Hop til indhold
Niki Geisha

Engangs tilbud

Recommended Posts

Obs

Dem der skriver her på stregen af drenge, ser du jo samtidig som nogle af de største anmeldere af danske piger, (NOT)

Så deres mening er klart noget der er til at gå efter HOST :shock:

Valter har ikke skrevet en anmeldelse.

Prince Charming har på ud af sine 69 sider af indlæg på de 20 af dem ikke skrevet en anmeldelse (gad ikke kikke hans resterende 49 sider igennem)

Holsterbro....har du skrevet nogle anmeldelser?

Karsten som K har aldrig skrevet en anmeldelse

Maximus har skrevet 6 anmeldelser (thaisteder)

Kanonkongen, jeg orker ikke at kikke 220 sider af indlæg igennem....har du skrevet anmeldelser?

Rejsenetværket....vist ikke i almindelige købesexsittuationer.

Johnnyjazz ikke en

Nyder livet har du skrevet nogle anmeldelser?

 

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Obs

Dem der skriver her på stregen af drenge, ser du jo samtidig som nogle af de største anmeldere af danske piger, (NOT)

Så deres mening er klart noget der er til at gå efter HOST :shock:

 

Tak :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ps ps

For at understrege at priserne kan reguleres op eller ned....havde  jeg et år indført at hele december mån ville jeg ikke blive skuffet, over folk ikke kom med julegave eller en blomst med de skulle betale 50 kr mere i jule tilskud på prisen. Det gjaldt kun tidligere gæster der normalt nød godt af ekstra tid og andre gode tilbud.

Det lærte dem at sætte god pris på deres sex-levrandør også op til jul :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Obs

Dem der skriver her på stregen af drenge, ser du jo samtidig som nogle af de største anmeldere af danske piger, (NOT)

Så deres mening er klart noget der er til at gå efter HOST :shock:

Valter har ikke skrevet en anmeldelse.

Prince Charming har på ud af sine 69 sider af indlæg på de 20 af dem ikke skrevet en anmeldelse (gad ikke kikke hans resterende 49 sider igennem)

Holsterbro....har du skrevet nogle anmeldelser?

Karsten som K har aldrig skrevet en anmeldelse

Maximus har skrevet 6 anmeldelser (thaisteder)

Kanonkongen, jeg orker ikke at kikke 220 sider af indlæg igennem....har du skrevet anmeldelser?

Rejsenetværket....vist ikke i almindelige købesexsittuationer.

Johnnyjazz ikke en

Nyder livet har du skrevet nogle anmeldelser?

 

 

Hvad med HavneBumsen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, 1 time siden:

Det der betyder noget er tilgængeligheden. Jeg ville gerne besøge Nikki, men kører ikke til Odense for det, og de få dage hun er i Slagelse, ja, der skal det passe som en nål i en høstak i ens øvrige program. Jasmin farer land og rige rundt, og vil derfor lettere kunne træffes et eller andet sted. Og de fleste andre klamrer sig så fast på et sted som de nu kan, som roer i en pløjemark.

Prisen betyder ikke en pind. Enten er man til øst-piger til 1.000 kr. i timen eller til danske til 2.000 i timen. Og er det nogle få hundrede kroner billigere, eller dyrere, betyder ikke det en pind, indenfor det segment (for at bruge et Rejse-udtryk) som man nu er til.

Derfor, skal der ske lidt nyt, tag en uge ud af kalenderen og besøg nye steder i landet, og flyt lidt rundt. Derefter er det op til hver enkelt pige på sigt evt. at give lidt rabat privat til trofaste gengangere. Men lad det ikke udarte til en useriøst lotteri.


Jeg vil gerne rundt i landet. Og har også været det.
MEN MEN MEN... det er ikke så nemt. I hvert fald ikke for mig.

1. Det er ikke nemt, at finde steder man kan være. 
2. Man kan måske komme på bordel et sted. MEN så skal jeg måske først godkendes som en slank, dansk og køn pige.
3. Derudover skal jeg betale MEGET høje priser for at være der, og være under bordelles menupriser og regler. (fx. at der kun må gives fransk med gummi)
4. Jeg kan være på hotel/motel, men kan risikere at blive smidt ud.
5. Jeg kan vælge at være i sommerhus, men føler mig ikke sikker i at være i "no man´s land" alene.
6. Jeg kan også risikere at blive smidt ud fra sommerhus.

Og mange mange flere grunde.

Er interesseret i privat/diskret, men det er ikke nemt at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Kanonkongen, jeg orker ikke at kikke 220 sider af indlæg igennem....har du skrevet anmeldelser?

Hej Lady C.

Godt være du ikke, orker, at, kigge, eller læse. Fint for mig. Men måske du skulle researche, inden du beskylder folk for ikke at skrive anmeldelser. Men til din oplysning Lady C. Så har jeg skrevet anmeldelser. Så søg du bare :lol: Og det var vel ikke anmeldelser denne tråd handlede om. Så det skal, vi vel ikke afspore Niki ´s tråd om det.

God aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Hej Niki

Nu er jeg ikke helt klar over hvad du mener med det med terningen, men jeg har noget jeg kalder "happy days" dvs at jeg giver et godt tilbud på prisen hvis folk ringer og bestiller tid i forvejen til 30 45 eller 60 min....

Det kan så være at de får ekstra tid eller på prisen...alt efter mit humør, men de der happy days falder tilfældigt altid på dage, hvor jeg ved, der bliver nok lidt stille på stålvalseværket....dagen før ferie....sidst på mån, sidst på min mån....ekstra skat ja hvad nu jeg mener vi prøver lige at se om der på en død dag vil komme lidt flere ind af døren, og jo, folk kan sagten finde ud af at de får et tilbud den dag, men det er ikke normalt prisen, så det er ikke som nogen siger i stregen....hvorfor den dag og ikke den næste...sludder og vrøvl ....eller du sænker din værdi....endnu mere vrøvl eller priserne er for høje, voffe så ikke sætte dem generelt ned?

Fordi jeg er min egen herre og jeg kan regulere mine egne priser op eller ned som jeg har lyst til....jeg har intet prisnævn, jeg er min egen egen kontrol!

Niki...du skal gøre som du har lyst til, du har ingen der siger du skal tage den og den pris, vi bliver udkonkurreret af udenlandske piger og piger der ikke betaler skat og moms, vi kunne sagten være billigere, men vi har valgt at bidrage til samfundet, ved at betale skat.

Vi sidder alle og siger: hvor er mine gæster, men skriver: vi vælter rundt i gæster. Lav du bare dit tilbud, men midst ikke dig selv og din selvrespekt!

Go for it Girli!

 

Tusind tak Lady Cherie.
Rart at vide at jeg ikke er hel bims.

Mange tror at vi alle har pisse mange gæster.
Men realiteten er, at nogle gange er der travlt andre gange er der pisse dødt.
Når der er dødt, så tænker jeg.... burde jeg lave noget andet... men så tænker jeg igen, at jeg helst ikke vil undvære det jeg elsker at lave.
Så drejer jeg den, og tænker, hvordan optimerer jeg min forretning???
Nogle ideér er gode, andre ikke så gode... Men jeg har altså ikke så mange at dele mine idéer med.
Mine kollegaer er mine konkurrenter.
Mine veninder er ikke lige nogle jeg vender optimering af min forretning med, selvom de godt ved hvad jeg laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, for 5 minutter siden:


Jeg vil gerne rundt i landet. Og har også været det.
MEN MEN MEN... det er ikke så nemt. I hvert fald ikke for mig.

1. Det er ikke nemt, at finde steder man kan være. 

jo sommerhuse er rigtig lette at finde og koster ikke en skid i vinterhalvåret :) det er top notch... 


5. Jeg kan vælge at være i sommerhus, men føler mig ikke sikker i at være i "no man´s land" alene.

det kan du roligt gøre - der sker absolut ikke noget. Når du er PD styrer du jo 100% hvem der får adressen - og sålænge alt kører på skinner er det brilliant... det er helt sikkert :) jeg har været i sommerhus  i det meste af Jylland og har aldrig nogen med mig... er bare mig... 

det er fabelagtigt... billigt, hyggeligt og du kan tage på sightseeing når der ikke er noget at lave... 


6. Jeg kan også risikere at blive smidt ud fra sommerhus.

nej det kan du ikke :) hvis du lejer gennem et bureau kan du lige så lidt blive smidt ud som airbnb lejligheder :)  så det kan du roligt gøre

Og mange mange flere grunde.

Er interesseret i privat/diskret, men det er ikke nemt at finde.

PD styrer du jo helt selv... 

jeg har 40 håndklæder og 10 lagner med - og to tørrestativer og en varmeblæser, vaskemiddel, kondomer, glidecreme og mit tøj :) det er det eneste der skal til for en vellykket tur... 

hvis du har de ting pakket i bilen... så er du klar til at gå PD og tiltrække en masse kunder i et diskret sommerhus hvor ingen får øje på dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

 

Prince Charming har på ud af sine 69 sider af indlæg på de 20 af dem ikke skrevet en anmeldelse (gad ikke kikke hans resterende 49 sider igennem.

 

Den var for let, for det var præcis hvad jeg skrev. Netop at jeg er stoppet med at skrive anmeldelser.
Læser du hvad vi andre skriver? Eller skriver du bare? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 25 minutter siden:

Hej Lady C.

Godt være du ikke, orker, at, kigge, eller læse. Fint for mig. Men måske du skulle researche, inden du beskylder folk for ikke at skrive anmeldelser. Men til din oplysning Lady C. Så har jeg skrevet anmeldelser. Så søg du bare :lol: Og det var vel ikke anmeldelser denne tråd handlede om. Så det skal, vi vel ikke afspore Niki ´s tråd om det.

God aften.

KK

Kære Kanonkonge

Det var et spørgsmål ikke andet...mest fordi som jeg skrev jeg orkede ikke at kikke alle dine indlæg igennem, så det var nemmere at spørge?

Det var for at Niki kunne danne sig et indtryk af hvem der svaret på hendes spørgsmål om det var aktive kunder eller om det var aktive skrivere, hvad der er himmelråbende forskel på, hvis man som pige skal danne sig et indtryk. af Hvem der er ens "kernegruppe" hvad jeg nok må sige at jer der har svaret på tråden, ikke er eller jeg ville som Niki ikke basere min virksomheds omsætning/fremdrift efter jeres udsagn da I just ikke reprsentere Målgruppen.

Undskyld min dovenskab men da emnet ikke har højste prioitet  valgte jeg at spørge dig selv, hvor jeg nok ville få et bedre svar end jeg søgte det selv, da jeg måske havde overset noget.

Tak for deltagelse i mit skriv over vuderingerne af skrivere ang. Nikis overvejselser.

Kys kys

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 5 minutter siden:

Den var for let, for det var præcis hvad jeg skrev. Netop at jeg er stoppet med at skrive anmeldelser.
Læser du hvad vi andre skriver? Eller skriver du bare? :D

Det var dog som satans

Kære hr Charming

Jeg har på grundlag af jeres indlæg trods dine 1000000000000 indlæg nærstudereet en del af dem, og det var ikke anmeldelser.

Ja jeg læser hvad du skriver men det giver stadig ikke Niki et fingerpeg om hvordan hun skal drive hendes forretning, at man ikke skriver anmeldelser kan hun sikkert ikke bruge til noget og jeg kan ikke indsamle det til en vurering ud fra alle de indlæg jeg har læst (jeg nåede at læse ½ år bagud) før jeg gav op....du er jo en flittig herre)

Men igen Niki skal stadig kunne lave en vurdering udfra de svar I giver, som aktive anmeldelsere ikke som aktivet skrivende. Hun ønsker ved sit spørgsål at hører målgruppen, ikke debatgruppen.

Hold da kæft det er godt nok svært i dag!

Ja Alle i andre jeg har nævn på mit tidligere indlæg læs tidligere indlæg (det må sku kunne gøre det)

Og ja jeg skriver ikke bare , jeg læser hvad du skriver, men forstår du hvad jeg skriver?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Det var dog som satans

Kære hr Charming

Jeg har på grundlag af jeres indlæg trods dine 1000000000000 indlæg nærstudereet en del af dem, og det var ikke anmeldelser.

Ja jeg læser hvad du skriver men det giver stadig ikke Niki et fingerpeg om hvordan hun skal drive hendes forretning, at man ikke skriver anmeldelser kan hun sikkert ikke bruge til noget og jeg kan ikke indsamle det til en vurering ud fra alle de indlæg jeg har læst (jeg nåede at læse ½ år bagud) før jeg gav op....du er jo en flittig herre)

Men igen Niki skal stadig kunne lave en vurdering udfra de svar I giver, som aktive anmeldelsere ikke som aktivet skrivende. Hun ønsker ved sit spørgsål at hører målgruppen, ikke debatgruppen.

Hold da kæft det er godt nok svært i dag!

Ja Alle i andre jeg har nævn på mit tidligere indlæg læs tidligere indlæg (det må sku kunne gøre det)

Og ja jeg skriver ikke bare , jeg læser hvad du skriver, men forstår du hvad jeg skriver?

Okay, vi begynder med en gang ukvemsord.

Så jeg har skrevet 1 billion indlæg? Den er måske lige i overkanten ;)

Hvis du har nærstuderet mine indlæg, og det behøver blot være en af de sidste, så vil du se, at jeg netop ikke skriver anmeldelser mere, og det er netop grunden til, du ikke kan finde dem blandt de sidste af mine 1 billion indlæg ;)

Og igen, hvis du virkelig har nærstuderet mine indlæg, og igen blot et af de sidste, så ser du, at jeg allerede har svaret Niki, men ikke om hvordan hun skal drive sin forretning.
Jeg holder mig til at give tips :)

Aha, så "debatgruppen" besøger ikke GPer?
Har du dokumentation for det? Eller er det blot endnu en påstand? Som fx ligesom de 1 billion indlæg :D

Du spørger om jeg forstår, hvad du skriver, samtidigt med at du helt misser de indlæg, du har nærstuderet? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 5 minutter siden:

Kære hr Charming

Jeg lægger mig fladt ned på ryggen....og gentager efter dig: Du skriver ikke anmeldlser mere, godt så.Jamen så havde jeg jo ret, så er den jo ikke længre....hvorfor sagde du ikke straks det, var det ikke lettere?

Du giver tips, som i tips-kupon!

Og jeg indrømmer blankt jeg har misset alle dine 1 billion indlæg og at nærstudere dem var en grov overdrivelse.

Har jeg opfyldt alle kriterier?

ps er du gået i gang med at lege skolebogs psykiater med mig? 1 Lession?

iiiiiiiiihihhihihiiiiih Jeg er sku for gammel til det pjat...tag dig dog sammen! :D 

Du gentog med andre ord, hvad jeg skrev, så ja, du havde ret, fordi jeg havde ret.
Hvorfor gentage hvad jeg skriver? :D

Jeg kan se, at du er løbet tør for argumenter, når du begynder at nedgøre mig.
Det siger mere om dig, end det gør om mig. Jeg tror bare vi lader den stå der til offentligt skue.

Du har misset alle mine 1 billion indlæg, fordi jeg ikke har skrevet 1 billion indlæg, så nej du havde åbenbart ikke ret ;)

Om du har opfyldt alle kriterier?
Det må du selv bedømme, det er dig, der bringer det på banen ;)

Skolebogspsykiater, nej da? Hvorfor skulle jeg det? ;)

Ja, det er lettere at skyde skylden på den anden, når du er løbet tør for argumenter :D

;)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og kan du nu lade Nikis tråd fortsætte uden at ødelægge den med at nedgøre os andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 50 minutter siden:

Hr charming

Hvor har jeg nedgjort dig?

Jeg synes, du skal læse dine kommentarer igen Cherie.

Lady Cherie skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har bedt niki om at se obsektivt på de der har svaret på hendes spørgsmål og om dem der har svaret er målgruppen, eller om det er en debatgruppe der har svaret hende.

Jeg har gennemgået jeres indlæg, klart jer der har skrevet en masse indlæg og nej jeg har ikke læst at du ikke skriver anmeldelser, har jeg ikke tæsket alle jeres indlæg igennem men pænt spurgt om I har skrevet anmeldelser?

Det har jeg gjort for at Niki kunne danne sig et realistisk syn på de svar hun får fra jer om hun får et svar fra hendes målgruppe eller bare fra debattøre der med massere af indlæg mener at de må ses alle vegne i alle debatter!

Det svar fra jer kan jeg jo også bruge til noget i min egen forretning, eller danne mig en mening om.

At du ser en debat der ikke er der, er sørgeligt, og jeg kan læse at din trang til debat/ufred er stor men find den et andet sted. Jeg gider dig ikke!

Måske skulle du læse din underskrift, eller skrue op for højtaleren

Så igen kan en, for dig "debatgruppe" ikke være kunder?
Nu er du, igen, meget forudintaget Cherie.

Hvis du har nærstuderet eller bare læst mine indlæg, vil du have set, at jeg ikke skriver indlæg.
Det har jeg nu skrevet op til flere gange :)

Nu nedgører du os igen. Så vi skriver kun for at være alle vegne i alle debatter, som du skriver det?
Det samme kan så siges om dig, da du hele tiden skriver og skriver, og så i en tråd, hvor det ikke hører hjemme - Lav dog en selvstændig tråd og lad os tage den der i stedet for at du ødelægger Nikis tråd.

I den selvstændige tråd kan vi sidde og hygge os hele natten, hvis du vil :)

Så nu kan du godt bruge vores svar? Selvom vi blot skriver for at skrive alle vegne, i alle debatter, som du udtrykker det.
Den er lidt dobbelttydig Cherie :)

Det vi har nu, det er ikke en debat, og den er slet ikke konstruktiv.
Det eneste vi har, er, at du er i gang med at ødelægge Nikis tråd, endnu en gang.

Føler du dig ramt af mine signatur? :)
Og igen var du nedgørende. Behøver jeg nævne eksempler på det? ;)

Nå, kan du nu oprette en selvstændig tråd, og så kan vi tage den der, så Niki kan få lov til at få sin tråd tilbage?
Ok?
 

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære hr Charming hvem er os?

Du skriver dig selv i flertal er du dronningen?

Nu syntes jeg du skal lade Niki om at vælge de svar hun har brug for jeg tror ikke hun har brug for vores to småskænderier og vås i hendes vurdering, men jeres svar har været lige så vigtige for mig i min forretning, jeg kan håbe på at Niki giver en tilbagemelding om hvilke svar der har været godt for hendes forretning og hendes valg af tilbud og om hun har kunne bruge den her tråd til noget (det håber jeg fanme på Niki, men de krafter jeg har lagt for dagen i den her tråd og de bank jeg har fået for at deltage)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden:

Kære hr Charming hvem er os?

Du skriver dig selv i flertal er du dronningen?

Nu syntes jeg du skal lade Niki om at vælge de svar hun har brug for jeg tror ikke hun har brug for vores to småskænderier og vås i hendes vurdering, men jeres svar har været lige så vigtige for mig i min forretning, jeg kan håbe på at Niki giver en tilbagemelding om hvilke svar der har været godt for hendes forretning og hendes valg af tilbud og om hun har kunne bruge den her tråd til noget (det håber jeg fanme på Niki, men de krafter jeg har lagt for dagen i den her tråd og de bank jeg har fået for at deltage)

Igen prøver du at nedgøre mig.
Hvorfor?

Kan du ikke lade Niki beholde sin tråd i fred?

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

okay kloge åge...

gå på tjatten

så kommer jeg, så skal jeg battle dig på ord, hvis du tør!

Igen forsøger du at nedgøre mig og igen ødelægger du Nikis tråd.
Hvorfor laver du ikke bare en ny tråd, som jeg allerede har opfordret dig til, så kan vi tage den der.

Det er ikke fair overfor Niki eller alle de andre, at du bliver ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Hr Charming

Jeg syntes du ødelægger Nikis tråd og du nedgøre mig ved at blive ved med dine nedgørende spørgsmål.

Du kan lave din egen tråd hvor du udspørger mig, så kan vi tage den derfra

Jeg har nævn det før men gør det gerne for dig, det er ikke okay at du bliver ved med at hetze mig herinde, spørg de grønne ang forhør af glædespiger

Forhør af Glædespiger hører ikke ind under almindelige brugerforspørgelser, spørgeren bliver slettet, gentagende gange bliver spørgeren politianmeldt for stalkeradfærd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

Kære Hr Charming

Jeg syntes du ødelægger Nikis tråd og du nedgøre mig ved at blive ved med dine nedgørende spørgsmål.

Du kan lave din egen tråd hvor du udspørger mig, så kan vi tage den derfra

Jeg har nævn det før men gør det gerne for dig, det er ikke okay at du bliver ved med at hetze mig herinde, spørg de grønne ang forhør af glædespiger

Forhør af Glædespiger hører ikke ind under almindelige brugerforspørgelser, spørgeren bliver slettet, gentagende gange bliver spørgeren politianmeldt for stalkeradfærd

Synes du ikke du burde stoppe nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 13 timer siden:

Obs

Dem der skriver her på stregen af drenge, ser du jo samtidig som nogle af de største anmeldere af danske piger, (NOT)

Så deres mening er klart noget der er til at gå efter HOST :shock:

Valter har ikke skrevet en anmeldelse.

Prince Charming har på ud af sine 69 sider af indlæg på de 20 af dem ikke skrevet en anmeldelse (gad ikke kikke hans resterende 49 sider igennem)

Holsterbro....har du skrevet nogle anmeldelser?

Karsten som K har aldrig skrevet en anmeldelse

Maximus har skrevet 6 anmeldelser (thaisteder)

Kanonkongen, jeg orker ikke at kikke 220 sider af indlæg igennem....har du skrevet anmeldelser?

Rejsenetværket....vist ikke i almindelige købesexsittuationer.

Johnnyjazz ikke en

Nyder livet har du skrevet nogle anmeldelser?

 

 

Niki spørger om hendes ide er god eller dårlig. Derfor har vi vel lov til at komme med vores mening, anmeldelser eller ej. Kan ikke se hvad antallet af anmeldelser har med det at gøre.

Jeg skrev blot hvordan jeg ville se på det, det virker utroværdigt på mig, og kunne sagtens give udslaget for om jeg ville besøge hende eller ej.

 

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Niki Geisha skrev, for 13 timer siden:


Jeg vil gerne rundt i landet. Og har også været det.
MEN MEN MEN... det er ikke så nemt. I hvert fald ikke for mig.

1. Det er ikke nemt, at finde steder man kan være. 
2. Man kan måske komme på bordel et sted. MEN så skal jeg måske først godkendes som en slank, dansk og køn pige.
3. Derudover skal jeg betale MEGET høje priser for at være der, og være under bordelles menupriser og regler. (fx. at der kun må gives fransk med gummi)
4. Jeg kan være på hotel/motel, men kan risikere at blive smidt ud.
5. Jeg kan vælge at være i sommerhus, men føler mig ikke sikker i at være i "no man´s land" alene.
6. Jeg kan også risikere at blive smidt ud fra sommerhus.

Og mange mange flere grunde.

Er interesseret i privat/diskret, men det er ikke nemt at finde.

Måske finde en anden GP og gå sammen om et sommerhus ???
Bare en idee

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...