Hop til indhold
FritidsQ

Hej ;-) Og hvad så?

Recommended Posts

FritidsQ skrev, for 4 timer siden:

Kære mænd

Nu har jeg igen brug for jeres hjælp ;-)

Hvad er jeres forventninger, når I sender en SMS med indholdet - Hej ;-)

Ikke noget jeg selv ville nøjes med, men af og til får jeg en SMS med et "Hej" fra en glædespige - og så ved jeg jo godt hvad hun vil ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 3 minutter siden:

"Et grand af vandvid gør hjertet let" Vil gerne møde dig en dag !!  du lyder som et helt menneske !!

Hvor meget udgør hjertet når mit grand af vanvid måles op?

Men tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Er det virkelig nødvendigt at snart hver eneste streng skal udvikles til et forspil mellem nogle af kombattanterne? Kan vi ikke skændes som folk herinde???

Å de tråde er der vist for mange af !! så lad da denne være hyggelig !!! Din Banan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 3 minutter siden:

Hvor meget udgør hjertet når mit grand af vanvid måles op?

Men tak :-)

Resten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 4 minutter siden:

Sov rigtig smukt....meget smukt svar.

Lige måde og tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
NoBS skrev, for 4 timer siden:

Elsker når jeg får svaret - læs annoncen. Så er jeg allerede videre med næste mulige GP.

Men kære @FritidsQ - misforstå mig nu ikke. Kan sagtens forstå dig - gider bare ikke besøge en der ikke gider kommunikere respektfuldt med mig ;) ... Det er ikke så enkelt uanset hvilken side af hegnet vi befinder os.

Syntes du selv at det er respeltfuldt bare at sende en besked kun med indholdet 'Hej'? For så evt at sætte ind med 10-20 SMS som omhandler lige præcis alt det som vitterligt står i annoncen. 

Jeg får rigtigt rigtigt mange SMS på en vagt som tydeligt viser at folk ikke læser teksten. 

Jeg vil super gerne give mine gæster et pænt indtryk af at jeg er et rart menneske. Men shit jeg bliver lidt langmodig når jeg helt tydeligt for 100 gang på en uge bliver spurgt om åbenlyse ting. 

Kun Hej beskeder bliver Aldrig nogensinde til noget..... Det ender altid med en dum om useriøs række sms'er som aldrig bliver til en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine

Jeg tillader mig og svare selvom det ham NOBS du responderer. Du jo en klog kvinde, men hvor skal den nye kunde lære eller have respektfuld omtanke hvis han ikke kender reglerne? Jeg forstår godt du ikke ønsker 10-20 sms'er men der kommer altid nye kunder til og med den indstilling skræmmer i folk væk.

"hej " beskeder er indgangsvinkler på jeres reklame og synes faktisk I tillader jer en arrogant holdning og dømmer folk useriøse på tidligere erfaring. Det ville klæde en klog kvinde som dig og tillade nye kunder på muligheder du tidligere har dømt ude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 5 timer siden:

Hvis kunden så spørger til noget konkret i din annonce har han så læst den forkert?

Svarer rigtig gerne på spørgsmål. Dialog er perfekt, men har virkelig ikke lyst til SMS lir. Og det tilbage til et tidligere indlæg omkring at 'sortere' i henvendelser om, hvem der virkelig gerne vil have en aftale.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 6 minutter siden:

Svarer rigtig gerne på spørgsmål. Dialog er perfekt, men har virkelig ikke lyst til SMS lir. Og det tilbage til et tidligere indlæg omkring at 'sortere' i henvendelser om, hvem der virkelig gerne vil have en aftale.  

Jeg forstår godt hvad du mener men, din forståelse bag markedsføring er dårlig.

Tror du større selskaber kan stille sig op med din holdning og forvente ( ikke / lyst - eller lyst ) øget omsætning og  forvente gentlemanaftaler? Du behøver ikke sms'lir...og hvis hvad nu hvis du øger din omsætning? Er det skadeligt? Du må indføre taktisk frasortering på det psykologiske plan og  blackliste folk der bliver ved, og ved.

Det findes altså "hej " mænd der fortjener bedre...det handler om føling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 21 minutter siden:

Jeg forstår godt hvad du mener men, din forståelse bag markedsføring er dårlig.

Tror du større selskaber kan stille sig op med din holdning og forvente ( ikke / lyst - eller lyst ) øget omsætning og  forvente gentlemanaftaler? Du behøver ikke sms'lir...og hvis hvad nu hvis du øger din omsætning? Er det skadeligt? Du må indføre taktisk frasortering på det psykologiske plan og  blackliste folk der bliver ved, og ved.

Det findes altså "hej " mænd der fortjener bedre...det handler om føling.

Føling kommer for mig gennem lidt flere ord eller et opkald - jeg føler virkelig ikke noget ved at modtage et Hej!

Og damn at min markedsføringsforståelse er dårlig. Spildt uddannelse og snart 20 års erhvervserfaring og karriere med netop det område :-) GP er kun nu og da i fritiden, måske derfor vi ser lidt forskelligt på det.

TAK for spændende vinkler fra mange af jer - måske prøver jeg at skrive hej tilbage en dag. Ender det med en god oplevelse, lover jeg at dele her ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 1 minut siden:

Føling kommer for mig gennem lidt flere ord eller et opkald - jeg føler virkelig ikke noget ved at modtage et Hej!

Og damn at min markedsføringsforståelse er dårlig. Spildt uddannelse og snart 20 års erhvervserfaring og karriere med netop det område :-) GP er kun nu og da i fritiden, måske derfor vi ser lidt forskelligt på det.

TAK for spændende vinkler fra mange af jer - måske prøver jeg at skrive hej tilbage en dag. Ender det med en god oplevelse, lover jeg at dele her ;-) 

Mundtlig kommunikation er altid bedst...når det er sagt. Kan der sidde en forbandet lækker mand uden mulighed for at tale og derfor skriver han " Hej "

Der findes ingen spildte uddannelser, din forståelse er måske placeret i anden vinkel. Netop derfor bør du åbne synet for andre indgangsvinkler som umiddelbart virker forkert, men bør åbnes i nyt perspektiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 9 minutter siden:

Mundtlig kommunikation er altid bedst...når det er sagt. Kan der sidde en forbandet lækker mand uden mulighed for at tale og derfor skriver han " Hej "

Der findes ingen spildte uddannelser, din forståelse er måske placeret i anden vinkel. Netop derfor bør du åbne synet for andre indgangsvinkler som umiddelbart virker forkert, men bør åbnes i nyt perspektiv.

Hej Nora. Jeg bliver helt glad, når man som menneske tænker sådan, som du gør her. Hvis man forstår "fejlen", så forstår man måske også bedre personen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dani skrev, for 3 minutter siden:

Hej Nora. Jeg bliver helt glad, når man som menneske tænker sådan, som du gør her. Hvis man forstår "fejlen", så forstår man måske også bedre personen.

Tak.

Det bedste er jo faktisk, der findes ingen fejl.

Når den anden påpeges en fejl går vi i forsvarsposition.....det bedste er vi indser der findes ingen fejl. I morgen svømmer jeg og tror alt er lykkeligt. Lige til, du har opdaget du aldrig falder over samme sten :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dani skrev, for 26 minutter siden:

Hej Nora. Jeg bliver helt glad, når man som menneske tænker sådan, som du gør her. Hvis man forstår "fejlen", så forstår man måske også bedre personen.

Ja. Sov smuk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har man ikke fantasi til at skrive andet end "Hej" når man har læst en annonce, ja så har man vist heller ikke fantasi til at lave en aftale :-)

Gad vide om frisøren, automekanikeren, VVS manden osv ville tage en SMS dialog op for at finde ud af hvem der var i den anden ende og hvad budskabet evt. kunne være :-P

God dag til alle...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Rubert skrev, for 6 minutter siden:

Har man ikke fantasi til at skrive andet end "Hej" når man har læst en annonce, ja så har man vist heller ikke fantasi til at lave en aftale :-)

Gad vide om frisøren, automekanikeren, VVS manden osv ville tage en SMS dialog op for at finde ud af hvem der var i den anden ende og hvad budskabet evt. kunne være :-P

God dag til alle...

LIGE præcis den tanke jeg selv sad med da jeg læste diverse indlæg.

Jeg kan godt svare på et hej, og spørge om jeg kan hjælpe med noget. Er det den samme som bare ikke er seriøs bliver vedkommende slettet.

Jeg prøver at sno mig udenom alt for meget tlf lir, det er spild af min tid, og min erfaring er at så kommer gæsten slet ikke... for han har lige siddet og spillet pik til mine billeder, mens jeg har svaret ham.. næ nej ... Han må komme og besøge mig hvis han er seriøs. ;-)

Nogle dage kan der være en MASSE der skriver sms, langt de fleste kommer ikke. 

Men jeg er super høflig, men må indrømme at kl 23 om aftenen, når jeg er kommet hjem fra vagt, og der så er en der skriver, 

"Hej"

"Hej, hvad tilbyder du, hvordan ser du ud. er du til anal"

AAARHH... så kan jeg dælme godt blive træt i mit lille hovede.

Jeg sidder og gør mig umage med min profiltekst, og håber den fænger, og så er det alligevel kun billedet og tlf nummeret de så på, og ikke teksten. så bliver jeg altså lidt tøsesur

Respekten skal gå begge veje.

Kan huske en jeg havde skrevet med. han virkede enormt seriøs. Da vi så skulle mødes, blev han enig med sig selv om at vi ikke skulle ses alligevel, når vi nu havde skrevet så meget.

Jeg prøver egentligt at få dem til at lave en aftale inden der kommer for meget lir. På den måde håber jeg at få sorteret de værste pikspillere fra (Eller dem som lider af svær astma i en tlf samtale. :lol: )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nora ES skrev, for 5 timer siden:

Trine

Jeg tillader mig og svare selvom det ham NOBS du responderer. Du jo en klog kvinde, men hvor skal den nye kunde lære eller have respektfuld omtanke hvis han ikke kender reglerne? Jeg forstår godt du ikke ønsker 10-20 sms'er men der kommer altid nye kunder til og med den indstilling skræmmer i folk væk.

"hej " beskeder er indgangsvinkler på jeres reklame og synes faktisk I tillader jer en arrogant holdning og dømmer folk useriøse på tidligere erfaring. Det ville klæde en klog kvinde som dig og tillade nye kunder på muligheder du tidligere har dømt ude. 

En anelse erfaring har lært mig at mænd som lun skriver Hej - aldrig kommer. 

Jeg ved ikke hvem du er 'anonyme Nora'....men tager du selv din arbejds tlf? Eller har du et bureau til den slags ? Grunden til at jeg spørger er, at det jeg er lidt nysgerrig for at høre hvor mange beskeder du selv besvarer ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Jeg har en drejeskive-telefon....så jeg kan slet ikke sms,e!:-D

Jeg tror at du har fat i noget af det rigtige ;-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom engang til at skrive en SMS hvor der bare stod hejsa, og der kom faktisk et kort svar tilbage :D 

Jeg havde erhvervet mig en Nokia som "bollofon",  men kunne overhovedet ikke finde ud af at sammensætte en SMS, så jeg opgav og ringede op!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 18 timer siden:

Hvad er jeres forventninger, når I sender en SMS med indholdet - Hej ;-)

 

Sådan nogle sms'er sender jeg aldrig - men hvis jeg en dag skulle komme til at gøre det, vil jeg ikke forvente et svar med mindre, jeg har sendt den til én, som har mit nummer i forvejen og ved, hvem jeg er...

Og selv da vil jeg egentlig synes, at det er okay ikke at få svar tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 22/9/2016 at 07:30:

En anelse erfaring har lært mig at mænd som lun skriver Hej - aldrig kommer. 

Jeg ved ikke hvem du er 'anonyme Nora'....men tager du selv din arbejds tlf? Eller har du et bureau til den slags ? Grunden til at jeg spørger er, at det jeg er lidt nysgerrig for at høre hvor mange beskeder du selv besvarer ? 

 

Jeg tager selv min arbejds-telefon men arbejder jo måske kun 1-2 gange hver 14 dag, og har faktisk overskuddet til at tale med mine gæster.

Jeg modtager mange, og mener faktisk mange beskeder og forstår nogenlunde din "hej "holdning, det handler bare om overskud. Hvis mit primære bestod af dette ville jeg brække mig, men det gør det altså ikke. Og hej kunder, kommer. Jeg ved du en klog nok kvinde til at gennemskue tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 23 minutter siden:

Jeg tager selv min arbejds-telefon men arbejder jo måske kun 1-2 gange hver 14 dag, og har faktisk overskuddet til at tale med mine gæster.

Jeg modtager mange, og mener faktisk mange beskeder og forstår nogenlunde din "hej "holdning, det handler bare om overskud. Hvis mit primære bestod af dette ville jeg brække mig, men det gør det altså ikke. Og hej kunder, kommer. Jeg ved du en klog nok kvinde til at gennemskue tingene.

Mnja. Du kalder det overskud jeg kalder det prioritering, sådan er vi så forskellige.

og jeg prioritere meget blandt mine kunder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 3 minutter siden:

Mnja. Du kalder det overskud jeg kalder det prioritering, sådan er vi så forskellige.

og jeg prioritere meget blandt mine kunder.

 

Årh, smukke dig, lad vær og kaste dig i mine og dine forskelligheder. men ok...

Der er forskel på overskud og prioritering, jeg vil heller kneppe med overskud end prioritering. Hvordan vælger du prioritering fremfor lyst og overskud?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...