Gæst Skrevet 2. September, 2016 (edited) Jeg har oprettet denne tråd, så vi alle har et sted, vi kan poste ligegyldigheder og udtalelser uden kontroversielt indhold. Det er således mit håb, at denne tråd kan leve i årevis på EG uden at moderatorer, og andet godtfolk, provokeres til at slette og/eller rapportere de kommentarer, I poster. Så kom glad med alle mulige kommentarer, ingen kan tage anstød af Redigeret 2. September, 2016 af Cage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2016 Jeg ligger selv for. I dag skal jeg holde fri, og tjekke alle nyheder på tekst-tv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 2. September, 2016 (edited) Jeg skal forbi og have et slag fisse For øvrigt, genial ide!! - den kan ingen da have noget imod eller??? Redigeret 2. September, 2016 af Vildmand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 2. September, 2016 Finder det ret kontroversielt, og provokerende, at du opretter sådan en tråd Ellers står min dag på billardtræning, det er snart sæsonstart, og så tidligt op i morgen og afsted på andejagt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 2. September, 2016 Nu er det 35 minutter siden sidste skriv. Så eeee skulle vi ikke låse tråden nu! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2016 Nej nej nej @Krølle Bølle Jr. - nu ikke ødelægge det hele Giv os nu nogle ligegyldigheder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 2. September, 2016 Okay. Det er fre(d)dag i dag Lørdag skal lige overstås Så kommer store synddag Go weekend Nå nej: Det kan jo først besvares på mandag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 2. September, 2016 GB med @Miss Hell kl 15 tegner som en go dag !! skal møde 12 nye brødre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 2. September, 2016 Hvor blev tråden med Tommas og D af væk også indlæg pist ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2016 Hov hov @jpkun ukontroversielle kommentarer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 2. September, 2016 Du har ret, det er godt vejr i dag !!JP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2016 Præcis @jp - vejret er en klassiker. Det er kun landmænd, der kan finde den slags kontroversielt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 2. September, 2016 Cage skrev, Lige nu: Præcis @jp - vejret er en klassiker. Det er kun landmænd, der kan finde den slags kontroversielt Tråd om vejret det må en landmand tage sig af !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 2. September, 2016 Jeg tænker jeg skal ha en kaffe. Måske en lille kage til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2016 Kanske en kanelbulla @Bananas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 2. September, 2016 Bulle, min kære Cage - bulle. Bulla er noget helt andet - det kan du spørge Paven om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2016 Ha ha ha - undskylder mit dårlige svenske @Bananas.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2016 Tid til lidt Dying light på den kære PS4 det er sku længe siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 2. September, 2016 Tror jeg vil ruske op i medisteren, (der er ingen damer her desværre. Måske jeg skulle lave det om til en kontakt annonce) og se om ikke jeg kan nå at smide tøjet, stønne, komme 74 gange på 20 min, Ja og på skadestuen, da det nok ender med en tennis albue. God weekend til jer alle. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 2. September, 2016 Sidder på lokum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2016 Hohoho skrev, for 1 minut siden: Sidder på lokum Og bruger din smartphone husk at vaske fingrene på telefonen også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 2. September, 2016 Kigger på ny bil.... uhmmmm lædder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 2. September, 2016 Å den bliver fed denne tråd !! Bare ingen anmeldeser af lokumsbesøget ! vel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 2. September, 2016 Den kunne da vist nok blive godt lummer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. September, 2016 jeg lytter lige med her !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg