Hop til indhold
Rejsenetværk

Den enlige mand, der kun får købesex

Recommended Posts

Guest Misjo1
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

 

MalerKbhK skrev, for 45 minutter siden:

Det er sådan set ligegyldigt om det giver mining for mig, jeg er jo ikke gift med dig, prøv at fortælle din kone om frøen og skobionen istedet .

Jeg er sådan set ligeglad om dit dobbelt liv, det er ikke mig du sårer, jeg ville bare ikke kunne bedrage et andet menneske.

Der kan være mange forklaringer på at man går til prostitueret, måske er konen syg, måske er lysten væk, hva ved jeg , fred være med det, men måske man skulle være ærlig i stedet.

Jeg reagerede blot på at du ikke vil gå kompromi om hvem du er, du gør du så alligevel, når du vælger at leve en del af dit liv på en løgn.

 

Du læser mit indlæg som en vis herre læser biblen. Jeg går IKKE på kompromis på hvem jer er. Men jeg vælger at bruge løgnen for ikke at såre min partner, vel vidende at det kan kaste mig ægteskabet. Hvis du ikke forstår det nu. Ja så må du finde andre der kan forklare det.

God weekend

Redigeret af Misjo1
The voice indlæg skulle ikke være med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

De fleste mennesker definere vel sig selv via moral, egenskaber og et værdisæt.  Umiddelbart tænker jeg ikke at man er gået på kompromis med sig selv og sine værdier, hvis man er konen utro.  Man har derimod bestemt valgt bryde de typiske spilleregler for et parforhold. 

Hvis den utro person skulle være gået på kompromis, ville det jo fordre at troskab indgår i personens værdisæt.  Det kan jo ikke udelukkes at for nogen er der tale om et kompromis med egne værdier.  Hvis man ikke kan se sig selv i spejlet, så har man tabt sig selv, og så får al snak om kompromis med egne værdier en meget kedelig klang.

Jeg ved godt at der er tale om en meget kynisk betragtning, men et eller andet sted er det jo virkeligheden for mange, at de netop ikke vil give afkald på noget som for andre burde være en selvfølgelighed.   Hvis man kunne få den slags lyster opfyldt via ærlighed, er det faktisk mit indtryk, at de fleste ville gå den vej.  Det må derfor også antages, at når man ikke går den vej, skyldes det at man godt kender resultatet.

Tak. Du har forstået sammenhængen.

Og ja. Hvis jeg kunne tale åbent med

min dejlige hustru om dette. Så gjorde jeg det. Det er bare ikke en option

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

Du læser mit indlæg som en vis herre læser biblen. Jeg går IKKE på kompromis på hvem jer er. Men jeg vælger at bruge løgnen for ikke at såre min partner, vel vidende at det kan kaste mig ægteskabet. Hvis du ikke forstår det nu. Ja så må du finde andre der kan forklare det.

God weekend

Jeg kan uddybe da jeg er i samme båd som misjo1.

hvem siger vi bedrager?

jeg lever med min kæreste og har gjort det i snart 40 år, hun har 99,9% en komplet viden om hvad jeg bruger min tid på og kender sågar navnet på min foretrukne.

Det har aldrig været et issue at tale om det selv om jeg mange gange har lagt et hint.

Det er simpelthen ikke noget hun ønsker at vide eller at tale om, jeg og mange af mine venner husker en fest for rigtig rigtig rigtig mange år siden hvor hun åbenlyst proklamerede at hun havde fået de børn hun ønskede sig og skulle jeg have flere måtte jeg finde andre fødemaskiner. 
 

utroskab hmmm hvis begge parter har det bedst sådan og begge får et bedre samliv sådan, skal det så nødvendigvis udpensles i det daglige forhold. Stiltiende accept forefindes og giver ro på bundlinjen.

der er heldigvis ligeså mange muligheder for gode forhold som der er mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 23.7.2020 at 13:19:

Hvor er friheden størst ? 

Er det det der diskuteres ? 

Mine tanker desangående er at det bla.a. handler om hvilke behov man som individ har . Jeg har fulgt med i denne meget spændende tråd og selvom jeg ikke er mand så er jeg dog single og det at være single er jo ikke kønsbestemt. Så derfor kommer mit input også :)

Jeg har været i flere meget lange forhold. Singlelivet  har jeg kun få års erfaring med. Mine lange forhold er så godt som hver gang endt på grund af en følelse af begrænsning.  At være begrænset og " ufri " 

Når jeg skal kigge indad og være hudløst ærlig overfor mig selv - bliver jeg nødt til at sige - at selvom der vitterligt er et savn for mig som single - så er det i mine singleperioder jeg har følt mig allermest lykkelig. Virkelig fri . Fri - langt ind i sjælen. Jeg har ikke skullet tage hensyn til nogle . Der har ikke været en jeg skulle medregne i alle mine beslutninger.  Har jeg haft lyst til at rejse til den anden side af jorden lige pludselig har jeg kun skullet spørge om fri på mit arbejde. Har jeg lyst til at gå rundt i plettede gamle joggingbukser herhjemme og med fedtet uvasket hår - har jeg gjort det - der har ikke været en jeg har skullet være lækker og feminin for . Har jeg haft lyst til at oprette en profil på scor ( eks ) og flirte vildt og uhæmmet med fremmede liderlige mænd - har jeg gjort det -der har ikke været en jeg lige først skulle høre ad om det nu også var ok med ham og så alligevel føle et stik af dårlig samvittighed over at gøre det på trods af at han måske sagde det var ok. Har jeg haft lyst til at spise rugbrød til aftensmad - så har jeg gjort det - der har ikke været en der inderst inde forventer at vi spiser varm mad sammen måske på bestemte tidspunkter. Har jeg haft lyst til at bruge 2000 kr på en ny kjole - har jeg købt den - og ikke følt stik af dårlig samvittighed over at købe noget til mig selv når jeg vidste at han trængte mere til nogle nye sko end jeg trænger til en ny kjole.  Og så for ikke at tale om den her verden. Hvilken fast partner vil kunne acceptere at jeg også er Lady C ?   Der er slet ingen tvivl om - at i mit tilfælde og ud fra min verden - så ER der mere frihed i at være single.

Men frihed er jo ikke alt - er det ? Der er så mange andre værdier i livet end lige frihed. 

For jeg kan da godt savne det at have en fast partner. 

Hvem kan jeg  komme hjem til om aftenen og beklage sig over tåbelighederne man har oplevet på sit job . Hvem kan forkæle mig når jeg kommer hjem. Hvem er der i tykt og tyndt  og som jeg VED vil stille op når der er brug for det uanset hvilken situation jeg havner i ? Hvem kan jeg putte med i sofaen og se den ene netflix film efter den anden med.  Hvem kan jeg dele bekymringerne og ansvaret med når fyret går i stykker og cromecast ikke virker, når hunden skal til dyrlæge  eller jeg selv bliver syg og har brug for at blive nurset. ? Og måske det vigtigste : Hvem elsker mig når jeg ikke længere er ung og smuk ? hvem er ens livsvidne ?

Uanset hvad man vælger her i livet så er der noget man skal give afkald på. Du kan ikke gå ind af flere døre på en gang. Og måske er det det der er svært at acceptere.  Vælger du singlelivet  - er der noget du giver afkald på . Vælger du livet med en partner - er der noget du giver afkald på.  Hvor ligger ens behov og hvor meget vægter de ?  Svarene ligger hos den enkelte. Der findes ikke en manual på hvad der er bedst for den enkelte.

Du beskriver det så smukt Lady C, hvad jeg mener med single frihed. Tak !

Jeg kunne ikke selv sætte ord på det ;)
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min gode ven Dan Bilzerian siger

bliv hjemme og riv den af på dig selv lørdag aften. 
 

find dig i og føje din i din kones lort en hel uge. Så knepper du hende lørdag aften. 
 

køb dig til selskabet. Så vælger du selv. 
 

sidst. Bliv rig og berømt. Så springer du alt det ovenstående over.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 23.7.2020 at 09:35:

Der er også derfor at jeg tænker at nogen af alle disse selv-udnævnte singlemænd hævder at der ikke er en kvinde for dem, de ønsker simpelthen ikke at gå på kompromis med den tilværelse de har, og kommer der endelig en kvinde i deres liv, tages der alle mulige forbehold, ægtepagter o.s.v., og min min optik, ja så bør man stoppe der, for så gør man ikke helhjertet ind i et forhold.

Nu læste jeg en artikel i Jyllandsposten, om alle disse midaldrende mænd, der iklædt lycra fræser derud af på hunde dyre racercykler.

En af disse mænd udtalte, at han fandt ud af at han var godt gift, da det kun tog 10 minutter at overbevise konen om at en racercykel til 75000 kr var et godt køb.

Her er der jo mindst tale om ægteskaber i den øvre middelklasse, for at den slags kan forekomme.

Er der derfor tale om single mænd, der har slidt og slæbt sig til egen formue, og som pludselig møder den eneste ene, og egentlig gerne vil giftes.

Så kan jeg i den grad godt forstå krav om ægtepagt osv, det er ren fornuft, og et udtryk for at du holder hovedet koldt, også når du bliver forelsket!

Hvorfor skal du dele det du har med en der intet har, og som du ikke har fulgtes med på rejsen til egen/jeres velstand.

Det bør en ring på fingeren ikke ændre på, det skal hun gøre sig fortjent til, på anden vis og over tid, end bare et ja i kirken eller på rådhuset.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Nu læste jeg en artikel i Jyllandsposten, om alle disse midaldrende mænd, der iklædt lycra fræser derud af på hunde dyre racercykler.

En af disse mænd udtalte, at han fandt ud af at han var godt gift, da det kun tog 10 minutter at overbevise konen om at en racercykel til 75000 kr var et godt køb.

Her er der jo mindst tale om ægteskaber i den øvre middelklasse, for at den slags kan forekomme.

Er der derfor tale om single mænd, der har slidt og slæbt sig til egen formue, og som pludselig møder den eneste ene, og egentlig gerne vil giftes.

Så kan jeg i den grad godt forstå krav om ægtepagt osv, det er ren fornuft, og et udtryk for at du holder hovedet koldt, også når du bliver forelsket!

Hvorfor skal du dele det du har med en der intet har, og som du ikke har fulgtes med på rejsen til egen/jeres velstand.

Det bør en ring på fingeren ikke ændre på, det skal hun gøre sig fortjent til, på anden vis og over tid, end bare et ja i kirken eller på rådhuset.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kære Rejsenetværk, 

Dette kan vel ligeså vel gælde single kvinder som har slidt og slæbt sig til egen formue. Nu til dags er der mange ægteskaber som indgås på økonomisk lige fod, og hvis disse deler økonomi får historien jo pludselig en anden klang, og det øjeblik børn indgår i relationen handler penge heller ikke så meget om hvordan de bruges for den enkelte, men for den enhed man kalder familie. 

Det sagt, ville jeg nok også selv foretrække adskilt økonomi + en fælles konto, ligegyldigt om jeg fandt mig en som tjente mere eller mindre end mig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Kære @Rejsenetværk :

Du er jo en mand der er meget aktiv herinde. Det er jeg også selv og jeg har læst dine mange indlæg på EG med interesse og bidt mærke i de emner der interesserer dig. Nu hvor du opretter en tråd hvor du faktisk undrer dig lidt over din single status ( som jeg læser det) og ligesom lægger op til en debat om dette så har jeg altså lyst til at dele mine tanker omkring noget af det jeg har bidt mærke i  og som er et gennemgående tema for dig. 

Det er 

Penge. 

Penge penge penge. 

Det virker på mig som om du måler og vejer alting i penge og næsten i hvert eneste indlæg / kommentar du bidrager med har du fokus på om det  " nu også kan betale sig" 

Som jeg ser det er penge for dig det du måler alting op imod.  

Det synes jeg er en stor skam og meget trist men jeg er sikker på at du ikke er alene om dit livssyn omkring penge. 

Værdier er meget andet end penge. 

Jeg ville aldrig selv nogensinde kunne sætte en pris på den kærlighed jeg har følt når jeg har set mine børns lykke. 

Jeg ville aldrig nogensinde kunne sætte en pris på de fantastiske rejser jeg gennem mit liv har været på. Jo jeg kan lave et budget der viser hvor meget billetterne har kostet og overnatningen osv  og lommepenge. Men den rigdom i hjertet og sjælen jeg har fået ved at opleve livets mangfoldighed rundt omkring i verden - den kan aldrig prissættes. 

At købe en gave og give den og se personen der får den gave - lyse op af glæde og begejstring  - er langt mere værd og skal ikke opvejes i penge. 

Hvad skal det koste at mærke forårssolen for første gang ramme sit ansigt efter en lang   mørk og deprimerende vinter? 

Hvad skal det koste at grine så tårerne triller sammen med mennesker man elsker? 

Hvordan prissætte man værdighed   respekt, begejstring, lykke, indre ro, glæde, omsorg samhørighed et godt helbred og kærlighed ?

For :"

Hvad skal det koste at føle lykke? " 

Og så kan jeg ikke lade være at tænke på et citat (  jeg husker desværre ikke hvem forfatteren er) 

der findes mennesker der er så fattige at det eneste de har - er penge" 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

der findes mennesker der er så fattige at det eneste de har - er penge" 

Tak for et godt indlæg

Den sved, hvis den var møntet på mig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Tak for et godt indlæg

Den sved, hvis den var møntet på mig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kære @Rejsenetværk

Nej, for så godt kender jeg dig ikke at jeg kan udtale mig om din sjæls rigdom eller fattigdom.  Men nogle gange skal der jo et kærligt lille spark til for at åbne ens øjne for de tankemønstre der spærrer for forandring. Og ønsker man forandring så må man være åben for at se indad. Det er iøvrigt også en værdi der ikke kan gøres op i penge. - " evnen til selvreflektion" <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 17 minutter siden:

Kære @Rejsenetværk :

Du er jo en mand der er meget aktiv herinde. Det er jeg også selv og jeg har læst dine mange indlæg på EG med interesse og bidt mærke i de emner der interesserer dig. Nu hvor du opretter en tråd hvor du faktisk undrer dig lidt over din single status ( som jeg læser det) og ligesom lægger op til en debat om dette så har jeg altså lyst til at dele mine tanker omkring noget af det jeg har bidt mærke i  og som er et gennemgående tema for dig. 

Det er 

Penge. 

Penge penge penge. 

Det virker på mig som om du måler og vejer alting i penge og næsten i hvert eneste indlæg / kommentar du bidrager med har du fokus på om det  " nu også kan betale sig" 

Som jeg ser det er penge for dig det du måler alting op imod.  

Det synes jeg er en stor skam og meget trist men jeg er sikker på at du ikke er alene om dit livssyn omkring penge. 

Værdier er meget andet end penge. 

Jeg ville aldrig selv nogensinde kunne sætte en pris på den kærlighed jeg har følt når jeg har set mine børns lykke. 

Jeg ville aldrig nogensinde kunne sætte en pris på de fantastiske rejser jeg gennem mit liv har været på. Jo jeg kan lave et budget der viser hvor meget billetterne har kostet og overnatningen osv  og lommepenge. Men den rigdom i hjertet og sjælen jeg har fået ved at opleve livets mangfoldighed rundt omkring i verden - den kan aldrig prissættes. 

At købe en gave og give den og se personen der får den gave - lyse op af glæde og begejstring  - er langt mere værd og skal ikke opvejes i penge. 

Hvad skal det koste at mærke forårssolen for første gang ramme sit ansigt efter en lang   mørk og deprimerende vinter? 

Hvordan prissætte man værdighed   respekt, begejstring, lykke, indre ro, glæde, omsorg og kærlighed ?

For :"

Hvad skal det koste at føle lykke? " 

Og så kan jeg ikke lade være at tænke på et citat (  jeg husker desværre ikke hvem forfatteren er) 

der findes mennesker der er så fattige at det eneste de har - er penge" 

 

Jeg  er  fuldstændig  enig  i  dine  betragtninger og  dine  skrevne  ord. 

Tror  vi  alle  i løbet  af  vores  liv  er  stødt ind  i  et  andet  menneske  hvor  alt  bliver  gjort  op  i penge, hvor  kan  jeg  få  mest, spare  mest, gratis  ect.  Jeg  er  normalt  et gavmildt  menneske, men  når  jeg  er  stødt  ind  i  den  type  af  "suge-maller", ophører  enhver  form  for  gavmildhed  og  venlighed  op  for  mit  vedkommende. 

Hvor  meget  er  vores  helbred  /liv/tryghed/kærlighed/omsorg værd ? 

Penge  er  rare  at  have,  men  de  er  ikke  det  vigtigste  i  livet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 17 minutter siden:

Nej, for så godt kender jeg dig ikke at jeg kan udtale mig om din sjæls rigdom eller fattigdom. 

Nu var mit indlæg om et citat, af en der skrev om at der forlanges ægtepagt osv, og at det forstår jeg så inderligt godt i mange tilfælde.

Jeg ønsker hverken at dele egne beskedne midler, eller have andel i andres større ved fælleseje, men vil ganske simpelt holde hver parts økonomi som personlig, skulle det komme dertil.

Det var så mænd blot en kommentar til det aspekt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Nu var mit indlæg om et citat, af en der skrev om at der forlanges ægtepagt osv, og at det forstår jeg så inderligt godt i mange tilfælde.

Jeg ønsker hverken at dele egne beskedne midler, eller have andel i andres større ved fælleseje, men vil ganske simpelt holde hver parts økonomi som personlig, skulle det komme dertil.

Det var så mænd blot en kommentar til det aspekt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ok.  Mit indlæg var ikke ment som et angreb og jeg undskylder hvis det fremstår sådan. Alt hvad jeg har skrevet her i denne tråd har været venligt og kærligt ment <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 24 minutter siden:

Kære @Rejsenetværk

Nej, for så godt kender jeg dig ikke at jeg kan udtale mig om din sjæls rigdom eller fattigdom.  Men nogle gange skal der jo et kærligt lille spark til for at åbne ens øjne for de tankemønstre der spærrer for forandring. Og ønsker man forandring så må man være åben for at se indad. Det er iøvrigt også en værdi der ikke kan gøres op i penge. - " evnen til selvreflektion" <3

Egentlig har du ret i dine betragtninger. Og uden at jeg kender @Rejsenetværk personligt, tror jeg godt at jeg kan konkludere, udfra at have læst rigtigt mange af hans indlæg, at nok skriver han tit om penge, men sjælen er bestemt ikke fattig. Han skriver jo ligeså ofte om glæden ved kaffe, et godt måltid og godt godt selskab. Rejseberetninger kommer der også fra hans hånd, hvor han har rejst til steder i Danmark, som jeg selv aldrig kommer (og sikkert heller ikke kommer til det). Selvreflektion og selvindsigt mangler bestemt heller ikke fra Rejse. Men han har sine meninger og standpunkter, og det kan man kun respektere. Jeg gør ihvertfald

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
tvr skrev, for 17 minutter siden:

Egentlig har du ret i dine betragtninger. Og uden at jeg kender @Rejsenetværk personligt, tror jeg godt at jeg kan konkludere, udfra at have læst rigtigt mange af hans indlæg, at nok skriver han tit om penge, men sjælen er bestemt ikke fattig. Han skriver jo ligeså ofte om glæden ved kaffe, et godt måltid og godt godt selskab. Rejseberetninger kommer der også fra hans hånd, hvor han har rejst til steder i Danmark, som jeg selv aldrig kommer (og sikkert heller ikke kommer til det). Selvreflektion og selvindsigt mangler bestemt heller ikke fra Rejse. Men han har sine meninger og standpunkter, og det kan man kun respektere. Jeg gør ihvertfald

jo jo og jeg er helt sikker på at  @Rejsenetværk  både har evne til selvreflektion og har andre værdier i livet end penge. Hvis det opfattes som om at jeg skriver at han ikke har det - så har jeg ikke formået at formidle godt nok hvad jeg mener. . Jeg ville bare gøre opmærksom på at penge og det at måle alting op i penge er noget der fylder rigtig meget i hans skriv. Det er ikke det samme som at skrive at der overhovedet ikke er andet i hans skriv end emnet penge. Bare at det fylder rigtig meget. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lady C Jeg kender ikke Rejsenetværk og har ikke læst nok af hans indlæg til at kunne udtale mig angående om penge fylder meget. Men personligt fylder penge meget for mig siden jeg begyndte, at gå til massage damer. Faktisk mener jeg, at jeg har en sund indstilling til penge, for som et godt ordsprog i bibelen siger : "Penge er roden til, alt muligt skadeligt." Citat slut

Penge er nødvendigt i denne verden, stort set kan man ikke røre sig uden penge. Men min indstilling er, penge er absolut ikke alt. Hvis der var en verden hvor penge ikke fyldte så meget, som det gør, så ville jeg bo der. 

Pointen er bare, som køber af sex .. syntes jeg at penge kommer i forgrunden i ens liv. Fordi man skal have råd til sit ugentlige fix i form af sex. Personligt tjener jeg alt mellem 18K og 23K om måneden efter skat. Nogle gange må man derfor kikke dybt indad og i pungen. Og se om man har råd til at købe det sex man vil have. Så derfor kan penge godt fylde meget i ens liv, selvom man egentlig ikke er penge fikseret. Just my two cents ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Muggi skrev, 1 time siden:

@Lady C Jeg kender ikke Rejsenetværk og har ikke læst nok af hans indlæg til at kunne udtale mig angående om penge fylder meget. Men personligt fylder penge meget for mig siden jeg begyndte, at gå til massage damer. Faktisk mener jeg, at jeg har en sund indstilling til penge, for som et godt ordsprog i bibelen siger : "Penge er roden til, alt muligt skadeligt." Citat slut

Penge er nødvendigt i denne verden, stort set kan man ikke røre sig uden penge. Men min indstilling er, penge er absolut ikke alt. Hvis der var en verden hvor penge ikke fyldte så meget, som det gør, så ville jeg bo der. 

Pointen er bare, som køber af sex .. syntes jeg at penge kommer i forgrunden i ens liv. Fordi man skal have råd til sit ugentlige fix i form af sex. Personligt tjener jeg alt mellem 18K og 23K om måneden efter skat. Nogle gange må man derfor kikke dybt indad og i pungen. Og se om man har råd til at købe det sex man vil have. Så derfor kan penge godt fylde meget i ens liv, selvom man egentlig ikke er penge fikseret. Just my two cents ;)

 

Jamen nu var det heller ikke det der var min pointe i mit skriv. For selvfølgelig har penge en vis betydning. Men hvis penge og fokus på penge går hen og overskygger alt, så synes jeg faktisk det er et tegn på at der mangler noget meget væsentligt i ens liv. Det er sådan helt overordnet betragtet. 

Som kvinde kan jeg så fortælle, at der er intet der slukker min interesse mere på en date end eks. hvis manden jeg er på date med taler om penge og hvor meget dit og dat koster. Jeg synes det er Så gabende kedsommeligt og usexet at tale om penge. Der er helt sikkert andre kvinder der hardet modsat mig og som godt kan lide at tale om penge. Men for mig hænger spontanitet og livsglæde bare sammen med at man også kan give Los når det handler om penge. 

Jeg har det også svært med nærig røve ii det hele taget. Fordi jeg tænker at hvis man er meget nærig med materielle ting, så er man det nok også på andre punkter.  Følelser f. eks. Det at kunne give af sig  selv. Give kærlighed og omsorg. Give varme og medmenneskelighed. Det vægter jeg højt Og jeg tænker og har faktisk erfaret at nærige mennesker også er nærige når det handler omfølelser. De ting hænger sammen. Det at kunne give. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Lady C skrev, for 28 minutter siden:

Jamen nu var det heller ikke det der var min pointe i mit skriv. For selvfølgelig har penge en vis betydning. Men hvis penge og fokus på penge går hen og overskygger alt, så synes jeg faktisk det er et tegn på at der mangler noget meget væsentligt i ens liv. Det er sådan helt overordnet betragtet. 

Som kvinde kan jeg så fortælle, at der er intet der slukker min interesse mere på en date end eks. hvis manden jeg er på date med taler om penge og hvor meget dit og dat koster. Jeg synes det er Så gabende kedsommeligt og usexet at tale om penge. Der er helt sikkert andre kvinder der hardet modsat mig og som godt kan lide at tale om penge. Men for mig hænger spontanitet og livsglæde bare sammen med at man også kan give Los når det handler om penge. 

Jeg har det også svært med nærig røve ii det hele taget. Fordi jeg tænker at hvis man er meget nærig med materielle ting, så er man det nok også på andre punkter.  Følelser f. eks. Det at kunne give af sig  selv. Give kærlighed og omsorg. Give varme og medmenneskelighed. Det vægter jeg højt Og jeg tænker og har faktisk erfaret at nærige mennesker også er nærige når det handler omfølelser. De ting hænger sammen. Det at kunne give. 

Du har godt nok svar på alt,er imponeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
norisk skrev, for 2 minutter siden:

Du har godt nok svar på alt,er imponeret.

Er  enig,  hun  er  intelligent, velformuleret, velinformeret, empatisk, reflekterende  og  ordentlig. 

Tak  for  mennesker  som  dig @Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Der er jo også flere singler m/k, fordi folk i dag ikke vil "nøjes" og gå på kompromis (Lige børn leger bedst) eller hvis man er sent hjemme efter arbejde, så kan det være rart at bruge de 2-3 timer før sengetid, på ting kan selv ønsker. Når man er i et forhold, skal man blive enige om tingene og hvis initimiteten hurtigt forsvinder, er det ikke sjovt for nogen af parterne.

 

Fordelen ved (altid sikker) købesex er at man møder piger, hvis alder man selv vælger, som ved hvad det drejer sig om og så det at kunne vælge lige præcis den pige/hårfarve/ øjenfarve/hårstil som man tænder på, den dag/uge eller måned..

Hvor vil livet blive kedeligt hvis det var det samme dag ud og dag ind.

Man burde næsten åbne et bordel kun for både gifte kvinder som ønsker ekstra krydderi manden ikke kan give dem og singlekvinder, så de også kunne få taget trykket og mærke intimitet.

Er du lidt sur og lidt tvær. Så hør lige her:

Man bliver bare i så god stemning i flere dage bagefter! <3

Mange piger har ligeså hårdt brug for sex og intimitet (at blive rørt ved. nusset om og sitmulret som mænd. Ærgeligt at de ikke har den mulighed som vi har med huse hvor de frit kan vælge..)

Nu er pigers lyst også en smule anderledes end mænds. Flertallet af os mænd kan tændes på sekunder og hvor piger jo tager længere tid om at varmes helt op.

Tilgengæld kan pigerne få flere orgasmer, hvilket må føltes dejlig rart når klimax (endelig) nås.

Liderlige piger er dejlige. Det er bare så sjældent at man møder dem i hverdagen..

Mit ønske er at de dagdrømmer lidt mere. Selvfølgelig skal der to til en flirt og potentielt kærlighed, som et eller andet sted på et tidspunkt fører til intimitet og sex. 

Hvis piger ikke fortæller hvad deres inderste ønsker er og søger dem, så er det svært for os mænd at forstå det. Det er så også fordelen ved købesex.

Jeg er feks blevet bedre til at stimulere og hvor er det dejligt at se når en pige bliver våd og lader som om at hun er ved at nå klimax uden kunstige pornostøn. 

De kunstige pornostøn kan nu også være sjove, hvis jeg tænder på pigen.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 24.7.2020 at 14:25:

Du læser mit indlæg som en vis herre læser biblen. Jeg går IKKE på kompromis på hvem jer er. Men jeg vælger at bruge løgnen for ikke at såre min partner, vel vidende at det kan kaste mig ægteskabet. Hvis du ikke forstår det nu. Ja så må du finde andre der kan forklare det.

God weekend

Men du vælger jo helt bevidst at skjule dit utroskab overfor din partner. Finder hun ud af hvad du laver i din fritid, kommer du jo helt sikkert til at såre hende endnu mere, end hvis du havde været helt ærlig fra starten af. Hvis du definerer dig selv som en person der fører din partner bag lyset, ja så er det klart at du ikke går på kompromis med din person. Men jeg tvivler på at særlig mange personer opfatter sig selv på den måde.

Det er korrekt at du ikke går på kompromis med dine lyster, men det er da indlysende at du går på kompromis med forholdet til din partner. Jeg tvivler ærlig talt også på at du vil møde forståelse fra din partner af, i det tilfælde at det bliver opdaget, og du undskylder dig med at du forsøgte at beskytte hende ved at fortie dit dobbeltliv.

Det skal lige tilføjes at jeg ikke er ude i et personangreb på dig. Min kritik ville være den samme havde det været en hvilken som helst anden person som befandt sig i en lignende situation. Jeg er bare meget uenig i din analyse og de valg du foretager dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jamen,  @Kindhesten80. Du har jo læst hvad jeg skrev. Og jeg er enig i hvad du skriver. Det er Mit valg og det er den jeg er, og jeg går ikke på kompromis  med hvem jeg er. Jeg vælge at være "utro" fordi jeg ved at min kone ikke vil acc. Mine lyster, og ikke ønsker at komme mig i møde på den front. Derfor elsker jeg hende alligevel:wub:. Men jeg er den jeg er. Så derfor udlever jeg nogen behov, uden at der går noget som helst fra hende. Er jeg så en slet person? Det er vel kun min samvittighed der afgør det. Andres mening er mig faktisk ret ligegyldig i den sammenhæng.

Forsat god weekend 

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...