Hop til indhold

Recommended Posts

Cage skrev, for 33 minutter siden:

1. Jeg kender naturligvis ikke din kundekreds. Men det er langt fra alle, der har den indstilling. Måske har du været uheldig - eller måske tager du for meget for dine ydelser ift. dine kunders prisperspektiv/-præferencer - det ved jeg af gode grunde ikke - men personligt kunne jeg aldrig finde på at forhandle priser. Det er gp'en, der ligger krop til et virkeligt krævende job, og derfor et det også hende, der må vide hvad det skal koste.

2. Enig - det virker faktisk underligt. Et forhold til en sb er, som jeg ser det, både tættere og mere meningsfuldt end til en gp, som alene er der for pengene. Det virker som et tillidsbrud i mine øjne at anmelde en sb.

3. Ja det kan man godt gøre med en gp. Men det er stadig den samme illusion, som at dyrke sex med gp'en - hun gør det for pengene, og ikke andet (bortset fra måske sult;)) . Hvilket ikke skal forstås som kritik - blot min egen observation og erfaring. 

4. Det skal jeg heller ikke kunne sige. Men hvad i alverden bygger du det på? Det ligner godt nok projicering af dine egne holdninger. 

1. Jeg er ikke "Sugarbabe".. Som skrevet er det min generelle opfattelse, ud fra sugarbabe anmeldelserne her på EG. Jeg har endnu ikke rigtigt læst om nogen, der rent faktisk havde et sugardating forhold, andet end et par møder, det minder lidt om dating i gymnasiet, hvor man har en ny kæreste hver anden uge..
 

2. Vi er dybt uenig om det med at GPer gør det udenlukkende for pengene, så drop den slags hentydninger til mig, og find fred med, at verden ikke blot er som du ser den, derudover bunder det med anmeldelserne på, at sugardating er baseret på et langt dybere/mere personligt forhold, end hvad man som oftest har med sin GP, hvor der er tale om en mere direkte transaktion af penge for ydelse, bemærk dog også, at det er almindelig kendt, at jeg ikke ønsker at blive anmeldt og det respektere mine kunder, jeg har en del kunder her på EG der ellers er aktive "anmeldere". 

3. Igen uenige, jeg kunne ikke drømme om at tage på en weekend tur med en kunde, hvis jeg ikke rent faktisk havde lyst til at tilbringe en weekend med ham. Pengene tager jeg fordi det er mit arbejde, men om jeg tager turen afhænger af min lyst til at være sammen med ham. 

4. som skrevet basere jeg det på min iagtagelser på EG blandt anmeldelserne. Det syntes jeg faktisk jeg havde skrevet ret klart. 

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 8 minutter siden:

En enkelt vil jeg vove at påstå der er - det er ihvertfald min (måske arrogante) opfattelse af mig selv i denne sammenhæng... men siden her appellere heller ikke til at der skulle være så mange "Sugardaddy's" herinde, sektionen med anmeldelser/efterlysninger af Sugarbabes er kommet som en eftertanke.

Jeg oprettede mig herinde for et godt stykke tid siden, for at få råd og vejledning omkring først GP besøg, og fik så god vejledning og indsigt i andres oplevelser at jeg helt valgte at lade være.

Selvfølgelig er der sikkert undtagelser :) Alle er ikke ens, men generelt vil jeg nu mene at jeg har ret i mine iagtagelser, blandt anmeldelserne og debatterne vedr. sugardating, her på eg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Ida sunshine skrev, for 7 minutter siden:

Pengene tager jeg fordi det er mit arbejde, men om jeg tager turen afhænger af min lyst til at være sammen med ham.

Ville du have lyst hvis det ikke var for pengene (sikkert i nogle tilfælde? - det ville være det bedste svar) - nu bliver jeg jo helt nysgerrig :) 

Jeg tager også penge for mit arbejde, men det er primært fordi jeg har brugt utroligt langtid på at blive så god til at det, at jeg kan tillade mig at forlange betaling :) ville ikke gøre det gratis ligegyldigt hvor sympatisk min kunde så er (så ville jeg heller ikke have råd til en SB) :) 

Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden:

Selvfølgelig er der sikkert undtagelser :) Alle er ikke ens, men generelt vil jeg nu mene at jeg har ret i mine iagtagelser, blandt anmeldelserne og debatterne vedr. sugardating, her på eg.

Generelt vil jeg give dig helt ret - det var også mest mit "hov hov sådan er jeg altså ikke" der blev trådt over tæerne, havde ikke rygrad nok til ikke at kommentere det :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 29 minutter siden:

Ville du have lyst hvis det ikke var for pengene (sikkert i nogle tilfælde? - det ville være det bedste svar) - nu bliver jeg jo helt nysgerrig :) 

Jeg tager også penge for mit arbejde, men det er fordi jeg har brugt utroligt langtid på at blive så god til at det, at jeg kan tillade mig at forlange betaling :) ville ikke gøre det gratis ligegyldigt hvor sympatisk min kunde så er :) 

Generelt vil jeg give dig helt ret - det var også mest mit "hov hov sådan er jeg altså ikke" der blev trådt over tæerne, havde ikke rygrad nok til ikke at kommentere det :) 

Jeg har kunder hvor jeg gerne gjorde det selvom der ikke var penge involveret, men så længe der ikke er forelskelse fra min side, så er jeg frygteligt glad for pengene :) Og glad for at jeg har nogle kunder jeg holder af.

Jeg har både job og uddannelse ved siden af mit GP job, og mit andet job gør jeg ofte (nok lidt for ofte :P ) gratis, men det er også en af mine største interesser. 

 

Og EDIT: Vi GP'er gør jo også ting gratis. Jeg kender ihvertfald ikke nogen piger, der aldrig har givet en fyr "noget ekstra", eller noget der normalt ville koste en del mere, men af gode grunde nævner vi det ikke til andre eller her på EG og af samme gode grunde, er det super dårlig stil, når kunderne engang imellem kommer til at nævne det, f.eks. i anmeldelser. Men det er jo et helt andet topic..



 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 2 timer siden:

Altså jeg startede jo ud som "sugarbabe", det var på siden seeking arrangement hvor rige mænd, finder smukke (unge) piger.
"Traditionelt" set siger man, at sugardating stammer fra de fine unge studiner, der finder sig ældre, velhavende mænd, der er villige til at sponsorere en hvis livsstil.
På seeking arrangement, kan man blandt "sugardaddys" søge efter dem der er "certified millionaires" og som tilbyder et "lifestyle budget" på 5000$+ om måneden.

Her på EG, får jeg indtrykket blandt de mandlige brugere, at det primært handler om at finde så "meget" og så billigt sex som muligt, dette indtryk stammer primært fra at;
1. Jeg aldrig, før jeg kom til Danmark, har mødt en "sugardaddy" der overhovedet kunne drømme om at anmelde "hans" sugarbabe.
2. Største delen af "anmeldelserne" er inde på hvor meget tid kunden (syntes jeg er en passende betegnelse) fik, for hvor mange penge.(3 timer for 1500kr ect.) 
Derudover lyder en stor del af møderne også som om, at det var sex, der blev vekslet for penge og møderne fandt sted et par gange, altså er der ikke tale om deciderede "forhold", som sugardating egentlig handler om. 
 
I min verden har dette intet afgøre med "sugardating" konceptet, ligesom jeg ikke kunne forstille mig nogen "traditionel" "sugarbabe", der ville sælge en ydelse, der svare til hvad den "traditionelle luder" sælger, men til en mindre pris.

Personligt tror jeg ikke der findes et stort nok "kunde"(/sugardaddy) grundlag i Danmark, til at den "tradtionelle" sugarbabe rigtigt kan eksistere, ihvertfald ikke på en hjemmeside som sugardating eller hvad den nu hedder. 
Det der med at gå i byen med sin sugarbabe, tage hende på restaurant, weekendtur ect. er jo ikke hvad der "definere" en sugarbabe, for det gør jeg, som "almindelig prostitueret" da også med mine kunder, sugardating handler om et "mutual benificial relationship", hvor pigen får muligheden for en livsstil, hun ellers ikke ville ha råd til, og manden får muligheden for at tilbringe tid/date en smuk ung pige no strings attached (udover de materielle goder ;)

Jeg befinder mig tiltider stadig på seeking arrangement (dog ikke når jeg er i Danmark), men hvad jeg leder efter/"Tilbyder" dér, er meget meget anderledes, end hvad jeg tilbyder gennem mit job som GP.


SÅ, Trådstarter efterlyser "de rigtige" sugarbabes, well, jeg er sikker på de også efterlyser "de rigtige" Sugardaddys, det ser ihvertfald ikke ud til, at de findes her på EG :P

 

 

EDIT: Og da jeg var "Sugarbabe", kunne jeg iøvrigt aldrig drømme om, at ha mere end en sugardaddy, ligesom jeg heller aldrig har stødt på en sugardaddy, der havde mere end en sugarbabe.. 

 



 

Fantastisk Ida. Hovedet på sømmet, og du har ret. Sugardaters hjemmesiden er formidling af sex for penge = prostitution. Sugardating findes, men som du siger - hverken på sugardaters eller denne hjemmeside.

God aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Ida sunshine - ok du gør det så ikke for pengene kan vi implicit læse, men du tager penge for det, fordi det er dit job!!

Det er lidt forvirrende, men jeg håber bestemt, at du finder fred med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har villet være sugardad, men får nej efter et stykke tid, pigerne vil hellere bare mødes snakke og have sex, middag osv tager

for lang tid

en sagde ligefrem at vi kunne mødes to gange i ugen for det samme beløb bare og have hurtig sex, det ville hun hellere, ok hun nøde det også , men det er faktisk , konklusionen, og det er jo en skam

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 31 minutter siden:

pigerne vil hellere bare mødes snakke og have sex, middag osv tager

for lang tid

De kan jo også risikere at blive genkendt, hvis de sådan spiser på restaurant hele tiden + ikke længere holde den slanke linje ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, 1 time siden:

@Ida sunshine - ok du gør det så ikke for pengene kan vi implicit læse, men du tager penge for det, fordi det er dit job!!

Det er lidt forvirrende, men jeg håber bestemt, at du finder fred med det.

Nej, jeg gør det ikke udelukkende for pengene, som var din påstand om GP'er. Dine evige forsøg på at fordreje folks ord til at passe ind i din virkelighed, finder jeg ret spøjs.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 5 minutter siden:

Nej, jeg gør det ikke udelukkende for pengene, som var din påstand om GP'er. Dine evige forsøg på at fordreje folks ord til at passe ind i din virkelighed, finder jeg ret spøjs.

 

Men som sagt - uanset hvor ubekvem en sandhed kan være - så håber jeg, du finder din indre fred med den.

Desuden har jeg skrevet meget mere nuanceret om emnet - uanset din påstand.

Endvidere handler denne tråd ikke om dig - men om forskellen på sb og gp. Dine kommentarer viser fint den forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mr. Cage. 

Tror du skulle prøve at oprette dig som bruger på sugardaters, så vil dit syn nok ændre sig. Sugardaters side i dk handler om penge for sex, har selv været medlem og har ikke oplevet andet, hvilket også fremgår af medlemmernes kommentarer. Syntes du prøver at tegne et billede som ikke er rigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 20 timer siden:

Ku forestille mig at GPer laver flere aftaler og tit lever af det mens en SB gør det modsatte ;-)

Ikke nødvendigvis, der er klinikpiger der har to vagter pr md, og SB'er der tager timepris. Mange GP'er har andet arbejde ved siden af. Og ikke alle GP'er laver mange aftaler. Som med så meget andet i denne branche, er der ikke klare definitioner for hvad der er hvad. Dog er det jo prostitution det hele, selvom nogle prøver at gøre det finere at ha en SB end gå til GP ;-) 

Jeg er enig med dig i, at L-ordet er helt unødvendigt, det skader ikke at tale pænt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Ikke nødvendigvis, der er klinikpiger der har to vagter pr md, og SB'er der tager timepris. Mange GP'er har andet arbejde ved siden af. Og ikke alle GP'er laver mange aftaler. Som med så meget andet i denne branche, er der ikke klare definitioner for hvad der er hvad. Dog er det jo prostitution det hele, selvom nogle prøver at gøre det finere at ha en SB end gå til GP ;-) 

Jeg er enig med dig i, at L-ordet er helt unødvendigt, det skader ikke at tale pænt ;-) 

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Valdemar skrev, for 6 timer siden:

Mr. Cage. 

Tror du skulle prøve at oprette dig som bruger på sugardaters, så vil dit syn nok ændre sig. Sugardaters side i dk handler om penge for sex, har selv været medlem og har ikke oplevet andet, hvilket også fremgår af medlemmernes kommentarer. Syntes du prøver at tegne et billede som ikke er rigtigt. 

Det kan sagtens være du har ret. Den slags er jo subjektivt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 19 timer siden:

Jeg har både job og uddannelse ved siden af mit GP job, og mit andet job gør jeg ofte (nok lidt for ofte :P ) gratis, men det er også en af mine største interesser.

Så kan du kun være akademiker :P :P :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slamberten skrev, for 17 timer siden:

Fantastisk Ida. Hovedet på sømmet, og du har ret. Sugardaters hjemmesiden er formidling af sex for penge = prostitution. Sugardating findes, men som du siger - hverken på sugardaters eller denne hjemmeside.

God aften.

Ja tak og enig i, at fokus her er (for) meget på pris og ydelser omkring SB. Derfor kommer de også frem til, at det er prostitution.

Det jeg drømmer om er en ung kvinde på en art kontrakt, hvor vi dækker hinandens behov i flere henseender. Dog er jeg ikke millionær og er på den måde en del af det lilleput miljø du beskriver i DK, Ida.

Synes egentlig en fast SD relation er noget meget anderledes end hurtig sex. Man er valgt blandt hundrevis og er typisk den eneste. Det bliver jo et forhold med følelser.

Det ikke ren eventyrsnak - jeg er i gang med at prøve og ved nogle vil. Gid jeg var gået den vej fra starten - synes personligt at hurtig sex for penge ofte er nedtur, selvom jeg har et pænt stort sexbehov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 20 timer siden:

Altså jeg startede jo ud som "sugarbabe", det var på siden seeking arrangement hvor rige mænd, finder smukke (unge) piger.
"Traditionelt" set siger man, at sugardating stammer fra de fine unge studiner, der finder sig ældre, velhavende mænd, der er villige til at sponsorere en hvis livsstil.
På seeking arrangement, kan man blandt "sugardaddys" søge efter dem der er "certified millionaires" og som tilbyder et "lifestyle budget" på 5000$+ om måneden.

Her på EG, får jeg indtrykket blandt de mandlige brugere, at det primært handler om at finde så "meget" og så billigt sex som muligt, dette indtryk stammer primært fra at;
1. Jeg aldrig, før jeg kom til Danmark, har mødt en "sugardaddy" der overhovedet kunne drømme om at anmelde "hans" sugarbabe.
2. Største delen af "anmeldelserne" er inde på hvor meget tid kunden (syntes jeg er en passende betegnelse) fik, for hvor mange penge.(3 timer for 1500kr ect.) 
Derudover lyder en stor del af møderne også som om, at det var sex, der blev vekslet for penge og møderne fandt sted et par gange, altså er der ikke tale om deciderede "forhold", som sugardating egentlig handler om. 
 
I min verden har dette intet afgøre med "sugardating" konceptet, ligesom jeg ikke kunne forstille mig nogen "traditionel" "sugarbabe", der ville sælge en ydelse, der svare til hvad den "traditionelle luder" sælger, men til en mindre pris.

Personligt tror jeg ikke der findes et stort nok "kunde"(/sugardaddy) grundlag i Danmark, til at den "tradtionelle" sugarbabe rigtigt kan eksistere, ihvertfald ikke på en hjemmeside som sugardating eller hvad den nu hedder. 
Det der med at gå i byen med sin sugarbabe, tage hende på restaurant, weekendtur ect. er jo ikke hvad der "definere" en sugarbabe, for det gør jeg, som "almindelig prostitueret" da også med mine kunder, sugardating handler om et "mutual benificial relationship", hvor pigen får muligheden for en livsstil, hun ellers ikke ville ha råd til, og manden får muligheden for at tilbringe tid/date en smuk ung pige no strings attached (udover de materielle goder ;)

Jeg befinder mig tiltider stadig på seeking arrangement (dog ikke når jeg er i Danmark), men hvad jeg leder efter/"Tilbyder" dér, er meget meget anderledes, end hvad jeg tilbyder gennem mit job som GP.


SÅ, Trådstarter efterlyser "de rigtige" sugarbabes, well, jeg er sikker på de også efterlyser "de rigtige" Sugardaddys, det ser ihvertfald ikke ud til, at de findes her på EG :P

 

 

EDIT: Og da jeg var "Sugarbabe", kunne jeg iøvrigt aldrig drømme om, at ha mere end en sugardaddy, ligesom jeg heller aldrig har stødt på en sugardaddy, der havde mere end en sugarbabe.. 

 



 

Jeg kunne ikke være mere enig, om jeg så forsøgte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 timer siden:

Ikke nødvendigvis, der er klinikpiger der har to vagter pr md, og SB'er der tager timepris. Mange GP'er har andet arbejde ved siden af. Og ikke alle GP'er laver mange aftaler. Som med så meget andet i denne branche, er der ikke klare definitioner for hvad der er hvad. Dog er det jo prostitution det hele, selvom nogle prøver at gøre det finere at ha en SB end gå til GP ;-) 

Jeg er enig med dig i, at L-ordet er helt unødvendigt, det skader ikke at tale pænt ;-) 

hvo hov, prostitution er godt. Det eneste dårlig jeg har at sige om prostitution er den omfattende lovovertrædelse, med alt fra svindel til afpresning og skatteunddragelser etc.. På det punkt giver det håndværker, brugtvognsforhandlere kamp til stregen.

Jeg finder det også kosmisk når SB's taler nedsættende om prostitution - øø hvad med dig selv SB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 21 timer siden:

Ok - her stopper det. Gider ikke debattere på det niveau.

Du har ret, undskyld at jeg kaldte dig dum.

Jeg brude have sagt, at jeg synes at det er dumt - det er faktisk noget helt andet, så du har ret, det var forkert af mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valdemar skrev, for 8 timer siden:

Mr. Cage. 

Tror du skulle prøve at oprette dig som bruger på sugardaters, så vil dit syn nok ændre sig. Sugardaters side i dk handler om penge for sex, har selv været medlem og har ikke oplevet andet, hvilket også fremgår af medlemmernes kommentarer. Syntes du prøver at tegne et billede som ikke er rigtigt. 

Som man råber i skoven får man svar. Jeg har været på sugardaters en del i halvandet år - og både mødt og talt med en del, hvor gaver var underordnet eller helt fraværende. Kvinder der tænder på ældre mænd. Og måske også gaverne - ikke af nød, men en leg.

 Mange er de sikkert ikke og som følge af den forretningsorienterede atmposfære tror jeg mange af tjekker ud i en fart. Jeg har haft dialoger med en del, der kvitter lige pludselig og som ikke har nævnt et ord om gaver. Det er SÅ trættende.

Ville jo gerne være lidt mere overbevisende ved pege på nogle aktuelle profiler med nævnte indstilling (med fare for at andre har oplevet dem anderledes), men det ville givet blive taget af nogen som en chance for bare at få noget "gratis". Det har de ikke fortjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er som at høre de blinde slås dette her, en som ikke har været sugarbabe udtaler sig om det

en der ikke har været hos en gp udtaler sig om det

og mærkeligt nok er de ikke enige , om det de ikke ved noget om, eller har erfaring med tja

Del dette indlæg


Link til indlæg
mm812 skrev, for 20 minutter siden:

hvo hov, prostitution er godt. Det eneste dårlig jeg har at sige om prostitution er den omfattende lovovertrædelse, med alt fra svindel til afpresning og skatteunddragelser etc.. På det punkt giver det håndværker, brugtvognsforhandlere kamp til stregen.

Jeg finder det også kosmisk når SB's taler nedsættende om prostitution - øø hvad med dig selv SB.

Jeg siger ikke, at prostitution er dårligt, jeg er jo selv prostitueret. Og det er faktisk muligt at drive en fræk butik helt uden fup og svindel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarbabe
cokken skrev, for 9 timer siden:

har villet være sugardad, men får nej efter et stykke tid, pigerne vil hellere bare mødes snakke og have sex, middag osv tager

for lang tid

en sagde ligefrem at vi kunne mødes to gange i ugen for det samme beløb bare og have hurtig sex, det ville hun hellere, ok hun nøde det også , men det er faktisk , konklusionen, og det er jo en skam

 

Så går du nok efter den forkerte type!

Har endnu ikke megen erfaring med konceptet, da det er virkelig svært at finde en rigtig sugardaddy, som netop ikke bare er ude efter sex for penge. Den sugardaddy jeg tidligere har haft, sås jeg altid med en hel weekend, altså minimum to overnatninger, og havde da slet ikke lyst til at tage hjem til hverdagen igen :)

Hvis jeg ikke har fantastisk kemi med fyren, så får vi ikke et sugarforhold, det giver jo sig selv :) 

Er egentlig ligeglad med, om folk anser mig som prostitueret, har fuld respekt for de piger, der har valgt den profession. Men jeg er ikke sugarbabe for at have det som indtægt, det giver mig derimod mulighed for en livsstil, jeg er glad for, når jeg kan rejse med min sugardaddy osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...