Hop til indhold
Rejsenetværk

Den enlige mand, der kun får købesex

Recommended Posts

Gæst

Lad os slutte det her. Den imponerende analyse styrke om min personlighed og mine motiver som I opruller for åben skærm her, kan jeg på ingen måde hamle op med. I har virkelig klasket mig op af væggen med en indsigt og viden, der savner sidestykke i verdenshistorien. 

Jeg kan dog bidrage med andre små særheder I endnu ikke opdaget, og som I kan tilføje på listen.

Jeg piller næse, og spiser bussemænd. 

Jeg bruger ikke toiletbørste efter at have lavet stort.

Jeg har sure tæer, fordi jeg går med bare fødder i gummisko. 

Der stikker hår ud af min næse.

Der sidder ofte lidt klumper i mit alt for lange hår ved endetarmen, fordi jeg ikke er god til at tørre mig.

Jeg går kun i bad hver 4 dag - her er det dog en formildende omstændighed, at jeg gør det uanset om jeg trænger eller ej.

Jeg behandler dyr og børn virkelig usselt og nedrigt, og burde vel stenes til døde eller brændes på bålet.

Sådan kære læsere - nu har I endnu mere på mig I kan udstille, debattere og trolle om - god fornøjelse. :roll:

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 10 timer siden:

Hold da op @Aros - kan man virkelig læse så meget om min personlighed ud af det. Jeg er målløst imponeret. Jeg er helt sikkert alt det, du siger.

Selvcentreret 

Unuanceret 

Snævert synet (formuleret som forenklet syn)

Uden styr på mine følelser 

Uforstående overfor at andre ikke synes jeg er guds gave til kvinder.

Naiv

Nedladende

 

Ja og alt muligt andet du har været i stand til at tillægge min person. Jeg er selvfølgelig fuldstændig enig med dig - aldrig har så ussel en person huseret på EG. Det er faktisk ufatteligt, jeg ikke har taget livet af mig selv endnu.

Helt ærligt @Aros - jeg har virkelig virkelig virkelig svært ved at tage dig alvorligt. At lave en "så grundig"personligheds- og motivanalyse med udgangspunkt i ovenstående citat og måske lidt andre af mine skriblerier, du har læst på et site om købesex - I guder. Det er sgu langt ude. Tag du resten af hylekoret i hånden, så kan I sammen fejre jeres sublime indsigt i mine motiver og karakteregenskaber - for I har sat pilen i bullseye :roll:

Det handler ikke om, hvem du måtte være Cage. Det handler om, hvad du gør.

Det jeg finder mest tankevækkende, er ikke så meget dine synspunkter eller din retorik, men snarere, at du tilsyneladende ikke bare tilnærmelsesvis forsøger at finde en forståelse for, hvorfor en lang række deltagere oplever dine indlæg som de gør. Istedet for at spørge indtil, hvorfor de måtte mene som de gør, henviser du til argumentations principper, videnskabelige resultater eller hvad nu. Følgelig vil samme deltagere have svært ved at få ændret deres perspektiv ift dine indlæg.

Indlægget af @Aros kan vel ingenlunde komme bag på dig, og istedet for at finde ind til kernen i hvad det er, der gør at @Aros finder dine ytringer "nedladende", så kryber du i hi igen ved at være endnu mere nedladende, og derpå skide i egen rede, med henvisningen til:

Citat

du har læst på et site om købesex - I guder. Det er sgu langt ude

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 5 minutter siden:

Jeg bruger ikke toiletbørste efter at have lavet stort.

Det burde efterhånden være tydeligt for de fleste ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 8 timer siden:

Min mor havde ret... Jeg havde de forkerte venner ;) 

En af mine favorit film rammer ret godt et af de problemer jeg syntes at læse mig frem til her. "The 40 year old virgin" - her kommer de ind på at hovedpersonens problem er at han putter "the pussy on a pedistal" og det afholder ham fra af score/få en kæreste. 

Haha, herligt udtryk ... 
... og der er ikke langt fra "Pussy on a Pedestal" til "I have the Pussy - I Make the Rules" ...

Sidstnævnte er jeg så i dén grad blevet ramt i nakken af, direkte og indirekte .. osse så det gør noget ... 

Så man kan roligt tale om et ambivalent forhold til det modsatte køn ... :D:D 

Jeg tror faktisk, det er heldigt for mig, at jeg har meget kontakt med kvinder i det daglige .. 
Det afdramatiserer de dér yderpoler meget, synes jeg ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, 1 time siden:

Det handler ikke om, hvem du måtte være Cage. Det handler om, hvad du gør.

Det jeg finder mest tankevækkende, er ikke så meget dine synspunkter eller din retorik, men snarere, at du tilsyneladende ikke bare tilnærmelsesvis forsøger at finde en forståelse for, hvorfor en lang række deltagere oplever dine indlæg som de gør. Istedet for at spørge indtil, hvorfor de måtte mene som de gør, henviser du til argumentations principper, videnskabelige resultater eller hvad nu. Følgelig vil samme deltagere have svært ved at få ændret deres perspektiv ift dine indlæg.

Indlægget af @Aros kan vel ingenlunde komme bag på dig, og istedet for at finde ind til kernen i hvad det er, der gør at @Aros finder dine ytringer "nedladende", så kryber du i hi igen ved at være endnu mere nedladende, og derpå skide i egen rede, med henvisningen til:

 

Jeg tænker meget over, hvad pokker det er der sker hér .. osse fordi jeg, som nævnt, ustandselig løber ind i den - især omkring emnerne, kærlighed og religion.

Jeg er heller ikke dybr uenig med @Cage
Et godt og tæt kærlighedsforhold er så afgjort en god ting .. ikke mindst af hensyn til eventuelle børn.
Det giver også en særlig inderlighed, det kan jeg sagtens følge ... 

Dét der thrigger mig, er, stærke signaler om "moralsk overlegenhed" - der så at sige kommer 'ud mellem sidebenene' ...
Af forskellige grunde tror jeg, at vi, der ser lidt anderledes på det følelsesmæssige landkort, må leve med det ... 
Prøve at forklare os, så godt vi kan, og undgå at ryge ud i skænderier ... 
Ellers ender vi som en hund, der slås med et pindsvin ... 

Dét billede har jeg tit set for mig, når jeg ryger i clinch med en stærkt religiøs ... 
Dét gør jeg aldrig mere, det har jeg mit helbred for kært til ... 
Det er også ret ukonstruktivt, og ingen af parterne slipper særlig godt fra det ... 

Hverken hunden eller pindsvinet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tænker meget over, hvad pokker det er der sker hér .. osse fordi jeg, som nævnt, ustandselig løber ind i den - især omkring emnerne, kærlighed og religion.

Jeg er heller ikke dybr uenig med @Cage
Et godt og tæt kærlighedsforhold er så afgjort en god ting .. ikke mindst af hensyn til eventuelle børn.
Det giver også en særlig inderlighed, det kan jeg sagtens følge ... 

Dét der thrigger mig, er, stærke signaler om "moralsk overlegenhed" - der så at sige kommer 'ud mellem sidebenene' ...
Af forskellige grunde tror jeg, at vi, der ser lidt anderledes på det følelsesmæssige landkort, må leve med det ... 
Prøve at forklare os, så godt vi kan, og undgå at ryge ud i skænderier ... 
Ellers ender vi som en hund, der slås med et pindsvin ... 

Dét billede har jeg tit set for mig, når jeg ryger i clinch med en stærkt religiøs ... 
Dét gør jeg aldrig mere, det har jeg mit helbred for kært til ... 
Det er også ret ukonstruktivt, og ingen af parterne slipper særlig godt fra det ... 

Hverken hunden eller pindsvinet 

Endelig noget indhold - tak @sneræven.

Jeg starter lige med det religiøse. Jeg er agnostiker. Religion er en krykke nogle mennesker har brug for, og jo mere fundamentalistiske de bliver i deres tro - jo længere kommer de væk fra at forstå andre menneskers perspektiv. Jeg dømmer ikke dette behov - jeg konstaterer blot, hvad jeg har oplevet med religiøst fortabte sjæle.

Moral. Moral bruges primært til at "slå andre i hovedet med" - underforstået min moral er altid bedre end din. Jeg modtager ingen menneskers moralprædiken og/eller domme over mig. Det er ikke det samme som, at jeg ikke har et moralsk kompas jeg navigerer efter i mit liv. Jeg dømmer heller ikke andre moralsk - hvilket står de første 25 steder rundt om på EG. Jeg bruger mig selv, og det jeg føler til at forklare ting og sager, men det er ikke domme over andre. Jeg kan godt se, hvorfor nogle blev provokeret af det, jeg skrev - og noget af det kunne måske have været formuleret mere begavet. Det jeg ikke accepterer (eller forstår), er alle udlægningerne af min personlighed og motiver. For det er præcis moralske idiosynkrasier båret af fordomme og et tilsyneladende behov for at gå efter manden og ikke bolden. Den leg leger jeg ikke. (og nej det er ikke ensbetydende med, at jeg er fejlfri på det område selv). Derfor kære sneræven - nej jeg føler mig ikke moralsk overlegen, og den tolkning er helt hen i vejret.

Dit meget fine billede af en hund og pindsvin der slås, giver god mening. Og skal jeg være pindsvinet - so be it. Jeg vil ikke deltage i hylekorets konstante forsøg på at udstille deres egen overlegenhed ift. til deres opfattelse af hvor ussel en person jeg er med meget skumle motiver. Det er ikke alene latterligt - det er sygeligt, at tro man ved noget som helst om EG brugeres personlighed og motiver udfra tvivlsomme fortolkninger af kommentarer på 500 ord - det kan næppe blive dummere eller mere overfladisk end herinde. EG er et hyggeligt tidsfordriv - det er ikke virkeligheden om dig og mig!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cage

Dét er interessant.
Jeg er også agnostiker / areligiøs, men er ret interesseret i religion som fænomen.

Omkring moral, så tror jeg, at moral er et grundvilkår i tilværelsen, og at den bygger på en slags 'moralsk ur-instinkt'
Jeg læste et sted, en idé om, at dette instinkt - denne 'moralske kerne' - i bund og grund handler om vilkår og normer for, hvordan vi giver vores børn den bedste start.

Den 'moralske kerne' i dén forstand er både meget stærk og meget kulturafhængig.

Organiseret religion handler i meget høj grad om at udøve moralsk kontrol, mener jeg.

I Danmark har den organiserede religion ikke særlig meget magt.
Derfor mener mange - til dels også os selv - at vi ikke har særlig meget moral ....

Min mening er, at det har vi ... den er bare meget mere skjult (og så har vi en større rummelighed over for den moralske gråzone)
Vores 'moralske kerne' er - mener jeg - det sekulære, monogame, forelskelsesbaserede kærlighedsforhold.

Det er derfor, vi farer så meget i totterne på hinanden omkring de her emner.

Det er som om selve sproget gør det umuligt at forholde sig kritisk til 'den moralske kerne' ... 
Ordet 'kærlighed' har nogenlunde samme kraft i Danmark, som ordet 'Gud Skaberen' har i bibelbæltet i USA ... 

Vores held er, at vi i Danmark generelt er relativt tilbagelænede omkring mennesker, der er lidt på tværs i forhold til 'den moralske kerne'.
Vi har en rodfæstet liberal tradition ... (og her tænker jeg ikke på 'liberalisme' i politisk forstand - det er noget andet ... )
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 24/8/2016 at 06:06:

og stærke modvilje mod at forpligte mig.

Måske, det er her hunden ligger begravet?

Du er alt for hurtig til at signalere at du egentlig ikke er interesseret i at være sammen med de kvinder, du møder eller at være i forhold til dem - og så gider de heller ikke spilde 5 min på dig medmindre det er pekuniært.

Jeg har jo også læst utallige af dine beretninger fra FKK-klubberne, hvor du næsten synes at 10 min må være nok og man kan næsten føle dit ubehag, hvis seancen strækker sig længere og du derfor ofte vælger at afslutte for egen hjælp, så du hurtigere kan undslippe og komme ned i baren og hygge dig med de andre mænd.

Ikke at jeg tror du er til mænd, men du har simpelthen en uvilje mod at hygge dig med kvinder i længere tid end et hurtigt knald :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sneræven skrev, for 52 minutter siden:

@Cage

Dét er interessant.
Jeg er også agnostiker / areligiøs, men er ret interesseret i religion som fænomen.

Omkring moral, så tror jeg, at moral er et grundvilkår i tilværelsen, og at den bygger på en slags 'moralsk ur-instinkt'
Jeg læste et sted, en idé om, at dette instinkt - denne 'moralske kerne' - i bund og grund handler om vilkår og normer for, hvordan vi giver vores børn den bedste start.

Den 'moralske kerne' i dén forstand er både meget stærk og meget kulturafhængig.

Organiseret religion handler i meget høj grad om at udøve moralsk kontrol, mener jeg.

I Danmark har den organiserede religion ikke særlig meget magt.
Derfor mener mange - til dels også os selv - at vi ikke har særlig meget moral ....

Min mening er, at det har vi ... den er bare meget mere skjult (og så har vi en større rummelighed over for den moralske gråzone)
Vores 'moralske kerne' er - mener jeg - det sekulære, monogame, forelskelsesbaserede kærlighedsforhold.

Det er derfor, vi farer så meget i totterne på hinanden omkring de her emner.

Det er som om selve sproget gør det umuligt at forholde sig kritisk til 'den moralske kerne' ... 
Ordet 'kærlighed' har nogenlunde samme kraft i Danmark, som ordet 'Gud Skaberen' har i bibelbæltet i USA ... 

Vores held er, at vi i Danmark generelt er relativt tilbagelænede omkring mennesker, der er lidt på tværs i forhold til 'den moralske kerne'.
Vi har en rodfæstet liberal tradition ... (og her tænker jeg ikke på 'liberalisme' i politisk forstand - det er noget andet ... )
 

Omkring moral har jeg også tidligere debatteret det herinde - dengang sat op overfor etik. Jeg sætter lige den kommentar ind her.

Etik kommer af græsk (êthos) og betyder sæder, sædvane (uskrevne lov) - og kan i en anden bøjning og betyde standpunkt og/eller sindelag.

Moral kommer til gengæld af latin og betyder - skik og brug.

Begreberne ligger tæt op ad hinanden, og det er også derfor de ofte blandes sammen. Men i Etikken har man lavet en differentiering, som anvendes i praksis. Her er "moral" det enkelte konkrete menneskes holdninger og handlinger; mens "etik" er en teoretisk/filosofisk vurdering af menneskelige værdier, handlinger og deres begrundelser for disse. 

Så det ene (moral) er konkrete handlinger, mens det andet (etik) er en vurdering af disse handlinger - lettere simplificeret

Jeg er meget enig med dig - mennesker har "indbyggede" moralske og etiske kompas - religioner vil gerne vinde hævd på disse, men det er, som du skriver, noget sludder. Religion er lige præcis social-, kultur- og moralkontrol. Der er faktisk også studier som viser, at eksempelvis vores retfærdighedssans ser ud til at være ens i hele verden uanset religiøst, kulturelt eller etnisk ophav - hvilket må betyde, at det har været afgørende for vores overlevelse rent evolutionært - i hvert fald inden for vores egen art.

Det du skriver med sproget, er også dybt interessant - og denne tråd viser jo fint, hvor galt i byen mennesker kan gå, når de for- og overtolker det skrevne. Ikke mindst når de bliver mere optaget af alt det, der ikke står og motivforskningen deri, samt deres egen moral projicering og opfattelse af bestemte personer. Og ikke for at genoplive den dødssyge og udsigtsløse debat - men det er faktisk meget illustrativt, når nogle bliver mere optaget af en person - end indhold og forsøg på at forstå. Her må jeg give dig ret i dit billede, som person gør den adfærd hos andre - mig til et pindsvin. For mange af den slags primitive troll debatter kører snart sagt allevegne på nettet, og det har i al den tid debatfora på nettet har eksisteret efterladt mig "sammenrullet", irriteret, kold, ligeglad og en masse andet. Jeg prøver at ikke lade mig provokere - det går semigodt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej @Cage, religion er ikke en krykke for nogle mennekser; det er et både nedladende, arrogant (igen) og temmelig indskrænket udsagn. Det er muligt at din opfattelse af religion er, at det for dig opleves som 'krykker', men selvom du gerne vil fremstå alvidende og i besiddelse af den højere sandhed, så er det så langt fra tilfældet.

Derpå en moralprædiken. Du skriver, at du ikke slår andre i hovedet med din moral, men samtidig er det faktisk det du gør. Det hjælper ikke noget at skriver du ikke gør det, og så gøre det alligevel ... det kan man også finde mindst 25 steder på EG.

Hvis der er nogen der i den grad fremstår fordomsfuld, så er det altså dig selv.
Dine mange ytringer om hvem der kan bidrage med hvad, om GPer har panser eller ej, afvise deres forklaringer med henvisning til manglende selvindsigt, eller at du i Illustreret Lidenskab fik dig stavet gennem en af de små oplysningsbobler, og herigennem skaffet dig en forestilling om indsigt i en højere sandhed, er eksempel på at det faktisk er dig selv der er ret så fordomsfuld og fordømmende.

Nu er du så begyndt at tæller ord, ....som supplement til at holde øje med "Synes om", og finder mønstre? ...
Hvorfor mon du mener, at: "det kan næppe blive dummere eller mere overfladisk"?
Finder du relevans i det overfladiske og fordummende? ...kan jo sagtens se at du bidrager voldsomt hertil, men tænkte, at du ikke selv var af den opfattelse, at EG er overfladisk og fordummende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

En ret god tråd er ved at blive spoleret af person-fnidder, har I ikke bevæget jer ret langt væk fra trådens egentlige emne? Ikke at @Cage ikke er interessant... Men måske det skulle have sin egen tråd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sparkster skrev, for 11 minutter siden:

En ret god tråd er ved at blive spoleret af person-fnidder, har I ikke bevæget jer ret langt væk fra trådens egentlige emne? Ikke at @Cage ikke er interessant... Men måske det skulle have sin egen tråd?

Hahaha - ellers tak @Sparkster - der har allerede været RIGELIGT om det emne. En tilbagevenden til trådens emne er i den grad på tide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 19 timer siden:

Jeg forstår hvad De mener, velsagtens essensen i Deres udemærket skriv: " For mig vil det ikke være ok, at vælge partner ud fra, at være desperat sex hungerne "

Jeg ser det anderledes, og har nok ikke samme præmis: jeg oplever det fysiske og mentale som en balance, og ved at forsage det ene frem for det andet oplever jeg mig ude af form. Lidt på samme vis som at slukke sulten ved at bunden en Søbygaard, eller slet og ret en bajer, man er lige sulten en kort stund derpå. Det er nok individuelt hvor fintfølende man måtte være ift den balance.

@Marqui Du skriver selv, "at det ikke vil være ok for dig, at vælge partner ud fra, at være desperat sex hungerne"

Vi er helt på linje og derfor er GP en del af mit liv, så det behov (sex) kan dækkes og når/hvis den skønne kvinde igen dukker op i mit liv, så er det et kærligheds forhold der opstår, da jeg ikke er sex hungerne, grundet besøg ved frække og søde GP. Derfor stor respekt og ros til de relativ få GP, som jeg besøger / får besøg af, jeg har det nemlig fint med, at ses flere gange med den samme GP ;-)

Alle mine parforhold har været ret skønne og dejlige, med masser af frække timer og god elskov, fælles oplevelser og interesser, samt den samhørighed som jeg synes der skal være, når jeg har været i parforhold.

Der ikke været besøg ved GP, det har ikke været noget specielt som jeg har tænkt over, det har bare været sådan eller det har ikke været nødvendig, ja sådan var det bare.

Men sex / elskov er en vigtig del af et parforhold, sammen med mange andre sager, som tøjvask, indkøb:-D

Redigeret af KnudSan
slettet ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 6 minutter siden:

@Marqui Du skriver selv, "at det ikke vil være ok for dig, at vælge partner ud fra, at være desperat sex hungerne"

@KnudSan Er bange for de har misforstået mig. Det citerede er noget De selv har formuleret, jeg citerede det blot for at vise, at det er essensen af hvad De skrev, som jeg læser det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, Lige nu:

@KnudSan Er bange for de har misforstået mig. Det citerede er noget De selv har formuleret, jeg citerede det blot for at vise, at det er essensen af hvad De skrev, som jeg læser det.

Helt klart @Marqui jeg har lige læst det en gang mere.

Takker for dine kommentarer og forståelsen af mit skriv er helt korrekt formuleret fra din side. Dejligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes vi alle skulle mødes til fredags bar og snakke, det ville løse mange ting !! når man har set folk i øjnene !!

Der er da mange 10-20 herinde som jeg gerne ville møde over en fadøl og æggekage og ville nyde at snakke med !!

De skrevne ord lyder voldsomt når vi er anonyme, giv mig dit navn og sig det så igen.

Jeg ville ikke redigerer ret meget hvis min mor læste min tråd, alle ved hvad jeg laver!!

Hvis jeg skriver en bog om mit liv en gang (måske) så kommer alt med !!! også herfra !!

I Venuslogen blev der holdt jule frokost det var måske en ide !! "med en dørmand"" hvis der er to sure !!

Kom on " det hale handler om at få fat i det bedste fisse i byen" som de der ikke læser EG ikke kender og tak til alle !

Jeg syntes rejse startede en god tråd (fantastisk tråd)

Slutter den lige så fantastisk næppe. JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 minut siden:

@jp - æggekage og øl - det lyder godt og fristende ;)

He He leje KB hallen og ser hvor mange der kommer !!! Men der vil møde flere GP op end man tror (Venus julefrokost)

NOT ? JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
jp skrev, for 4 timer siden:

Jeg syntes vi alle skulle mødes til fredags bar og snakke, det ville løse mange ting !! når man har set folk i øjnene !!

Der er da mange 10-20 herinde som jeg gerne ville møde over en fadøl og æggekage og ville nyde at snakke med !!

De skrevne ord lyder voldsomt når vi er anonyme, giv mig dit navn og sig det så igen.

Jeg ville ikke redigerer ret meget hvis min mor læste min tråd, alle ved hvad jeg laver!!

Hvis jeg skriver en bog om mit liv en gang (måske) så kommer alt med !!! også herfra !!

I Venuslogen blev der holdt jule frokost det var måske en ide !! "med en dørmand"" hvis der er to sure !!

Kom on " det hale handler om at få fat i det bedste fisse i byen" som de der ikke læser EG ikke kender og tak til alle !

Jeg syntes rejse startede en god tråd (fantastisk tråd)

Slutter den lige så fantastisk næppe. JP

Jeg læste engang at stort set alle bliver en smule psykopater når de kommunikerer på nettet. Ikke forstået at de har Jodie Foster i en kælder og er ved at sy en huddragt, men i den forstand at de ikke oplever den nonverbale del af reaktionen på det de skriver. De kan derfor skriver ting de aldrig ville sige til en person de har foran sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mester75 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg læste engang at stort set alle bliver en smule psykopater når de kommunikerer på nettet. Ikke forstået at de har Jodie Foster i en kælder og er ved at sy en huddragt, men i den forstand at de ikke oplever den nonverbale del af reaktionen på det de skriver. De kan derfor skriver ting de aldrig ville sige til en person de har foran sig. 

Det er ret præcist - men jeg tror nu det var Jodie Foster, der 'nakkede' psykopaten - hun var FBI agent ikke fangen ;)

Jeg har tidligere debatteret temmelig meget på for længst nedlagte blogs og debatsites. Det var dæleme ikke kønt fra tid til anden - og i 99,9% af alle debatter har jeg holdt mig fra, at gå efter manden. Det er svagt, plat og dårlig stil - og ikke mindst et udtryk for manglende evne til argumentation.

Det er så i øvrigt ikke det samme som, at jeg ikke har en holdning til dem som ikke kan finde ud af det - og tilkendegiver den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mester75 skrev, for 1 minut siden:

I stand corrected. Vist tid til at se Ondskabens Øjne igen.

Det er også en god film ;)

Forløberen er nu heller ikke dårlig - især bogen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 17 minutter siden:

Det er også en god film ;)

Forløberen er nu heller ikke dårlig - især bogen....

Der er fem film alle gode

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jp skrev, for 4 minutter siden:

Der er fem film alle gode

 

Er der det? Det er gået min næse forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...