Hop til indhold
Rejsenetværk

Nøgenhed bag vinduet

Recommended Posts

Har I oplevet at få det blik af en nøgen kvinde bag vinduet, som man ikke sidder og lurer efter, men som bare lige pludselig opstår i øjeblikket?
 
En nat/tidlig morgen jeg sad oppe og så tv, kunne jeg fra min hjørne stol se at der blev tændt lys i en lejlighed ovre i modsatte ejendom, hvor en ung kvinde rejste sig op, og klædte sig på for åben vindue, jeg fulgte sceancen så længe det varede, og lukkede ikke øjnene imens.
 
En anden gang, hvor jeg stod i køkkenet til den anden side af ejendommen, stillede en ung kvinde sig pludseligt i sit vindue, hvor der ikke var trukket for, nøgen efter badet åbnbart, for hun pakkede håret ind i et håndklæde inden hun fortrak ud af syne igen.
 
Det er vel den slags oplevelser man kan tillade sig, ikke at lukke øjnene for når det sker, jeg nød det begge gange.
 
Selv har jeg fået rullegardiner i køkken og stuen, fordi jeg har for vane at gå nøgen rundt inden at jeg får mig klædt på, og jeg tror ikke de unge kvindelige genboere, finder synet af mig helt så attraktivt, som når de selv glemmer, eller hvad de gør, at trække for deres vinduer.
 
Har I selv haft lignende oplevelser?
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 19 minutter siden:

Har I selv haft lignende oplevelser?

Ja. Men primært i mine unge dage som studerende, hvor jeg boede i lejlighed.

Af en eller anden grund, er der en del mennesker, som ikke tænker over, at når de bor i lejlighed kan nabo'er kigge ind i ens vindue som var det et stort dukkehus.

Jeg har oplevet en del mennesker, som - gerne om morgenen/aftenen - spankulerer ubekymret rundt uden en travl på kroppen. Det gælder både kvinder, mænd og børn. Jeg vil dog indrømme, at det var kvinderne der fik min opmærksomhed ;)

Jeg har også oplevet en del unge mennesker have sex, uden at have trukket gardiner for. Ja, nogen var åbenbart så liderlige, at de ikke engang gad lukke vinduet, således hele gården/ejendommen måtte høre på deres stønnelyde.

Efter jeg flyttede væk fra min studenter-lejlighed, har jeg ikke oplevet så meget. Jeg har kun enkelte gange "opdaget" nøgne mennesker/mennesker der har sex i etageejendomme. Senest var da jeg kom gående på H.C. Andersens Boulevard, hvor der var et voyager/ekshibitionist-par som havde en god doggy i vindueskarmen på 4. sal. Jeg vinkede til dem, og både manden og kvinden vinkede tilbage... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse.

Jeg har set de sjoveste ting imens jeg arbejdede på hotel. En dag blev jeg kaldt op på et værelse som room service. Og der stod pigen/kvinden splitter nøgen. Ja det var da et syn der ville noget for en ung elev på det tidspunkt. Har oplevet at måtte gå på et værelse og bede parret om at være mere stille de var ret højlydte og generede andre gæster. Ja den silke kjole dækkede bestemt ikke meget da hun åbnede døren. Ja og oplevet at et par havde sex på hotellets toilet. Det var også mig der måtte gå ud til dem. Til stor morskab for min overtjener. :D Dog grinede vi meget da parret noget brødbetynget gik forbi receptionen. Ja og faktisk prøvet at måtte bede en pige om at forlade hotellet, da der kom mange gæster til hende. Og det var så heller ikke så sjovt. Men ledelsen ville ikke have det. Og stå der og bede et andet menneske om at forlade stedet er ikke rart.

Ja min nabo larmer seriøst også meget så ingen tvivl om hvad de laver inde i deres stue som ligger opad mod mit soveværelse :)

Ha en god søndag Rejse.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

En dag holdt jeg foran min opgang(der er parkering forbudt) havde lige hentet noget i min lejlighed. Da jeg kikker i bakspejlet da jeg skal kører ser jeg en kvinde på en altan. Uden at tænke over det åbnet hun morgenkåben for lige at rette den. Hun har siden ud mod gaden, men fordi jeg holder i samme side, for jeg et perfekt kik til det hele, dog i bakspejlet.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg rejser en del, og har på hoteller oplevet forskelligt....

Bl.a. oplevede jeg en ung kvinde, som havde værelse på den anden side af det U-formede hotel.....  jeg kunne se hende ligge på senge og lege med sig selv efter badet.....

Lidt frækt at møde hende næste morgen til morgenmaden.....  hun ankom lige som jeg skulle forlade morgenbuffeten - så jeg trak den lige lidt længere

Det var frækt at se hende så tæt på, og errindre hvad jeg så aftenen før

 

Da jeg boede i lejlighed i Kbh, da var der et par i gården, som en sommerdag havde højlydt sex for åben vindue.... i opmod en halv time, efterfølgende, da de blev stille, lød der mange klapsalver fra vinduer rundt i gården ;-)  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cagetheelephant skrev, for 16 minutter siden:

I mine unge dage boede jeg og en studie kammerat i en lejlighed. Overfor boede en særdeles smækker ung brunette, som havde for vane, at sætte sig nøgen i sin vindueskarm, når hendes telefon ringede. Det var dengang, at virkeligheden endnu ikke var flyttet ind i smartphone universet - og man stadig kunne finde telefoner med drejeskive.

Som ung var man selvfølgelig altid lidt småliderlig med flaget halvt hejst det meste af dagen - og derfor ofrede min kammerat og jeg nogle af vores sparsomme midler på at få hendes nummer hos nummeroplysningen. Det kostede uhyggelige 8 kroner, men var ufatteligt godt givet ud. Vi ringede næsten hver morgen til hende - og smækkede røret på.

Det var en fest.

 

Heldigt at der ikke fandes nummervisning dengang :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen jomfruelige top-grade oplevelser desværre :) 

Men i lejlighederne overfor, der vender deres badeværelsesvinduer ud mod mine køkkenvinduer, og I ved nok at når man får en ny kæreste, så laver man andet end at tage brusebad derude :)

Engang parkerede en bil nedenfor mine køkkenvinduer, kvinden gik ind i opgangen overfor mens manden blev siddende i bilen. Pludselig hev han "den" frem :D jeg overvejede kraftligt at åbne vinduet og lige pifte ad ham :D Enten var der noget spændende i stue etagen eller også kedede han sig gevaldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 3 timer siden:

Hej Rejse.

Jeg har set de sjoveste ting imens jeg arbejdede på hotel. En dag blev jeg kaldt op på et værelse som room service. Og der stod pigen/kvinden splitter nøgen. Ja det var da et syn der ville noget for en ung elev på det tidspunkt. Har oplevet at måtte gå på et værelse og bede parret om at være mere stille de var ret højlydte og generede andre gæster. Ja den silke kjole dækkede bestemt ikke meget da hun åbnede døren. Ja og oplevet at et par havde sex på hotellets toilet. Det var også mig der måtte gå ud til dem. Til stor morskab for min overtjener. :D Dog grinede vi meget da parret noget brødbetynget gik forbi receptionen. Ja og faktisk prøvet at måtte bede en pige om at forlade hotellet, da der kom mange gæster til hende. Og det var så heller ikke så sjovt. Men ledelsen ville ikke have det. Og stå der og bede et andet menneske om at forlade stedet er ikke rart.

Ja min nabo larmer seriøst også meget så ingen tvivl om hvad de laver inde i deres stue som ligger opad mod mit soveværelse :)

Ha en god søndag Rejse.

KK

 

Det lyder som om at den spændende del af den historie mangler ? :D:P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

 

Det lyder som om at den spændende del af den historie mangler ? :D:P 

Jeg fik bare afleveret maden i en fart. Og ned til latterliggørelse, af kollegaer fordi jeg var så rød i hovedet :shock::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Jeg boede for en del år siden i en lille by og nabo konen tog altid solbad nøgen på plænen lige ud for mit stuevindue, dette var meget bevidst fra hendes side fandt jeg ud af... en dag ringede hun og spurgte om ikke jeg lige ku hjælpe hende med et problem da hendes mand var langturschauffør, jo og over til hende..

Ringede på dørene og hun råbte bare kom ind, der lå hun på sengen lige på den anden side af gangen nøgen og godt igangværende m fingrene,  jeg blev bare stående og kiggede, hun sagde kom og smid tøjet og hjælp mig.. som sagt så gjort, ja var kun 18 år og jomfru så megen hjælp var jeg ikke så længe... ;-). Kom da hun tog mig på pikken, men i den alder ku jeg igen efter 5 minutter, fik nogle gode oplevelser ud af det og det hendes mand vidste godt vi var sammen fandt jeg ud af.. så det var ren win win.. ;-).

nu bor jeg på landet og går nøgen rundt indenfor og fik sidste sommer øje på en lidt ældre kvinde der stod og kiggede ind på mig fra vejen.. tja hvad ku jeg gøre andet end at vinke og give lidt opvisning af en stiv pik...  håbede hun kom ind da jeg vinkede til hende men hun kiggede bare og da jeg kom gik hun.. :-( øv øv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er her aldeles umuligt ikke at komme i tanke om Bamses: Vimmersvej. :-D

Jeg kan desværre ikke linke til den :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 3 minutter siden:

Det er her aldeles umuligt ikke at komme i tanke om Bamses: Vimmersvej. :-D

Jeg kan desværre ikke linke til den :-(

Værsgo :lol::lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min gamle nabo, tog gerne konen på køkken bordet engang imellem..

Og det er da også sket en engang imellem at mig og min nuværende nabo dame.. Har 'opdaget' hinanden på vej ud af badet, eller et lille hurtigt kig igennem stuen, så i weekenden gik jeg derover til hende, hvorefter hun lukkede døren med et håndklæde om sig... resten kan i vel regne ud :) - skal nok lige nævnes at der er 11 års forskel på os to :) jeg er 24 og hun er 25 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 1 time siden:

Min gamle nabo, tog gerne konen på køkken bordet engang imellem..

Og det er da også sket en engang imellem at mig og min nuværende nabo dame.. Har 'opdaget' hinanden på vej ud af badet, eller et lille hurtigt kig igennem stuen, så i weekenden gik jeg derover til hende, hvorefter hun lukkede døren med et håndklæde om sig... resten kan i vel regne ud :) - skal nok lige nævnes at der er 11 års forskel på os to :) jeg er 24 og hun er 25 :)

Er en af jer født på skuddag? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, for 10 minutter siden:

Er en af jer født på skuddag? :shock:

Haha dog ikke.. Men hun er 35 istedet for 25 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelkongen skrev, for 35 minutter siden:

Haha dog ikke.. Men hun er 35 istedet for 25 ;)

Tog du så pengene, sorry kunne ikke lade være

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 4 minutter siden:

Tog du så pengene, sorry kunne ikke lade være

Jeg kan tag det :).. Men nej vi blev enig om at vi skulle tage på en date den kommende weekend ;) så det er en win win :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

da jeg var først i 20'erne boede jeg på Trøjborg i en lejlighed. Går ofte nøgen rundt. Er ikke genert. Det var en varm sommer, og derfor hastede det aldrig med at få tøj på. Ejendommen overfør var under restaurering, og der stod et stillads. Tror da nok at diverse håndværkere nød synet, når jeg satte først det ene ben op i vindueskarmen og smurte creme på og så det andet...  - fangede et par gange en af 'de herrers' blik, men de kom aldrig op... det har jeg mange gange drømt om, at en af dem havde gjort, griner.

Måske jeg faktisk er mere sexet i dag end dengang. I dag ville jeg godt turde 'invitere' med tydeligere tegn...

i dag bor jeg i en lejlighed overfor en park. måske en hundelufter får et glimt af mig nøgen om morgenen, hvad ved jeg. tager stadig først tøj på til allersidst.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 38 minutter siden:

da jeg var først i 20'erne boede jeg på Trøjborg i en lejlighed. Går ofte nøgen rundt. Er ikke genert. Det var en varm sommer, og derfor hastede det aldrig med at få tøj på. Ejendommen overfør var under restaurering, og der stod et stillads. Tror da nok at diverse håndværkere nød synet, når jeg satte først det ene ben op i vindueskarmen og smurte creme på og så det andet...  - fangede et par gange en af 'de herrers' blik, men de kom aldrig op... det har jeg mange gange drømt om, at en af dem havde gjort, griner.

Måske jeg faktisk er mere sexet i dag end dengang. I dag ville jeg godt turde 'invitere' med tydeligere tegn...

i dag bor jeg i en lejlighed overfor en park. måske en hundelufter får et glimt af mig nøgen om morgenen, hvad ved jeg. tager stadig først tøj på til allersidst.. 

De dejlige lange varme sommer dage :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbragte min tid som værnepligtig i den konge livgarde,en af de sidste vagter jeg havde,var som natpost bag Christians vlll's palæ,

som natpost gik man en rute bag palæet,0g rundt ved nogle garager,hver gang man nåede rundt ved den største af garagerne kunne man kigge op på de lejligheder,der lå lige over for, i Fredereciagade.Jeg var ude første gang fra kl 22 til kl 24  ,på de 2 timer kan man nå at gå mange gange frem og tilbage der,hver gang havde jeg kigget op på lejlighederne  i frederecia gade,for at se om der skete noget..der var lys i nogle af dem ,men jeg havde ikke set et øje…så cirka et kvarter før vagten er slut ,når jeg hen til garagerne igen og kigger op…..der står hun så ..en splitternøgen dame . kigger ned på mig og rører hendes bryster sådan indbydende...

mit hjerte bankede helt vildt..for jeg havde ikke set nogen overhovedet i knap 2 timer…hun stod der 15-20 sekunder og jeg lyste op på hende,som natpost måtte man ikke standse op,

så jeg gik frem meget langsomt frem,hun forsvinder så,og jeg tager ruten hen langs palæet igen i hurtig gang for at komme tilbage igen og måske se mere,men jeg  så nu ikke mere,heller ikke da jeg var ude senere…fick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cagetheelephant skrev, den 2. maj 2016 at 21:27:

Så mangler vi bare adressen :-P

... den fotograf, som har taget den serie fotos, som jeg har vist et par stykker af herinde, skal jeg lave en nyt fotoshot med til sommer; mig nøgen, strand, sand og vand - get the picture? SF... måske en heldig hundelufter går forbi i klitterne og nyder synet. 

og nix, kære Cage adressen får du ikke - hverken til min lejlighed eller stranden... some things are best kept a secret!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, den ‎02‎-‎05‎-‎2016 at 21:27:

Så mangler vi bare adressen :-P

det bliver en lang varm sommer har jeg hørt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jp skrev, den 6. maj 2016 at 17:37:

det bliver en lang varm sommer har jeg hørt

jeps. Nød også solen i dag. Eneste udfordring er, at jeg ikke synes, at jeg kan tillade mig at ligge særligt afklædt, fordi beboerne fra op til godt 100 lejligheder har udsigt til gården og dermed potentielt kan 'se/nyde/blive forargede' over at jeg viser lidt hud... - offentligheden er så 'nøgenheds'-forskrækkede i dagens dk. 

Hvor langt er det ok at gå? trække kjolen op til midt på lårene og fjerne stropperne på kjolen fra skulderne, så jeg ikke får 'striber'? Hvis vi befandt os i de frigjorte 80-ere havde jeg nok turdet at ligge der i en bikini. Det tænker jeg er no go i de bonerte 2010'ere.

Hvad tænker i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bikini går vel altid an?

Måske medmindre at du bor i alment byggeri, med en overvægt af beboere af anden etnisk oprindelse end dansk.

Det burde det vel gøre uanset, men det er ikke altid at realiteterne stemmer overens med burde.

Godt at jeg bor i en ejerforening, med egen lukket gård, hvor kvinder gerne ligger på maven med løsnet BH.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg bor i lejlighed hvor min altan er rimelig åben og jeg lagde at slikkede sol efter dagens træning idag, i bokse shorts og det har jeg altid gjort :), har ikke fået en klage endnu hehe.. Danmark er alt for barnlige på det punkt, man må jo næsten ikke noget som helst..

Var på trænings lejr på Mallorca for en lille måned siden, og der lå pigerne top tøse dernede.. Det er en del af deres kultur åbenbart, der er de ligeglade hvad ham ved siden af tænker, så længe de har det godt med sig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...