Hop til indhold
Niki Geisha

Engangs tilbud

Recommended Posts

Jeg overvejer at lave tilbud af og til.
Og har gjort det indimellem. 

Jeg har fået en eller anden sjov tanke omkring super terningstilbud.
Men kan ikke rigtig finde ud af, om det bare er for dumt, og mange synes måske det for mærkeligt....

Så her er den:
1time = rabat = antal øjne på en alm. terning.
1/2 time = rabat = antal øjne på en alm. terning, del med 2.

Er det noget der kunne få jer til at tænke over at besøge mig? Eller synes i bare det vildt mærkeligt?
Eller måske andre forslag til tilbud, som man kan bruge en gang imellem.

Knuzzz Niki

Redigeret af Niki Geisha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Niki

 

Jeg synes det er en dårlig ide. I min verden har en vare/ydelse en pris, slut færdig.!!!

Hvis du kan give 2-300,- i rabat den ene dag og du er tilfreds, jamen så kan du også give rabat den anden.

Så lad være, på mig virker det utroværdigt.

 

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan godt være, jeg er fatsvag - det mente min matematiklærer i hvert fald :D
Men hvor meget er en prik på en terning værd? 1 prik = 100 kr.?

Umiddelbart tror jeg, at du kan miste kunder på det.
Som valter skriver, kan du give XXX kr. i rabat i morgen kan du også gøre det i overmorgen, og så er der måske bare nogen, der venter med at bestille tid til den dag, du har rabattilbud kørende igen.

Den fejl gik jeg i begyndelsen, da jeg blev selvstændig.
Never again.

Jeg ved, der er forskel på vores erhverv, men din tid er helt bestemt fuld pris værd, og så synes jeg ikke, du skal tage til takke med halv pris eller 25% rabat.

En (i mine øjne) bedre måde at markedsføre sig på, kan være ved at lave en konkurrence her på EG, hvor en fyr kan få revet hårene af bollerne (Det er vist dig, der tilbyder en intimvoksning, korrekt?) eller noget helt andet.
Det giver opmærksomhed og måske en positiv anmeldelse.

Men behold din fulde timepris.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

valter1000 skrev, for 4 minutter siden:

Hej Niki

 

Jeg synes det er en dårlig ide. I min verden har en vare/ydelse en pris, slut færdig.!!!

Hvis du kan give 2-300,- i rabat den ene dag og du er tilfreds, jamen så kan du også give rabat den anden.

Så lad være, på mig virker det utroværdigt.

 

 

Valter1000

Du har nok ret Valter1000
Nogle gange bliver mine ideér også bare lidt for meget ;) 

 

 

PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden:

Det kan godt være, jeg er fatsvag - det mente min matematiklærer i hvert fald :D
Men hvor meget er en prik på en terning værd? 1 prik = 100 kr.?

Umiddelbart tror jeg, at du kan miste kunder på det.
Som valter skriver, kan du give XXX kr. i rabat i morgen kan du også gøre det i overmorgen, og så er der måske bare nogen, der venter med at bestille tid til den dag, du har rabattilbud kørende igen.

Den fejl gik jeg i begyndelsen, da jeg blev selvstændig.
Never again.

Jeg ved, der er forskel på vores erhverv, men din tid er helt bestemt fuld pris værd, og så synes jeg ikke, du skal tage til takke med halv pris eller 25% rabat.

En (i mine øjne) bedre måde at markedsføre sig på, kan være ved at lave en konkurrence her på EG, hvor en fyr kan få revet hårene af bollerne (Det er vist dig, der tilbyder en intimvoksning, korrekt) eller noget helt andet.
Det giver opmærksomhed og måske en positiv anmeldelse.

Men behold din fulde timepris.


Normal vil jeg også beholde min timepris.... Men prøver af og til, at tænke kreativ.... optimere ens forretning.
Denne form for rabat, er noget jeg har tænkt på længe i forhold til, nye steder man besøger, men du har helt ret, så vender man sine "kunder" til at man lave rabatter....

Hmmm.... Ud med den idé!!!

Og jeps... det mig der kan rive hår ud med varm sukkermasse ;) 
Men god ide. Me like :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til at prisen er ret vigtig for os mænd, så du kan da sætte din pris ned med 100 kr generelt. 

Hvis det mændene herinde skriver passer, så burde de komme rendende! :shock:

Eller også skal du måske tilbyde massage og lignende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes egentlig at ideen er meget sjov, tror bare ikke den vil give flere kunder i butikken. Den kunne derimod bruges hvis du ville gøre lidt ekstra for nogle af dine faste stamkunder... måske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Niki

 

Hvis du skal give rabat/tilbud tror jeg det er bedre at yde mere/give mere tid uden kunden ved det på forhånd.

Giv kunden en bedre oplevelse end forventet, det er den bedste reklame du kan få. Kommer der en kunde og køber ½ time, så giv ham den helt store tur i 45 min.

Og du skal se, han giver dig en god anmeldelse herinde, og vi komme alle rendende.

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg
valter1000 skrev, for 1 minut siden:

Hej Niki

 

Hvis du skal give rabat/tilbud tror jeg det er bedre at yde mere/give mere tid uden kunden ved det på forhånd.

Giv kunden en bedre oplevelse end forventet, det er den bedste reklame du kan få. Kommer der en kunde og køber ½ time, så giv ham den helt store tur i 45 min.

Og du skal se, han giver dig en god anmeldelse herinde, og vi komme alle rendende.

 

Valter1000

Valter du har vidst ikke besøgt mig før :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der staver vist med d , kan få lidt rabat når jeg varmer numsen hendes

:-D

Men ellers enig , rabat og lignende er også ligegyldigt for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Niki.

Ja som de fleste er jeg, ret enig i at det med terningerne er en dårlig ting. Det minder mig som noget vi gør på den lokale bodega en lørdag eftermiddag. Ikke fordi det er en dårlig ting. Men det at, være sammen intimt. Den følelse har jeg ikke på bodegaen. :)

Jeg mener, at have læst. På din blog om nogle fantasier du har skrevet om. Se jeg tænker så. At du evt engang i mellem fx. Kunne lave specielle arrangementer udfra det du har skrevet om. Du må rette mig hvis, det ikke er dig, der har skrevet om det. 

Altså, ala. De forskellige datoer der er. Bøf og blowjob dag, Valentinsdag, osv osv. Kunne du lave en dejlig wellness dag, med voksning. Du kunne lave en rolle dag. Hvor fx. Manden skrev sine ønsker til dig (sygeplejeske, læge, sekrætær, eller andet). Dinner Dates, hvor du laver en overraskelse, eller en konkurrence. Ja der er sikkert mange flere ting.:D

Men cadeau fordi du prøver noget nyt Niki.  Så bare bliv ved med ideerne De skader ihvertfald ikke.

God onsdag Niki

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at arrangere en poker aften for 4 - 6 mænd, hvor indsatsen er 100 kr af gangen, og hver gang der er 800 kr i puljen, så er der en der scorer puljen.

Pengene får du i bytte for en halv time med alt det gængse, mens resten spiller videre hver gang til der igen er 800 kr i puljen.

Du kan så vimse serverende omkring, som vor herre har skabt dig, mens spillet går for sig imens.

Eventuelt tilbyde et blowjob under bordet for 300 kr, hvis nogle synes at de skal have en trøstpræmie i modgang ;-)

Det er muligvis rabatpriser, men det også en måde at gøre det på, som give dig en god omsætning, des mere mændene spiller for, des længere de gør det.

Det giver muligvis nogle udfordringer til om der skal serveres promiller, og om der må ryges?

Jeg spiller ikke poker, og aner ikke om det kan foregå fornøjeligt uden røg og promiller?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har en rigtig god veninde, som tidligere har arbejdet som GP og i ny og næ stadigvæk gør det (ikke i DK) og da snakken en dag kom ind på det, nævnte hun, at hendes absolut mest effektive måde at få kunder på (Som dog ikke er den mest selektive), var at gå ind på diverse chatsites. Med det samme fik hun en masse henvendelser og efter en kort stunds udvælgelse og chat aftalte de, at han kom hjem til hende. Hun manglede aldrig sex, som hun selv sagde.

kanonkongen skrev, for 18 minutter siden:

Manden skrev sine ønsker til dig (sygeplejeske, læge, sekrætær, eller andet).

Men cadeau fordi du prøver noget nyt Niki.  Så bare bliv ved med ideerne De skader ihvertfald ikke.

Rollespil er altid populært (i hvert fald hos mig) :D

Prøver man ikke noget nyt, udvikler man sig ikke, så ja, blev endelig ved med at være kreativ, det er så dejligt forfriskende!

Rejsenetvaerk skrev, for 5 minutter siden:

Hvad med at arrangere en poker aften for 4 - 6 mænd, hvor indsatsen er 100 kr af gangen, og hver gang der er 800 kr i puljen, så er der en der scorer puljen.

Pengene får du i bytte for en halv time med alt det gængse, mens resten spiller videre hver gang til der igen er 800 kr i puljen.

Hvis Danske Spil finder ud af det, tror jeg de ser rødt.
Men idéen er rigtig god.

Måske kan den drejes ved, at der betales entré på XXX kr., og vinder af pokerkonkurrencen vinder så en serviceydelse.
Den er nok stadigvæk lige på kanten, og jeg ved heller ikke om Niki vil lade sig være præmie og vimse omkring, men rigtig god idé :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, for 1 time siden:

Jeg overvejer at lave tilbud af og til.
Og har gjort det indimellem. 

Jeg har fået en eller anden sjov tanke omkring super terningstilbud.
Men kan ikke rigtig finde ud af, om det bare er for dumt, og mange synes måske det for mærkeligt....

Så her er den:
1time = rabat = antal øjne på en alm. terning.
1/2 time = rabat = antal øjne på en alm. terning, del med 2.

Er det noget der kunne få jer til at tænke over at besøge mig? Eller synes i bare det vildt mærkeligt?
Eller måske andre forslag til tilbud, som man kan bruge en gang imellem.

Knuzzz Niki

Tilbud på den måde indikerer i min verden 2 ting

1 Enten er det generelle prisnivå for høyt

2 Udbyderne er presset af for mange udbydere

og i min verden så er de begge synlige tegn på skevheder i branchen

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, for 2 timer siden:

Jeg overvejer at lave tilbud af og til.
Og har gjort det indimellem. 

Jeg har fået en eller anden sjov tanke omkring super terningstilbud.
Men kan ikke rigtig finde ud af, om det bare er for dumt, og mange synes måske det for mærkeligt....

Så her er den:
1time = rabat = antal øjne på en alm. terning.
1/2 time = rabat = antal øjne på en alm. terning, del med 2.

Er det noget der kunne få jer til at tænke over at besøge mig? Eller synes i bare det vildt mærkeligt?
Eller måske andre forslag til tilbud, som man kan bruge en gang imellem.

Knuzzz Niki

Kære Niki :)

Nu kender jeg dig ikke så meget, kun fra dine skriv herinde og din blog/hjemmeside - samt det jeg læser mellem linjerne, i det du skriver.

- så jeg tror du "skyder dig selv i foden" med dette tiltag!!  -  for ellers er der risiko for, at der lige pludselig kommer forvirring i din integritet, nemlig : - at du holder et højt niveau - bredt forstået, som du også samtidig kan være stolt af !!:)

Lad være at sælge ud af din sjæl.

Brug kreativiteten afledt af dit erhverv, "inde i dig selv" - på dig selv - til dig selv - - -           -  du kan jo selv forme resultatet derhen hvor du gerne vil have det;-) - og du skal nok holde kortene tæt

Jeg håber du forstår hvad jeg mener;-)

Mange hilsner

Nyder livet

 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jonnyjazz

Hvis alle der tænker bare lidt alternativt, og kommercielt ukonventionelt skulle mistænkeliggøres på den måde, som jeg synes at du gør, så ville der aldrig ske nogen som helst udvikling,  og alt ville forblive som det plejer.

Derfor hatten af for alle der udfordrer plejer, herunder også gerne på prisen, på en for begge parter fordelagtig vis.

For hvorfor skulle hun ikke samle x antal mænd til et godt tilbud, som møder samlet op, og lægger en samlet omsætning fra flere mænd, fremfor bare at give et generelt godt tilbud, som kan komme alle individuelt tilgode, men hvor hun ingen sikkerhed har for, hverken hvor mange der møder tilfældigt op, eller om det bliver en god forretning for hende i den tid hun giver tilbuddet.

Jeg er absolut tilhænger af at samle fleres forbrug i den samme hat, som kan komme en GP, eller få færre glædespiger tilgode, fremfor at alle de individuelt spreder deres forbrug tilfældigt ud i markedet til markedets almindelige højeste priser.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetvaerk

Nu er det jo sådanne i de fleste brancher at virksomheder som laver "gode Tilbud" tit forsvinder efter kort tid

hvad alternativ tænkning og nytenkning er helt fint for mig men og gå på kompromi med priser ingen god tegn

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 23 minutter siden:

@Rejsenetvaerk

Nu er det jo sådanne i de fleste brancher at virksomheder som laver "gode Tilbud" tit forsvinder efter kort tid

hvad alternativ tænkning og nytenkning er helt fint for mig men og gå på kompromi med priser ingen god tegn

- bare!! - et godt skriv fuld af realisme fra din hånd;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 49 minutter siden:

@jonnyjazz

Hvis alle der tænker bare lidt alternativt, og kommercielt ukonventionelt skulle mistænkeliggøres på den måde, som jeg synes at du gør, så ville der aldrig ske nogen som helst udvikling,  og alt ville forblive som det plejer.

Derfor hatten af for alle der udfordrer plejer, herunder også gerne på prisen, på en for begge parter fordelagtig vis.

For hvorfor skulle hun ikke samle x antal mænd til et godt tilbud, som møder samlet op, og lægger en samlet omsætning fra flere mænd, fremfor bare at give et generelt godt tilbud, som kan komme alle individuelt tilgode, men hvor hun ingen sikkerhed har for, hverken hvor mange der møder tilfældigt op, eller om det bliver en god forretning for hende i den tid hun giver tilbuddet.

Jeg er absolut tilhænger af at samle fleres forbrug i den samme hat, som kan komme en GP, eller få færre glædespiger tilgode, fremfor at alle de individuelt spreder deres forbrug tilfældigt ud i markedet til markedets almindelige højeste priser. = nu den smøre igen!! - samme indtjening, - som følge af lavere honorar (altså billigere fisse), - som kun kan lade sig gøre ved at pigerne skal lade sig kneppe synder og sammen -- -  for det er det du mener - ikke sandt     Rejse------  dog :)    Mange hilsner Nyder livet

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke personligt interesseret i et godt tilbud fra Nikki, men det er andre måske.

Nu er der jo dem, der ved at drive forretning på andre måder, end alle andre, som formår at få et større nettoudbytte ud af lavere bruttopriser.

Hvis det giver sorte tal på bundlinjen, og en fornøjelig aften for begge parter, så hvorfor ikke.

Men jeg må vist hellere til at stoppe her, belært af bitter erfaring, så ved jeg hvad det kan udarte sig til hver gang det sædvanlige kobbel samles til angreb på mig, når snakken så meget som strejfer et godt tilbud, der koster under 1100 - 1200 kr pr halve time.

Undskyld Nikki, det var ikke min mening - held og lykke uanset hvad du finder på, og må du og nogle herrer få jer et fornøjeligt samvær :-(:-)

Vær blot forberedt på, at uanset hvor meget jeg måtte tie herfra, så vil nogle bidrage til dårlig stemning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

rabatter er aldrig en god ide.... ikke per se...  for rækker du mænd en finger vil de æde dig helt op til skulderen i dumme forespørgsler om de "ikke også bare kan få idag ect "

 

men hvis du gerne vil lokke kunder til i dagens døde timer - så lav happy hour der... :)  det har jeg prøvet et par gange - virker like a charm... .. happy hour forståes fordi det er få timers interval... og er noget de kan genkende  fra drukture i byen.... det er et fast interval - såsnart klokken er xx gælder det ikke mere... 

af en eller anden grund bliver det respekteret.. 

jeg kalder det "spar momsen" mellem 13 og 16 hvis der er dage jeg ikke er booket fuldt op i de timer  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
valter1000 skrev, for 6 timer siden:

Hej Niki

 

Jeg synes det er en dårlig ide. I min verden har en vare/ydelse en pris, slut færdig.!!!

Hvis du kan give 2-300,- i rabat den ene dag og du er tilfreds, jamen så kan du også give rabat den anden.

Så lad være, på mig virker det utroværdigt.

 

 

Valter1000

Enig !  Tilbud og rabatter er for jyder og fordi man ikke har tilstrækkelig omsætning i biksen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Det der betyder noget er tilgængeligheden. Jeg ville gerne besøge Nikki, men kører ikke til Odense for det, og de få dage hun er i Slagelse, ja, der skal det passe som en nål i en høstak i ens øvrige program. Jasmin farer land og rige rundt, og vil derfor lettere kunne træffes et eller andet sted. Og de fleste andre klamrer sig så fast på et sted som de nu kan, som roer i en pløjemark.

Prisen betyder ikke en pind. Enten er man til øst-piger til 1.000 kr. i timen eller til danske til 2.000 i timen. Og er det nogle få hundrede kroner billigere, eller dyrere, betyder ikke det en pind, indenfor det segment (for at bruge et Rejse-udtryk) som man nu er til.

Derfor, skal der ske lidt nyt, tag en uge ud af kalenderen og besøg nye steder i landet, og flyt lidt rundt. Derefter er det op til hver enkelt pige på sigt evt. at give lidt rabat privat til trofaste gengangere. Men lad det ikke udarte til en useriøst lotteri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, for 7 timer siden:

Jeg overvejer at lave tilbud af og til.
Og har gjort det indimellem. 

Jeg har fået en eller anden sjov tanke omkring super terningstilbud.
Men kan ikke rigtig finde ud af, om det bare er for dumt, og mange synes måske det for mærkeligt....

Så her er den:
1time = rabat = antal øjne på en alm. terning.
1/2 time = rabat = antal øjne på en alm. terning, del med 2.

Er det noget der kunne få jer til at tænke over at besøge mig? Eller synes i bare det vildt mærkeligt?
Eller måske andre forslag til tilbud, som man kan bruge en gang imellem.

Knuzzz Niki

Hej Niki

Nu er jeg ikke helt klar over hvad du mener med det med terningen, men jeg har noget jeg kalder "happy days" dvs at jeg giver et godt tilbud på prisen hvis folk ringer og bestiller tid i forvejen til 30 45 eller 60 min....

Det kan så være at de får ekstra tid eller på prisen...alt efter mit humør, men de der happy days falder tilfældigt altid på dage, hvor jeg ved, der bliver nok lidt stille på stålvalseværket....dagen før ferie....sidst på mån, sidst på min mån....ekstra skat ja hvad nu jeg mener vi prøver lige at se om der på en død dag vil komme lidt flere ind af døren, og jo, folk kan sagten finde ud af at de får et tilbud den dag, men det er ikke normalt prisen, så det er ikke som nogen siger i stregen....hvorfor den dag og ikke den næste...sludder og vrøvl ....eller du sænker din værdi....endnu mere vrøvl eller priserne er for høje, voffe så ikke sætte dem generelt ned?

Fordi jeg er min egen herre og jeg kan regulere mine egne priser op eller ned som jeg har lyst til....jeg har intet prisnævn, jeg er min egen egen kontrol!

Niki...du skal gøre som du har lyst til, du har ingen der siger du skal tage den og den pris, vi bliver udkonkurreret af udenlandske piger og piger der ikke betaler skat og moms, vi kunne sagten være billigere, men vi har valgt at bidrage til samfundet, ved at betale skat.

Vi sidder alle og siger: hvor er mine gæster, men skriver: vi vælter rundt i gæster. Lav du bare dit tilbud, men midst ikke dig selv og din selvrespekt!

Go for it Girli!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...