Hop til indhold
Gæst

Intet kontroversielt

Recommended Posts

Har lige lavet æbleflæsk og spist godt af den. Fik en stor pose æbler og så fik jeg lyst til æbleflæsk. Det er flere år siden jeg selv har lavet det og resultatet var super.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 40 minutter siden:

Har lige lavet æbleflæsk og spist godt af den. Fik en stor pose æbler og så fik jeg lyst til æbleflæsk. Det er flere år siden jeg selv har lavet det og resultatet var super.

Hej @knud San Var det med røget el fersk svine bryst de er jo vidt forskellige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 23 minutter siden:

Hej @knud San Var det med røget el fersk svine bryst de er jo vidt forskellige ?

Hej @jp det var med fersk og godt saltet.

Har nok fået lavet for lidt, men der er til et par madder i morgen. Hvis jeg kan lade være med at  snuppe det til natmad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 minut siden:

Hej @jp det var med fersk og godt saltet.

Har nok fået lavet for lidt, men der er til et par madder i morgen. Hvis jeg kan lade være med at  snuppe det til natmad. 

Der er altid for lidt !! det smager bedst dagen efter !! Bliver sulten tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Et glas vin som en hilsen til manden der forsvandt, og så i seng

I morgen er det Jyllands ringen og MC ræs (måske os til og fra ringen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu vil jeg gå i haven og plukke røde æbler - det er vel for kontroversielt at udtale sig om de er dejlige (det er jo smag og behag)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey ho - sjov tråd. Sidder og tænker på man skulle være blevet gynækolog dengang man havde chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, for 16 timer siden:

Hey ho - sjov tråd. Sidder og tænker på man skulle være blevet gynækolog dengang man havde chancen.

Hey ho - Hvis du synes? matchende sokker, antichrist champagneglas og udsigt over havnen, mon ikke det går alligevel? :-D

Redigeret af Marqui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Marqui

hmmm tjoehh - er det ikke en tråd til hverdags tang? Eller har jeg misforstået den? Eller misforstår jeg dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, for 2 minutter siden:

Marqui

hmmm tjoehh - er det ikke en tråd til hverdags tang? Eller har jeg misforstået den? Eller misforstår jeg dig?

Hvis du synes :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg spiller tit spil med mig selv - ikke skak, jeg fatter hat af - mer sådan ludo eller dam ...  nogen gange glemmer jeg at vænne brættet, men jeg tilgir hurtigt maj sæl, er majet rumlig, men jeg vinder oss vær gang, og det er max lystigt - måske jeg skulle være blevet monolog den gang ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stengo Drang skrev, for 19 timer siden:

jeg spiller tit spil med mig selv - ikke skak, jeg fatter hat af - mer sådan ludo eller dam ...  nogen gange glemmer jeg at vænne brættet, men jeg tilgir hurtigt maj sæl, er majet rumlig, men jeg vinder oss vær gang, og det er max lystigt - måske jeg skulle være blevet monolog den gang ..

Velkommen tilbage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Velkommen tilbage...

:-D

Ja, bliver man træt af at spille spil med sig selv, kan man jo spille med andre: f.eks os herinde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig september - Den måned hvor 350 punds mænd igen starter med at sætte standarden for hvor atletisk man kan være, selvom man lever af flødekager og steaks målt i kg. Jeg må hellere give mit køleskab en god skraldebang takling - Det fortjener den, og jeg får pludselig lyst:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Velkommen tilbage...

 

Bananas skrev, for 4 timer siden:

:-D

Ja, bliver man træt af at spille spil med sig selv, kan man jo spille med andre: f.eks os herinde ;-)

ærbødigst takker jeg jer, det varmer en forfængelig hulemand. Hylekoret vil i deres subjektivitet finde en afsked og efterfølgende genkomst som udtryk for præpubetær adfærd, men er selvfølgelig et udslag af faktuel overvejelse. Iøvrigt kan jeg anbefale John Le Carre's: Spionen der kom ind fra kulden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stengo Drang skrev, for 19 minutter siden:

 

ærbødigst takker jeg jer, det varmer en forfængelig hulemand. Hylekoret vil i deres subjektivitet finde en afsked og efterfølgende genkomst som udtryk for præpubetær adfærd, men er selvfølgelig et udslag af faktuel overvejelse. Iøvrigt kan jeg anbefale John Le Carre's: Spionen der kom ind fra kulden.

Selvfølgelig er det et faktuelt overvejelseudslag. 

Hylekoret...? Mig? Jeg er solist, men temmelig god til tibetansk overtonesang. Måske var det hvad du hørte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Jeg tror det bliver en go nej framragende dag i dag solen og lyset fedt tilbage, varmt her i Hillerød alle ønskes det samme JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stengo Drang skrev, for 42 minutter siden:

 

ærbødigst takker jeg jer, det varmer en forfængelig hulemand. Hylekoret vil i deres subjektivitet finde en afsked og efterfølgende genkomst som udtryk for præpubetær adfærd, men er selvfølgelig et udslag af faktuel overvejelse. Iøvrigt kan jeg anbefale John Le Carre's: Spionen der kom ind fra kulden.

 

Det er sgu for plat, det der! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...