Hop til indhold
Rejsenetværk

Den enlige mand, der kun får købesex

Recommended Posts

Cage skrev, 1 time siden:

Det er ret præcist - men jeg tror nu det var Jodie Foster, der 'nakkede' psykopaten - hun var FBI agent ikke fangen ;)

Jeg har tidligere debatteret temmelig meget på for længst nedlagte blogs og debatsites. Det var dæleme ikke kønt fra tid til anden - og i 99,9% af alle debatter har jeg holdt mig fra, at gå efter manden. Det er svagt, plat og dårlig stil - og ikke mindst et udtryk for manglende evne til argumentation.

Det er så i øvrigt ikke det samme som, at jeg ikke har en holdning til dem som ikke kan finde ud af det - og tilkendegiver den.

M

@Mester75 Korrekt Jodie Foster er fanget i et hul i kælderen The SYK er ved at sy en lampe og mere af andres hud1 Hun kommer op via en hund !

Og ja hun er ny udklækket FBI agent, de andre FBI leder et andet sted. Hun nakker ham selv lampe laveren! uuu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, interessant tråd også selv om den har flere år på bagen.

Jeg har tænkt over kommentaren “jeg bliver heller ikke forelsket” og det giver jo mening.

Jeg er nok selv i den modsatte grøft af TS og et par af de andre med samme problem, jeg bliver tit forelsket i kvinder, og når jeg betragter dem får jeg ofte øjenkontakt og der starter et spil imellem os. Jeg hører ofte at jeg har ‘det blik’ i øjet der tænder hende. Jeg føler mig overbevist om at det hele starter med blikket.

Jeg har altid haft det, for mere end 40 år siden fortalte en erobring mig at hun blev blød i knæene da hun fangede mit blik 50 m væk og det var første gang vi så hinanden.

nok om mig, jeg kunne vildt godt tænke mig at forske lidt i disse herrers problemer og se om man kunne løse gåden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 18 timer siden:

Det her var dog en sindsygt spændende og lærerig tråd :)

Måske inspiration til en ny historie fra din hånd;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Gløden skrev, Lige nu:

Måske inspiration til en ny historie fra din hånd;)

Ja men den jeg har haft i hovedet de sidste par dage, er så vanvittig og så perverteret at jeg nok bliver nødt til at lade den blive derinde ( i hovedet) :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Ja men den jeg har haft i hovedet de sidste par dage, er så vanvittig og så perverteret at jeg nok bliver nødt til at lade den blive derinde ( i hovedet) :ph34r:

Nej da, kom bare med den, du skriver hammerende godt og velformuleret, og det ER jo kun fiktion (regner jeg med:lol:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Gløden skrev, for 4 minutter siden:

Nej da, kom bare med den, du skriver hammerende godt og velformuleret, og det ER jo kun fiktion (regner jeg med:lol:)nej

Ei den er så langt ude og hardcore at jeg nok bliver smidt ud herfra hvis den bliver offentlig gjort. Men jeg kan da prøve at nedtone den. Men tak for komplimentet anyways <3

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Men jeg kan da prøve at nedtone den

GØR DET!!, DO IT!!

Jeg er typen der skaber detaljeret billeder i min hjerne af det jeg læser, så her bestemmer jeg jo selv (læs; min fantasi) HVOR perverst og vanvittigt det skal være, og det gør de fleste mennesker vel

Jeg vil elske at læse den<3, og jeg tror sgu ikke jeg er den eneste:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Ei den er så langt ude og hardcore at jeg nok bliver smidt ud herfra hvis den bliver offentlig gjort. Men jeg kan da prøve at nedtone den. Men tak for komplimentet anyways <3

 

Please del. Husk på at hvis du ikke får et sikkert afløb for det ender det med at du må udleve det i virkelighedens verden. Så hvad er værst. Hvis du læser lidt om mine fantasier som jeg har delt herinde kan det da umuligt blive værre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

Hvis du læser lidt om mine fantasier som jeg har delt herinde kan det da umuligt blive værre.

Enig!!!:???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lauersen skrev, for 10 minutter siden:

Please del. Husk på at hvis du ikke får et sikkert afløb for det ender det med at du må udleve det i virkelighedens verden. Så hvad er værst. Hvis du læser lidt om mine fantasier som jeg har delt herinde kan det da umuligt blive værre.

Ha ha - jo - det kan jeg garantere dig for at det kan :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Ja men den jeg har haft i hovedet de sidste par dage, er så vanvittig og så perverteret at jeg nok bliver nødt til at lade den blive derinde ( i hovedet) :ph34r:

Nejjjj. Jeg vil læse den nuuuu:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Ha ha - jo - det kan jeg garantere dig for at det kan :ph34r:

Jeps. Kan du ikke sende mig en USB fra din hjerne. Jeg trænger til noget opmuntring :ph34r::mrgreen:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa !

Jeg har siddet og luret længe på tråden her...der er jo mange aspekter i det.

Jeg havde selv min debut for mange år siden hos en virkelig sød tysk GP i Vestberlin som det var dengang, derefter var jeg et års tid efter sammen med en GP i Paris - lidt skuffende, men dog en oplevelse. Og året efter var jeg sammen med en super sød dansk MILF GP...se DET var spændende. Gennem mine 20’ere havde jeg mange gode oplevelser med danske ( og en enkelt norsk GP ).

Da jeg nærmede mig de 30 ville jeg gerne undgå peberkværnen og lagde mig derfor i selen for at finde en kæreste - det lykkedes  faktisk. Dengang gik jeg en del til single fester.

Det holdt ikke med kæresten - så efter et stykke tid med underlige dates forlod jeg helt den verden og vendte tilbage til GP’erne. På nær et enkelt forhold mere, og en pause har jeg så været hos GP’erne siden - idag er jeg ovenud tilfreds, men familie fik jeg aldrig.

For mit vedkommende har jeg det super med at få afprøvet mine seksuelle fantasier og få dem ført ud i livet - og det bedste synes jeg har været hvor ukompliceret og muntert det har været - i modsætning til de oplevelser jeg havde i forholdende.

Mht til at score - jeg var aldrig specielt god til det - men oplevede da nogle gange at det skete. Pænt tøj og evnen til at spille et instrument kan gøre en del...

MEN det bliver ikke lettere med alderen - i min aldersgruppe har kvinderne typisk en mængde materielle krav - de yngre kvinder ville jeg kun kunne være sammen med på denne måde - altså som med en GP.

Det som jeg syntes jeg lærte fra dengang er at INGEN kvinde bryder sig om en pleaser. Derfor : stå fast på hvad du mener som mand - også selv om det er noget så politisk ukorrekt...faktisk vækkede jeg interessen hos en pige dengang vha af nogle SM blade som jeg med vilje lod ligge og flyde - hun blev vildt forarget, men også ganske interesseret :-)

Jeg vil i denne omgang springe betragtningerne om hhv kærlighed og jobsøgning over.

Jeg vil dog hævde at denne måde ( GP ) klart er den letteste måde at få sex for de fleste. Skal der mere til, så skal der scores, og det kan være et pænt kompliceret, tidskrævende, OG dyrt projekt.

Særligt i København er det lodret umuligt efter en vis alder, derimod oplever jeg at pigerne i andre dele af Danmark er noget mere imødekommende.

Jeg har ikke et supersvar på diskussionen her - men dette er mine egne erfaringer.

Der er nok en grund til at GP’erne altid har været her - og DET er jeg i hvert fald super begejstret over. Det har været de bedste oplevelser i mit liv - uden sammenligning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, den 21.8.2016 at 12:52:

"Tak skal du have, men jeg har ikke brug for flere venner"

 

- Den kommentar smed jeg lige præcis også for to år siden, til en pige der havde flirtende med mig i flere måneder. Man bliver sgu så træt.

Redigeret af ½angel
Fejl i citat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man bliver træt af den der vennebemærkning - men det er jo det samme over det meste af verden. Amerikanerne har lige frem et udtryk for det - being in the friendzone.

Jeg har næsten ikke overskud til at skrive det - men jeg prøvede faktisk i sin tid at gøre det klart for en pige at hun kunne få mig som kæreste men ikke kun som ven.

Det gav skam pote - jeg skal ikke kunne sige om det kan anbefales.

Jeg må indrømme at det er een af grundene til at jeg er så glad for GP verdenen. Det er så dejligt ukompliceret - og der er ikke alt det der frem og tilbage...

Dvs. det er der så NETOP men på den gode måde :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke et forsøg på, at snige en variant af FKK ind af bagdøren med dette indlæg :huh:

Men denne tråd har åbenbart fået nyt liv, og interessen for emnet er intakt ser jeg.

Jeg tænker blot?

Dating er spild af penge for os enlige midaldrende mænd.

Singlefester er spild af penge for os enlige midaldrende mænd.

Swingerklubber er også spild af penge for os enlige midaldrende mænd.

Men købesex er ikke spild af penge for os enlige midaldrende mænd :)

Kunne 5 kvinder herfra mon tænke sig at at blive inviteret af 10 mænd på middag, hvor mændene betaler gildet.

Der må også godt komme 10 kvinder, men så skal de nok ikke kun komme for forretningens skyld :-)

Pigerne skal så bruge tid på en sådan aften, hvor bekendtskaber kan indledes, og købesex som en mulighed kan aftales.

For min skyld må det godt koste 500 kr i gebyr pr mand, til pigerne oveni udgiften til mad og drikke.

De 500 kr trækkes så fra den pris man bliver enige  med en pige om for sex, ikke nødvendigvis samme aften.

Køber manden ikke sex, er de 500 kr tabt.

Måske en mulighed?

Tag selv bord på Food Club

https://madklubben.dk/food-club/koncept-menu/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 16.7.2020 at 23:51:

Nej det er ikke et forsøg på, at snige en variant af FKK ind af bagdøren med dette indlæg :huh:

Men denne tråd har åbenbart fået nyt liv, og interessen for emnet er intakt ser jeg.

Jeg tænker blot?

Dating er spild af penge for os enlige midaldrende mænd.

Singlefester er spild af penge for os enlige midaldrende mænd.

Swingerklubber er også spild af penge for os enlige midaldrende mænd.

Men købesex er ikke spild af penge for os enlige midaldrende mænd :)

Kunne 5 kvinder herfra mon tænke sig at at blive inviteret af 10 mænd på middag, hvor mændene betaler gildet.

Der må også godt komme 10 kvinder, men så skal de nok ikke kun komme for forretningens skyld :-)

Pigerne skal så bruge tid på en sådan aften, hvor bekendtskaber kan indledes, og købesex som en mulighed kan aftales.

For min skyld må det godt koste 500 kr i gebyr pr mand, til pigerne oveni udgiften til mad og drikke.

De 500 kr trækkes så fra den pris man bliver enige  med en pige om for sex, ikke nødvendigvis samme aften.

Køber manden ikke sex, er de 500 kr tabt.

Måske en mulighed?

Tag selv bord på Food Club

https://madklubben.dk/food-club/koncept-menu/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Livet ville være nemmere, hvis kvinder var ligesom os mennesker.

Mænd og kvinder er for forskellige til, at de kan leve lykkeligt sammen. Mænd vil have sex, og kvinder vil have kærlighed. Manden bliver lokket ind i parforholdet for at 
få sex, men hans liv bliver til et mareridt.

Når de bliver gift bliver hun til en hundjævel, og mandens liv som lykkelig er over. Råben og skrigen 24/7 om at hun ikke er tilfreds med livet og slet ikke med ham.

Skilsmissen er befrielsen og lykken for de fleste parforhold.

Det er mig en gåde, hvorfor du er så ulykkelig over at være single. Single er det nye sort. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allannielsen skrev, for 5 minutter siden:

Det er mig en gåde, hvorfor du er så ulykkelig over at være single. Single er det nye sort. 

Jeg er ikke ulykkelig over at være single.

Men jeg er ked af at jeg aldrig har kunnet få sex gratis.

Jeg er samtidig lykkelig for at jeg kan betale for at få sex, når nu at jeg ikke kan få det gratis.

Men ja med min hang til FKK  klubber i Tyskland, der søger jeg noget samtidig med at jeg køber sex , som jeg får i Tyskland, men som jeg ikke kan få når jeg køber sex i Danmark.

I Danmark skal jeg enten være en rig sugardaddy, eller bruge oceaner af tid og kræfter på at opnå en sugarbabe som jeg har råd til.

Det gider jeg ærlig talt ikke bruge alt den tid på, og sandsynligvis også spildte kræfter.

Måske jeg ligefrem er heldig med mit handicap, hvis kvinder er som du beskriver dem, men det er de heldigvis langt fra alle :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke ulykkelig over at være single.

Men jeg er ked af at jeg aldrig har kunnet få sex gratis.

Jeg er samtidig lykkelig for at jeg kan betale for at få sex, når nu at jeg ikke kan få det gratis.

Men ja med min hang til FKK  klubber i Tyskland, der søger jeg noget samtidig med at jeg køber sex , som jeg får i Tyskland, men som jeg ikke kan få når jeg køber sex i Danmark.

I Danmark skal jeg enten være en rig sugardaddy, eller bruge oceaner af tid og kræfter på at opnå en sugarbabe som jeg har råd til.

Det gider jeg ærlig talt ikke bruge alt den tid på, og sandsynligvis også spildte kræfter.

Måske jeg ligefrem er heldig med mit handicap, hvis kvinder er som du beskriver dem, men det er de heldigvis langt fra alle :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Trine burde give dig en omgang gratis, så du har prøvet det en gang i livet. Hvad har man ellers venner til?:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 41 minutter siden:

Trine burde give dig en omgang gratis, så du har prøvet det en gang i livet. Hvad har man ellers venner til?:rolleyes:

Der er da lige godt nok det sidste man skal blande ind i et venskab, som det Trine og jeg har.

Mit problem er mit problem, og nu går vi bare og venter på at vi kan klæde os pænt sammen, og gå ud sammen til alt det som vi havde planlagt.

Men som Corona satte en stopper for :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden:

Der er da lige godt nok det sidste man skal blande ind i et venskab, som det Trine og jeg har.

Mit problem er mit problem, og nu går vi bare og venter på at vi kan klæde os pænt sammen, og gå ud sammen til alt det som vi havde planlagt.

Men som Corona satte en stopper for :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er da dejligt for dig at en god ven/veninde som Trine og du lyder som en fornuftig og rar person .

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende var/er det at jeg fik epilepsi som yngre (17 årig) og det ødelagde lidt det med at gå i byen og score og når det endelig var at jeg var til privatfester og jeg talte med piger/kvinder var det ofte at når jeg fortalte at jeg havde epilepsi så var det nærmest at de tænkte “ham kan jeg ikke date/være i forhold med, jeg ved jo ikke hvad jeg skal gøre hvis han fik et anfald” selvom at de ofte spurgte om hvad der sku gøres hvis det skete. Nu efter at jeg er anfalds fri og medicinfri i en alder af snart 37 så må jeg så indrømme at kvinder på og omkring min egen alder ikke siger mig noget da jeg ikke har samme mål som de har og på sin vis føler at jeg nærmest mangler at opleve noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
La Capra skrev, den ‎15‎-‎07‎-‎2020 at 12:15:

 

 jeg kunne vildt godt tænke mig at forske lidt i disse herrers problemer og se om man kunne løse gåden.

Du har nok hurtigt finde ud af, at der ikke er tale om gåde.  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...