Hop til indhold
Rejsenetværk

Nøgenhed bag vinduet

Recommended Posts

Gæst
Cykelkongen skrev, den 7. maj 2016 at 23:43:

Jeg bor i lejlighed hvor min altan er rimelig åben og jeg lagde at slikkede sol efter dagens træning idag, i bokse shorts og det har jeg altid gjort :), har ikke fået en klage endnu hehe.. Danmark er alt for barnlige på det punkt, man må jo næsten ikke noget som helst..

Var på trænings lejr på Mallorca for en lille måned siden, og der lå pigerne top tøse dernede.. Det er en del af deres kultur åbenbart, der er de ligeglade hvad ham ved siden af tænker, så længe de har det godt med sig selv :)

... åh Mallorca, dejligt sted både at slikke sol og cykle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mallorca er total ynglings ferie ø. Hvis jeg kunne vælge flyttede jeg dertil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad der er 'go' og 'no go' på altanen i dagens Danmark?

Det samme som på stranden: G-streng og bare bryster. 

Og er altanen 100 procent ugenert mener jeg, at både pik og kusse må (skal) luftes :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
frenchlover1 skrev, den 8. maj 2016 at 08:40:

Hvad der er 'go' og 'no go' på altanen i dagens Danmark?

Det samme som på stranden: G-streng og bare bryster. 

Og er altanen 100 procent ugenert mener jeg, at både pik og kusse må (skal) luftes :-)

Venligst

French

så hvis jeg havde en altan, så måtte jeg godt gå både topløs og bundløs rundt.

Nu har jeg kun en baggård med terrasse og græsplæne og en masse potentielle 'tilskuere' - vil de kunne tåle dette syn?

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja GFE MILF , det vil de sagtens kunne tåle, naturligvis bør man tage hensyn til nærmiljøet, og en flot nøgen kvinde ung som moden pynter sgu da, jeg bor i et villa område med god afstand mellem husene, så der e ringen problemer med havelses, eller nøgnes bødning i solen, eller swimmingpoolen, jeg deler din opfattelse af Mallorca, og de er andet end sol at slikke der. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På din græsplæne i baggården: 

NEJ! De små velformede er alt for fristende. Ville resultere i massiv rejsning og 'utro' håndspillende ægtemænd.

Men ku sgu være sjovt at tælle, hvor mange herrehoveder der ville kunne ses rundt i vinduerne i de tilstødende lejligheder :-):-):-)

Jeg ville nok være en af dem :-) 

På altanen. JA. Men jeg skrev 100 procent ugeneret altan :-) 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Fick skrev, den 2. maj 2016 at 21:23:

Jeg tilbragte min tid som værnepligtig i den konge livgarde,en af de sidste vagter jeg havde,var som natpost bag Christians vlll's palæ,

som natpost gik man en rute bag palæet,0g rundt ved nogle garager,hver gang man nåede rundt ved den største af garagerne kunne man kigge op på de lejligheder,der lå lige over for, i Fredereciagade.Jeg var ude første gang fra kl 22 til kl 24  ,på de 2 timer kan man nå at gå mange gange frem og tilbage der,hver gang havde jeg kigget op på lejlighederne  i frederecia gade,for at se om der skete noget..der var lys i nogle af dem ,men jeg havde ikke set et øje…så cirka et kvarter før vagten er slut ,når jeg hen til garagerne igen og kigger op…..der står hun så ..en splitternøgen dame . kigger ned på mig og rører hendes bryster sådan indbydende...

mit hjerte bankede helt vildt..for jeg havde ikke set nogen overhovedet i knap 2 timer…hun stod der 15-20 sekunder og jeg lyste op på hende,som natpost måtte man ikke standse op,

så jeg gik frem meget langsomt frem,hun forsvinder så,og jeg tager ruten hen langs palæet igen i hurtig gang for at komme tilbage igen og måske se mere,men jeg  så nu ikke mere,heller ikke da jeg var ude senere…fick

Det kaster ellers meget godt fisse af sig at være livgarder, var der selv i sluthalvfjerdersene, og der var mange unge lækre kvinder der lagde en seddel i lommen på mens jeg gik vagt.......sikke tider......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nu var det godt nok ikke lige meningen at intellektualisere denne tråd, og jeg skal være den første i en uattraktiv alder, med en uperfekt krop til at indrømme, at jeg ikke efterpørger synet af den i kronikken fremhævede uperfekte krop, men i stedet lever i håbet om smugkigget på den unge nøgne perfekte kvindelige krop.
 
Alligevel kan kronikken måske udgøre en kilde til en bedre forståelse af udviklingen?
 
Bikinitider og det afseksualiserede rum
Jo mere kvindekroppen klædes af i perfekte versioner, jo mere skjuler vi noget andet bag virkelige eller åndelige badeforhæng
https://www.information.dk/kultur/2016/05/bikinitider-afseksualiserede-rum 
 
"Sagen er, at et stadigt stigende antal unge mennesker – og her taler vi altså ikke om nogen bestemt religion – ikke længere har spor lyst til at vise sig nøgne for andre, ikke engang af samme køn. Det gælder især piger. Næsten halvdelen føler sig flove ved at vise sig nøgne for de andre piger, fremgår det af tal fra Center for Ungdomsstudier."
 
Kronikken kræver abonnement, for at kunne læses i sin helhed.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 15 timer siden:

jeps. Nød også solen i dag. Eneste udfordring er, at jeg ikke synes, at jeg kan tillade mig at ligge særligt afklædt, fordi beboerne fra op til godt 100 lejligheder har udsigt til gården og dermed potentielt kan 'se/nyde/blive forargede' over at jeg viser lidt hud... - offentligheden er så 'nøgenheds'-forskrækkede i dagens dk. 

Hvor langt er det ok at gå? trække kjolen op til midt på lårene og fjerne stropperne på kjolen fra skulderne, så jeg ikke får 'striber'? Hvis vi befandt os i de frigjorte 80-ere havde jeg nok turdet at ligge der i en bikini. Det tænker jeg er no go i de bonerte 2010'ere.

Hvad tænker i?

  • Hej Mizz vi mødes på hundige strand, der er der højt til loftet hvad morale angår

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ingen steder i Østjylland hvor man kan være nøgen i fred ved stranden?

Redigeret af GFE MILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
GFE MILF skrev, for 1 minut siden:

er fra Østjylland, så der bliver nok lige lidt langt at køre for at kunne ligge topløs uden at vække opsigt.

Hej GFE ja det må siges solen er gået ned inden du kommer herover.

Men på hundige strand knaldes der så bølgerne skulper og mænd samles i rundkreds omkring, og så lidt længere

mod Arken er det mændenes strand, der er fest

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 46 minutter siden:
  • Hej Mizz vi mødes på hundige strand, der er der højt til loftet hvad morale angår

Hvor på Hundige strand? Og hvor parkerer man?

Og hvilke former for 'aktivitet' er der ? :-) 

Kommer formentlig med en kvinde der i morgen, hvis det er et godt sted :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 13 minutter siden:

Hvor på Hundige strand? Og hvor parkerer man?

Og hvilke former for 'aktivitet' er der ? :-) 

Kommer formentlig med en kvinde der i morgen, hvis det er et godt sted :-) 

Du køre ned modlystbåde havnen, drejer tv så kommer der mange p pladser (hvor der også dyrkes dogging) Ned til stranden og tv. de første 500 m

er familier med børn ! den neste km s penge er par der knalder, derpå er det til drengene, der bliver knaldet hver dag. Der er også mange fra swinger

klubberne. JP

NB Aktiviteter Gensidig oral, al mindelig knald, og nogle der tager extra fyre ind, og så en masse der gokker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GFE MILF skrev, 1 time siden:

ingen steder i Østjylland hvor man kan være nøgen i fred ved stranden?

Der findes mange steder langs østkysten, og så uden at lede for meget. ;)

Jeg er selv blevet tvunget til at køre 5-6 km ekstra, når jeg har glemt badetøjet, fordi grundejerne har fældet hybenkrattet, der tidligere dækkede. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
GFE MILF skrev, for 3 timer siden:

så hvis jeg havde en altan, så måtte jeg godt gå både topløs og bundløs rundt.

Nu har jeg kun en baggård med terrasse og græsplæne og en masse potentielle 'tilskuere' - vil de kunne tåle dette syn?

image.jpg

Ellers må du gerne låne min altan engang imellem.. Jeg skal nok lade være med at sladre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 47 minutter siden:

Du køre ned modlystbåde havnen, drejer tv så kommer der mange p pladser (hvor der også dyrkes dogging) Ned til stranden og tv. de første 500 m

er familier med børn ! den neste km s penge er par der knalder, derpå er det til drengene, der bliver knaldet hver dag. Der er også mange fra swinger

klubberne. JP

NB Aktiviteter Gensidig oral, al mindelig knald, og nogle der tager extra fyre ind, og så en masse der gokker.

Tak til JP :-)

Lyder fristende :-)

Vil en søndag ved 16-tiden være et godt tidspunkt ?

Eller mandag kl cirka 10, 12 eller 14 :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oooog...

jeg er desværre ikke helt med på, hvor det er. Er p-pladsen og stranden på kortet herunder ? :-) 

Venligst

French

image.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige gået gennem den lokale park - ikke en eneste kvinde topløs.

Mon ikke det er det samme  i både fælledparken og Rosenborg have i København.

Da jeg flyttede ind for lidt over 20 år siden, lå der stadig topløse piger i den lokale park, men det er nok et overstået kapitel.

Den gang overvejede jeg at købe en kikkert på trefod, stuen flugter skråt med parken i nogen afstand, men godt at jeg ikke købte en.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Boede for en del år siden i et lejlighedskompleks i Lyngby. Jeg husker en dag (tidlig morgen), hvor jeg gik og hængte vasketøj op på den udendørs tørreplads. Pludselig stod den enlige mor i stuen helt splitterfornøjet på køkkenbordet og "ordnede" noget ved trækvinduet....ET par uger senere gentog det sig, men da jeg var genert og meget gift, fulgte jeg aldrig op på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...