Hop til indhold
Montezi

Advarsel! - diskretionen på T2U er ophævet???

Recommended Posts

Uldjyden skrev, Lige nu:

:) Hvis en pige, en kollega til dig,  ikke har sikret sig godt nok og bliver udsat for det samme med offentliggørelse af hendes privatliv, så vil du skrive og mene det samme om pigen som her ikke, uanset hvem pigen er og dine sympatier for hende ? 

ja.... jeg vil mene at hun ikke har sørget for at sikre sig... ligesom jeg ville forbande mig selv langt ind i helvede for at have sjusket hvis pigen var mig... 

Ville jeg synes det var pisse synd for hende... ja!!!!!... men den her branche vrimler med småpsykopater, stalkere, wankere....  vi piger VED vi skal passe på os selv og der er ingen andre der gør det for os

Bare se stjerneeksemplet T2U - admins der passer ikke på os... herinde er det da lidt bedre... men heller ikke her er det lukket land for offentliggørelser... 

Bruger-svinene der offentliggør info passer ikke på os.... 

Guderne skal vide at de af trådens deltagere her - der egentlig mest hykler fordi det passer i deres kram - de passer heller ikke på os

 

Man kan stole på EN eneste person i den her branche og det er sig selv... og passer man ikke godt nok på sig selv - så vil man komme til skade... så vil en eller anden psykopat få fat i ens private info 

Så ja - det er hendes egen fejl... for i den her branche går man med livrem og seler... for der er INGEN andre der passer på os ud over os selv....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 5 minutter siden:

Kære Nille

- har vedkommende "i taget sig" din efterhånden velkendte samlede autencitet herfra EG ?  - fremføre synspunkter af anden karakter end her på EG ? - direkte skadet dit ellers gode humør og positive livssyn og "rablende" vittigheder ved, at gøre dig til en pissed eddikesur gammel gummistøvle ? - eller er vedkommende af en helt anden autencitet ?

Har du gjort noget ? - oprette din egen profil T2U og kontakte vedkommende af den kanal og stoppe med at bruge dit nickname - eller - eller - - - 

Mange hilsner

Nyder livet

Jeg har ikke lyst til at oprette mig på T2U, da jeg ikke stoler på sites integritet, jeg har ikke lyst til at min email, IP-adr. bliver registreret og gemt hos T2U,

hvem ved hvad det kan føre til en dag...

Der var nogle udtalelser om Nikita og andre personer fra den falske Nille profil, som jeg tager afstand fra !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 19 minutter siden:

ja.... jeg vil mene at hun ikke har sørget for at sikre sig... ligesom jeg ville forbande mig selv langt ind i helvede for at have sjusket hvis pigen var mig... 

Ville jeg synes det var pisse synd for hende... ja!!!!!... men den her branche vrimler med småpsykopater, stalkere, wankere....  vi piger VED vi skal passe på os selv og der er ingen andre der gør det for os

Bare se stjerneeksemplet T2U - admins der passer ikke på os... herinde er det da lidt bedre... men heller ikke her er det lukket land for offentliggørelser... 

Bruger-svinene der offentliggør info passer ikke på os.... 

Guderne skal vide at de af trådens deltagere her - der egentlig mest hykler fordi det passer i deres kram - de passer heller ikke på os

 

Man kan stole på EN eneste person i den her branche og det er sig selv... og passer man ikke godt nok på sig selv - så vil man komme til skade... så vil en eller anden psykopat få fat i ens private info 

Så ja - det er hendes egen fejl... for i den her branche går man med livrem og seler... for der er INGEN andre der passer på os ud over os selv....

Nu ved du jo rent faktisk ikke om folks grænser er overtrådt  af Admins og brugere på T2U. De folk der skriver på denne debat som du taler om som hyklere. :(

Du påstår at folk er ligeglade og har en anden dagsorden, men det gør du jo kun fordi det passer ind i dit kram at gøre det. Du sviner bare dem du generelt ikke kan lide igen og gætter bare på deres bekostning. Bruger dette til en anledning til det. Jeg tror faktisk du selv er en af dem der er mest ligeglade med andre og i den grad mangler empati for andre og dine kollegaer. Skulle Rejsenetværk, Nille, Trine og mange andre have en skjult dagsorden og du være den eneste oprigtige. Vågn op. Det er du ikke. Du er nok nærmere den mindst oprigtige. Nu får du nok et føl, men ved du hvad, jeg skriver præcis på samme måde som du gør om andre på denne debat. :(

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 11 minutter siden:

Nu ved du jo rent faktisk ikke om folks grænser er overtrådt af dem af Admins og brugere på T2U.

Nej - for jeg er ikke derinde... men HVIS det Montezi skriver er sandt  - så er de.... vi må vel gå ud fra at han kan dokumentere hvad han skriver og at hans udsagn passer indtil det modsatte er bevist 

Hvis de ikke er - så gælder mine synspunkter stadig... så er de blot hypotetiske... og så bør du debatterer fact-tjek med Monty... 

Citat

De folk det skriver på denne debat. Du påstår at folk er ligeglade og har en anden dagsorden, men det gør du jo kun fordi det passer ind i dit kram at gøre det. Du sviner bare dem du generelt ikke kan lide og gætter bare på deres bekostning.

Folk er sgu da ligeglade jyde.... den eneste grund til at bringe det her  emne til torvs er fordi det er god underholdning og er med til at bære ved til noget nag der har stået på i årevis... Tror du virkelig at det handler om pigernes ve og vel ????  Det er - undskyld min ligefremhed - meget naivt

Hvis der virkelig var andre der kerede sig om vores ve og vel i samme udstrækning som vi selv gør - så så verden helt anderledes ud....  men det bliver aldrig andet end snak og intentioner.... 

Sådan er den her branche.... det er bare sådan det er... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 22 minutter siden:

 

 

Citat

Folk er sgu da ligeglade jyde.... den eneste grund til at bringe det her  emne til torvs er fordi det er god underholdning og er med til at bære ved til noget nag der har stået på i årevis... Tror du virkelig at det handler om pigernes ve og vel ????  Det er - undskyld min ligefremhed - meget naivt

Hvis der virkelig var andre der kerede sig om vores ve og vel i samme udstrækning som vi selv gør - så så verden helt anderledes ud....  men det bliver aldrig andet end snak og intentioner.... 

Sådan er den her branche.... det er bare sådan det er... 

:( Jeg ved ikke hvad andre mener men du må forstå at ikke alle er sådan nogle svin som du tror vi er på dette forum. :(

Så taler jeg for mig selv, og ja jeg synes det der sker på T2U fra Admins og brugere der er usmageligt. 

Jeg tror flere har det sådan som skriver på denne streng. Du siger jeg er naiv. Det tror jeg ikke. Jeg tror at vi kan drille hinandenb og bokse med hinanden, men at de fleste har en grænse og den er overtrådt på T2U af Admins og brugere. Jeg tror omvendt at du tænker for negativt om dine medmennesker når du skriver som du gør. :)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 1 minut siden:

:( Jeg ved ikke hvad andre mener men du må forstå at ikke alle er sådan nogle svin som du tror vi er på dette forum. :(

Nej ikke alle - det har jeg heller aldrig skrevet... men det er tydeligt i denne tråd hvem der er og ikke er... 

Det er tydeligt hvem der bærer ved til et bål der har brændt i årevis og hvem der er ærligt indignerede på pigernes vegne....  

Men indignation er der bare ikke nogen der kan bruge til noget. Det er lige meget....  For hvad skal vi piger brugen den indignation til ?? den har ingen betydning, ingen konsekvens....  det er da meget sødt at vide at i synes det er "for galt" - og hvad så ?? hvad skulle det ændre ? 

I er ikke automatisk dumme svin... jeres indignation på vores vegne er bare ikke ... brugbar til noget... 

Uldjyden skrev, for 1 minut siden:

Så taler jeg for mig selv, og ja jeg synes det der sker på T2U fra Admins og brugere der er usmageligt. 

Det tror jeg ikke nogen kan være uenig i... jeg synes selv det er ækelt....  men helt forventeligt... 

Men den slags sælger.... det er god reality... god underholdning... ellers var det aldrig blevet hevet op herinde...  det er en god historie - intet andet!! 

Uldjyden skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror flere har det sådan som skriver på denne streng. Du siger jeg er naiv. Det tror jeg ikke. Jeg tror at vi kan skændes, drille hinanden, men at de fleste har en grænse og den er overtrådt på T2U af Admins og brugere. Jeg tror omvendt at du tænker for negativt om dine medmennesker når du skriver som du gør. :)

Når man har været i den her branche i et par år - så finder man ud af at der er  SÅ mange der vil en det dårligt at man aldrig skal starte med at tro noget godt om nogen... 

Hvis bølgerne går højt - så starter man neutralt.  Så kan personen vise sig at være en darling og pluspointene vælter på - men det er ikke der man starter. 

Når man har fået så mange indblik i den sorteste del af den mandlige befolkning..... indblik der kun bliver flere og flere jo længere man er her... så ved man at man ikke skal tro noget godt før det modsatte er bevist.  Og det er DERFOR jeg er bundhamrende kynisk når det gælder pigens eget ansvar... for vi har absolut ingen grund til at have tillid til nogen som helst.... 

Tillid er noget kunden gør sig fortjent til.... og man kan jo sige det gælder begge veje i mange tilfælde ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:) Trist at du har fået de oplevelser. Men verden ser nogle gange anderledes ud end gennem dine briller mener jeg. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 6 minutter siden:

:) Trist at du har fået de oplevelser. Men verden ser nogle gange anderledes ud end gennem dine briller mener jeg. :)

Verden... ja :)

den her branche... hehe.... det er en lidt anden verden end man forestiller sig .. 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 9 minutter siden:

Verden... ja :)

den her branche... hehe.... det er en lidt anden verden end man forestiller sig .. 

;)Nu har jeg læst før at der både fra piger og mænd er andre forestillinger om branchen end din sådan generelt. ;) Men du har haft dine dårlige oplevelser, og det er trist og det præger dine holdninger, og det er da forståeligt nok :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 20 minutter siden:

Jasmin nyder du dit job, har du empati for andre ? For dine seneste udtalelser i denne tråd virker ret kynisk og din tilgang til branchen og syn på folk især mænd er kold og kynisk. 

Jeg nyder de mænd SEXUELT der kommer gennem min dør.... for de er screenet, er belevne, søde og ønsker det bedst mulige ud af den sexuelle oplevelse...

jeg screener gæster langt ind i helvede og alle dem der enten viser for lidt eller for meget interesse i mødet/mig - de bliver valgt fra.... 

Det gør det muligt for mig at nyde det sexuelle og KUN det sexuelle.... det er derfor jeg gør det og fordi DEN DEL og kun den del fungerer - så er jeg her endnu... 

Det var det der fungerede perfekt i Nordjylland og hvorfor jeg takkede  Nordjyderne.... de havde den perfekte balance mellem sex og respekt!! 

 

Nyder jeg branchen i sig selv... nej.... hader jeg branchen... nej..... stoler jeg på nogen som helst i branchen... nej.... 

Har jeg empati for mine kolleger - masser...  men jeg kan få øje på at mange er komplet blåøjede når de starter i det her... og de bruger ikke hovedet...  jeg har ikke SYMpati for folk der ikke bruger hovedet....

jeg har ikke SYMpati for dumhed, uansvarlighed, uovervejede ting...  jeg er altid klar på at svare på spørgsmål hvis nogen skulle have dem... så jeg har ingen respekt for manglende research...  

Det er nogle vægtige grunde til antallet af døgnfluer i branchen, for man kommer til skade på en eller flere måder hvis man ikke bruger hovedet ... 

Jeg har set for meget som Jasmin til ikke at være kynisk... og jeg har ikke mødt en kollega endnu der ikke har samme kynisme... nogen står ved den.. andre benægter den hårdnakket fordi det lyder bedre.... men 1-on-1 - der er den der 

Dette forum er god reklame for mange.... men jeg har så mange gode anmeldelser at jeg kan være og ER revnende ligeglad med om man kan lide mine meninger eller ej.... mine anmeldelser taler for sig selv.... jeg kan det jeg skal kunne.....  jeg kan det mændende betaler for at jeg kan :) 

men se nøgternt på det... 

hvordan skal man kunne synes om "mænd" (generelt) når man læser trådene herinde ???  - vis mig et sted på EG der gør mænd sympatiske....  

Hvilke aspekter i trådene herinde synes du gør mænd sympatiske ?  

Jeg kan finde løgne, jeg kan finde bedrag, jeg kan finde uærlighed, jeg kan finde benægtelse, kvindehad, respektløshed, ligegyldighed....  alle de ting der er imod alt hvad jeg står for...  

Jeg er polygam... jeg hylder polygami... men hvordan skal jeg kunne hylde løgne og uærlighed når de er det vigtigste for mig overhovedet....  så hvordan skal jeg kunne hylde mændene herinde ???  

Jeg elsker sex... og jeg elsker sex med mange partnere....  at jeg er her er fordi det er den nemmeste måde at få MEGET sex med MANGE forskellige uden at jeg skal røre en finger for det... 

At den her verden viser det værste af det værste om mænd.... det er desværre en bagside der hører med og prisen for at jeg ikke gider røre en finger for at få den sex jeg vil have... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, 1 time siden:

Jeg nyder de mænd SEXUELT der kommer gennem min dør.... for de er screenet, er belevne, søde og ønsker det bedst mulige ud af den sexuelle oplevelse...

jeg screener gæster langt ind i helvede og alle dem der enten viser for lidt eller for meget interesse i mødet/mig - de bliver valgt fra.... 

Det gør det muligt for mig at nyde det sexuelle og KUN det sexuelle.... det er derfor jeg gør det og fordi DEN DEL og kun den del fungerer - så er jeg her endnu... 

Det var det der fungerede perfekt i Nordjylland og hvorfor jeg takkede  Nordjyderne.... de havde den perfekte balance mellem sex og respekt!! 

 

Nyder jeg branchen i sig selv... nej.... hader jeg branchen... nej..... stoler jeg på nogen som helst i branchen... nej.... 

Har jeg empati for mine kolleger - masser...  men jeg kan få øje på at mange er komplet blåøjede når de starter i det her... og de bruger ikke hovedet...  jeg har ikke SYMpati for folk der ikke bruger hovedet....

jeg har ikke SYMpati for dumhed, uansvarlighed, uovervejede ting...  jeg er altid klar på at svare på spørgsmål hvis nogen skulle have dem... så jeg har ingen respekt for manglende research...  

Det er nogle vægtige grunde til antallet af døgnfluer i branchen, for man kommer til skade på en eller flere måder hvis man ikke bruger hovedet ... 

Jeg har set for meget som Jasmin til ikke at være kynisk... og jeg har ikke mødt en kollega endnu der ikke har samme kynisme... nogen står ved den.. andre benægter den hårdnakket fordi det lyder bedre.... men 1-on-1 - der er den der 

Dette forum er god reklame for mange.... men jeg har så mange gode anmeldelser at jeg kan være og ER revnende ligeglad med om man kan lide mine meninger eller ej.... mine anmeldelser taler for sig selv.... jeg kan det jeg skal kunne.....  jeg kan det mændende betaler for at jeg kan :) 

men se nøgternt på det... 

hvordan skal man kunne synes om "mænd" (generelt) når man læser trådene herinde ???  - vis mig et sted på EG der gør mænd sympatiske....  

Hvilke aspekter i trådene herinde synes du gør mænd sympatiske ?  

Jeg kan finde løgne, jeg kan finde bedrag, jeg kan finde uærlighed, jeg kan finde benægtelse, kvindehad, respektløshed, ligegyldighed....  alle de ting der er imod alt hvad jeg står for...  

Jeg er polygam... jeg hylder polygami... men hvordan skal jeg kunne hylde løgne og uærlighed når de er det vigtigste for mig overhovedet....  så hvordan skal jeg kunne hylde mændene herinde ???  

Jeg elsker sex... og jeg elsker sex med mange partnere....  at jeg er her er fordi det er den nemmeste måde at få MEGET sex med MANGE forskellige uden at jeg skal røre en finger for det... 

At den her verden viser det værste af det værste om mænd.... det er desværre en bagside der hører med og prisen for at jeg ikke gider røre en finger for at få den sex jeg vil have... 

Bare fordi du føler dig klogere, smartere, veluddannet ect. er der ingen grund at se ned på andre og disse andre...

Du generaliserer og skærer alle over en kam både piger og mænd.

Du bruger selv Eroguide som reklame-medie, du linker alle dine EG-anmeldelser i dine annoncer, ja du er en snu forretningskvinde, du er meget synlig og fylder meget... tja gode/dårlige reklame er bedre end ingen reklame.

Så kun nordjyderne kunne passere din "nøglehul", hvad med esbjergenserne ? :lol:

Du har tidligere udtalt at mænd er kvindeledere, ud fra dit skriv står du stadig ved dette udsagn... jeg kan stadig ikke forstå, hvordan du kan forene dig med dit sex-arbejde, når du som udgangspunkt hader mænd.

Det er måske i virkeligheden en slags "hævn" at du tager penge for sex. Du udbryder gnæk gnæk, når kunden er ude af døren: "Mænd er dumme, de betaler for at tilfredsstille mig, mig, mig, mig"...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 16 minutter siden:

Bare fordi du føler dig klogere, smartere, veluddannet ect. er der ingen grund at se ned og disse andre...

Jeg respekterer ikke folk der dummer sig fordi de ikke gad gøre en indsats.... hvis du mener at det er det samme som at se ned på - så fred være med det

Dine underlige tolkninger må du selv stå inde for

Citat

Du generaliserer og skærer alle over en kam både piger og mænd.

Jeg ved der er undtagelser... men de er meget få....   

Nille jeg kan ikke basere mit menneskesyn på en minoritet.... 

Citat

Du bruger selv Eroguide som reklame-medie, du linker alle EG-anmeldelser i dine annoncer, ja du er en snu forretningskvinde, du er meget synlig og fylde meget... tja gode/dårlige reklame er bedre end ingen reklame.

Korrekt... nøjagtig ligesom enhver anden business bruger trustpilot....  gratis reklame aldrig af vejen

Citat

Så kun nordjyderne kunne passerede din "nøglehul", hvad med esbjergenserne ? :lol:

Antallet af gæster der kom forbi min screening  i Esbjerg var mikrospopisk ifht normalt....  det var chokerende.  Aldrig har jeg fået så mange afstumpede småvoldelige smser på så kort tid...   men ok - jeg fik da masser af tid til sightseeing... 

Nordjyderne - de forstod  hvad det drejer sig om... respekt og god sex.... alle kriterier for  perfekte gæster var mødt i 98% af henvendelserne.... det var paradis

Citat

Du har tidligere udtalt at mænd er kvindeledere, ud fra dit skriv står du stadig ved dette udsagn... jeg kan stadig ikke forstå, hvordan du kan forene dig med dit sex-arbejde, når du som udgangspunkt hader mænd.

Fordi det er SEX ... ikke andet.... gæster ønsker som hovedregel ikke og betaler ikke  for at jeg skal forholde mig til hvem de er som mennesker...  og de går igen og 90% ser jeg aldrig igen...  

Det er fair nok du ikke kan forstå det.... det behøver du heller ikke.... 

Jeg er gift så jeg hader ikke mænd :) men svar ÆRLIGT Nille - hvad her på EG synes du stiller mænd i et godt lys??? 

Citat

Det er måske i virkeligheden en slags "hævn" at du tager penge for sex. Du udbryder gnæk gnæk, når kunden er ude af døren: "Mænd er dumme, de betaler for at tilfredsstille mig, mig, mig, mig"...

næææ - det er fordi det er den nemmeste måde at få meget sex med mange forskellige...  

jeg har optimeret processen så meget som det er muligt :)  så jeg bruger ganske kort tid på at blive fundet af mange og lave aftaler til den kommende uge.... og det eneste jeg skal spekulere på er at gå all in så sexen bliver bedst mulig med manden :) Intet besvær, intet arbejde, ingen anstregelser..... bare sex og i nogle tilfælde GOD sex :) 

win win.... manden får det han betaler for - og jeg får det jeg møder op for :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin.

Må da sige du er meget fremme i retorikken her, Se om du har ret eller ej tja det er ret svært at bevise. For jeg kender hverken alle mænd eller kvinder herinde. Ja derfor kan jeg ikke generalisere på alle på dette forum. Men du Generalisere på alle herinde. Nyt for mig er, at alle de mange tusinde tråde der er herinde er fyldt med løgn. Ja nogen er givetvis det skal jeg ikke benægte. At du tror på dig selv er da godt. Men vær rar ikke at sammenligne alle med alle. For sådan er verden nu heller ikke. HELDIGVIS. 

Jeg siger ikke du er det her, men kom faktisk til, at tænke over det i dit skriv her Jasmin. Hvis man har/er en narcissistisk, Mand/kvinde, føler man at man er noget helt specielt. Og at man derfor har krav på at blive behandlet bedre end andre. Man er meget optaget af rigdom og berømmelse, og man bliver vred, hvis nogen kritiserer en eller står i vejen for ens planer. Man betragter sig selv som en der naturligt skal være i centrum. Nogen kan, mere end andre, tjener mere, kan ting bedre, Men det er den måde man opfører sig på empatisk, har troen på det gode i andre mennesker. det, er i den grad der man viser hvilket et menneske man er. 

Jasmin skrev, for 40 minutter siden:

hvordan skal man kunne synes om "mænd" (generelt) når man læser trådene herinde ???  - vis mig et sted på EG der gør mænd sympatiske....  

Hvilke aspekter i trådene herinde synes du gør mænd sympatiske ?  

Gælder det ikke for alle Jasmin også dig de andre kvinder på EG og ikke nødvendigvis kun mændene. Skulle ikke undre mig, at man også kunne finde indlæg herinde som fx piger har skrevet der ikke helt lever op til det, det skulle. Når man skal fortælle noget herinde, ja så ser vi mænd skriver pænt, mindre pænt, ja meget grimt om pigerne og deres besøg. Hvis det er usandt så ja det skal da i den grad stoppes.Sladder og usande ting er der meget af både her og på T2U. Heldigvis synes jeg at, det i stor stil stoppes her på EG. Hvor jeg må sige det sker i meget mindre grad på T2U. Men lad os så lige vende det om Jasmin. Hvad med pigerne, er i så hellige, at i ikke fortæller noget videre. Ja undskyld med det er da vist en ret stor illusion  Den der fortrolighed går vist begge veje. Ja det gør sladder, rygter og usandheder vist også. Folk kan, tro om mig hvordan de vil, men der er vel kun en og de mennesker der om går mig der i virkeligheden ved hvilket menneske jeg er. Med hvilke holdninger og meninger jeg har. 

Jasmin skrev, 1 time siden:

At den her verden viser det værste af det værste om mænd.... det er desværre en bagside der hører med 

Det går igen begge veje Jasmin. Du skal ikke stikke blår i øjnene på mig og sige at det, ikke er sådan. Jeg tror vi begge ved, der er sørgelige skæbner på begge sider i denne branche. 

Men nu går debatten på om, man skal udlevere hinanden, nej det skal, man ikke. Men sker det, ja i både mindre og højere grad. Og kan det stoppes nej det tvivler jeg desværre meget stærkt på. Men det er altid meget sørgeligt når det går ud over nogen. Og de personer, om det er mænd eller kvinder i denne branche eller som gæst. Der bliver udstillet, er ikke rart at se på. Jeg synes det er ret frastødende, at se folk blive udstillet, fordi de har en hemmelig erhverv, eller gæster dette hemmelige erhverv. Og nej løgne og bedrag hjælper ingen. Det gælder begge veje.

Ha en god dag Jasmin.

KK, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 34 minutter siden:

Jeg nyder de mænd SEXUELT der kommer gennem min dør.... for de er screenet, er belevne, søde og ønsker det bedst mulige ud af den sexuelle oplevelse...

jeg screener gæster langt ind i helvede og alle dem der enten viser for lidt eller for meget interesse i mødet/mig - de bliver valgt fra.... 

Det gør det muligt for mig at nyde det sexuelle og KUN det sexuelle.... det er derfor jeg gør det og fordi DEN DEL og kun den del fungerer - så er jeg her endnu... 

Det var det der fungerede perfekt i Nordjylland og hvorfor jeg takkede  Nordjyderne.... de havde den perfekte balance mellem sex og respekt!! 

 

Nyder jeg branchen i sig selv... nej.... hader jeg branchen... nej..... stoler jeg på nogen som helst i branchen... nej.... 

Har jeg empati for mine kolleger - masser...  men jeg kan få øje på at mange er komplet blåøjede når de starter i det her... og de bruger ikke hovedet...  jeg har ikke SYMpati for folk der ikke bruger hovedet....

jeg har ikke SYMpati for dumhed, uansvarlighed, uovervejede ting...  jeg er altid klar på at svare på spørgsmål hvis nogen skulle have dem... så jeg har ingen respekt for manglende research...  

Det er nogle vægtige grunde til antallet af døgnfluer i branchen, for man kommer til skade på en eller flere måder hvis man ikke bruger hovedet ... 

Jeg har set for meget som Jasmin til ikke at være kynisk... og jeg har ikke mødt en kollega endnu der ikke har samme kynisme... nogen står ved den.. andre benægter den hårdnakket fordi det lyder bedre.... men 1-on-1 - der er den der 

Dette forum er god reklame for mange.... men jeg har så mange gode anmeldelser at jeg kan være og ER revnende ligeglad med om man kan lide mine meninger eller ej.... mine anmeldelser taler for sig selv.... jeg kan det jeg skal kunne.....  jeg kan det mændende betaler for at jeg kan :) 

men se nøgternt på det... 

hvordan skal man kunne synes om "mænd" (generelt) når man læser trådene herinde ???  - vis mig et sted på EG der gør mænd sympatiske....  

Hvilke aspekter i trådene herinde synes du gør mænd sympatiske ?  

Jeg kan finde løgne, jeg kan finde bedrag, jeg kan finde uærlighed, jeg kan finde benægtelse, kvindehad, respektløshed, ligegyldighed....  alle de ting der er imod alt hvad jeg står for...  

Jeg er polygam... jeg hylder polygami... men hvordan skal jeg kunne hylde løgne og uærlighed når de er det vigtigste for mig overhovedet....  så hvordan skal jeg kunne hylde mændene herinde ???  

Jeg elsker sex... og jeg elsker sex med mange partnere....  at jeg er her er fordi det er den nemmeste måde at få MEGET sex med MANGE forskellige uden at jeg skal røre en finger for det... 

At den her verden viser det værste af det værste om mænd.... det er desværre en bagside der hører med og prisen for at jeg ikke gider røre en finger for at få den sex jeg vil have... 

- jamen Jasmin dog - hvad er der sket ??  - i dette indlæg fornemmer jeg meget vrede - indestemt vrede - særligt de sidste 11 linjer -  og jeg forstår den godt et langt stykke hen ad vejen. 

Men du opsøger da også selv det der giver næring til din ret generelle vurdering af samtlige mænd ved at være herinde og sandsynligvis også nogle af dine kunder : at mænd ikke hører til den bedre halvdel af befolkningen (næppe alle dine medsøstre i hele DK er enige heri)

Er det ikke ved at blive for meget og for hårdt at være - Jasmin:) ??      -   har du overvejet at lægge afstand (kort eller laaaang tid) - og bredt forstået - til alt hvad der kan hæftes til EG og der af relateret.

Alle de her mange kendte popstars rundt omkring på kloden de har hver især deres mange fans - og den dag de står i vejkanten og vifter med en tom benzindunk og en af deres fans kommer forbi - jamen så er der lift til nærmeste tankstation og retur

- - og det samme gælder jer GPér - jeg tror vitterlig i har maaange flere venner end i tror blandt jeres kunder og bare de mænd der er herinde - også mig, og står du derude en dag og er i problemer med en tom benzindunk så stopper jeg også - selvom du måske hader mig - men så er valget dit ;)   ( for god ordens skyld så har vi aldrig mødt hinanden - og HERI må du ikke lægge noget negativt fra min side, jeg er nemlig stadig hardcore nægter af at købe et andet menneske til sex - så hellere dates)

Mange hilsner 

Nyder livet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Gælder det ikke for alle Jasmin også dig de andre kvinder på EG og ikke nødvendigvis kun mændene.

Uden tvivl - men jeg kan ikke svare for de andre piger....  sjovt nok holder de fleste sig ude af tråden her...  deler de min opfattelse skal de i hvert fald nok holde deres kæft... o

Det er dårlig stil at skrive som jeg gør... det er ikke pænt... og mange vil sikkert tænke det er bad for business...  det er der jeg tænker OG HVAD SÅ!!!! 

det er sandheden som JEG oplever den flere gange om ugen, hver gang jeg ser på EG, hver gang jeg oplever ubehagelige smser... 

Er det jer ALLE - nej - for så fik jeg aldrig noget sex... er det MANGE.... ja for fanden....  

kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Hvad med pigerne, er i så hellige, at i ikke fortæller noget videre. Ja undskyld med det er da vist en ret stor illusion  

Jeg har endnu tilgode at møde en kollega der sagde noget dårligt om en genkendelig kunde.... men jeg har mødt nogle der sagde gode ting om genkendelige kunder 

Det er en illusion at der ikke deles... hvor meget aner jeg ikke men jeg tror du har ret. 

kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror vi begge ved, der er sørgelige skæbner på begge sider i denne branche. 

Ja - derom hersker ingen tvivl

kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes det er ret frastødende, at se folk blive udstillet, fordi de har en hemmelig erhverv, eller gæster dette hemmelige erhverv.

Enig

 

Rigtig god dag til dig også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 21 minutter siden:

- jamen Jasmin dog - hvad er der sket ??  - i dette indlæg fornemmer jeg meget vrede - indestemt vrede - særligt de sidste 11 linjer -  og jeg forstår den godt et langt stykke hen ad vejen. 

Der er sket det at jeg ikke længere gider sidde på mine fingre i forhold til det jeg i realiteten mener når jeg bliver spurgt direkte.... 

Citat

Men du opsøger da også selv det der giver næring til din ret generelle vurdering af samtlige mænd ved at være herinde og sandsynligvis også nogle af dine kunder : at mænd ikke hører til den bedre halvdel af befolkningen (næppe alle dine medsøstre i hele DK er enige heri)

Ja det gør jeg... 

EG er et udemærket sted at ventilere arrigskab over alt jeg jeg oplever IRL ved at være Jasmin

Prisen for den nemme let tilgængelige sex  er ...  det her......  det er en del af det....  den dag sexen ikke opvejer alt det dårlige forsvinder jeg... 

Citat

Er det ikke ved at blive for meget og for hårdt at være - Jasmin:) ??      -   har du overvejet at lægge afstand (kort eller laaaang tid) - og bredt forstået - til alt hvad der kan hæftes til EG og der af relateret.

Jo på mange måder er det...  og på mange måder er det ikke

Det er hårdt fordi jeg skal tolerere en masse for at få hvad jeg har brug for... et fysisk behov

Det er let fordi jeg får dækket nogle behov ... for en indtil videre overkommelig "pris"

Citat

Alle de her mange kendte popstars rundt omkring på kloden de har hver især deres mange fans - og den dag de står i vejkanten og vifter med en tom benzindunk og en af deres fans kommer forbi - jamen så er der lift til nærmeste tankstation og retur

- - og det samme gælder jer GPér - jeg tror vitterlig i har maaange flere venner end i tror blandt jeres kunder og bare de mænd der er herinde - også mig, og står du derude en dag og er i problemer med en tom benzindunk så stopper jeg også - selvom du måske hader mig - men så er valget dit ;)   ( for god ordens skyld så har vi aldrig mødt hinanden - og HERI må du ikke lægge noget negativt fra min side, jeg er nemlig stadig hardcore nægter af at købe et andet menneske til sex - så hellere dates)

Mange hilsner 

Nyder livet

jeg hader ikke nogen og slet ikke mænd....

jeg hader løgn, jeg hader uærlighed, jeg hader alt det bedrag og jeg hader den retfærdiggørelse mænd herinde forsøger at bekræfte hinanden i

Jeg hader ikke mænd i sig selv.... 

ville jeg stoppe og give dem min benzindunk på E45 - selvfølgelig ville jeg det.. eller et lift til nærmeste tank selv om det betød at jeg kom for sent...   og jeg ved at sådan er mennesker OGSÅ

men de er også alt det jeg ser herinde.... og den dag det fylder mere i den negative kolonne end sexen gør i den gode - der ser i mig ikke mere....  men indtil da... der siger jeg bare tingene som JEG ser dem... 

jeg taler ikke for andres synspunkter end mit eget..... alle der har fulgt med herinde i 2½ år ved at jeg kun taler for mig selv - og burde efterhånden vide at jeg er ret ligeglad med business - jeg siger min mening uanset hvor upopulær den er 

 

Nå - god weekend allesammen.... nu står den på hyggehavearbejde for  mig resten af ugen... :):):) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 37 minutter siden:

Lad os prøve at få debatten tilbage på rette spor ellers kommer den til at handle om Jasmin og hendes holdninger, som ikke repræsentative.

Jasmin du dreje ofte debatter over til at omhandle dig....

Selvfølgelig gør Jasmin da det, hun er jo IKKE en dygtig forretnings kvinde for ingen ting.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 minutter siden:

Og du falder for hendes tricks ?

Nu har du jo den særlige evne IKKE at kunne læse mellem linjerne, dine fordomme kan du stoppe op det sted på dig hvor solen aldrig skinner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Davs Nille

Nu er du jo en troværdig person ik? hvordan kan vi vide at du ikke er den der person som hedder Nille ned på tv2?  

Der var vist også noget med at herinde havde du en profil i gang imens du var i skammekrogen, og så var du ikke i skammekrogen, men "Nille" var i Udu, eller hvordan var det nu lige?

Du lyder jo selv som en person med indtil flere tricks i ærmet, der er til at falde for, et rent sandhedsvidne, hr Parpirsflyver!

Hvad med at lade være med at sidde personkører på Jasmin, når dine egne fingre lugter når du peger?

I øvrigt så når jeg får nogle flere timer i døgnet, må jeg ned på tv2 og se hvad det er i himler om.....jeg er pisse nysggerig :D:D 

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 1 time siden:

Nu har du jo den særlige evne IKKE at kunne læse mellem linjerne, dine fordomme kan du stoppe op det sted på dig hvor solen aldrig skinner. 

Solen skinner altid her !

Det er ikke fordomme, det er fakta, har du overhovedet læst denne tråd grundigt ? Det ser ud til Jasmin prøver at holde hånden over dig, og du liker alle hendes indlæg.

Er du ikke den omtalte Co-Admin på T2U, tråden indleder med?

Ja eller nej ?

Tør du stå ved dine udtalelser nedenfor ?

http://talk2us.dk/viewtopic.php?f=34&t=906&sid=e8d70e970e24da682e05838f9a0aed1e

Denne udmelding fra Co-Admin:“Hvad der ligger på en profil på Facebook, Twitter og hvor det ellers måtte forefindes, som alle kan se uden at være logget ind, er offentlig tilgængelig, og netop IKKE privat så derfor vil vi IKKE reagerer på det”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er dæleme også et svar jeg er lidt spændt på at høre..... For jeg har læst adskillige indlæg fra Big Dick der tordner mod uopfordrede SMS'er fra GP'er og en temmeligt stramt syn på mændenes anonymitet. Burde anonymiteten ikke gælde for ALLE? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilke indlæg jeg giver likes skal du ikke blande dig i.

Pas du bare din egen næringsveg, så skal jeg nok passe min.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...