Hop til indhold
Knægten

Hvem vil i helst ønske tilbage

Recommended Posts

Olivia no1, var en ener. Fantastisk sex, fantastisk menneske.

Celina Kiss, først 'privat', senere MonCherie.

Tja, listen er lang, når man har været med i +30 år. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gatzby
Plaskeren skrev, den 29.12.2019 at 15:01:

Summer har sidste vagt på fredag, og jeg savner hende allerede. 
 

En mindre bryst dronning på lagnerne. 

enig

men nu står der på sexyclub at hun alligevel kommer på vagt 3/2?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engang tilbage i 94 besøgte jeg en skønhed på en klinik på Øster Farimagsgade kunne man være der igen :biggrin: Eller nogen af de søde damer på Mansion feks Candy .. jo tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det var en fantastisk slank pige med en meget lille fast røv .. kom for at besøge en anden som vist var blondine ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guffer
Guest fyren67 skrev, den 4.3.2017 at 23:59:

Helt klart danske silvia :)

Ja hun var en skøn pige ,... minderne har man da heldigvis endnu :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Måske er der nogen af de ældre herrer som kan huske Megan, som var aktiv for ca 20 år siden? Var selv kun en ung mand og hun ville kun ses med mænd på +30, så det blev kun ved drømmen. Kan stadig huske hende billeder - hun var en af de første der annoncerede på nettet og med helt egen hjemmeside. Hun havde vidst en papegøje i sin lejlighed.

Anyway - nogen der fik mødt denne smukke kvinde? Og var hun lige så smuk i virkeligheden som på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coronado skrev, for 6 timer siden:

Hvem vil jeg helst ønske tilbage? Hverdagen.

 

 

lidt sjovt - dit brugernavn og sådan...

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 12 minutter siden:

 

lidt sjovt - dit brugernavn og sådan...

Ja, lidt uheldigt sammenfald når man nu engang har opkaldt sig efter et område i San Diego... :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg tænker nærmere over det:

Den modne Miss H fra Ørnevej. Jeg besøgte hende i august 2012, og hendes speciale var sprøjteprgasmer. Hun formåede at sprøjte 5 gange på den halve time, jeg var hos hende.

Hun har for længst rullet brandsprøjten sammen, men jeg husker stadig, at hun demonstrerede for mig, hvad sprøjteorgasmer var. Hun kom i høje hyl, mens sekreterne stod ud fra hende i en stråle.

Det var sgu' en oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en gang haft fornøjelsen, at besøge @TheLadyMylena inden hun stoppede. Ville sgu gerne igen, hun har en dejlig personlighed og en dejlig krop :wub: Hun var bestemt ikke kedelig at være sammen med.

Hun holdt til i Midtjylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 2 timer siden:

Har en gang haft fornøjelsen, at besøge @TheLadyMylena inden hun stoppede. Ville sgu gerne igen, hun har en dejlig personlighed og en dejlig krop :wub: Hun var bestemt ikke kedelig at være sammen med.

Hun holdt til i Midtjylland.

Helt enig. Hun var utrolig dejlig at være sammen med. Lækker krop, glad for mandekroppen og skøn at tale med. En yderst tilfredsstillende oplevelse med et eksklusivt strejf. Hun var dog utroligt svær at få fat på, og hendes kommunikation var ikke altid fyldestgørende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Kunne være dejligt med et gensyn med @kati_arhus når engang dette corona-halløj er væk. Hendes pause har snart varet et lille års tid. Hende blonde unge Rita, der var i det østjyske kunne jeg også savne. Og ikke at forglemme lille-Julia.

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Jeg savner 3 piger der arbejdede hos Amorpigerne i starten af 00'erne.     Blondinerne Staffanie og Melina samt  MILFEN over dem alle, Charlotte.  Charlotte var den første GB jeg kneppede i røven.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner klart mest livlige Laura og Mettetøsen. 

men må også erkende at “kattepigen” var helt fantastisk. Hun virker til at være blevet lidt sin egen men da jeg mødte hende på sd var hun helt fantastisk lækker at være sammen med og sød også :) 

Så hende Rebecca på cabin med det fabelagtige blæs :))) hold da op 

mig så Lea (som dog var uhyrer dyr) men super super skøn 

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner mest Maria Magic, som jeg besøgte forskellige steder i Aarhus inden hun stoppede i branchen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, den 13.4.2020 at 12:30:

Dya fra Moldavien

Jeg fik skrevet lidt sammen med hende for ca. 2 år siden, men det lykkedes ikke nogensinde at få en aftale på plads. Det lyder på omtalerne herinde som om jeg virkelig gik glip af noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ønsker såmænd bare situationen omkring Covid-19 så meget under kontrol, at branchen igen kan åbne.  Tiden må så vise om det blive i næste uge, efter den 10. maj eller.....  

Nu må vi se, men efter Mette F pressemøde i dag er det vel svært ikke se lidt mere optimistisk på udsigterne.   Skulle det ske allerede i næste uge forudser jeg et massivt antal anfald af spontan livsglæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...