Hop til indhold
Guest Frække Ida

Hvornår ska man "synes godt om"?

Recommended Posts

Frække Ida skrev, for 59 minutter siden:

Nemlig ;) 

Langt mere positiv energi, eller r d bare mig, som sædvanligt drømmer lyserødt? :?

Jeg er generelt fuld af positivitet og et meget lykkeligt menneske, men har svært ved og tie  når nogle herinde er egocentrerede og taler ned om andre. Så kan jeg godt finde på at sige noget, men da jeg ikke  synes jeg gider flere personlige angreb i min private postbakke så tier jeg nok lidt mere i fremtiden :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 2 timer siden:

Så retten r fin, d bare anretningen, den r gal m? :P 

R=er

D=det

J=jeg

M=med

Men D var ærgeligt for min rangliste :( 

Hvis det drejer sig om tdsbsp, ville det så ikke være lttr at frkt de lange ord i stedet for de korte? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trykker "synes godt om" alt som jeg synes om. 

Og jeg prøver ramme meget af dit. 

Jeg synes nemlig mega godt om dig:wub:

og det der mange mænd som også gør.

flere har spurgt mig om dig og om du er stoppet.

savner dig. Håber vi snart kan ses igen.:D

knuz og kyz fra TrineMuz 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 9 minutter siden:

Jeg trykker "synes godt om" alt som jeg synes om. 

Og jeg prøver ramme meget af dit. 

Jeg synes nemlig mega godt om dig:wub:

og det der mange mænd som også gør.

flere har spurgt mig om dig og om du er stoppet.

savner dig. Håber vi snart kan ses igen.:D

knuz og kyz fra TrineMuz 

Det var vel nok sødt sagt om Ida kære Trine ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes bare, at du skal like derudaf, Ida :) Var selv engang flittig bruger af den knap. 

Jeg brugte den f.eks, når nogen havde brugt tid og energi på at formulere et godt indlæg, når nogen fik mig til at grine, når nogen gjorde mig rørt, eller når jeg bare var helt enig.

Jeg bruger den næsten aldrig mere. Jeg oplevede at blive taget til indtægt for andres holdninger pga et like - og jeg vil kun stå til ansvar for mine egne udtalelser, så jeg gør det ikke mere. Men jeg læser stadig rigtig mange indlæg, som jeg synes godt om af den ene eller anden årsag. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Spider skrev, for 3 timer siden:

Hvis det drejer sig om tdsbsp, ville det så ikke være lttr at frkt de lange ord i stedet for de korte? :)

Absolut, d bli'r de også :) 

Livet r alt for kort og interessant t at gå op i stavning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Nikita Darling skrev, for 14 minutter siden:

Jeg synes bare, at du skal like derudaf, Ida :) Var selv engang flittig bruger af den knap. 

Jeg brugte den f.eks, når nogen havde brugt tid og energi på at formulere et godt indlæg, når nogen fik mig til at grine, når nogen gjorde mig rørt, eller når jeg bare var helt enig.

Jeg bruger den næsten aldrig mere. Jeg oplevede at blive taget til indtægt for andres holdninger pga et like - og jeg vil kun stå til ansvar for mine egne udtalelser, så jeg gør det ikke mere. Men jeg læser stadig rigtig mange indlæg, som jeg synes godt om af den ene eller anden årsag. :) 

1000 tak @Nikita Darling, tror også j fortsætter, som j plejer ;) 

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
TrineMuz skrev, for 1 time siden:

Jeg trykker "synes godt om" alt som jeg synes om. 

Og jeg prøver ramme meget af dit. 

Jeg synes nemlig mega godt om dig:wub:

og det der mange mænd som også gør.

flere har spurgt mig om dig og om du er stoppet.

savner dig. Håber vi snart kan ses igen.:D

knuz og kyz fra TrineMuz 

Skriver pb senere @TrineMuz :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 42 minutter siden:

Jeg synes bare, at du skal like derudaf, Ida :) Var selv engang flittig bruger af den knap. 

Jeg brugte den f.eks, når nogen havde brugt tid og energi på at formulere et godt indlæg, når nogen fik mig til at grine, når nogen gjorde mig rørt, eller når jeg bare var helt enig.

Jeg bruger den næsten aldrig mere. Jeg oplevede at blive taget til indtægt for andres holdninger pga et like - og jeg vil kun stå til ansvar for mine egne udtalelser, så jeg gør det ikke mere. Men jeg læser stadig rigtig mange indlæg, som jeg synes godt om af den ene eller anden årsag. :) 

Så du leder hende i fordærv? :shock::P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Så du leder hende i fordærv? :shock::P 

Haha, det klarer Ida vist fint selv :D;) 

Jeg synes netop man burde have lov at like, det man har lyst til, uden: "jamen du likede det dér, ergo mener du..." :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 6 timer siden:

Sidder her og undrer mig :?

Jo, for sidder m min morgenkaffe og bladrer igennem, og så støder j på to kommentarer, som j rent faktisk synes godt om, men efter et hurtigt kig på min profil ser j, at j faktisk synes godt om (måske) ALT for mange indlæg og kommentarer, og d forhindrer mig i at klikke.

Kigger tilbage og bemærker, at j primært klikker, hver gang j enig, ka forholde mig t synsvinklen eller ja, synes d godt/intelligent skrevet, men r d egentligt ik lige LIIIDT for meget??? :shock:

Altså j mener, d vel ik facebook d her? :P 

K Ida.

 

Jeg tænker at man skal trykke på "synes godt om" lige præcis når man synes godt om det der er skrevet :-)

Om andre så mener noget om, at du mener noget, om noget, er vel deres egen hovedpine ;-)

Redigeret af Melkor1973

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden:

Haha, det klarer Ida vist fint selv :D;) 

Jeg synes netop man burde have lov at like, det man har lyst til, uden: "jamen du likede det dér, ergo mener du..." :) 

 

Altså hvis det er et seriøst indlæg, så mener jeg da det jeg skriver, og så er det ok at folk skriver "jamen du likede...",  men ellers skal likes nok ikke tages for seriøs.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ganske enig i, de bevæggrunde der gives i tråden. Jeg synes dog at likes  sekundært også fortæller en del af mere social karakter.

  • Hvem kender hinanden dybere end blot at give tilkende, at man synes om et enkelt indlæg
  • Hvem flirter med hinanden
  • Hvem indgår i bestemte kliker
  • Hvem har mere travl med at like end at forholde sig til det skrevne, for at tilkende give ens interesse for personen (pænt formuleret :-D )
  • Hvem er mere respekteret som skribent end andre
  • osv..
Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
TheVoice skrev, for 27 minutter siden:

Jeg er ganske enig i, de bevæggrunde der gives i tråden. Jeg synes dog at likes  sekundært også fortæller en del af mere social karakter.

  • Hvem kender hinanden dybere end blot at give tilkende, at man synes om et enkelt indlæg
  • Hvem flirter med hinanden
  • Hvem indgår i bestemte kliker
  • Hvem har mere travl med at like end at forholde sig til det skrevne, for at tilkende give ens interesse for personen (pænt formuleret :-D )
  • Hvem er mere respekteret som skribent end andre
  • osv..

Meget fornuftige iagtagelser :-) 

Havnebumsen personlige favorit er når en bruger liker 2 modsatrettede meninger...

kan man like for meget spørges der om? Næhhh...... Ikke hvis det er Havnebumsens indlæg 8-)

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er ganske enig i, de bevæggrunde der gives i tråden. Jeg synes dog at likes  sekundært også fortæller en del af mere social karakter.

  • Hvem kender hinanden dybere end blot at give tilkende, at man synes om et enkelt indlæg
  • Hvem flirter med hinanden
  • Hvem indgår i bestemte kliker
  • Hvem har mere travl med at like end at forholde sig til det skrevne, for at tilkende give ens interesse for personen (pænt formuleret :-D )
  • Hvem er mere respekteret som skribent end andre
  • osv..

Ja altså der er så mange som skriver og så mange indlæg, så personligt får jeg nok ikke liket alt som jeg egentligt er enig i. Og der er nok nogle som jeg læser mere end andre... That's life ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 9 minutter siden:

Meget fornuftige iagtagelser :-) 

Havnebumsen personlige favorit er når en bruger liker 2 modsatrettede meninger...

kan man like for meget spørges der om? Næhhh... 

 

Altså en som BD :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 8 minutter siden:

Meget fornuftige iagtagelser :-) 

Havnebumsen personlige favorit er når en bruger liker 2 modsatrettede meninger...

kan man like for meget spørges der om? Næhhh... 

Det gør jeg da tit. Man kan da sagtens aner holdninger eller argumenter  man ikke er enig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 7 timer siden:

Altså j mener, d vel ik facebook d her? :P 

OMG! Du må sq da ik slynge sånåed ud, honey! Alzå, j falder ned a min stol movies katy perry omg surprised pastel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er dejligt, når folk liker ens gamle indlæg - så kan man da se at de stadig bliver læst og er relevante.

Og jeg kan også selv se at jeg tidligere har læst gamle indlæg vha. mine likes, selvom jeg pga. demens ikke kan huske det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Jeg synes det er dejligt, når folk liker ens gamle indlæg - så kan man da se at de stadig bliver læst og er relevante.

Og jeg kan også selv se at jeg tidligere har læst gamle indlæg vha. mine likes, selvom jeg pga. demens ikke kan huske det ;-)

Nu kan man jo like de indlæg fra 2012-13 :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg liker aldrig, jeg gjorde det en enkelt gang og så dukkede det op på min private FB (selvom administrator benægter at det er muligt) det er 100år siden og måske er systemet ændret siden hen.

Hvis jeg syntes godt om et indlæg kommentere jeg på det.

men altså. Hvornår skal man like? Når man har lyst? :)  

Jeg lægger vist ikke så meget i det som mange andre kan jeg se, bare tanken om at skulle til at tolke hvad et "like" betyder, gør mig helt træt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden:

Jeg liker aldrig, jeg gjorde det en enkelt gang og så dukkede det op på min private FB (selvom administrator benægter at det er muligt) det er 100år siden og måske er systemet ændret siden hen.

Hvis jeg syntes godt om et indlæg kommentere jeg på det.

men altså. Hvornår skal man like? Når man har lyst? :)  

Jeg lægger vist ikke så meget i det som mange andre kan jeg se, bare tanken om at skulle til at tolke hvad et "like" betyder, gør mig helt træt.

Der kan ske lidt af hvert herinde... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Der kan ske lidt af hvert herinde... :shock:

Når der pludselig står ""xxxxx" likede et svar på eroguide i tråden "knep min våde mis"", så bliver livet lidt for spændende :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...