Hop til indhold

Engangs tilbud

Featured Replies

Skrevet
jonnyjazz skrev, for 25 minutter siden:

Har jo ikke hørt svar fra Ladyen men hun er nok travelt optaget med recertc

Nej og det kommer du heller ikke til foreløbig.

• Svar 75
  • Visninger 7.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hej Niki   Jeg synes det er en dårlig ide. I min verden har en vare/ydelse en pris, slut færdig.!!! Hvis du kan give 2-300,- i rabat den ene dag og du er tilfreds, jamen så kan du også

• Hej Niki Nu er jeg ikke helt klar over hvad du mener med det med terningen, men jeg har noget jeg kalder "happy days" dvs at jeg giver et godt tilbud på prisen hvis folk ringer og bestiller tid i

• Obs Dem der skriver her på stregen af drenge, ser du jo samtidig som nogle af de største anmeldere af danske piger, (NOT) Så deres mening er klart noget der er til at gå efter HOST Valt

Skrevet
BigDick skrev, for 1 minut siden:

Nej og det kommer du heller ikke til foreløbig.

Formoder Ladyen er travel med andre opgaver

Skrevet
Niki Geisha skrev, den 13/4/2016 at 13:49:

Jeg har fået en eller anden sjov tanke omkring super terningstilbud.

Det er en sjov ide. Som Liv og Jasmin skriver: Mænd kan godt forstå hvis tilbud er af begrænset varighed ...

Men: Hvis du vil lave noget med en terning, så bør du nok give rabatten til sidst (efter gennemført ydelse kan du tage terningen frem og betale den opnåede rabat tilbage). Ellers risikerer du, at der kommer lykkeriddere, som slår med terningen og går igen, hvis ikke rabatten er høj nok.

Skrevet

Jeg syntes det er en knald go idé Niki, måske du skulle overveje at komme 2 terninger i bægeret ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.