sted bifalder jeg filosoffens indlæg som værende yderst vigtig, der er tendenser herinde synes jeg at det er et glansbillede at have det som erhverv. Intet er blot enten eller men det er både og både en berigelse og noget der sætter ar på sjælen 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 8 minutter siden:

Ingen tvivl om der sikkert er flere indenfor den her branche som har problemer.   Men at fremstille det som noget normalt, er efter mine erfaringer utroligt misvissende.. Mødt masser af stærke piger/kvinder i den her branche.   Der trods de fordomme mod dem, alligevel har valgt det de syntes var bedst for dem.  

Selvfølgelig er der stærke prostituerede. Stærke mennesker findes i alle menneskelag. Men det betyder ikke, at det de laver er til udtryk for en sygelig seksuel adfærd.

ZEUS skrev, for 8 minutter siden:

Du ville kunne finde mange som i andre brancher også.. Prøv at spørge ind til nogle af dem der feks står i Netto.  sikkert mange der er stolt af deres arbejde, og med god grund.  Men mange ville nok ikke ligefrem elske at skulle på arbejde.  Og har haft mange dårlige oplevelser.

Helt enig.

ZEUS skrev, for 8 minutter siden:

Hvad skal vi gøre ved det ?

Hjælpe dem. Det er det man normalt gør med mennesker der har det dårligt.

ZEUS skrev, for 8 minutter siden:

Forbyde alt hvor man betaler for en eller anden ydelse ?

Det er så dit eget tankespind. Det kan jeg slet ikke følge dig i. Jeg forholder mig udelukkende til den handling for man betaler et ukendt andet menneske for at have sex med en.

ZEUS skrev, for 8 minutter siden:

Eller sikre at alle har rettigeheder og bliver respekteret for det de laver ?

Rettigheder har alle. Det er skrevet ind i lovgivningen. Selv prostituerede har også rettigheder jf. lovgivningen. Respekt er noget man gør sig fortjent til.

ZEUS skrev, for 8 minutter siden:

Som jeg ser det, så vælger du det første og vil gøre dig til dommer over andre 

Du diskuterer en dikotomi som jeg i førte linje skyder ned...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg finder det bemærkelsesværdigt at en enkelt sexkøber bliver bedt om at hjælpe 6 forskellige piger?

Det kunne tyde på en udfridring af svage sjæle,som et kort øjeblik er blevet fascineret af lommepsykologens talegaver.

Man får unægtelig en fornemmelse af,at sexkøberen tidligere har haft stærke følelser i klemme,som nu bliver bearbejdet via frelsende korstog.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bøjer mig i støvet og undskylder, du skrev at man kun fik det positive at vide.... Du er så bare et så sødt og empatisk menneske at pigerne på stribe bryder sammen og betror dig deres sorger .

MEN HAR LIGE GOOGLET LIDT... jeg er desværre ikke psykisk syg alligevel, øv.

Promiskuitet (fra fransk, af latin promiscuus, "blandet", "uden orden") betegner fuldstændig seksuel løssluppenhed, hvor en person ikke følger nogen form for normer i forbindelse med hvem de har sex med. De fleste samfund, både nuværende og historiske, har bestemte retningslinjer for samliv, og promiskuitet bliver ikke anset som en normal samlivsform.

Det værste man kan sige er at jeg ikke følger normale samfundsnormer det er ikke helt det samme.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard
Enzo L'uri skrev, for 1 minut siden:

Jeg finder det bemærkelsesværdigt at en enkelt sexkøber bliver bedt om at hjælpe 6 forskellige piger?

Det kunne tyde på en udfridring af svage sjæle,som et kort øjeblik er blevet fascineret af lommepsykologens talegaver.

Man får unægtelig en fornemmelse af,at sexkøberen tidligere har haft stærke følelser i klemme,som nu bliver bearbejdet via frelsende korstog.

Enzo

Munchhausen by proxy

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden

Kære Filosoffen.

Jeg er (desværre) ikke i tvivl om du har talt med de seks piger (og sikkert flere) som du skriver om. Jeg har selv været (og til dels) stadig er på dit sted. Som med så mange andre gode råd her i livet, vil du næppe lytte, til trods for, du UDEN tvivl er et meget intelligent og føelsesladet menneske. Vil blot sige; lad det ligge, hold dig langt væk, for din egen mentale sundheds skyld. Du kan ikke gøre NOK fra eller til, i de pigers liv.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 5 timer siden:

Ja, så tager vi tyren ved hornene :D

Jeg er i den penible situation, at jeg har kendskab til pt. 6 aktive københavnske prostituerede, der har problemer med traumer, dysfunktionel opvækst, stofmisbrug m.m., og alle som en ikke burde være prostituerede. Jeg har sågar kontaktet familiemedlemmer til nogle af de pågældende prostituerede og hørt deres version. Triste historier hele vejen igennem :( Jeg har også haft kontakt til hospitalsvæsenet/psykiatriske afdelinger i forhold til hvad man kunne gøre for disse mennesker, men der var ikke meget hjælp af hente. Man kan jo ikke hjælpe et menneske, der ikke vil modtage hjælpen, lød begrundelsen. Jeg spurgte ind til, om det måske var en ide at advare mod disse prostituerede blandt den garvede sexkunder her på EG, for derved at begrænse deres muligheder indenfor prostitution. Der var nogenlunde bred enighed blandt familiemedlemmer og behandlingsvæsenet om at det var en mulighed, omend at det skulle gøres varsomt.

Jeg har en enkelt gang forsøgt at advare mod en af disse prostituerede, men EG-ledelsen mente åbenbart at dette ikke havde sin gang på jorden. Dette på trods at fuld dokumentation for mine påstande.

Derfor spørger jeg nu i plenum. Hvad ville I gøre, hvis I på den måde får kendskab til en prostituerets triste baggrund, og kan se, at der er behov for at gøre noget?

Så forstår man da bedre hvorfor du er så passioneret i din holdning!
Ville det ikke være en ide at præsentere den kontekst en anden gang når du nu diskuterer psykisk sygdom og prostitution?

Jeg finder det sympatisk at du prøver at tage vare på folk du holder af. Jeg kan ikke give dig noget råd dog, beklager.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad en dame har eller ikke har af problemer er bedøvende ligegyldigt. Det er en privat sag for hende og ikke noget udenforstående skal blande sig i. 

Dog er der 2 små aber dabei, og det er, hvis damen forsøger at forvolde skade på kunden, så skal det naturligvis fremgå af besøgsanmeldelsen hvis en sådanne skrives, eller hvis hun gøre direkte skade på sig, selv medens man som kunde er til stede, så skal der naturligvis ringes 112. Ud over det børe man holde sig fra lege psykiater, psykolog, den gode samaritaner etc.

Du blander dig jo heller ikke i Føtex kassedamens personlige problemer.

Redigeret af Visti-Vistisen
  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 9 timer siden:

Og det viser netop, at du fuldkommen har afkoblet forbindelsen mellem sex, intimitet, følelser og kærlighed. Søg hjælp ;)

At oplyse om stofmisbrug, er derimod en menneskekærlig handling. Dette forhindrer nemlig en selvskadende person i at skade sig selv yderligere.

ja , og at give hende penge til sit forbrug, er med til at holde det i gang

hold dig væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe

Du må tage kontakt til reden eller Liva Rehab. 

Hvis du begynder at reklamere med at der er sårbare piger der ude, vil de da blive endnu mere sårbare. Du reklamere jo med at de her piger højst sandsynligt er nemme at manipulere med. Der er mange gentlemænd på eg men det er desværre ikke alle. Så hvis du først begynder at reklamere, kan pigerne blive udnyttet. 

Hvis du virkelig vil hjælpe dem så kontakt for Guds skyld nogle profesionelle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

wow, hvem er de 6 piger dog? skriv gerne til mig, vil meget gerne hjælpe. 

  • Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
fatimeee skrev, 1 time siden:

wow, hvem er de 6 piger dog? skriv gerne til mig, vil meget gerne hjælpe. 

Nej i skal ikke til at dele person oplysninger i denne sag på pm. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

At være promiskuøs er et forældet begreb. Det er et nedsættende ord, brugt om kvinder som mener sig sat fri seksuelt, fra en victoriansk kvinde opfattelse. Det er IKKE en psykologisk anerkendt adfærdsforstyrrelse. Det er 100% hjemmebrygget psykologi at kalde det, det. 

Ingen proffesionelle behandlere ville sige at man skal sætte en GP, på stok og stejle offentligt. At udbasunere en pige mentale tilstand på et forum som omhandler køb af sex, vil kun få hende længere ud. Og er hun misbruger, så vil det intet nytte. En misbruger kan først hjælpes når de er 100% parate til at forlade deres misbrug. 

At evne at ‘stille de rigtige spørgsmål’ til så mange piger, vidner tværtimod om at trådstarter, har en evne til at give indtryk af, at han er til at stole på, og værd at vise tillid til. Og at han er så dygtig til det som han åbenbart er, fortæller lidt om at han er virkeligt dygtig til at manipulere. 

At fortælle herinde om en piges personlige problemer, er at hænge hende ud. Hvad skulle det nytte? Hun ville ikke stoppe ad den grund - hun ville bare skifte arbejds sted og få et nyt navn. 

Alt hvad man udveksler af private ting, skal sateme forblive privat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg står da gerne frem!

allerførst...

Jeg tager 2300 kr i timen og alle er velkomne til at bestille flere timer, hvor jeg gerne fortæller dem, om hvor hårdt jeg har det!

Så drenge, alle jer på den hvide damecykel med det indre frelser-gen: bestil en tid!

Jeg vil til seancen indkøbe: Hvidt bagepulver som jeg vil smøre om næsen, Løg som jeg vil dufte til så jeg vræler, massere of køkkenrulle så jeg kan sidde og snøfte af i!

For at lægge stemning: jeg fik tæsk som barn, ingen mor eller far, arbejdsløs stofmisbruger med insest, og meto, mælkemanden kikker på mig, jeg er nemfoman, med hang til ældre gamle gavmilde mænd.

SNØFT, HJÆLP MIG!

:D:D:D

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 3
  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har svært ved at forstå, hvordan man kan få det kendskab og sågar private oplysninger, så man kan kontakte pigens familie?

Har du dit eget bordel? Har du fået adgang til oplysninger gennem et professionelt virke? Har du en ekstrem evne til at pumpe pigerne for personlige oplysninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...