Hop til indhold
Niki Geisha

Engangs tilbud

Recommended Posts

En pissego ide med lidt lotterisex. Hvis du da ellers satser på ludomanerne i din kundekreds. Personlig vælger jeg Lotto fra.

Lady Cherie skrev, for 15 timer siden:

Obs

Dem der skriver her på stregen af drenge, ser du jo samtidig som nogle af de største anmeldere af danske piger, (NOT)

 

 

Jeg forestiller mig at TS's ide var for at optimere hendes kundegruppe. Ikke for at få flere anmeldelser.

Jeg skriver ikkeanmeldelser, og det er deres flere GP'ere, der kan være glad for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Irma, jysk, Elgiganten og mange andre butikker kører med tilbud og rabatter, for at få flere kunder i butikken, for at holde på faste kunder og måske for at folk kan prøve nye produkter billigere og derefter få lyst til at købe dem til normalpris. De er ikke ved at gå fallit, og vi kan godt finde ud af, at den stegepande der er på tilbud i dag, ikke er det i næste uge ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 18 timer siden:

Obs

Dem der skriver her på stregen af drenge, ser du jo samtidig som nogle af de største anmeldere af danske piger, (NOT)

Så deres mening er klart noget der er til at gå efter HOST :shock:

Valter har ikke skrevet en anmeldelse.

Prince Charming har på ud af sine 69 sider af indlæg på de 20 af dem ikke skrevet en anmeldelse (gad ikke kikke hans resterende 49 sider igennem)

Holsterbro....har du skrevet nogle anmeldelser?

Karsten som K har aldrig skrevet en anmeldelse

Maximus har skrevet 6 anmeldelser (thaisteder)

Kanonkongen, jeg orker ikke at kikke 220 sider af indlæg igennem....har du skrevet anmeldelser?

Rejsenetværket....vist ikke i almindelige købesexsittuationer.

Johnnyjazz ikke en

Nyder livet har du skrevet nogle anmeldelser?

 

 

Ladyen burde båske chekke sit syn ved med sikkerhed jeg har skrevet en andmellelse men på den anden side så er jeg nok ikke den stærkeste til at skrive andmeldelser

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Irma, jysk, Elgiganten og mange andre butikker kører med tilbud og rabatter, for at få flere kunder i butikken, for at holde på faste kunder og måske for at folk kan prøve nye produkter billigere og derefter få lyst til at købe dem til normalpris. De er ikke ved at gå fallit, og vi kan godt finde ud af, at den stegepande der er på tilbud i dag, ikke er det i næste uge ;-) 

Liv de virksomheder du nevner er jo heller ikke i service branchen det er virksomheder som sælger fysiske varer som sælges under købsloven med 2 års returrett på længerevarende produkter vil det sige at jeg kan henvise til købsloven hvis den vare du leverer ikke lever op til mine forventninger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 7 minutter siden:

Liv de virksomheder du nevner er jo heller ikke i service branchen det er virksomheder som sælger fysiske varer som sælges under købsloven med 2 års returrett på længerevarende produkter vil det sige at jeg kan henvise til købsloven hvis den vare du leverer ikke lever op til mine forventninger 

Vi taler om tilbud, ikke købelov og returret. Jeg kunne også have skrevet, at vinduespudseren, massøren mv også kører med tilbud.... Og min pointe var, at man ikke behøver at være ved at gå fallit, fordi man kører med tilbud. Og at de fleste mennesker godt ved, at et tilbud ikke varer for evigt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Niki Geisha skrev, den 13. april 2016 at 13:49:

Jeg overvejer at lave tilbud af og til.
Og har gjort det indimellem. 

Jeg har fået en eller anden sjov tanke omkring super terningstilbud.
Men kan ikke rigtig finde ud af, om det bare er for dumt, og mange synes måske det for mærkeligt....

Så her er den:
1time = rabat = antal øjne på en alm. terning.
1/2 time = rabat = antal øjne på en alm. terning, del med 2.

Er det noget der kunne få jer til at tænke over at besøge mig? Eller synes i bare det vildt mærkeligt?
Eller måske andre forslag til tilbud, som man kan bruge en gang imellem.

Knuzzz Niki

Hmm Havnebumsen ser muligheder!

Antal øjne giver en hvis mængde rabat.. Aha så sniger Havnebumsen lige nogle terninger med i lommen. Terningen kastes og whuppss 25 øjne på bordet= gratis fisse til Havnebumsen :-D 

god ide go for it min pige

Tilbud kan give bagslag dog kan det lokke nogle nærrigrøve/ fattigluse som mig! Men ikke det der terning halløj mere noget Havnebumsen kan gennemskue

Ellers lav tilbud på alternative ting såsom massage med happy end eller noget andet

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 13/4/2016 at 21:17:

Obs

Dem der skriver her på stregen af drenge, ser du jo samtidig som nogle af de største anmeldere af danske piger, (NOT)

Så deres mening er klart noget der er til at gå efter HOST :shock:

Valter har ikke skrevet en anmeldelse.

Prince Charming har på ud af sine 69 sider af indlæg på de 20 af dem ikke skrevet en anmeldelse (gad ikke kikke hans resterende 49 sider igennem)

Holsterbro....har du skrevet nogle anmeldelser?

Karsten som K har aldrig skrevet en anmeldelse

Maximus har skrevet 6 anmeldelser (thaisteder)

Kanonkongen, jeg orker ikke at kikke 220 sider af indlæg igennem....har du skrevet anmeldelser?

Rejsenetværket....vist ikke i almindelige købesexsittuationer.

Johnnyjazz ikke en

Nyder livet har du skrevet nogle anmeldelser?

 

 

Er dette hvad man kalder cock fight for kvinder ??

Hexen basker med kosten og smider om sig med "hvad med dig selv" skolegårds bla bla !....

jeg ser Hexens syn på sagen bevares.......

meeeeeen helt ærlig kunne du ikke ha sparet os for din black list af mennesker herinde som kommenterer og kommer med input, hvilket jeg skulle mene er selve 

grundlaget for "forum" ??

yderligere så på baggrund af Hexens menukort hvilket af "afstraffende ;-) læsning" så tænker jeg ikke at Niki geisha og Hexen Cherie bruger løs af samme kunde database...

Så kære Hex spar os for dine "hvad med dig selv" råd og skriv blot de gode råd som du skriver til niki OG KUN DEM!!!

og inden du stalker mine anmeldelser så ja 1 og en god en for jeg er ny herinde ;-)

 

Niki Geisha jeg syntes dit bud på kinky yatsy inden tøjet flyver er en lidt skidt ide

gør evt som Hexen så rigtig byder ind med ! på dagens rabatter og små tiltag og ligende ved lidt sløve perioder og op til og efter ferier...

mvh

Taylor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, sådan kan en "streng" som denne gå helt ad helvede til, afsporet til både højre og venstre, det er set utallige gange.

Jeg forstår vældig godt Lady Cherie's reference til begrebet anmeldelser. At hun så ikke har lavet en tilbundsgående analyse, af de enkelte skribenters gøren og laden, og dermed generaliserer, er jeg sikker på at hun dybt beklager.

Logikken er forholdsvis simpel, er man en aktiv "massagegænger", der ofte skriver anmeldelser, ja så er man en stor anelse, mere troværdig end de mennesker, der for det meste blot udtrykker sig med et: "hørt" eller "jeg har hørt" for ikke at nævne: "mange mener".

I tidernes morgen, hvor forløberne til dette udmærkede forum hed: Massagepiger 1 og 2 og derefter Venuslogen, var man blandt "drengene" faktisk noget af en "tyndskider" hvis der ikke minimum var 1 ny anmeldelse om ugen. Efterløberne, kvækho'derne var komplet uinteressante.

Der findes mennesker/menneske i denne streng som i anonymitetens behagelige grå skær, finder fornøjelse i den " engelske spøg" at "winde" en person op, og "lande den efter forgodt befindende". Denne øvelse giver vedkommende en form for "udløsning".

Jeg er lidt gammeldags, sikkert fordi jeg er ved at være en halvgammel knallert. Når jeg læser hans mange indlæg sidst i denne streng, så ser jeg en tøsedreng. Et menneske, der via anonymitetens behagelige grå kappe, tilsat en god skovlfuld nidkærhed, kan få lov til at smække en pige et par på tuden. Men man kan jo stille spørgsmålet: "Har du det godt nu" ?

Med venlig hilsen

Bendix

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bendix Westinghouse 1 skrev, for 27 minutter siden:

I tidernes morgen, hvor forløberne til dette udmærkede forum hed: Massagepiger 1 og 2 og derefter Venuslogen, var man blandt "drengene" faktisk noget af en "tyndskider" hvis der ikke minimum var 1 ny anmeldelse om ugen. Efterløberne, kvækho'derne var komplet uinteressante.

Vi ser gerne nogen flere anmeldelser herinde. Jeg kan kun bifalde din synsvinkel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, den ‎13‎-‎04‎-‎2016 at 20:58:

rabatter er aldrig en god ide.... ikke per se...  for rækker du mænd en finger vil de æde dig helt op til skulderen i dumme forespørgsler om de "ikke også bare kan få idag ect " 

Hvis man går på arbejde, med den indstilling, så bør man i min verden nok ikke beskæftige sig med det job man har, den indstilling vil smitte af på hverdagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bendix Westinghouse 1 skrev, for 7 timer siden:

Ja, sådan kan en "streng" som denne gå helt ad helvede til, afsporet til både højre og venstre, det er set utallige gange.

 

Logikken er forholdsvis simpel, er man en aktiv "massagegænger", der ofte skriver anmeldelser, ja så er man en stor anelse, mere troværdig end de mennesker, der for det meste blot udtrykker sig med et: "hørt" eller "jeg har hørt" for ikke at nævne: "mange mener".

 

Der kom den igen. Og igen sidder jeg og føler mig dum, fordi jeg ikke rigtig forstår hvordan aktive anmeldelse skribenter per' automatik er bedre klædt på til at besvare en forbruger undersøgelse, som dette tråd jo egentlig er. Er man egentlig en bedre menneske hvis man er i stand til på skrift, at afveje en glædespigerne evner, vilje og held med at tilfredsstille os?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 2 timer siden:

Hvis man går på arbejde, med den indstilling, så bør man i min verden nok ikke beskæftige sig med det job man har, den indstilling vil smitte af på hverdagen.

hvis man ikke kan håndtere sandheden og de ting man nu engang erfarer i den her branche  -. så har du ret i at man ikke skal være her....  

Men sålænge man ved hvad man går ind til og indretter sig derefter  - så er det her job nøjagtig ligesom alle andre jobs man kan være begejstret for.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 22 timer siden:

Måske finde en anden GP og gå sammen om et sommerhus ???
Bare en idee

 

Kære Niki

Jeg er frisk i sommerferien da jeg går i skole og har børn til hverdag men ellers bare sig til så finder vi ud af noget. Jeg har pt. kun 1 fast og hygge med men vil gerne når han ikke kan i længere perioder finde ud af noget andet så bare sig til. :-)

Kram

Amilf :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 2 timer siden:

Hvis man går på arbejde, med den indstilling, så bør man i min verden nok ikke beskæftige sig med det job man har, den indstilling vil smitte af på hverdagen.

Hvis det rabat på en vare så er det da helt fint men tænker at Jasmin har helt ret i dette, da det ikke er en vare vi sælger. Vi er mennesker og sex er vidst lidt i en anden boldgade.

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 20 timer siden:

En pissego ide med lidt lotterisex. Hvis du da ellers satser på ludomanerne i din kundekreds. Personlig vælger jeg Lotto fra.

Jeg forestiller mig at TS's ide var for at optimere hendes kundegruppe. Ikke for at få flere anmeldelser.

Jeg skriver ikkeanmeldelser, og det er deres flere GP'ere, der kan være glad for.

Du siger det forhåbentlig til GPeren hvis du har haft en skidt oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke huske, om det er i denne eller en anden tråd, men som Jasmin så rigtigt har været inde på.
Hvilke kunder vil du tiltrække? Jo mere du kører rabatstilen, jo mere tiltrækker du én type kunder, og jo mere du kører "find-kunder-på-chat-sites", som min veninde gjorde det, jo mere tiltrækker du en anden type kunder og er du ude i at tilbyde dinnerdates med efterfølgende gymnastik, så er det igen en tredje type kunder.

Hvilken type kunder vil du tiltrække/være sammen med? Og ud fra det må du se, hvordan du tiltrækker dem.
Det er i hvert fald én mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, 1 time siden:

Hvis det rabat på en vare så er det da helt fint men tænker at Jasmin har helt ret i dette, da det ikke er en vare vi sælger. Vi er mennesker og sex er vidst lidt i en anden boldgade.

;-)

Naturligvis er sex noget helt andet, men hvis man har den indstilling, at mænd bare vil udnytte en, så er den gal

Jeg er sådan indstillet, at jeg altid siger ja som udgangspunkt, i tro på, at der ikke er nogen, der vil bede mig om noget, jeg ikke kan opfylde. Hvis de så bryder min tro, så er det en anden sag, men som sagt, så stoler jeg på mennesker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 19 minutter siden:

Naturligvis er sex noget helt andet, men hvis man har den indstilling, at mænd bare vil udnytte en, så er den gal

nej det er det absolut ikke i den her branche.... er du vimmer.... her  er den indstilling en absolut force hvis man ikke skal blive skuffet... 

hvis du ikke har den indgangsvinkel - så kommer du hurtigt slemt for skade....  

hvis du har den indgangsvinkel - så bliver du glad og positivt overrasket hver gang der er en mand der IKKE er sådan... dvs ofte - hvilket er glædeligt... og samtidig, så er du forberedt på alle de klamme narrøve der ER sådan.... og de kommer ikke ind under huden fordi du er forberedt... 

du kan ikke tænkepå samme måde i den her branche som du tænker når du skal handle hos frisøren eller bageren.... for sådan hænger verden ikke sammen.... såsnart sex er inde i billedet ser verden ikke ud som den plejer mere... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 time siden:

nej det er det absolut ikke i den her branche.... er du vimmer.... her  er den indstilling en absolut force hvis man ikke skal blive skuffet... 

hvis du ikke har den indgangsvinkel - så kommer du hurtigt slemt for skade....  

hvis du har den indgangsvinkel - så bliver du glad og positivt overrasket hver gang der er en mand der IKKE er sådan... dvs ofte - hvilket er glædeligt... og samtidig, så er du forberedt på alle de klamme narrøve der ER sådan.... og de kommer ikke ind under huden fordi du er forberedt... 

du kan ikke tænkepå samme måde i den her branche som du tænker når du skal handle hos frisøren eller bageren.... for sådan hænger verden ikke sammen.... såsnart sex er inde i billedet ser verden ikke ud som den plejer mere... 

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om det er en generel indstilling blandt GP'ere der har været i branchen et stykke tid, at mænd kun er ude på at udnytte dem? 

 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om det er en generel indstilling blandt GP'ere der har været i branchen et stykke tid, at mænd kun er ude på at udnytte dem? 

 

 

Nej, ikke for mig personligt.

Er jeg rendt ind i nogle af dem, som forsøger at udnytte forskellige situationer? Ja, selvfølgelig. En håndfuld eller to vel igennem min tid. Men ikke noget, der har kunnet udvikle en sådan indstilling hos mig.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, den 13. april 2016 at 13:49:

Jeg overvejer at lave tilbud af og til.
Og har gjort det indimellem. 

Jeg har fået en eller anden sjov tanke omkring super terningstilbud.
Men kan ikke rigtig finde ud af, om det bare er for dumt, og mange synes måske det for mærkeligt....

Så her er den:
1time = rabat = antal øjne på en alm. terning.
1/2 time = rabat = antal øjne på en alm. terning, del med 2.

Er det noget der kunne få jer til at tænke over at besøge mig? Eller synes i bare det vildt mærkeligt?
Eller måske andre forslag til tilbud, som man kan bruge en gang imellem.

Knuzzz Niki

Jeg har tidligere efterspurgt nogle kampagne-initiativer fra glædespiger, og IKKE noget der nødvendigvis handler om at spare penge, men også anvende aktuelle traditioner til at skabe en anderledes oplevelse.

Cassiopeias kampagne med Beef&Blowjob er PRÆCIS det jeg efferspurgte (omend jeg ikke deltog). Et sjovt påfund der kan formidles og skabe lidt humor omkring ydelsen.

Det skaber noget dynamik, liv og spænding i en branche som ofte er rimelig ensrettet på pris og ydelser. 

Vær kreativ - not cheap.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, den 15/04/2016 at 21:39:

Jeg har tidligere efterspurgt nogle kampagne-initiativer fra glædespiger, og IKKE noget der nødvendigvis handler om at spare penge, men også anvende aktuelle traditioner til at skabe en anderledes oplevelse.

Cassiopeias kampagne med Beef&Blowjob er PRÆCIS det jeg efferspurgte (omend jeg ikke deltog). Et sjovt påfund der kan formidles og skabe lidt humor omkring ydelsen.

Det skaber noget dynamik, liv og spænding i en branche som ofte er rimelig ensrettet på pris og ydelser. 

Vær kreativ - not cheap.

Mon Cherie lavede/laver FKK event, det er nytænkning, har du været forbi ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Disse happenins har klinikkerne nok nemmere ved at etablere. Spørgsmålet er så hvad solo-glædespiger kan finde på.

Noget i retning af:

Ethvert knald på 30 minutter eller mere, afsluttes med en iskold Tuborg i sengen, serveret af pigen. (Hvilken mand ville ikke elske det??)

Eller...

Uniform-lykkehjulet: Hvid nurse, sort she-devil eller cheerleader. Drej hjulet i lad skæbnen bestemme et kostume. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 7 minutter siden:

Disse happenins har klinikkerne nok nemmere ved at etablere. Spørgsmålet er så hvad solo-glædespiger kan finde på.

Noget i retning af:

Ethvert knald på 30 minutter eller mere, afsluttes med en iskold Tuborg i sengen, serveret af pigen. (Hvilken mand ville ikke elske det??)

Eller...

Uniform-lykkehjulet: Hvid nurse, sort she-devil eller cheerleader. Drej hjulet i lad skæbnen bestemme et kostume. 

Ideerne er gode og mange, problemet i virkeligheden er om pigerne vil gå et ekstra skridt for at skabe en anderledes oplevelse udover det sædvanlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den ‎13‎-‎04‎-‎2016 at 21:17:

Obs

Dem der skriver her på stregen af drenge, ser du jo samtidig som nogle af de største anmeldere af danske piger, (NOT)

Så deres mening er klart noget der er til at gå efter HOST :shock:

Valter har ikke skrevet en anmeldelse.

Prince Charming har på ud af sine 69 sider af indlæg på de 20 af dem ikke skrevet en anmeldelse (gad ikke kikke hans resterende 49 sider igennem)

Holsterbro....har du skrevet nogle anmeldelser?

Karsten som K har aldrig skrevet en anmeldelse

Maximus har skrevet 6 anmeldelser (thaisteder)

Kanonkongen, jeg orker ikke at kikke 220 sider af indlæg igennem....har du skrevet anmeldelser?

Rejsenetværket....vist ikke i almindelige købesexsittuationer.

Johnnyjazz ikke en

Nyder livet har du skrevet nogle anmeldelser?

 

 

Har jo ikke hørt svar fra Ladyen men hun er nok travelt optaget med recertc

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...