Hop til indhold
Montezi

Advarsel! - diskretionen på T2U er ophævet???

Recommended Posts

Rejsenetvaerk skrev, den 13/3/2016 at 14:06:

Kunne der sammensættes en taskforce, med det formål at udrede hvilke juridiske muligheder der er for at sætte en stopper for Talk2us?

Der er intet at gøre, da de informationer man kan tilgå på Facebook uden login er offentlige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De må ikke ha tænkt sig om på T2U;). At de med den udmelding kaster de en bommerang som de selv på i nakken;). Det jo ikke en større hemmelighed hvem co-admin  på talk2us endelig er. Måske tid til at de skulle tænke sig om en extra gang:idea:

 

 

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, den 15/3/2016 at 15:43:

et site er hvad BRUGERNE gør det til - ikke hvad admins censurerer det til 

det siger da væsentlig mere om hvad det er for nogle svin der er derinde mere end det siger om admins.... for take it or leave it - det er IKKE forbudt at skrive/linke til noget der ligger helt offentligt

hvis man har en offentlig profil - så ER det en risiko man løber og vil man ikke genkendes - så er det op til en selv at sørge for man ikke bliver det

når det er sagt....  så er det dårlig stil af de der admins - MEGET dårlig stil!! 

men gør de principielt noget forkert... njaaa ikke rigtigt....  og juridisk - slet ikke... 

deres etik er sort som graven.... men derudover... så burde det da være de svin der deler i burde være vrede på.... 

Jeg forstår ikke din holdning til at du synes det er i orden at dele private oplysninger som ligger offentlig tilgængelig.

Ikke alle er lige skarpe til IT og kan beskytte sine private data. Tænk hvis en dag dine private oplysninger siver ud, hvordan ville du have det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montezi skrev, den 3/13/2016 at 13:25:

Der har tidligere været adskillige brud på diskretionen på T2U

Jeg er måske tungnem, men hvilken diskretion er brudt? Der er link til en person, der står som direktør for Eroguide? Noget enhver kan google sig til? Er der en kobling til noget, som jeg har overset?

Mig bekendt har samme person ladet sig interviewe til mindst et dagblad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lidt svært ved at se hvad det er folk herinde har så ondt i numsen over, Flere herinde fra, har haft andre navne, andre steder på andre boards, og til deles her....hvor der overhovede ikke er blevet lagt fingrende imellem ang. at udbasunere personlige oplysninger! Og andre har ligefrem jublet over de oplysninger som der er blevet fremlagt......nogen står stadig i kø for at nedgøre, forfølge og hævne (hvor er det dog dejligt med alle de mennesker der er så fine i kanten, så de kan kaste den første sten)

Jeg kan i den her streg læse at der er en der står for "tur"....der skal lige "straffes" "Hånes" fegl der er blevet straffet for, af regelsættet herinde, er ikke nok....der skal lige prikkes til igen, af ulvekoblet, flot (er I sikre på at I kan klare det ved lidt sammenhold? ) eller er det gadens parlement? Hvor lavt kan I opføre jer? Det er et menneske I omtaler, med føelser og tanker, hvad fanden bilder I jer ind? Kommer I aldrig vidre? End at konstant leve i evig hævn om hvad den og den har gjort engang....tænk at I er så rigtige, at I aldrig laver fegl. Husk at Gud ser jer!

Så jeg kan godt nok ikke se problemet hvis du kan finde oplysningerne på facebook, af alle steder...der har været en million advasler herinde om at passe på hvad man bør passe på derinde, hvis man ikke har fattet budskabet endnu....så bør man lade være med at have en facebook-profil! lad vær med at have en puter, få kasketpenge!

Nogen der mangler en stor Buttplug til deres ømme numsehuller? :D:D:D 

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har lidt svært ved at se hvad det er folk herinde har så ondt i numsen over,

det en ANALyse af hvad man må ligge ud på nettet af offentlige informationer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der jo en lille detalje....hæ hæ

Hvordan kan det være at "Nogen" har opdaget, at der sker noget på Talk2Us ?

Fordi det er et skraldespandsforrum? BiiiiiiiiiiiiiiiB

Fordi man har en lang pinocchio-næse? YES!

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Holsterbro-ven

Så kan de bare spørge mig! :D 

Og så er det 103 år....(det kan jeg huske.... :D  )

TUSSER?????? ....kunne nu bedre li den der Hirse kirse....det var et gammelt kælenavn jeg blev ret glad for at hører!

Nu er du faldet ud af min fanklub....igen....!

Så nu kan du godt fedte dig ind på mig igen med noget gedign charme og fidel tale.....lækkert hår hjælper! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Kære Holsterbro-ven

Så kan de bare spørge mig! :D 

Og så er det 103 år....(det kan jeg huske.... :D  )

TUSSER?????? ....kunne nu bedre li den der Hirse kirse....det var et gammelt kælenavn jeg blev ret glad for at hører!

Nu er du faldet ud af min fanklub....igen....!

Så nu kan du godt fedte dig ind på mig igen med noget gedign charme og fidel tale.....lækkert hår hjælper! :D 

Okay Kirse :) 

Kan du så ikke lige erstatte den der tekst " a woman never takes charge..." med, "spørg mig om alt" :D 

Ud - ind, ud - ind... jeg føler mig som en butt plug ! :shock:

Jeg er lige blevet klippet, så charme og lækkert hår kan jeg sagtens sætte flueben ved :ph34r:

Jeg mener dog at af "moralske grunde" så burde den slags links slettes, selvom der ikke direkte er gjort nogen skade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Okay Kirse :) 

Kan du så ikke lige erstatte den der tekst " a woman never takes charge..." med, "spørg mig om alt" :D 

Ud - ind, ud - ind... jeg føler mig som en butt plug ! :shock:

Jeg er lige blevet klippet, så charme og lækkert hår kan jeg sagtens sætte flueben ved :ph34r:

Jeg mener dog at af "moralske grunde" så burde den slags links slettes, selvom der ikke direkte er gjort nogen skade.

Get a room I to :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Nille skrev, for 11 timer siden:

Det er jo nogle af de samme folk som også er herinde, meget hyklerisk.

Nu er jeg ikke på T2U og kommer det nok heller aldrig, men jeg undrer mig over, hvor du ved det fra. Du har jo selv rigtig mange gange skrevet på EG at den Nille, der er på T2U, ikke er dig, kan det samme ikke gøre sig gældende for andre?, hvis altså de ikke selv har bekendt kulør?

Vil foreslå at du skriver det i din signatur, så behøver du ikke skrive fremover i dine indlæg.:-D

Og i øvrigt er det vel desværre sådan, at det er umuligt at bevise, hvis der ikke er sammenhæng mellem en profil på EG og en med samme profilnavn på T2U, og det er forståeligt nok ret problematisk for nogen/de fleste.

 

Redigeret af Søren Brun
Ændrimg i den sidste sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 15 timer siden:

Jeg forstår ikke din holdning til at du synes det er i orden at dele private oplysninger som ligger offentlig tilgængelig.

Og jeg forstår ikke at du ikke kan læse...  du må forklare mig en ting Nille... hvordan kan følgende udsagn

når det er sagt....  så er det dårlig stil af de der admins - MEGET dårlig stil!! 

deres etik er sort som graven

der mener jeg at de admins begår en gigant brøler og jeg finder det usmageligt 

på T2U gør de noget der er allerhelvedes usympatisk...

det betyder blot at vi har at gøre med nogle admins som der bør tages afstand fra

 

Nille - du er simpelthen NØDT til at forklare mig hvordan du nogensinde har fået det til at jeg synes det er ok... hvad er det i de sætninger jeg har hentet frem fra mine 2 forrige indlæg der på nogen måde er uklare ifht min holdning til deres valg

Men UANSET hvad min holdning er - så gør de admins i juridisk forstand ikke noget forkert.... og derfor er det fjollet pludselig at snakke "taskforce" og persondatalov ect.... det giver nada mening

og hvad jeg VIRKELIG synes der springer i øjnene... det er jer mænds hykleri  i den her tråd... 

jer drenge der hysterisk skriger på at der skal være "højt til loftet" her på EG hvor vi har nogle retningslinier der ret beset forvaltes efter forgodtbefindende - der er i de FØRSTE til at skrige op om lugten i bageriet og så kan man bare skride ect ect ect... og alt det andet mundgejl i den dur...   ikke at forglemme jeres tirader om at det er "admins forum" og han bestemmer ect ect..... 

men på T2U ?????    oh no - der gælder al jeres hellighed ikke... der stimler i sammen som et ulvekobbel der lugter blod for at hævne gammelt nag.... vor herre bevares

Hvis i ikke havde været så langt fremme i skoene herinde med alt det i synes der skal være tilladt og admins autonomi - så ville det i har gang i her ikke klinge så hult... for i er sgu aldrig så¨meget på dupperne herinde hvad censur angår...- 

Nille skrev, for 15 timer siden:

Ikke alle er lige skarpe til IT og kan beskytte sine private data. Tænk hvis en dag dine private oplysninger siver ud, hvordan ville du have det ?

Jeg ville honestly ikke tage det så tungt... for det kan ikke gøre mig noget...  jeg ville være ærgelig hvis det betød at jeg skulle til at sætte rævesakse op på hele min grund og minere indgangen til min hoveddør ..... men ud over det??? nahh... der ville jeg tage det ret roligt.... jeg har trukket mig tilbage fra arbejdsmarkedet... så hvem skulle få ondt i røven ?  

Min nærmeste familie ved godt hvad jeg laver,  min mand ankom som gæst...  min  bedste  veninde ved det også..... jeg lever ikke på en løgn... jeg er  blot diskret fordi det nu engang er mest praktisk 

og ved du hvad - Cheri rammer hovedet på sømmet her.... det kan ikke siges bedre!! 

Lady Cherie skrev, for 12 timer siden:

Så jeg kan godt nok ikke se problemet hvis du kan finde oplysningerne på facebook, af alle steder...der har været en million advasler herinde om at passe på hvad man bør passe på derinde, hvis man ikke har fattet budskabet endnu....så bør man lade være med at have en facebook-profil!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 timer siden:

Altså kære Holsterbro

Hvis du skal gi dig Ikast med at gengive min undertekst....så gør det lige ordentligt hva hva hva?

Og så vil jeg da gerne hører om hvilke links der støder dig på din moral?

 

Sig mig lige... Har vi snakket forbi hinanden i ca. 30 timer nu?! :D

Linket på Talk2us, som linker til admins private profil. 

Ja godt nok er den synlig for alle, og det forlyder at admin ikke ligger søvnløs om natten. 

Men der blev ikke linket til hans profil fordi at vedkommende synes at admin var den flinkeste på jorden... Det blev linket for at udstille ham...Dårlig karma ! :)  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 15 timer siden:

Jeg er måske tungnem, men hvilken diskretion er brudt? Der er link til en person, der står som direktør for Eroguide? Noget enhver kan google sig til? Er der en kobling til noget, som jeg har overset?

Mig bekendt har samme person ladet sig interviewe til mindst et dagblad.

Ja, du har overset noget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Helt alvorligt så bliver jeg både rystet, trist og overrasket. Tonen herinde er sommetider hård og uforsonlig. Bølgerne kan gå højt og der sidder en bitter mand ( eller 2 bag skærmene derhjemme) som en i mellem flipper ud herinde.

Men nu har jeg kigget på Talk2u og hold nu fucking magle!!! 

Hvad sker der?? Der er jo oprettet tråde som KUN handler om at svine div herfra til. Hvorfor? Hvordan kan man hade så meget og så intenst. Bare tråden om Icenesat virkelighed, nøj hvor er den VILD! Og hvem pokker er Nora? Jeg må være mega sløj til at holde mig orienteret, for set udefra så er jeg gået glip af de helt store show downs herinde. Eller også er de bare aldrig sket. 

Det er det rene Dollars.... Hvem er hvem? Er deres Nille vores Nille....( næppe) Hvorfor er Aspassion så sur....hvorfor hader Nora Eroguide.... Det er så tragisk at det er sjovt.

Men samtidigt er det også vildt skræmmende... For det virker SÅ hadefuldt, og som om at det KUN handler om at hænge så mange ud som muligt. 

Måske det kun er for inderkredsen af Eroguide at forstå...men set udefra så er det skræmmende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 time siden:

Og jeg forstår ikke at du ikke kan læse...  du må forklare mig en ting Nille... hvordan kan følgende udsagn

når det er sagt....  så er det dårlig stil af de der admins - MEGET dårlig stil!! 

deres etik er sort som graven

der mener jeg at de admins begår en gigant brøler og jeg finder det usmageligt 

på T2U gør de noget der er allerhelvedes usympatisk...

det betyder blot at vi har at gøre med nogle admins som der bør tages afstand fra

 

Nille - du er simpelthen NØDT til at forklare mig hvordan du nogensinde har fået det til at jeg synes det er ok... hvad er det i de sætninger jeg har hentet frem fra mine 2 forrige indlæg der på nogen måde er uklare ifht min holdning til deres valg

Men UANSET hvad min holdning er - så gør de admins i juridisk forstand ikke noget forkert.... og derfor er det fjollet pludselig at snakke "taskforce" og persondatalov ect.... det giver nada mening

og hvad jeg VIRKELIG synes der springer i øjnene... det er jer mænds hykleri  i den her tråd... 

jer drenge der hysterisk skriger på at der skal være "højt til loftet" her på EG hvor vi har nogle retningslinier der ret beset forvaltes efter forgodtbefindende - der er i de FØRSTE til at skrige op om lugten i bageriet og så kan man bare skride ect ect ect... og alt det andet mundgejl i den dur...   ikke at forglemme jeres tirader om at det er "admins forum" og han bestemmer ect ect..... 

men på T2U ?????    oh no - der gælder al jeres hellighed ikke... der stimler i sammen som et ulvekobbel der lugter blod for at hævne gammelt nag.... vor herre bevares

Hvis i ikke havde været så langt fremme i skoene herinde med alt det i synes der skal være tilladt og admins autonomi - så ville det i har gang i her ikke klinge så hult... for i er sgu aldrig så¨meget på dupperne herinde hvad censur angår...- 

Jeg ville honestly ikke tage det så tungt... for det kan ikke gøre mig noget...  jeg ville være ærgelig hvis det betød at jeg skulle til at sætte rævesakse op på hele min grund og minere indgangen til min hoveddør ..... men ud over det??? nahh... der ville jeg tage det ret roligt.... jeg har trukket mig tilbage fra arbejdsmarkedet... så hvem skulle få ondt i røven ?  

Min nærmeste familie ved godt hvad jeg laver,  min mand ankom som gæst...  min  bedste  veninde ved det også..... jeg lever ikke på en løgn... jeg er  blot diskret fordi det nu engang er mest praktisk 

og ved du hvad - Cheri rammer hovedet på sømmet her.... det kan ikke siges bedre!! 

 

Jeg kommenterede på dit indlæg inden du kom på bedre tanker med et senere indlæg.

Du skrev:

  Jasmin skrev, den 3/15/2016 at 15:43:

et site er hvad BRUGERNE gør det til - ikke hvad admins censurerer det til 

det siger da væsentlig mere om hvad det er for nogle svin der er derinde mere end det siger om admins.... for take it or leave it - det er IKKE forbudt at skrive/linke til noget der ligger helt offentligt

hvis man har en offentlig profil - så ER det en risiko man løber og vil man ikke genkendes - så er det op til en selv at sørge for man ikke bliver det

Når du skriver det på den måde (dine citater ovenfor), tolker jeg det som at du synes det er ok, at offentliggøre pigernes profiler, hvis de en eller anden grund ligger offentlige.

Du insinuerer, at som folk ikke har låst deres profiler er de selv ude om det - kynisk set. Som sagt ikke alle har styr på deres IT-internet-privacy, FB laver opdateringer hele tiden og man skal virkelig kigge deres privacy-indstillinger efter hver gang.

Du mener ikke site-ejer, admin har ansvar for det folk poster, man kan være ligeglad, de er dog ikke helt ligeglad på T2U, nej de opfordrer nærmest til at folk offentliggøre private information som ligger offentlige. Det giver vand i møllen for folk som allerede ser det som en sport at lede efter og opsnappe disse private oplysninger.

Jeg mener ikke man bør opfordre til den slags "internet stalking", ligegyldig om det er juridisk lovligt eller ej, lidt etik og integritet må man godt eje.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

Helt alvorligt så bliver jeg både rystet, trist og overrasket. Tonen herinde er sommetider hård og uforsonlig. Bølgerne kan gå højt og der sidder en bitter mand ( eller 2 bag skærmene derhjemme) som en i mellem flipper ud herinde.

Men nu har jeg kigget på Talk2u og hold nu fucking magle!!! 

Hvad sker der?? Der er jo oprettet tråde som KUN handler om at svine div herfra til. Hvorfor? Hvordan kan man hade så meget og så intenst. Bare tråden om Icenesat virkelighed, nøj hvor er den VILD! Og hvem pokker er Nora? Jeg må være mega sløj til at holde mig orienteret, for set udefra så er jeg gået glip af de helt store show downs herinde. Eller også er de bare aldrig sket. 

Det er det rene Dollars.... Hvem er hvem? Er deres Nille vores Nille....( næppe) Hvorfor er Aspassion så sur....hvorfor hader Nora Eroguide.... Det er så tragisk at det er sjovt.

Men samtidigt er det også vildt skræmmende... For det virker SÅ hadefuldt, og som om at det KUN handler om at hænge så mange ud som muligt. 

Måske det kun er for inderkredsen af Eroguide at forstå...men set udefra så er det skræmmende. 

Trine, jeg kan forsikre dig jeg ikke har oprette Nille profilen på T2U.

De folk som blev "landsforvist" fra EG, er sur på EG og alle os andre. Brugerne bruger T2U til at hævne sig og forsøger at underminere EG. Det er sådan jeg ser det.

T2U tager imod alt revl og krat med kyshånd, OK Roland blev også smidt ud af T2U, ham kunne de alligevel ikke håndtere.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nille skrev, for 1 minut siden:

Trine, jeg kan forsikre dig jeg ikke har oprette Nille profilen på T2U.

De folk som blev "landsforvist" fra EG, er sur på EG og alle os andre. Brugerne bruger T2U til at hævne sig og underminerer EG. Det er sådan jeg ser det.

T2U tager imod alt revl og krat med kyshånd, OK Roland blev også smidt ud af T2U, ham kunne de alligevel ikke håndtere.

Jeg tror at det smarteste man kan gøre er at lade T2U sygne hen i stilhed, dvs. lade være med at skrive derinde, (selvom det godt kan være svært) Der er nogle seriøst syge mennesker der skriver derinde, og som tydeligvis ikke har nogen som helst grænser for hvad man vil gøre for at komme i klinch med dem som man har set sig sur på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kommenterede på dit indlæg inden du kom på bedre tanker med et senere indlæg.

Jeg har hele tiden skrevet det samme - mine tanker fra først til sidst er NØJAGTIG de samme...  jeg skelner klart mellem jura og etik/moral

Nille skrev, for 15 minutter siden:

Du skrev:

et site er hvad BRUGERNE gør det til - ikke hvad admins censurerer det til 

det siger da væsentlig mere om hvad det er for nogle svin der er derinde mere end det siger om admins.... for take it or leave it - det er IKKE forbudt at skrive/linke til noget der ligger helt offentligt

hvis man har en offentlig profil - så ER det en risiko man løber og vil man ikke genkendes - så er det op til en selv at sørge for man ikke bliver det

Det holder jeg fast i ... 

Jeg mener det er brugerne der er synderne... det er dem der primært byrder med alle branchens uskrevne regler... 

Uanset hvordan du vender og drejer den... så er det der sker derinde ikke forbudt... det er bare noget svineri....  og svineriet er brugerne... subsidiært admins

Citat

Når du skriver det på den måde (dine citater ovenfor), tolker jeg det som at du synes det er ok, at offentliggøre pigernes profiler, hvis de en eller anden grund ligger offentlige.

Hvad du tolker kan jeg ikke rigtig holdes ansvarlig for... din tolkning var forkert... 

Citat

Du insinuerer, at som folk ikke har låst deres profiler er de selv ude om det - kynisk set. Som sagt ikke alle har styr på deres IT-internet-privacy, FB laver opdateringer hele tiden og man skal virkelig kigge deres privacy-indstillinger efter hver gang.

Jeg tror ikke jeg insinuerer det - jeg siger det 100% lige ud af posen..... 

Hvis man ikke har styr på sin internet privacy er man selv ude om det!!!   Det er bare sådan det er.-.. hvis man ikke har styr på sit shit - så er man i højrisiko og så må man tage de slag der følger eller få styr på sine ting... 

Uvidenhed og dumhed er aldrig valide undskyldninger

Det er IKKE det samme som at jeg synes det er ok at linke/offentliggøre info - men anbringer man selv røven i klaskehøjde, så må man forvente at blive øm bagefter...  

Man skal selv sørge for ikke at være tilgængelig for søgninger  for  dumme svin i denne branche er 13 på dusinet 

Citat

Du mener ikke site-ejer, admin har ansvar for det folk poster, man kan være ligeglad,

Korrekt - sålænge det er lovligt indhold har site-owner/admin ingen forpligtelser kynisk set... 

At admins så bør bruge den indvendige side af hovedet og et minimun af moral og etik og fjerne den slags med det samme er noget andet....  

Men faktum er - sålænge der ikke sker noget ulovligt - så kan man kun appelere til admins gode hjerte... og er det koldt som is - så er der intet at gøre

Citat

de er dog ikke helt ligeglad på T2U, nej de opfordrer nærmest til at folk offentliggøre private information som ligger offentlige. Det giver vand i møllen for folk som allerede ser det som en sport at lede efter og opsnappe disse private oplysninger.

Det er etisk forkasteligt og moralsk anstødeligt... men ikke ulovligt.  det fortæller dig  en helvedes masse om hvad det er for mennesker vi har med at gøre men det er principielt intet andet end rendyrket svineri

Og det er ikke ulovligt at være et dumt svin ... 

Citat

Jeg mener ikke man bør opfordre til den slags "internet stalking", ligegyldig om det er juridisk lovligt eller ej, lidt etik og integritet må man godt eje.  

Enig

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin du kan forsvare dig og snakke til os til døde, men faktum er, du har en ret kynisk holdning til emnet.

Jeg opsummerer ved at citere dig:

"Hvis man ikke har styr på sin internet privacy er man selv ude om det!!!   Det er bare sådan det er.-.. hvis man ikke har styr på sit shit - så er man i højrisiko og så må man tage de slag der følger eller få styr på sine ting...  "

"det er IKKE forbudt at skrive/linke til noget der ligger helt offentligt hvis man har en offentlig profil - så ER det en risiko man løber og vil man ikke genkendes - så er det op til en selv at sørge for man ikke bliver det"

"Men faktum er - sålænge der ikke sker noget ulovligt - så kan man kun appelere til admins gode hjerte... og er det koldt som is - så er der intet at gøre"

Lidt bonus til dig:

Jasmin har du lagt mærke til de efterspørger din tilstedeværelse på T2U, du har åbenbart en fanskare derovre.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, Lige nu:

Jasmin du kan forsvare dig og snakke til os til døde, men faktum er, du har en ret kynisk holdning til emnet.

ja det kan du godt sige jeg har. Jeg kender efterhånden den her branche og der er skrevet million milliard råd til nye omkring hvordan de skal passe på sig selv - det gælder ISÆR hvordan de skal værne om deres privatliv

Jeg er så hamrende træt af  baby-coddlers  der mener at alt er andres skyld... for fucks sake da... man har SELV et ansvar og det er ikke fordi der mangler hjælp, råd, vejledning eller information

hvis man negligerer sit eget ansvar må man forvente at hammeren falder på et tidspunkt.  Det gælder alle - også mig.. hvis jeg har fejlet - så sker der sikkert noget på et tidspunkt og så må jeg tage de slag der følger for min egen dumhed

Og nej ... det er svært at lægge mærke til noget steder man ikke opholder sig....  og tror du jeg er ligeglad... eller ligeglad :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, den 13/3/2016 at 14:59:

Jeg tager afstand fra Talk2us, som er ret useriøst. For en god ordens skyld: Der en som har oprettet en falsk Nille profil på Talk2us, det er altså ikke undertegnet ! 

Kære Nille

- har vedkommende "i taget sig" din efterhånden velkendte samlede autencitet herfra EG ?  - fremføre synspunkter af anden karakter end her på EG ? - direkte skadet dit ellers gode humør og positive livssyn og "rablende" vittigheder ved, at gøre dig til en pissed eddikesur gammel gummistøvle ? - eller er vedkommende af en helt anden autencitet ?

Har du gjort noget ? - oprette din egen profil T2U og kontakte vedkommende af den kanal og stoppe med at bruge dit nickname - eller - eller - - - 

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 3 minutter siden:

ja det kan du godt sige jeg har. Jeg kender efterhånden den her branche og der er skrevet million milliard råd til nye omkring hvordan de skal passe på sig selv - det gælder ISÆR hvordan de skal værne om deres privatliv

Jeg er så hamrende træt af  baby-coddlers  der mener at alt er andres skyld... for fucks sake da... man har SELV et ansvar og det er ikke fordi der mangler hjælp, råd, vejledning eller information

hvis man negligerer sit eget ansvar må man forvente at hammeren falder på et tidspunkt.  Det gælder alle - også mig.. hvis jeg har fejlet - så sker der sikkert noget på et tidspunkt og så må jeg tage de slag der følger for min egen dumhed

Og nej ... det er svært at lægge mærke til noget steder man ikke opholder sig....  og tror du jeg er ligeglad... eller ligeglad :) 

:) Hvis en pige, en kollega til dig,  ikke har sikret sig godt nok og bliver udsat for det samme med offentliggørelse af hendes privatliv, så vil du skrive og mene det samme om pigen som her ikke, uanset hvem pigen er og dine sympatier for hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...