Hop til indhold
FritidsQ

Hej ;-) Og hvad så?

Recommended Posts

Nora ES skrev, for 12 minutter siden:

Årh, smukke dig, lad vær og kaste dig i mine og dine forskelligheder. men ok...

Der er forskel på overskud og prioritering, jeg vil heller kneppe med overskud end prioritering. Hvordan vælger du prioritering fremfor lyst og overskud?

 

Men for mig er det forskellen? Du skriver:: "  har faktisk overskuddet til at tale med mine gæster. ", det er jeg sikker på at de fleste af os har?
Ja det er rigtigt, der er forskel på "overskud" og prioritering" omend det ene ofte, i høj grad, kan afhænge af det andet.
Jeg ignorere ikke nødvendigvis "hej" beskederne fordi jeg ikke har "overskud til at tale med mine gæster", men fordi jeg heller vil bruge mit "overskud", til kunder der har overskud til at skrive mere end et "hej" (og især gæster der har overskud til at læse mine annoncer)
 

Du vil hellere "kneppe med overskud end prioritering"? Hvad betyder det overhoved? Du skriver det som om, det ene udelukker det andet, jeg har det stik modsat, jeg har overskud og lyst, især fordi jeg prioritere mellem hvem det er, jeg ønsker at bruge min energi på.

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 13 minutter siden:

Men for mig er det forskellen? Du skriver:: "  har faktisk overskuddet til at tale med mine gæster. ", det er jeg sikker på at de fleste af os har?
Ja der er helt sikkert forskel p "overskud" og prioritering" omend det ene ofte, i høj grad, kan afhænge af det andet.
Jeg ignorere ikke nødvendigvis "hej" beskederne fordi jeg ikke har "overskud til at tale med mine gæster", men fordi jeg heller vil bruge mit "overskud", til kunder der har overskud til at skrive mere end et "hej" (og især gæster der har overskud til at læse mine annoncer)
 

Du vil hellere "kneppe med overskud end prioritering"? Hvad betyder det overhoved? Du skriver det som om, det ene udelukker det andet, jeg har det stik modsat, jeg har overskud og lyst, især fordi jeg prioritere mellem hvem det er, jeg ønsker at bruge min energi på.

 

Nej, de fleste har ikke overskuddet ellers var det ikke nødvendigt de skrev, at deres annoncer skal læses igennem. Der stilles så mange krav til mændene eller kunderne. Jeg siger ikke det ene udelukker det andet, men du finder hele tiden brok blandt pigerne og kunderne.

Og ja, måske findes der en prioritering, men jeg finder ikke din prioritering højere end mit overskud. Hvis min lyst og overskud er tilstede  vil jeg heller vente og have succes, men sådan er din prioritering ikke?

Redigeret af Nora ES

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, Lige nu:

Nej, de fleste har ikke overskuddet ellers var det ikke nødvendigt de skrev, at deres annoncer skal læses igennem. Der stilles så mange krav til mændene eller kunderne. Jeg siger ikke det ene udelukker det andet, men du finder hele tiden brok blandt pigerne og kunderne.

Jeg forbinder ikke det med at bede folk om at læse annoncen, med "overskud" og jeg syntes ikke det er at stille synderligt mange krav til mændende? 
 

Nora ES skrev, for 2 minutter siden:

Og ja, måske findes der en prioritering, men jeg finder ikke prioritering højere end mit overskud. Hvis din lyst og overskud vil jeg heller vente og have succes, men sådan er din prioritering ikke?

Sorry, jeg syntes du taler totalt sort? Er du ok?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
  •  
 
Ida sunshine skrev, for 21 minutter siden:

Men for mig er det forskellen? Du skriver:: "  har faktisk overskuddet til at tale med mine gæster. ", det er jeg sikker på at de fleste af os har?
Ja der er helt sikkert forskel p "overskud" og prioritering" omend det ene ofte, i høj grad, kan afhænge af det andet.
Jeg ignorere ikke nødvendigvis "hej" beskederne fordi jeg ikke har "overskud til at tale med mine gæster", men fordi jeg heller vil bruge mit "overskud", til kunder der har overskud til at skrive mere end et "hej" (og især gæster der har overskud til at læse mine annoncer)
 

Du vil hellere "kneppe med overskud end prioritering"? Hvad betyder det overhoved? Du skriver det som om, det ene udelukker det andet, jeg har det stik modsat, jeg har overskud og lyst, især fordi jeg prioritere mellem hvem det er, jeg ønsker at bruge min energi på.

 

Nej, de fleste har ikke overskuddet ellers var det ikke nødvendigt de skrev, at deres annoncer skal læses igennem. Der stilles så mange krav til mændene eller kunderne. Jeg siger ikke det ene udelukker det andet, men du finder hele tiden brok blandt pigerne og kunderne.

Og ja, måske findes der en prioritering, men jeg finder ikke din prioritering højere end mit overskud. Hvis min lyst og overskud er tilstede  vil jeg heller vente og have succes, men sådan er din prioritering ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, Lige nu:
  •  
 

Nej, de fleste har ikke overskuddet ellers var det ikke nødvendigt de skrev, at deres annoncer skal læses igennem. Der stilles så mange krav til mændene eller kunderne. Jeg siger ikke det ene udelukker det andet, men du finder hele tiden brok blandt pigerne og kunderne.

Og ja, måske findes der en prioritering, men jeg finder ikke din prioritering højere end mit overskud. Hvis min lyst og overskud er tilstede  vil jeg heller vente og have succes, men sådan er din prioritering ikke?

Fortæl mig hvor jeg taler sort?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 1 minut siden:
  •  
 

Nej, de fleste har ikke overskuddet ellers var det ikke nødvendigt de skrev, at deres annoncer skal læses igennem. Der stilles så mange krav til mændene eller kunderne. Jeg siger ikke det ene udelukker det andet, men du finder hele tiden brok blandt pigerne og kunderne.

Og ja, måske findes der en prioritering, men jeg finder ikke din prioritering højere end mit overskud. Hvis min lyst og overskud er tilstede  vil jeg heller vente og have succes, men sådan er din prioritering ikke?

åh,, jeg er bange for du ikke gør det bedre, fatter ikke hvad det er du siger?

Lets just agree to disagree og acceptere alle pigers forskellige måder at arbejde på ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 2 minutter siden:

åh,, jeg er bange for du ikke gør det bedre, fatter ikke hvad det er du siger?

Lets just agree to disagree og acceptere alle pigers forskellige måder at arbejde på ;)

 

Ida,

Det dårligste argument når modtageren konstant holder på sit " jeg forstår ikke ". Det meget lavt niveau. 

Men vil gerne fortælle dig, du er langt nede i dit forstyrret kommunikative hjørne. Hvis du ikke forstår det...betyder det,

Bliv på din prioritering...og lær aldrig mig om dit syn...:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 1 minut siden:

Ida,

Det dårligste argument når modtageren konstant holder på sit " jeg forstår ikke ". Det meget lavt niveau. 

Men vil gerne fortælle dig, du er langt nede i dit forstyrret kommunikative hjørne. Hvis du ikke forstår det...betyder det,

Bliv på din prioritering...og lær aldrig mig om dit syn...:-)

ok så :) Fortsat god aften ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår altså heller ikke det Nora SE skriver.

Ved også af erfaring at disse Hej er no go, de kommer aldrig eller mega sjældent så dem springer jeg også ganske elegant over.

Min profil siger at jeg kun svare ganske kort på sms og beder du den omtalte type om at give et kald så enten kan det ikke lige lade sig gøre da den liderlige mand naturligvis sidder i møde og kan ikke ringe men kan godt skrive og vil vide alt mellem himmel og jord. RIGHT. BYE BYE AMIGO. Den type tidssluger kommer aldrig. Så dem svare jeg konsekvent ikke. Bruger heller min tid på de seriøse mænd der er klar på en aftale. 

Jeg opgiver alt info via opkald for gider ikke sidde og skrive med en jeg ikke aner om er mand eller en GP der keder sig og vil vide hvad de andres GP'er koncept samt priser er. Ja de findes. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer så at supplere mit sms-hej med et kvalificeret spørgsmål. Så som...

"Hej, har set din annonce. Hvor i byen bor du omtrent?" (for det er ofte det eneste som ikke står der).

eller...

"Hej, det var ondelynme en god omgang. Tak for det - du er for vild"

og hvis pigen ikke har modtaget ovennævnte besked, så sender jeg ingenting og kommer nok ikke tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
NoBS skrev, den 21/9/2016 at 19:02:

Elsker når jeg får svaret - læs annoncen. Så er jeg allerede videre med næste mulige GP.

Men kære @FritidsQ - misforstå mig nu ikke. Kan sagtens forstå dig - gider bare ikke besøge en der ikke gider kommunikere respektfuldt med mig ;) ... Det er ikke så enkelt uanset hvilken side af hegnet vi befinder os.

Og du synes det er respektfuldt bare at skrive "hej"?

Hvis du får svaret "læs annoncen" er det nok fordi du stiller et spørgsmål som fint er besvaret i ANNONCEN! Hvor mange gange om dagen forventer du vi svarer på præcis det samme dumme spørgsmål efter vi har brugt en del tid og energi på at få alle de vigtige informationer skrevet i en sammenhængene annonce? Min tålmodighed over for for "hej", "hvad koster det" og "hvad tilbyder du" er lig med nul.

Et simpelt "Hej, har du tid kl ... til ... min?" er så lidt der skal til før du får et ordentligt svar. Så tag lige og gør det for eftertiden, hvis du vil besøge de gode piger, som ikke har tid til dine åndssvage sms'er og hellere vil bruge tiden på de søde og seriøse, som simpelthen bare booker en tid og dukker op. Det er sgu ikke særlig svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Nanna skrev, Lige nu:

Og du synes det er respektfuldt bare at skrive "hej"?

Hvis du får svaret "læs annoncen" er det nok fordi du stiller et spørgsmål som fint er besvaret i ANNONCEN! Hvor mange gange om dagen forventer du vi svarer på præcis det samme dumme spørgsmål efter vi har brugt en del tid og energi på at få alle de vigtige informationer skrevet i en sammenhængene annonce? Min tålmodighed over for for "hej", "hvad koster det" og "hvad tilbyder du" er lig med nul.

Et simpelt "Hej, har du tid kl ... til ... min?" er så lidt der skal til før du får et ordentligt svar. Så tag lige og gør det for eftertiden, hvis du vil besøge de gode piger, som ikke har tid til dine åndssvage sms'er og hellere vil bruge tiden på de søde og seriøse, som simpelthen bare booker en tid og dukker op. Det er sgu ikke særlig svært.

Nej det synes jeg ikke - og det har jeg også skrevet andetsteds i tråden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...