Hop til indhold
FritidsQ

Hej ;-) Og hvad så?

Recommended Posts

Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Ja selvfølgelig! Til hendes fly billet når i skal giftes.. Du skal bare svare hende med Adeles "hello", det har jeg hørt virker (speaking of "hej" :D )

 

På en dating side var der en som ville have sendt 300 kr til tog billet til køb. Der stod 30 mand på Hovedbanen og ventede på (manden) stegen

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 2 timer siden:

Kære mænd

Nu har jeg igen brug for jeres hjælp ;-)

Hvad er jeres forventninger, når I sender en SMS med indholdet - Hej ;-)

Jeg svarer aldrig på sådanne - for skal vi igennem 3-4 SMS'er med:

Hej - Hej 

Hvad tilbyder du?

Hvad koster det?

Hvad kan du li?

Alt står - for mit vedkommende - i annoncen, så hvad med at spørge om noget konkret, som ikke står der ;-)

Lad mig komme ind i jeres hjerner og lad mig forstå hvad forventningen er - tak ;-)

Venter spændt :-) 

 

Hvis kunden så spørger til noget konkret i din annonce har han så læst den forkert?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 3 minutter siden:

Hvis kunden så spørger til noget konkret i din annonce har han så læst den forkert?

Jeg gentager hvad ydelse vi har aftalt ! så tvivl måske kan undgås !! Men det er da sket alligevel at en telefon dame har lovet for meget på sms

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 1 minut siden:

Jeg gentager hvad ydelse vi har aftalt ! så tvivl måske kan undgås !! Men det er da sket alligevel at en telefon dame har lovet for meget på sms

Lige netop. Og derfor skal pigerne ikke afvige konkrete spørgsmål til deres annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 2 timer siden:

Hvad er jeres forventninger, når I sender en SMS med indholdet - Hej ;-)

Jeg bruger ikke at sende et enkelt "Hej". Jeg starter derimod med at skrive noget som f.eks. "Hej, er du xxx?" - bare for at sikre mig, at det er den rette jeg har fat i.

Jeg bruger denne fremgangsmåde, fordi man ikke kan vide, om det fx. er en forsmået exkæreste der er har lavet en falsk annonce.

Dette kan være grunden til at der er nogle der bare skriver et "Hej" - for de kan simpelthen ikke være sikker på, hvem der er i den anden ende.

Det kan dog også være, at den pågældende bare er meget genert/uerfaren og ikke rigtig ved hvad man skal skrive til en GP.

Og sidst men ikke mindst, kan det bare være en, der vil have lidt sms-sex-lir.

Hvis man som GP vælger at besvare et "Hej", så kan man f.eks. svare tilbage med et "Hej, jeg er xxx, hvad vil du?"

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

klassikeren er når jeg tænder min mobil (der er slukket når jeg ikke arbejder) og får 10 smser i træk:
"hej"
"Hej"
"Er du der?"
"Hej"
"Ring lige"
"Er du der?"
"Hallo?"
"Ring lige!"
"Hej?"
"Fuck dig møgluder"

..Vi er mange der ikke svare på "hej" :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 5 minutter siden:

klassikeren er når jeg tænder min mobil (der er slukket når jeg ikke arbejder) og får 10 smser i træk:
"hej"
"Hej"
"Er du der?"
"Hej"
"Ring lige"
"Er du der?"
"Hallo?"
"Ring lige!"
"Hej?"
"Fuck dig møgluder"

..Vi er mange der ikke svare på "hej" :D

 

Nå øv det er da kan jo alle forstå så er det jo ikke seriøst !! så væk med dem !! det er sælfølgeligt et problem, verden er ikke fyldt med gode mennesker M/K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit seriøse bidrag i emnet må være.

Jeg synes det arrogant når kunderne skal indrette sig efter designer annoncer og ikke kan stille konkrete spørgsmål uden og fremstå som mænd på skattejagt.

Et hej er, et hej og handler om overskud. Hvis pigen gentagne gange oplever et " hej " må nummeret blokeres og så videre i teksten.

Jeg vil gerne modtage et Hej fra faste kunder, det er små forskellige værdier vi piger har. Et hej, er ikke bare et hej, sådan er vi piger forskellige og pas på med den kritiske form.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
NoBS skrev, for 3 timer siden:

gider bare ikke besøge en der ikke gider kommunikere respektfuldt med mig ;) ... Det er ikke så enkelt uanset hvilken side af hegnet vi befinder os.

Hej du skriver "respektfuld"

 

Jeg  tror de fleste af os piger svare resptfuld når der er mere end fx Hej 

eller hvad er adr ( dur ikke når der står privat i annoncen ) 

Hvad kan jeg få uden gummi ? 

 

Når jeg får en SMS med flere ting, som fx 

Hej  navn. jeg har ses det/dig X. Jeg søger X. Vil høre X. Hvornår kan jeg ringe og du har tid til at snakke. Hilsen Navn. 

Altså en SMS hvor vi kan læse i har læs annoncen, og i har  seriøst spøgrsmål på noget der ikke stå i annoncen.  Svare jeg også altid retur, og tror de fleste glædepiger har det på den måde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 1 minut siden:

Frækkert.

Nu kan trådopretter se et hej kan føre mere med sig :-)

 

Ja humor er ikke en af dine svage sider !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 1 minut siden:

Det er det faktisk.

Det har alle folk altid fortalt mig :-)

Det er forståelig ! humor er en drift og et aktiv hos M/K tiltrækning !!

Nægter at tro på din omvendte humor fortolkning !

Ellers begynder jeg at tro at Dronningen er humor forladt !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

JP: Svar at du gerne vil giftes - og at du kommer til Uganda omgående, hvis "hun" sender penge ;-)

Jeg har i øvrigt på internetcafeer i Accra, Ghana set de drenge, der grinende skriver og uploader dejlige kvindebilleder :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Desværre læser mange kun vores billeder og tlf nr. 

Jeg har sagt til nogle af disse mænd det er uhøflig og mangel af respekt. 

Andre har jeg forslået jeg kunne slette alt hvad jeg har skrevet, og så kun skrive "ingen tekst for du læser den ikke" så undskylder manden og synes ikke jeg skal gå over til den model. 

 

Jeg svare aldrig på den korte SMS, 

Dem med kun fx Hej 

eller hvad er adr ( dur ikke når der står privat i annoncen ) 

Hvad kan jeg få uden gummi. 

Da jeg svare før hen på de typer korte SMS var det som regel kun mænd der ville fræk SMS og hverken ringe ellers mødes. 

 

Jeg svare på de SMS med flere ting fx. 

Hej  navn. jeg har ses det/dig X. Jeg søger X. Vil høre X. Hvornår kan jeg ringe og du har tid til at snakke. Hilsen Navn. 

Jeg har da også en fast SMS liggende klar, om at vedkommen skal ringe, hvornår jeg har tlf tid og link til min website. 

Så nej til 5-10 SMS frem og tilbage, gerne en til a aftale hvad tid jeg kan snakke og evt et enkel svar på et spørgsmål. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 5 minutter siden:

JP: Svar at du gerne vil giftes - og at du kommer til Uganda omgående, hvis "hun" sender penge ;-)

Jeg har i øvrigt på internetcafeer i Accra, Ghana set de drenge, der grinende skriver og uploader dejlige kvindebilleder :-)

 

Jeg tror faktisk det er mig der skal lave en ægtepagt med JP *G* :-)

Hvis du ønsker en billet til Uganda " skal du være klar på, jeg sender dig retur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 6 minutter siden:

JP: Svar at du gerne vil giftes - og at du kommer til Uganda omgående, hvis "hun" sender penge ;-)

Jeg har i øvrigt på internetcafeer i Accra, Ghana set de drenge, der grinende skriver og uploader dejlige kvindebilleder :-)

 

Hej jensen6 du har er point der !! Her var en side med mor og to børn det så ok ud Men uanset hvad ægte el Ghana drenge el Uganda breve

så var alderen et problem !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 1 minut siden:

Hej jensen6 du har er point der !! Her var en side med mor og to børn det så ok ud Men uanset hvad ægte el Ghana drenge el Uganda breve

så var alderen et problem !!

:-D:-D Øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, 1 time siden:

klassikeren er når jeg tænder min mobil (der er slukket når jeg ikke arbejder) og får 10 smser i træk:
"hej"
"Hej"
"Er du der?"
"Hej"
"Ring lige"
"Er du der?"
"Hallo?"
"Ring lige!"
"Hej?"
"Fuck dig møgluder"

..Vi er mange der ikke svare på "hej" :D

 

:-D Ida 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror faktisk det er mig der skal lave en ægtepagt med JP *G* :-)

Hvis du ønsker en billet til Uganda " skal du være klar på, jeg sender dig retur :-)

Se Nora du er fyldt med humor !! det vælter ud af din lille krop !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 1 minut siden:

Allermest....

:-)

"Et grand af vandvid gør hjertet let" Vil gerne møde dig en dag !!  du lyder som et helt menneske !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
NoBS skrev, for 3 timer siden:

Jamen jeg har skam fået det svar helt berretiget - og alligevel er jeg aldeles irrationelt gået videre til den næste GP. Jeg opfatter svaret nedladende og upersonligt - så selvom jeg sagtens kan se min egen urimelighed - så er jeg altså bare videre. Sikkert bare mig der er en idiot - det får jeg tit at vide  ;)

Det er nok også bedst for begge parter at du er gået videre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 1 minut siden:

"Et grand af vandvid gør hjertet let" Vil gerne møde dig en dag !!  du lyder som et helt menneske !!

Er det virkelig nødvendigt at snart hver eneste streng skal udvikles til et forspil mellem nogle af kombattanterne? Kan vi ikke skændes som folk herinde???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...