Hop til indhold
Filosoffen

Skal man advare mod GP'ere med traumer, stofmisbrug o.lign.?

Recommended Posts

Guest Maxhard

Telefondamesladder, tzatziki :angry:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du gerne vil frelse nogen, så synes jeg du bør søge arbejde ved reden eller lignende organisation(som iøvrigt gør et glimrende stykke arbejde). 

Jeg har aldrig nogensinde oplevet det du beskriver i mine efterhånden 20 år i gamet - Kald mig bare kynisk, men det eneste der kunne få mig til at blande mig i deres liv ville være en mistanke om tvang eller menneskehandel. Hvis du ikke bryder dig om hvordan en given prostitueret ellers har det, så lad være med at besøge hende - længere er den ikke.

At kontakte pigernes familie, eller lignende, er så grænseoverskridende som noget kan være - ikke blot i en branche hvor diskretion og anonymitet er så afgørende for både prostitueret og kunde( hvordan ville du selv have det hvis en GP kontaktede din familie?)

Har man iøvrigt fantasier om at redde en stakkels pige ud af prostitution og derefter leve lykkeligt til sine dages ende, så foreslår jeg at man tager en stor kop realitetssans og kommer videre med sit liv

Redigeret af gomorra
Stavefejl
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Jamen jeg står da gerne frem!

allerførst...

Jeg tager 2300 kr i timen og alle er velkomne til at bestille flere timer, hvor jeg gerne fortæller dem, om hvor hårdt jeg har det!

Så drenge, alle jer på den hvide damecykel med det indre frelser-gen: bestil en tid!

Jeg vil til seancen indkøbe: Hvidt bagepulver som jeg vil smøre om næsen, Løg som jeg vil dufte til så jeg vræler, massere of køkkenrulle så jeg kan sidde og snøfte af i!

For at lægge stemning: jeg fik tæsk som barn, ingen mor eller far, arbejdsløs stofmisbruger med insest, og meto, mælkemanden kikker på mig, jeg er nemfoman, med hang til ældre gamle gavmilde mænd.

SNØFT, HJÆLP MIG!

:D:D:D

Tak, sommetider fremmer humor forståelsen...:)

Valget prostitution er i DK i de fleste tilfælde 100 % frivilligt - et frit valg, der er kvindens egen beslutning.

Historier fra prostituerede på bagkant,  har jeg følgelig alene tørre tårer tilovers for...

Så derfor, skulle nogle senere i livet fortryde deres valg af gerning, da ligger de selvfølgelig, som de har redt - de havde nemlig et frit valg, dengang...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 3 timer siden:

Jeg har svært ved at forstå, hvordan man kan få det kendskab og sågar private oplysninger, så man kan kontakte pigens familie?

Har du dit eget bordel? Har du fået adgang til oplysninger gennem et professionelt virke? Har du en ekstrem evne til at pumpe pigerne for personlige oplysninger?

Jeg synes egentlig at det er mest uforståeligt at hele 6 piger alle SELV har bedt ham om at hjælpe dem ud af prostitution - UDEN at det lykkes ham at nå ind til én eneste af dem... det er altså en pænt dårlig statistik :rolleyes::mrgreen: 

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Filosoffen skrev, for 22 timer siden:

Problemet er bare, at de pågældende piger selv siger det til mig... så det vil være lidt fjollet at sige det til dem. De vil gerne have hjælp... problemet er at de har mere end svært ved at finde motivationen/overskuddet til at tage imod den hjælp de nu engang kan få.

Det virker nu som du rigtig meget opsøger det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 timer siden:

Jamen jeg står da gerne frem!

allerførst...

Jeg tager 2300 kr i timen og alle er velkomne til at bestille flere timer, hvor jeg gerne fortæller dem, om hvor hårdt jeg har det!

Så drenge, alle jer på den hvide damecykel med det indre frelser-gen: bestil en tid!

Jeg vil til seancen indkøbe: Hvidt bagepulver som jeg vil smøre om næsen, Løg som jeg vil dufte til så jeg vræler, massere of køkkenrulle så jeg kan sidde og snøfte af i!

For at lægge stemning: jeg fik tæsk som barn, ingen mor eller far, arbejdsløs stofmisbruger med insest, og meto, mælkemanden kikker på mig, jeg er nemfoman, med hang til ældre gamle gavmilde mænd.

SNØFT, HJÆLP MIG!

:D:D:D

Love U :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard

Problemet er, at filosoffen kender en telefondame, som udleverer personlige oplysninger om glædespigerne. De oplysninger bliver brugt til at kontakte kvindernes familie - han vil gerne frelse dem fra prostitution. Jeg opfatter det som stalking. Jeg kender en af de kvinder, som det går ud over. Hun har kæreste, der kender til hendes arbejde. Hun har venner, der holder af hende (som mig) og hun er glad for sit arbejde. Hun har haft det svært, tidligt i sit liv, men hun har fået masser af hjælp og støtte fra mennesker, der holder af hende... men stalking og sladder kan (vil) knække selv den mest robuste kvinde. Jeg beder dig, kære filosof, så inderligt, om at lade hende og hendes familie være i fred. De har lidt nok. Og du gør det kun værre for dem. 

.... en telefondame, der afslører en piges identitet over for en gæst. NO good. 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Maxhard skrev, for 4 minutter siden:

Problemet er, at filosoffen kender en telefondame, som udleverer personlige oplysninger om glædespigerne. De oplysninger bliver brugt til at kontakte kvindernes familie - han vil gerne frelse dem fra prostitution. Jeg opfatter det som stalking. Jeg kender en af de kvinder, som det går ud over. Hun har kæreste, der kender til hendes arbejde. Hun har venner, der holder af hende (som mig) og hun er glad for sit arbejde. Hun har haft det svært, tidligt i sit liv, men hun har fået masser af hjælp og støtte fra mennesker, der holder af hende... men stalking og sladder kan (vil) knække selv den mest robuste kvinde. Jeg beder dig, kære filosof, så inderligt, om at lade hende og hendes familie være i fred. De har lidt nok. Og du gør det kun værre for dem. 

.... en telefondame, der afslører en piges identitet over for en gæst. NO good. 

 

 

 

 

 

Klinikken har også et ansvar for det her morads. At sådan en dame kan have et job, som i den grad handler om diskretion, er for mig en gåde. Sladder og misbrug er de 1 største synder i denne her branche.

Er det pigerne selv der afslører deres identitet? Eller er det teledamen ?

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Filosoffen skrev, den 1/3/2018 at 21:33:

Så er det også usmageligt, at hænge en prostitueret ud her på EG, ved at påstå at de dårlige til oralsex. Eller at deres fisse er slap osv. osv. Ja, faktisk så vil din argumentation betyde, at det at anmelde sex'en med en prostitueret i det hele taget er usmagelig, idet sex netop falder ind under "personlige oplysninger"....

Ja, hvem er det mon, der er usmagelig...

Blowjobbet er en serviceydelse hun sælger som selvstændig erhvervskvinde. Det vil næppe tolkes som personfølsom oplysning i sådan et tilfælde. 

Helbredsmæssige oplysninger hører under særlig følsomme personlige oplysninger og ikke kun personfølsomme oplysninger. Altså absolut ikke i orden at dele. Så egentlig behøver det ikke stå direkte i EG´s reglement, da der står et punkt med loven skal overholdes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne historie har jo efterhånden udviklet sig helt grotesk! Såfremt @Filosoffen virkelig har viderebragt oplysninger, som en lidt for åbenmundet(og forhåbentlig snart fyret) telefondame har videregivet, så har han da overskredet samtlige grænser for hvad man kan tillade sig. Sammenlagt med hans åbenlyst manglende dokumentation for påstandende - så drejer det sig nærmest om injurier. 

Han har tydeligvis behov for at lære lidt om at respektere grænser og en passende sanktion burde være, jeg ved godt det er urealistisk, at han blacklistes af samtlige prostituerede herinde.

Derudover ville jeg finde det passende, at han sanktioneres herinde, idet den slags brud på diskretionen og anonymiteten er dybt undergravende for både kunder og prostituerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi nu ikke lige slå lidt koldt vand i blodet, inden pøblen finder høtyve og fakler frem? :rolleyes: 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
gomorra skrev, for 1 time siden:

Denne historie har jo efterhånden udviklet sig helt grotesk! Såfremt @Filosoffen virkelig har viderebragt oplysninger, som en lidt for åbenmundet(og forhåbentlig snart fyret) telefondame har videregivet, så har han da overskredet samtlige grænser for hvad man kan tillade sig. Sammenlagt med hans åbenlyst manglende dokumentation for påstandende - så drejer det sig nærmest om injurier. 

Han har tydeligvis behov for at lære lidt om at respektere grænser og en passende sanktion burde være, jeg ved godt det er urealistisk, at han blacklistes af samtlige prostituerede herinde.

Derudover ville jeg finde det passende, at han sanktioneres herinde, idet den slags brud på diskretionen og anonymiteten er dybt undergravende for både kunder og prostituerede.

Jeg tror såmænd at de fleste piger ikke ville have ham som gæst efter at hans påstand om at alle er psykisk syge - problemet er at det kan være rigtigt rigtigt svært at finde ud af hvem han er som gæst.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, den 1/3/2018 at 22:51:

Kære Filosoffen.

Jeg er (desværre) ikke i tvivl om du har talt med de seks piger (og sikkert flere) som du skriver om. Jeg har selv været (og til dels) stadig er på dit sted. Som med så mange andre gode råd her i livet, vil du næppe lytte, til trods for, du UDEN tvivl er et meget intelligent og føelsesladet menneske. Vil blot sige; lad det ligge, hold dig langt væk, for din egen mentale sundheds skyld. Du kan ikke gøre NOK fra eller til, i de pigers liv.  

Tak for et godt indlæg. Du har desværre nok ret. Man skal besidde en høj grad af kynisme bare det at være sexkunde. Men man skal besidde en endnu højere grad af kynisme når man rent faktisk opnår viden, og så bare bliver nød til at se den anden vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 1/3/2018 at 23:37:

Hvad en dame har eller ikke har af problemer er bedøvende ligegyldigt. Det er en privat sag for hende og ikke noget udenforstående skal blande sig i. 

Dog er der 2 små aber dabei, og det er, hvis damen forsøger at forvolde skade på kunden, så skal det naturligvis fremgå af besøgsanmeldelsen hvis en sådanne skrives, eller hvis hun gøre direkte skade på sig, selv medens man som kunde er til stede, så skal der naturligvis ringes 112. Ud over det børe man holde sig fra lege psykiater, psykolog, den gode samaritaner etc.

Du blander dig jo heller ikke i Føtex kassedamens personlige problemer.

Et meget kynisk indlæg.

Her er tale om kvinder der bryder sammen under et besøg, og tilkendegiver at de ikke ønsker det liv de lever.

Mht. kassedamen i Føtex, så blander vi os alle i kassedamens personlige problemer via lovgivningen. Det er bla. derfor at man kan få tilbudt misbrugs-afvænning osv. betalt af Føtex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kongens skrev, den 2/3/2018 at 07:07:

ja , og at give hende penge til sit forbrug, er med til at holde det i gang

hold dig væk

Helt enig. Nu er trådes emne så om man skal advarer andre herom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 22 timer siden:

Jeg har svært ved at forstå, hvordan man kan få det kendskab og sågar private oplysninger, så man kan kontakte pigens familie?

Jeg har fået oplysningerne direkte fra kvinderne selv.

tzatiki skrev, for 22 timer siden:

Har du en ekstrem evne til at pumpe pigerne for personlige oplysninger?

Jeg mener ikke jeg har nogle ekstreme evner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxhard skrev, for 21 timer siden:

Telefondamesladder, tzatziki :angry:

Ingen telefondamer har oplyst mig om personlige identiteter. Det kommer udelukkende fra pigerne selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, den 2/3/2018 at 09:54:

Du må tage kontakt til reden eller Liva Rehab. 

Hvis du begynder at reklamere med at der er sårbare piger der ude, vil de da blive endnu mere sårbare. Du reklamere jo med at de her piger højst sandsynligt er nemme at manipulere med. Der er mange gentlemænd på eg men det er desværre ikke alle. Så hvis du først begynder at reklamere, kan pigerne blive udnyttet. 

Hvis du virkelig vil hjælpe dem så kontakt for Guds skyld nogle profesionelle 

Jeg har haft kontakt til Reden, men uden succes. Jeg vil nu forsøge Liva Rehab. Tusind tak for rådet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...