Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Dya - fra Moldavien.

Jeg havde taget fri på hendes sidste dag og glædede mig enormt til flere timer med hende :).

Men det endte med at hun ikke kunne fordi lejligheden skulle ryddes og klargøres inden den fredag :(, så jeg blev snydt. Og jeg kunne ikke

dagen før om torsdagen.

 

Savner hende stadig :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 2.3.2017 at 08:52:

Okay jeg kunne godt tænke mig at vide 

Hvis i nu kunne få hvilken som helst gå tilbage som er stoppet eller flyttet andre sted hen end Danmark ind for det sidste års tid eller lignende hvem skulle det så være 

For mit eget vedkommende måtte det nok være Maya som holdte til i Århus eller Lara som os var fra Århus 

Her er der ingen tvivl - Sus Marie som holdte til på Østerbro en sidegade til Jagtvej, så vidt jeg husker. Det er vel 15 år siden efterhånden. Af de "nyere" på Alina Milf fra Øresundsvej meget gerne komme tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg ønsker alle tilbage. Sunde og raske og parate til at gribe livet helt og fuldt

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kresten Pikhår skrev, for 5 timer siden:

Her er der ingen tvivl - Sus Marie som holdte til på Østerbro en sidegade til Jagtvej, så vidt jeg husker. Det er vel 15 år siden efterhånden. Af de "nyere" på Alina Milf fra Øresundsvej meget gerne komme tilbage.

Sus-Marie... Gud hvilken kvinde:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at niveauet var bedre hos de danske piger for 10 år siden. Jeg husker tilbage med stor glæde på især.

Laura - PG

Maria Magic - SG

Katrine - den ude på Fredensborggade 5

Malene - Sms Planet

Ungarsk ungpige hos Mansiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eva, den fynske bagerjomfru, hos Cassiopeia i KBH - store store faste og fantistiske bryster. Superfræk og dejlig - mange gode oplevelser med hende. Hun startede altid op med at sætte sig overskrævs på mig og slikkede rundt ved ører og hals, og efterfølgende stillede hun sig med ryggen til foran mig med spredte ben så jeg kunne slikke både fisse og røv.... 

Mie, sexet og pjusket sexkilling - hende har jeg mødt flere steder - også på Cassiopeia - hun er den af alle jeg allerhelst vil besøge igen.... kinky, empatisk, glad og fik mig helt ud i tovene...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre 

 

Jeg savner modne Anna med de kæmpe store naturlige bryster fra Ahornsgade og Valby ? Nogle der ved om hun bare er stoppet eller der er en anden årsag til hendes stop ? 
 

savner også den dejlige Latina Judith  fra Barcelona har set nogle herinde som stadig har kontakt med hende ? Har mange dejlige besøg med Judith og ved hun også nød mit selskab har i evt kontakt info så send gerne pb 

god dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Horny69: Jeg kunne godt lide Dya i begyndelsen, og jeg var en af de første, som besøgte hende. Men hun tog efterhånden mere og mere på, og til sidst var hun blevet for tyk efter min smag. Hun var vist lidt for glad for den gode danske mad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 15.4.2020 at 07:32:

Den unge tjekkiske Vera, der ofte besøgte Kolding. 

Jep, hun var en ren perle og altid smilende, sød og meget imødekommende på en fuldstændig naturlig måde 

Tak fordi du lige mindede mig om hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så muligvis nogen har nævnt Kinky Line. Hun huserede i hvert fald i Kolding. Hvor hun åbnede røven på vid gab. Utroligt hvad hun kunne rumme der bagi. 
Den eneste gang jeg har haft fornøjelsen af, at fiste en analt. Det var en superoplevelse, og så er jeg faktisk sikker på, at hun selv nød det ret meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altiddansk skrev, den 16.4.2020 at 14:33:

Til Horny69: Jeg kunne godt lide Dya i begyndelsen, og jeg var en af de første, som besøgte hende. Men hun tog efterhånden mere og mere på, og til sidst var hun blevet for tyk efter min smag. Hun var vist lidt for glad for den gode danske mad. 

Jeg har ikke på noget tidspunkt syntes hun havde taget på. Men kendte hende kun de sidste 5 år hun arbejdede.

Men hun nævnte godt nok en gang at nogen synes hun var blevet for tyk - det synes jeg overhovedet ikke mens jeg kendte hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nicole (totalt generisk kunstnernavn) fra et eller andet østeuropæisk land, som i en sommerperiode holdt til i Oehenslaegersgade  i Kbh sammen med nogle veninder. Smuk, ung kvinde som helt uventet tog initiativ til at gøre det til min første ægte GFE oplevelse med intense kys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber sådan at Katrynaaa kommer tilbage til "branchen" og København en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, den 16.4.2020 at 18:58:

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så muligvis nogen har nævnt Kinky Line. Hun huserede i hvert fald i Kolding. Hvor hun åbnede røven på vid gab. Utroligt hvad hun kunne rumme der bagi. 
Den eneste gang jeg har haft fornøjelsen af, at fiste en analt. Det var en superoplevelse, og så er jeg faktisk sikker på, at hun selv nød det ret meget. 

Ja 100p enig.. Kinky Line tilbage på lagnerne please :)

Håber det skønne væsen har det godt, hun var helt fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne afsindigt godt tænke mig at Sara Domina dukkede op her igen,hende har jeg haft mange sindsygt frække timer med,desværre tog hun i huj og hast tilbage til Spanien af ukendte årsager.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Voksen mand skrev, den 16.4.2020 at 08:57:

Jeg savner sådan set bare Sunny the best

Uhaa hun var fræk og sød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...