Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har aldrig prøvet sugerdating, skal måske prøve det en dag. Jeg er helt klart mest til GFE, og når jeg finder en GP som jeg er glad for har jeg kun lyst til hende, så kommer jeg der fast. Nogen gange skal jeg virkelig tage mig sammen for ikke at lade mig blive forelsket. Derfor er jeg lidt "bange" for suger dating. Men syntes det lyder spændende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Sugarbabe skrev, for 39 minutter siden:

Du skal være velkommen :wub:

Hvad hedder du på sugardaters.dk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarbabe
aarhussyd skrev, for 1 minut siden:

Hvad hedder du på sugardaters.dk ?

Jeg udleverer ikke mit SD navn, da jeg har ansigtsbilleder derinde :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 11/10/2016 at 20:33:

Næ, hvorfor tror du jeg tror det? Det kan umuligt være noget jeg har skrevet ...

Du mener "prostitutionskunder," når du skriver "dates" ...

Undskyld, det lige går ud over dig - jeg har intet personligt på dig på nogen måde! Normalt forsvarer jeg sugardating mod alle dem der siger at det bare er ligesom al anden prostitution, men din (og rigtigt mange andres) tilgang er netop umådeligt svær at skelne fra en almindelig prostituerets. Især når du ligefrem bliver hånlig, og når du så også er så gammel - så har jeg svært ved at se, at du ikke bare er en GP ligesom så mange andre? 

Næh nej, ligesom det heller ikke nødvendigvis indebærer sex. Nu ændrer betydninger sig jo også med årene, så fred med det. Det skaber bare forvirring for mange - tydeligvis. Jeg reagerede på dine kategoriske meldinger, som om det kun var din opfattelse der herskede. Nu er jeg kommet med et par modeksempler, og gider ikke træde mere i det.

Det er jeg da. ;)

Nu bliver jeg også en anelse pirrelig Sugarbabe35. Din tilgang er som Bebop skriver ikke til at skelne fra klassisk prostitution. Det er ok, men ikke sugardating, hvor der faktisk ofte er tænding og interesse for hinanden, der rækker ud over mødet. Hvis man søger de rigtige og selv vil. 

Jeg går i en stor bue uden om de profiler på SD med timepriser, lister over gaver eller lange smører om, hvad en gavmild mand er for noget - og det er så gensidigt, kan jeg regne ud.

Heldigvis har jeg fx en fast, som jeg forkæler i h og r indenfor mine muligheder. Og som kan lide det HELE. Vi skriver tit privat, jeg følger med snappen  og hun dukker ind i mellem op uanmeldt. Du går glip af noget  - en varm og ægte sugardating relation. De findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Torbo skrev, for 2 timer siden:

Nu bliver jeg også en anelse pirrelig Sugarbabe35

Profilen er vist slettet :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slamberten skrev, den 31/10/2016 at 09:40:

Nej Argent. Det er en kone du beskriver der :-) det er sin smukke kone man tager med ud og spiser, events og på ferier. Men det er ikke alle beskåret at have den luksus at have en smuk kone, derfor tyr man til sugardating og bilder sig selv ind det næsten er lige så godt. Men det er - ikke at forveksle med en gadepige, (hvordan du blander det begreb ind i denne diskussion forstår jeg ikke) prostitution at betale for ydelser. Der er bare nogle (nok dig?) der forgøgler virkeligheden fordi du ikke er i stand til andet.

Jeg kan forestille mig at du er samme type som der køber GFE hos en luder, og bilder dig ind det er kærlighed? GG...

God fornøjelse

Slamberten

Jo Slamberten. Vi snakker i dette forum om sugardating, ikke "traditionelle forhold" - gudfader i himmel, ved du overhovedet hvilket forum du er i? :P

Du forstærker jo bare at du har absolut INGEN fatning af hvad konceptet, sugardating, går ud på  :D

 

Så du mig ét sted i mit eksempel komme ind på emnet der er "sex"? Nej vel?
Prostitution er handel med seksuelle ydelser.
Det er da en ussel, lille, indsnævret mand der kun kan se enhver gaves modstykke som "sex" - men det er der selvfølgelig nogle (nok dig?) der er tilhængere af fordi du ikke er i stand til andet.

 

Det er dog sødt (læs: patetisk) at du bilder dig selv ind at fordi DU ikke kan acceptere at nogle ikke er interesserede i et fast forhold, så må de der kan defakto stikke sig blår i øjnene og bilde sig noget som helst ind. En forståelig indstilling når man er teenager, knap så spændstigt når man har hår du pikken - spænd hjelmen.

 

Sugardating har altid været en grå-zone; det er i grunden utroligt at det skal pensles ud for dig, men det er faktisk et billede jeg ikke orker male for dig lige nu (eller nogensinde faktisk)..

 

Gå du ud og hyg dig med dit snæversyn og sort-hvide indstilling til dating og sex, det værende med eller uden sukker B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Karakteristisk for trolling er fx at angribe andre debattører med nedgørende kommentarer I håb om at provokere dem til at reagere. Det er selvfølgelig kun et middel for begyndere, for det er så åbenlyst og selvafslørende. Eneste modgift er som altid at undlade reaktion (eller at mod smider trolleren ud).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...