Hop til indhold
FritidsQ

Hej ;-) Og hvad så?

Recommended Posts

Kære mænd

Nu har jeg igen brug for jeres hjælp ;-)

Hvad er jeres forventninger, når I sender en SMS med indholdet - Hej ;-)

Jeg svarer aldrig på sådanne - for skal vi igennem 3-4 SMS'er med:

Hej - Hej 

Hvad tilbyder du?

Hvad koster det?

Hvad kan du li?

Alt står - for mit vedkommende - i annoncen, så hvad med at spørge om noget konkret, som ikke står der ;-)

Lad mig komme ind i jeres hjerner og lad mig forstå hvad forventningen er - tak ;-)

Venter spændt :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
FritidsQ skrev, for 12 minutter siden:

Kære mænd

Nu har jeg igen brug for jeres hjælp ;-)

Hvad er jeres forventninger, når I sender en SMS med indholdet - Hej ;-)

Jeg svarer aldrig på sådanne - for skal vi igennem 3-4 SMS'er med:

Hej - Hej 

Hvad tilbyder du?

Hvad koster det?

Hvad kan du li?

Alt står - for mit vedkommende - i annoncen, så hvad med at spørge om noget konkret, som ikke står der ;-)

Lad mig komme ind i jeres hjerner og lad mig forstå hvad forventningen er - tak ;-)

Venter spændt :-) 

 

Vi lytter spændt med her :) 

Vi er ude for nøjagtig det samme med de fleste af henvendelserne til os;)

Tror ikke du får et svar , men må nok bare fortsætte med enten ikke at svare eller bruge tiden på kommunikationen. Det er vores erfaring at dem som ikke læser annoncen og skriver på den måde du beskriver , sjældent er de seriøse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 15 minutter siden:

Kære mænd

Nu har jeg igen brug for jeres hjælp ;-)

Hvad er jeres forventninger, når I sender en SMS med indholdet - Hej ;-)

Jeg svarer aldrig på sådanne - for skal vi igennem 3-4 SMS'er med:

Hej - Hej 

Hvad tilbyder du?

Hvad koster det?

Hvad kan du li?

Alt står - for mit vedkommende - i annoncen, så hvad med at spørge om noget konkret, som ikke står der ;-)

Lad mig komme ind i jeres hjerner og lad mig forstå hvad forventningen er - tak ;-)

Venter spændt :-) 

 

Hej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

ohhh ...bruger ikke selv sms delen, fortrækker den mundtlige kommunikation, og hvilke forventninger der ligger bag "hej"...lyder til at der vil skabes en form for kontakt, men på den anden side oplever man at der er piger der oplyser at de ikke svarer sms...kan godt forstå dem, der er nok mere fornuftigere ting at bruge tiden på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker når jeg får svaret - læs annoncen. Så er jeg allerede videre med næste mulige GP.

Men kære @FritidsQ - misforstå mig nu ikke. Kan sagtens forstå dig - gider bare ikke besøge en der ikke gider kommunikere respektfuldt med mig ;) ... Det er ikke så enkelt uanset hvilken side af hegnet vi befinder os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 6 minutter siden:

Elsker når jeg får svaret - læs annoncen. Så er jeg allerede videre med næste mulige GP.

Men kære @FritidsQ - misforstå mig nu ikke. Kan sagtens forstå dig - gider bare ikke besøge en der ikke gider kommunikere respektfuldt med mig ;) ... Det er ikke så enkelt uanset hvilken side af hegnet vi befinder os.

Skriver man en SMS hvor der kun står 'hej' så fortjener man sgu ik et svar. Er jo ik ens bedste ven man skriver til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, Lige nu:

Skriver man en SMS hvor der kun står 'hej' så fortjener man sgu ik et svar. Er jo ik ens bedste ven man skriver til. 

Øhhhh ok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 29 minutter siden:

ohhh ...bruger ikke selv sms delen, fortrækker den mundtlige kommunikation, og hvilke forventninger der ligger bag "hej"...lyder til at der vil skabes en form for kontakt, men på den anden side oplever man at der er piger der oplyser at de ikke svarer sms...kan godt forstå dem, der er nok mere fornuftigere ting at bruge tiden på ;-)

Enig, mundtlig er meget bedre for begge parter - man får alt afklaret og mærker lige om kemien er der :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 28 minutter siden:

Elsker når jeg får svaret - læs annoncen. Så er jeg allerede videre med næste mulige GP.

Men kære @FritidsQ - misforstå mig nu ikke. Kan sagtens forstå dig - gider bare ikke besøge en der ikke gider kommunikere respektfuldt med mig ;) ... Det er ikke så enkelt uanset hvilken side af hegnet vi befinder os.

Jeg vil skam rigtig gerne kommunikere, men 2 SMS'er med hej - hej giver ikke mening. Heller ikke med venner :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, Lige nu:

Hvad regner man med at få ud af blot at skrive Hej?

 

Aner det ikke. Det ser ud til jeg ikke har været omhyggelig nok med at forstå TS' oprindelige oplæg. Don't beat me up - I'm only human.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
NoBS skrev, for 18 minutter siden:

Elsker når jeg får svaret - læs annoncen. Så er jeg allerede videre med næste mulige GP.

Men kære @FritidsQ - misforstå mig nu ikke. Kan sagtens forstå dig - gider bare ikke besøge en der ikke gider kommunikere respektfuldt med mig ;) ... Det er ikke så enkelt uanset hvilken side af hegnet vi befinder os.

Vi skal ikke kunne tale på andres vegne. Men hvis vi skriver "læs annoncen" som svar, så er det fordi afsenderen tydeligt ikke har læst annoncen . Det kan være ret frustrerende når den første linie i vores annonce er "læs venligst hele annoncen". At største delen så stadig ikke gør det er spild af vores tid. 

Det er selvfølgelig helt ok at man misser små ting. Men essentielle ting som:

pris, tid, sted osv burde være til at overskue :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, Lige nu:

Vi skal ikke kunne tale på andres vegne. Men hvis vi skriver "læs annoncen" som svar, så er det fordi afsenderen tydeligt ikke har læst annoncen . Det kan være ret frustrerende når den første linie i vores annonce er "læs venligst hele annoncen". At største delen så stadig ikke gør det er spild af vores tid. 

Det er selvfølgelig helt ok at man misser små ting. Men essentielle ting som:

pris, tid, sted osv burde være til at overskue :)

Det synes jeg da også at have anerkendt. Derfor er min adfærd nu alligevel som beskrevet. Jeg hader det svar - uanset hvor urimeligt det er overfor jer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MinKæreste
NoBS skrev, for 11 minutter siden:

Det synes jeg da også at have anerkendt. Derfor er min adfærd nu alligevel som beskrevet. Jeg hader det svar - uanset hvor urimeligt det er overfor jer ;)

Jamen det er da heller ikke et fair svar hvis du stiller spørgsmål som ikke er besvaret i annoncen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MinKæreste skrev, Lige nu:

Jamen det er da heller ikke et fair svar hvis du stiller spørgsmål som ikke er besvaret i annoncen:)

Jamen jeg har skam fået det svar helt berretiget - og alligevel er jeg aldeles irrationelt gået videre til den næste GP. Jeg opfatter svaret nedladende og upersonligt - så selvom jeg sagtens kan se min egen urimelighed - så er jeg altså bare videre. Sikkert bare mig der er en idiot - det får jeg tit at vide  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@FritidsQ svært at svare på, hvad der lige får drenge/ mænd til den "lange" kommunikation. 

De kan da ikke være specielt opstemte på, at lave en fræk aftale.

Angående at læse annonce, så for mit eget vedkommende, der bliver annoncen læst et par gange, inden kontakt, da det jo lige er den GP jeg gerne vil opleve.

Så hvis jeg ringer eller sms til dig FritidsQ så bliver det  mere end hej ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
FritidsQ skrev, 1 time siden:

Kære mænd

Nu har jeg igen brug for jeres hjælp ;-)

Hvad er jeres forventninger, når I sender en SMS med indholdet - Hej ;-)

Jeg svarer aldrig på sådanne - for skal vi igennem 3-4 SMS'er med:

Hej - Hej 

Hvad tilbyder du?

Hvad koster det?

Hvad kan du li?

Alt står - for mit vedkommende - i annoncen, så hvad med at spørge om noget konkret, som ikke står der ;-)

Lad mig komme ind i jeres hjerner og lad mig forstå hvad forventningen er - tak ;-)

Venter spændt :-) 

 

Omvendt rækkefølge !!!

Jeg fik en uopfordret SMS fra GP Hej i dec. HEJ.

Jeg sms !! Er du fræk i dag !!

Hun ja ikke mange besøg !!!

Jeg er der så jule rabat ?

Hun Ja 20 %

Vi lavede en aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg

@FritidsQ

Hvis tiden var til det ?

Ville jeg (hvis jeg var GP) Spille med

Er du fræk i dag ?

ER den stiv ?

ER du seriøs ?

Hvornår vil du komme ?

OSV Jeg tror at fræk flirt på sms letter hele forspillet og tænde manden

Jeg ville da gerne nyde lidt mere lir optil et besøg ? end der er ? (ønske tænkning)

Men den tid har i vel ikke ?

NB Jeg tror ikke svaret På Hej kan blive for frækt og udfordrende " som AL Casio" det rykker lidt i understellet !!

Hvis jeg ikke har besluttet mig falder valget på den der gider skrive lidt !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis folk sender en sms hvor der bare står "hej" ignorere jeg den. Om det så er fra venner eller kunder. 

Hvis folk stiller spørgsmål der er besvaret i min annonce, beder jeg dem om at læse min annonce, det er ret respektløst ikke at tage sig tid, til at læse pigernes annoncer inden man prøver at få en aftale med dem. Og så får man da som pige heldigvis sorteret de skvadderhoveder fra, videre til næste, seriøse og respektfulde kunde :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Hvis folk sender en sms hvor der bare står "hej" ignorere jeg den. Om det så er fra venner eller kunder. 

Hvis folk stiller spørgsmål der er besvaret i min annonce, beder jeg dem om at læse min annonce, det er ret respektløst ikke at tage sig tid, til at læse pigernes annoncer inden man prøver at få en aftale med dem. Og så får man da som pige heldigvis sorteret de skvadderhoveder fra, videre til næste, seriøse og respektfulde kunde :P

 

Nå så er der den helt syge !!!

På face.. for en måned siden fik jeg fra en ven fra Uganda "hi" (hej)

Hun og jeg skrev sammen en times tid om alt og intet !! Til sidst spurgte jeg hvad hun ville ?????

Jammen jeg vil giftes !!!! øøø

Jeg er jo 60 og du er 17 år det giver ingen mening !!!

Alder betød ingenting !!!! Afsluttede samtalen Pas på de Hejs !

Nå det kunne jo også være et nyt Uganda brev ! vi ikke  har set i nu !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, Lige nu:

Nå så er der den helt syge !!!

På face.. for en måned siden fik jeg fra en ven fra Uganda "hi" (hej)

Hun og jeg skrev sammen en times tid om alt og intet !! Til sidst spurgte jeg hvad hun ville ?????

Jammen jeg vil giftes !!!! øøø

Jeg er jo 60 og du er 17 år det giver ingen mening !!!

Alder betød ingenting !!!! Afsluttede samtalen Pas på de Hejs !

Nå det kunne jo også være et nyt Uganda brev ! vi ikke  har set i nu !!

nej søde ven. Det er ikke et "nyt" brev vi ikke har set endnu :D Det er ret almindeligt, selv jeg får den slags beskeder regelmæssigt på FB eller instagram :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

nej søde ven. Det er ikke et "nyt" brev vi ikke har set endnu :D Det er ret almindeligt, selv jeg får den slags beskeder regelmæssigt på FB eller instagram :D

 

Tak Ida kan godt forstå du får dem men mig !! Jeg skal måske sende penge !!!! ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, Lige nu:

Tak Ida kan godt forstå du får dem men mig !! Jeg skal måske sende penge !!!! ???

Ja selvfølgelig! Til hendes fly billet når i skal giftes.. Du skal bare svare hende med Adeles "hello", det har jeg hørt virker (speaking of "hej" :D )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...