Hop til indhold

Recommended Posts

Slamberten skrev, for 18 minutter siden:

Sandheden er ofte ilde hørt? eller?

Jeg har det fint med den jeg er, og klart at sådan et syn på kvinder uanset om vi sælger sex eller ej gør at mange vil vælge dig fra. Jeg knalder  ikke med hvem som helst. Måske det også lige ville være godt og tænke sig om inden man siger noget. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der efterhånden kan forklare mig forskellen imellem en såkaldt sugarbabe og en glædespige – bortset fra, at det ene begreb er engelsk og derfor pr. definition lyder langt finere end plat dansk?

Såvidt jeg har forstået konceptet, altså indholdet, er der en sukkerfar, der betaler et eller andet beløb pr. måned til en, som oftest, yngre pige.

Hvorfor det? Der er vel ingen – inklusiv parterne selv – der tror på, at sukkerfaderen erlægger kontante ydelser uden at få noget som helst til gengæld. Og her tænker jeg altså ikke på rengøring af hjemmet.

Filantropiens tidsalder er for længst forbi, og for mig at se er der ingen forskel på en såkaldt sugarbabe og en glædespige. Førstnævnte bruger bare et fint engelsk udtryk som skalkeskjul for at krybe uden om, hvad det egentlig drejer sig om – kolde kontanter – mens sidstnævnte vedgår det.

Men kan nogen ellers bidrage til min bedre oplysning på dette punkt, lytter jeg da gerne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Er der nogen, der efterhånden kan forklare mig forskellen imellem en såkaldt sugarbabe og en glædespige – bortset fra, at det ene begreb er engelsk og derfor pr. definition lyder langt finere end plat dansk?

Såvidt jeg har forstået konceptet, altså indholdet, er der en sukkerfar, der betaler et eller andet beløb pr. måned til en, som oftest, yngre pige.

Hvorfor det? Der er vel ingen – inklusiv parterne selv – der tror på, at sukkerfaderen erlægger kontante ydelser uden at få noget som helst til gengæld. Og her tænker jeg altså ikke på rengøring af hjemmet.

Filantropiens tidsalder er for længst forbi, og for mig at se er der ingen forskel på en såkaldt sugarbabe og en glædespige. Førstnævnte bruger bare et fint engelsk udtryk som skalkeskjul for at krybe uden om, hvad det egentlig drejer sig om – kolde kontanter – mens sidstnævnte vedgår det.

Men kan nogen ellers bidrage til min bedre oplysning på dette punkt, lytter jeg da gerne.

Er 100% enig, hvis det ikke er for penge/gaver ville de ikke date på den måde, men finde en kæreste "out in the real world"

Sugarbabes gemmer sig bare under en anden betegnelse, så de bedre kan forsvare sig selv og deres valg. Så hellere vedgå man er en glædespige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valdemar skrev, for 24 minutter siden:

Er 100% enig, hvis det ikke er for penge/gaver ville de ikke date på den måde, men finde en kæreste "out in the real world"

Sugarbabes gemmer sig bare under en anden betegnelse, så de bedre kan forsvare sig selv og deres valg. Så hellere vedgå man er en glædespige. 

For mig er det det samme :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 41 minutter siden:

Er der nogen, der efterhånden kan forklare mig forskellen imellem en såkaldt sugarbabe og en glædespige – bortset fra, at det ene begreb er engelsk og derfor pr. definition lyder langt finere end plat dansk?

Såvidt jeg har forstået konceptet, altså indholdet, er der en sukkerfar, der betaler et eller andet beløb pr. måned til en, som oftest, yngre pige.

Hvorfor det? Der er vel ingen – inklusiv parterne selv – der tror på, at sukkerfaderen erlægger kontante ydelser uden at få noget som helst til gengæld. Og her tænker jeg altså ikke på rengøring af hjemmet.

Filantropiens tidsalder er for længst forbi, og for mig at se er der ingen forskel på en såkaldt sugarbabe og en glædespige. Førstnævnte bruger bare et fint engelsk udtryk som skalkeskjul for at krybe uden om, hvad det egentlig drejer sig om – kolde kontanter – mens sidstnævnte vedgår det.

Men kan nogen ellers bidrage til min bedre oplysning på dette punkt, lytter jeg da gerne.

Ku forestille mig at GPer laver flere aftaler og tit lever af det mens en SB gør det modsatte ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at jeg langt fra er den eneste med den holdning, jeg udtrykker mig måske bare lidt mere rabiat.....har heller aldrig fået ros for at være en god politiker :-)

og SM...jeg betragter dig som en GP, og ikke en SB....du gør vel det samme?..jeg har altid sagt tingene lige ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slamberten skrev, for 17 minutter siden:

Jeg kan se at jeg langt fra er den eneste med den holdning, jeg udtrykker mig måske bare lidt mere rabiat.....har heller aldrig fået ros for at være en god politiker :-)

og SM...jeg betragter dig som en GP, og ikke en SB....du gør vel det samme?..jeg har altid sagt tingene lige ud.

Det også helt ok og sige sin mening. Det lød bare enormt hårdt, selv for en kvinde på min alder. Jeg kan desuden ikke lide ordet LUDER. Det sådan en der går på gaden i mine øjne og sådan en er jeg ikke. Desuden tænker jeg at en SB måske er lidt yngre i mine øjne eller man er en SB hvis man kun har nogle faste man ser måske 2 gange pr. md. Nå, men nu er jeg kommet med min mening, så god dag 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugarbabe er bare et fint ord for en luder, lidt ligesom glædespige......men nå alt kommer til alt så er det det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slamberten skrev, for 8 timer siden:

piger I ikke havde en kinamands chance for at score hvis Ikke i lokkede med penge

øø ja, det er sådan set selve konceptet at få en yngre og flotte pige end vi eller ville kun få, men stadig ikke en som ser på uret og som man kan tale med og hygge med på andre møde end rent ind ud ind ud og færdig - ja så så hurtig er jeg nemlig, to hug og færdig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 7 timer siden:

Øhhh - ok.... Hvordan kom du dog frem til det? Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv - but boy you couldn't be more wrong. ;)

Fint, så er du jo direkte dum, hvis du betaler for noget du kan få gratis :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Det kan nu være en fordel for mange unge piger, at modtage lidt livserfaring fra ældre og mere modne mænd, som udover at lære dem lidt om, hvordan de kan blive bedre til at dyrke sex - også gør sig den ulejlighed at fortælle dem lidt om, hvordan de får mest ud af deres penge og undgår at sætte sig i gæld ;-)

 

ha ha ha, ja ok, så tror jeg på den og så en til, og så heller ikke fler'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
mm812 skrev, for 8 minutter siden:

Fint, så er du jo direkte dum, hvis du betaler for noget du kan få gratis :shock:

Gider du forklare dit behov for at kalde mig dum?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Slamberten skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan se at jeg langt fra er den eneste med den holdning, jeg udtrykker mig måske bare lidt mere rabiat.....har heller aldrig fået ros for at være en god politiker :-)

Du ville klarer dig fremragende i dansk politik, det er min overbevisning, primært i Sønderjylland, men stadigt :) 

EUwanker skrev, for 2 timer siden:

Sugarbabe er bare et fint ord for en luder, lidt ligesom glædespige...

Elegant ;) 

Borende X skrev, for 5 timer siden:

Men kan nogen ellers bidrage til min bedre oplysning på dette punkt, lytter jeg da gerne.

Jeg har allerede flere andre steder prædiket om nogle af de oplevelser jeg har haft igennem 3 år på siden. Nogle af de "relationer" jeg har haft, ja det var vel prostitution - så basalt set ingen forskel - det syntes jeg heller ikke der er noget galt med. Men andre "relationer" kunne nemt sidestilles med dating, altså uden kontant "afregning" - og så ved jeg ikke helt hvad vi skal kalde det, når kontakten sker igennem siden og jeg betaler for mad/drinks/taxa.

StudineMILF skrev, for 4 timer siden:

For mig er det det samme :-)

Jeg kan forestille mig et scenario her - det er naturligvis rent teori og bær over med mig.

Sugardaddy opretter en profil, får lagt et privat billede på hans profil (man skulle jo meget nødigt blive genkendt af nogen), Sugardaddy går igang med at søge, han er lidt kritisk og han skriver formenligt en personlig besked til de "heldige" udvalgte. Efter en 5-7 breve sidder han lidt og kigger, han kan se et par stykker af dem er blevet åbnet men intet svar, "Nå ja, det ligger sikkert noget til mig imorgen" tænker han, og han går i seng. Men der ligger ikke nogle breve når han står op dagen efter - okay, hvad gør man så, han skriver måske til dem igen, måske prøver han nogle andre der falder i hans smag - nogle af dem svarer men dialogen dør af den ene eller anden årsag, langsomt begynder han at gå efter dem der skriver "Jeg søger korte frække møder" på deres profil - de er som reglen rigtigt hurtige til at svarer med et overslag på opgaven. brevet han sender er måske ikke helt så personligt som det var i starten... måske begrænser det sig til "Hvor meget?" og nu har han isoleret sig selv fra de piger der søger dating - de sletter og/eller blokkere når de ser "Hvor meget for anal?", og han har åbnet sig selv op for dem der søger en hurtig aftale med sex for penge og ja så har han fundet en prostitueret, efter hans lille eksperiment logger han på EG og udbryder "Alle Sugarbabes er prostituerede" og han får hurtigt et følge af brugere der har en tilsvarende historik.

Ovenstående er ren spekulation.

Redigeret af Sparkster
Stavefejl... er ordblind... beklager

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 20 minutter siden:

Du ville klarer dig fremragende i dansk politik, det er min overbevisning, primært i Sønderjylland, men stadigt :) 

Elegant ;) 

Jeg har allerede flere andre steder prædiket om nogle af de oplevelser jeg har haft igennem 3 år på siden. Nogle af de "relationer" jeg har haft, ja det var vel prostitution - så basalt set ingen forskel - det syntes jeg heller ikke der er noget galt med. Men andre "relationer" kunne nemt sidestilles med dating, altså uden kontant "afregning" - og så ved jeg ikke helt hvad vi skal kalde det, når kontakten sker igennem siden og jeg betaler for mad/drinks/taxa.

Jeg kan forestille mig et scenario her - det er naturligvis rent teori og bær over med mig.

Sugardaddy opretter en profil, får lagt et privat billede på hans profil (man skulle jo meget nødigt blive genkendt af noget), Sugardaddy går igang med at søge, han er lidt kritisk og han skriver formenligt en personlig besked til de "heldige" udvalgte. Efter en 5-7 breve sidder han lidt og kigger, han kan se et par stykker af dem er blevet åbnet men intet svar, "Nå ja, det ligger sikkert noget til mig imorgen" tænker han, og han går i seng. Men der ligger ikke nogle breve når han står op dagen efter - okay, hvad gør man så, han skriver måske til dem igen, måske prøver han nogle andre der falder i hans smag - nogle af dem svarer men dialogen dør af den ene eller anden årsag, langsomt begynder han at gå efter dem der skriver "Jeg søger korte frække møder" på deres profil - de er som reglen rigtigt hurtige til at svarer med et overslag på opgaven. brevet han sender er måske ikke helt så personligt som det var i starten... måske begrænser det sig til "Hvor meget?" og ligepludesligt har han isoleret sig selv fra de piger der søger dating - de sletter og/eller blokkere når de ser "Hvor meget for anal?", og han har åbnet sig selv op for dem der søger en hurtig aftale med sex for penge og ja så har han fundet en prostitueret, efter hans lille eksperiment logger han på EG og udbryder "Alle Sugarbabes er prostituerede" og han får hurtigt et følge af brugere der han en tilsvarende historik.

Ovenstående er ren spekulation.

Tak Sparkster. noget at overveje her :-) det er jo også tæt på græsen - så kan vi få den lukket en gang for alle. GGG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen, der efterhånden kan forklare mig forskellen imellem en såkaldt sugarbabe og en glædespige – bortset fra, at det ene begreb er engelsk og derfor pr. definition lyder langt finere end plat dansk?

Såvidt jeg har forstået konceptet, altså indholdet, er der en sukkerfar, der betaler et eller andet beløb pr. måned til en, som oftest, yngre pige.

Hvorfor det? Der er vel ingen – inklusiv parterne selv – der tror på, at sukkerfaderen erlægger kontante ydelser uden at få noget som helst til gengæld. Og her tænker jeg altså ikke på rengøring af hjemmet.

Filantropiens tidsalder er for længst forbi, og for mig at se er der ingen forskel på en såkaldt sugarbabe og en glædespige. Førstnævnte bruger bare et fint engelsk udtryk som skalkeskjul for at krybe uden om, hvad det egentlig drejer sig om – kolde kontanter – mens sidstnævnte vedgår det.

Men kan nogen ellers bidrage til min bedre oplysning på dette punkt, lytter jeg da gerne.

ja, en sugerbabe er en holdt elskerinde. Lige som de rige mænd hold sig pige ved siden af i gammle dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville det egentlig ikke være dejligt hvis vi bare kunne droppe og analyser alting i dagens Danmark ? Bare nyde det der er, og hvis vi ikke synes om noget/nogen så lader vi det/dem bare være ? 8-) Kært barn har klart mange navne, MEN det bedst altid og tænke positivt om andre. :P

Rigtig god aften fra StudineMILFEN :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, 1 time siden:

Gider du forklare dit behov for at kalde mig dum?

Ja, hvis man gør noget som er dumt, hvad er man så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 38 minutter siden:

Ville det egentlig ikke være dejligt hvis vi bare kunne droppe og analyser alting i dagens Danmark ? Bare nyde det der er, og hvis vi ikke synes om noget/nogen så lader vi det/dem bare være ? 8-) Kært barn har klart mange navne, MEN det bedst altid og tænke positivt om andre. :P

Rigtig god aften fra StudineMILFEN :-P

Ja, det som jeg finder morsom er at mange sugarbabes ser ned på prostituere, jamen for fanden mand du har lige modtager penge af mig for sex, hvad er du selv!!!

Se der er en underlig oplevelser, at det er mig som har den positive holdning til det de selv laver og som de underligt nok ikke ser som prostitution!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg startede jo ud som "sugarbabe", det var på siden seeking arrangement hvor rige mænd, finder smukke (unge) piger.
"Traditionelt" set siger man, at sugardating stammer fra de fine unge studiner, der finder sig ældre, velhavende mænd, der er villige til at sponsorere en hvis livsstil.
På seeking arrangement, kan man blandt "sugardaddys" søge efter dem der er "certified millionaires" og som tilbyder et "lifestyle budget" på 5000$+ om måneden.

Her på EG, får jeg indtrykket blandt de mandlige brugere, at det primært handler om at finde så "meget" og så billigt sex som muligt, dette indtryk stammer primært fra at;
1. Jeg aldrig, før jeg kom til Danmark, har mødt en "sugardaddy" der overhovedet kunne drømme om at anmelde "hans" sugarbabe.
2. Største delen af "anmeldelserne" er inde på hvor meget tid kunden (syntes jeg er en passende betegnelse) fik, for hvor mange penge.(3 timer for 1500kr ect.) 
Derudover lyder en stor del af møderne også som om, at det var sex, der blev vekslet for penge og møderne fandt sted et par gange, altså er der ikke tale om deciderede "forhold", som sugardating egentlig handler om. 
 
I min verden har dette intet afgøre med "sugardating" konceptet, ligesom jeg ikke kunne forstille mig nogen "traditionel" "sugarbabe", der ville sælge en ydelse, der svare til hvad den "traditionelle luder" sælger, men til en mindre pris.

Personligt tror jeg ikke der findes et stort nok "kunde"(/sugardaddy) grundlag i Danmark, til at den "tradtionelle" sugarbabe rigtigt kan eksistere, ihvertfald ikke på en hjemmeside som sugardating eller hvad den nu hedder. 
Det der med at gå i byen med sin sugarbabe, tage hende på restaurant, weekendtur ect. er jo ikke hvad der "definere" en sugarbabe, for det gør jeg, som "almindelig prostitueret" da også med mine kunder, sugardating handler om et "mutual benificial relationship", hvor pigen får muligheden for en livsstil, hun ellers ikke ville ha råd til, og manden får muligheden for at tilbringe tid/date en smuk ung pige no strings attached (udover de materielle goder ;)

Jeg befinder mig tiltider stadig på seeking arrangement (dog ikke når jeg er i Danmark), men hvad jeg leder efter/"Tilbyder" dér, er meget meget anderledes, end hvad jeg tilbyder gennem mit job som GP.


SÅ, Trådstarter efterlyser "de rigtige" sugarbabes, well, jeg er sikker på de også efterlyser "de rigtige" Sugardaddys, det ser ihvertfald ikke ud til, at de findes her på EG :P

 

 

EDIT: Og da jeg var "Sugarbabe", kunne jeg iøvrigt aldrig drømme om, at ha mere end en sugardaddy, ligesom jeg heller aldrig har stødt på en sugardaddy, der havde mere end en sugarbabe.. 

 



 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
mm812 skrev, for 28 minutter siden:

Ja, hvis man gør noget som er dumt, hvad er man så?

Ok - her stopper det. Gider ikke debattere på det niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 16 minutter siden:


1. Her på EG, får jeg indtrykket blandt de mandlige brugere, at det primært handler om at finde så "meget" og så billigt sex som muligt

2. Jeg aldrig, før jeg kom til Danmark, har mødt en "sugardaddy" der overhovedet kunne drømme om at anmelde "hans" sugarbabe.

 3. Det der med at gå i byen med sin sugarbabe, tage hende på restaurant, weekendtur ect. er jo ikke hvad der "definere" en sugarbabe, for det gør jeg, som "almindelig prostitueret" da også med mine kunder,

4. SÅ, Trådstarter efterlyser "de rigtige" sugarbabes, well, jeg er sikker på de også efterlyser "de rigtige" Sugardaddys, det ser ihvertfald ikke ud til, at de findes her på EG 

1. Jeg kender naturligvis ikke din kundekreds. Men det er langt fra alle, der har den indstilling. Måske har du været uheldig - eller måske tager du for meget for dine ydelser ift. dine kunders prisperspektiv/-præferencer - det ved jeg af gode grunde ikke - men personligt kunne jeg aldrig finde på at forhandle priser. Det er gp'en, der ligger krop til et virkeligt krævende job, og derfor et det også hende, der må vide hvad det skal koste.

2. Enig - det virker faktisk underligt. Et forhold til en sb er, som jeg ser det, både tættere og mere meningsfuldt end til en gp, som alene er der for pengene. Det virker som et tillidsbrud i mine øjne at anmelde en sb.

3. Ja det kan man godt gøre med en gp. Men det er stadig den samme illusion, som at dyrke sex med gp'en - hun gør det for pengene, og ikke andet (bortset fra måske sult;)) . Hvilket ikke skal forstås som kritik - blot min egen observation og erfaring. 

4. Det skal jeg heller ikke kunne sige. Men hvad i alverden bygger du det på? Det ligner godt nok projicering af dine egne holdninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Ida sunshine skrev, for 41 minutter siden:

SÅ, Trådstarter efterlyser "de rigtige" sugarbabes, well, jeg er sikker på de også efterlyser "de rigtige" Sugardaddys, det ser ihvertfald ikke ud til, at de findes her på EG :P

En enkelt vil jeg vove at påstå der er - det er ihvertfald min (måske arrogante) opfattelse af mig selv i denne sammenhæng... men siden her appellere heller ikke til at der skulle være så mange "Sugardaddy's" herinde, sektionen med anmeldelser/efterlysninger af Sugarbabes er kommet som en eftertanke.

Jeg oprettede mig herinde for et godt stykke tid siden, for at få råd og vejledning omkring først GP besøg, og fik så god vejledning og indsigt i andres oplevelser at jeg helt valgte at lade være.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...