Hop til indhold
Guest Frække Ida

Hvornår ska man "synes godt om"?

Recommended Posts

Guest Tass

@Cage - Det var så et "tak for grinet" like :mrgreen:

 

Mon vi skal ha tilføjet en forklarings boks, så man kan fortælle hvorfor man likede noget??? :huh::-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, den 8/18/2016 at 11:52:

Bolden kære hulebrødre - bolden.

 

Cage skrev, for 9 timer siden:

Jeg har blokeret een bruger, og der er et par stykker jeg blot undgår at debattere med, da de ikke rigtig forstår at holde sig til bolden.

Og hvad er så "bolden" .... læser man dine "anmeldelser", synes de mest af alt at handle om dig selv, hvilket i sagens natur gør dig til "bolden" ...det samme gælder en del af dine indlæg ...

Som jeg oplever det, kryber du i hi når der bliver stillet spørgsmålstegn ved dine ytringer om dette eller hint, og du måske ikke lige kan få svaret til at passe ind i dit selvbillede.

Citat

Jeg har blokeret een bruger, og der er et par stykker jeg blot undgår at debattere med, da de ikke rigtig forstår at holde sig til bolden. Det betyder så iøvrigt ikke, at jeg ikke anerkender deres input med et Like, når jeg finder det relevant - og uanset om jeg er enig.

Du er vist også den eneste herinde, der udfører 'research' på hvad nogen måtte "synes om" og af hvem. Åbenlyst nøjes du ikke med at lave 'research', men refererer dine 'konklusioner' fra tid til anden, hvor du ytre din forargelse over hvad nogen måtte "synes om" eller ej, og det hele tiden med disse bemærkninger om "bolden".

Jvn.f. det sidst citerede, kan jeg forstå, at du "synes om" når du finder "det relevant - og uanset om jeg er enig" ...m.a.o. du "Synes om" alt, pånær vedkommende du måtte have blokeret ... forargelsen går m.a.o. på, at andre ikke gør det samme som dig, og/eller foretager sig noget, der i dine øjne giver et 'mønster'  ... mon ikke du selv har svært ved at forholde dig til "bolden"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...